-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами
Завершена
938 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 124.00 UAH
мін. крок: 0% або 124.00 UAH
Період оскарження:
04.05.2019 12:14 - 31.05.2019 00:00
Скарга
Очікує розгляду
Неправомірна дискваліфікацію
Номер:
5535b7c24d7d450a9215e9301bca92e6
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-05-04-000016-a.b5
Назва:
Неправомірна дискваліфікацію
Скарга:
Скарга у вкладенні
Пов'язані документи:
Учасник
- Аналогічний договір копія.pdf 14.06.2019 17:37
- Гарантійний лист від Виробника.pdf 14.06.2019 17:37
- Довідка аналог договорів.pdf 14.06.2019 17:37
- Лист-відгук Житомир.pdf 14.06.2019 17:37
- Наказ Кудрінський (1).pdf 14.06.2019 17:37
- Протокол зборів (2).pdf 14.06.2019 17:37
- Скарга кнп ПОЛІКЛІНІКА № 4 Одеса (лот 1).pdf 14.06.2019 17:37
- Платіжне доручення №32481 (лот1).pdf 14.06.2019 17:37
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.06.2019 17:37
Скарга
Очікує розгляду
Неправомірна дискваліфікація
Номер:
49f816dd217441128ec120508a33b559
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-05-04-000016-a.b4
Назва:
Неправомірна дискваліфікація
Скарга:
Детальний опис у вкладенні
Пов'язані документи:
Учасник
- Аналогічний договір копія.pdf 14.06.2019 17:33
- Гарантійний лист від Виробника.pdf 14.06.2019 17:33
- Довідка аналог договорів.pdf 14.06.2019 17:33
- Лист-відгук Житомир.pdf 14.06.2019 17:33
- Наказ Кудрінський (1).pdf 14.06.2019 17:33
- Протокол зборів (2).pdf 14.06.2019 17:33
- Скарга кнп ПОЛІКЛІНІКА № 4 Одеса (лот 2).pdf 14.06.2019 17:33
- Платіжне доручення №32482 (лот2).pdf 14.06.2019 17:33
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.06.2019 17:33
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо незаконної дискваліфікації
Номер:
400d9db9b9cc4c3abe9343da6b78f2e0
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-05-04-000016-a.b3
Назва:
Вимога щодо незаконної дискваліфікації
Вимога:
ВИМОГА
Шановний Замовник, звертаємось до Вас з вимогою скасувати своє рішення - ПРОТОКОЛ засідання комітету замовника про відхилення пропозиції кандидата по процедурі відкритих торгів за кодом НК України ЄЗС ДК 021:2015 15880000-0 Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами (лот № 1 спеціальні харчові суміші для дитячого харчування, збагачені поживними речовинами – ВІЛ СНІД); (лот № 2 спеціальні харчові суміші для дієтичного харчування – діти до двох років) від 07.06.2019р. про відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції учасника ТОВ «Б-777».
Оскільки, вважаємо, що пропозиція ТОВ «Б-777» була відхилена протиправно та з порушенням вимог Закону Україна «Про Публічні закупівлі» (надалі – Закон), а також внаслідок необ’єктивної та упередженої оцінки тендерної пропозиції з причин, які не впливають на якість продукції.
ТОВ «Б-777» у складі тендерної пропозиції була запропонована високоякісна продукція у відповідності з вимогами законодавства та замовника. Крім того, технічні характеристики товару запропонованого ТОВ «Б-777» повністю відповідають технічним характеристикам товару, що вимагається Замовником.
Уважно ознайомившись із протоколом, повідомляємо Вас про наступне.
Відповідно до статті 11 Закону України «Про Публічні закупівлі» - для організації та проведення процедур закупівель замовник утворює тендерний комітет (комітети) або визначає уповноважену особу (осіб). Тендерний комітет діє на засадах колегіальності та неупередженості. Тендерний комітет або уповноважена особа (особи):
• планує закупівлі, складає та затверджує річний план закупівель;
• здійснює вибір процедури закупівлі;
• проводить процедури закупівель;
• забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця;
• забезпечує складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених цим Законом;
• забезпечує оприлюднення інформації та звіту щодо публічних закупівель відповідно до Закону;
• здійснює інші дії, передбачені цим Законом.
Згідно п.4 ст. 11 Закону – Рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, з кожного питання. Протокол підписується(!!!!!) всіма членами комітету, присутніми на його засіданні, або всіма уповноваженими особами. У разі відмови члена тендерного комітету або однієї з уповноважених осіб підписати протокол про це зазначається у протоколі з обґрунтуванням причин відмови.
Вами, в електронній системі публічних закупівель України ProZorro був опублікований Протокол в якому відсутні результати поіменного голосування та підписи членів тендерного комітету, що свідчить про порушення вимог чинного законодавства та надає нам всі підстави вважати його нечинним (принт-скрин наведено нижче).
Що ж стосується «причин» дискваліфікації, ТОВ «Б-777» повідомляємо Вам про наступне.
1. Не відповідність пропозиції Учасника пункту 2 статті 16 Закону «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» та пункту 3 таблиці 1 додатку 2 до тендерної документації, а саме: На підтвердження цієї вимоги, Учасник повинен надати скановану довідку у довільній формі, щодо аналогічного договору та відповідну копію аналогічного договору. Проте учасником надано договір, що не відповідає наданій до пропозиції довідці.
ТОВ «Б-777» було надано у складі тендерної пропозиції «Довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів», в якій зазначено найменування замовника, повна адреса замовника, телефони, предмет закупівлі (обсяг, вартість договору, місце поставки). Однак, нами була технічна помилка (описка), що відповідно до вимог тендерної документації не призведе до відхилення тендерної пропозиції допущення формальної помилки - відсутність підписів, печаток на окремих документах, технічні помилки та описки не більше ніж у п’яти випадках, а саме не вірно вказаний № та дата договору. Однак, на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору, ТОВ «Б-777» було надано скановану копію договору, завірену належним чином, та скан-копію оригіналу Листа-відгуку з посиланням на номер та дату договору того, що наданий ТОВ «Б-777» у складі тендерної пропозиції.
2. У порушення вимоги, що міститься у додатку 3 до тендерної документації, Учасником не надано довідку у довільній формі щодо підтвердження постачання товару за рахунок «Постачальника».
Згідно вимог тендерної документації, Учасник визначає ціни на товар, який він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрати на транспортування, навантаження та розвантаження, та інші витрати згідно вимог діючих законодавчих і розпорядчих актів місцевого самоврядування щодо формування ціни.
Відповідно до чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, Учасник повинен включити в ціну своєї тендерної пропозиції вартість товару з урахуванням всіх витрат, в тому числі транспортні послуги (доставку товару), навантажувально-розвантажувальні роботи тощо. Тому, надання довідки щодо підтвердження постачання товару за рахунок «Постачальника», не є обов’язковим.
Крім того, згідно частини 4 статті 16 Закону України «Про Публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
3. У порушення розділу ІІІ Тендерної документації Інструкція з підготовки тендерної пропозиції та пункту 3.2. таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації Учасником надано скановану копію гарантійного листа від виробника.
ТОВ «Б-777» не було порушено дану вимоги тендерної документації та надано у складі своєї тендерної пропозиції скан оригіналу гарантійного листа від виробника.
У разі виникнення сумнівів з Вашого боку щодо достовірності наданої інформації, то звертаємо Вашу увагу на те, що згідно п. 7 ст. 28 Закону України «Про Публічні закупівлі» - Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Під час здійснення закупівель Замовники повинні дотримуватись принципів, які визначені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
В результаті прийнятого Вами рішення є підстави вважати про зловживання службового становища, що може призвести до корупційного правопорушення та перевитрачання державних коштів.
Також, в результаті вчинених Вами дій можна зробити висновок про можливу особисту зацікавленість.
З огляду на вищевикладене та з метою запобігання корупційним діям і зловживанням, а також приймаючи до уваги те, що вищевказані порушення установленого порядку проведення процедури закупівлі впливають на об’єктивність визначення переможця процедури закупівлі та призводять до неефективного витрачання державних коштів.
ПОПЕРЕДЖАЄМО – В разі не виконання нашої вимоги змушені будемо звернутись зі скаргою до ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ, а також звернутись до інших компетентних органів для захисту своїх законних прав та інтересів, та надати розголосу даної ситуації в соціальних мережах .
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА КНП Лікарня 4 одеса.pdf 07.06.2019 18:02
- Протокол.PDF 11.06.2019 19:27
Дата подачі:
07.06.2019 18:02
Вирішення:
1. Відхилити вимоги Учасника.
2. Надати відповідь Учаснику у формі оприлюднення цього протоколу.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо незаконної дискваліфікації , та визнання переможцем учасника ТОВ Смарті Фемілі
Номер:
ce7f72174bb54bf290f6efc9f692cd2f
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-05-04-000016-a.b2
Назва:
Вимога щодо незаконної дискваліфікації , та визнання переможцем учасника ТОВ Смарті Фемілі
Вимога:
ВИМОГА
Шановний Замовник, звертаємось до Вас з вимогою скасувати своє рішення - ПРОТОКОЛ засідання комітету замовника про відхилення пропозиції кандидата по процедурі відкритих торгів за кодом НК України ЄЗС ДК 021:2015 15880000-0 Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами (лот № 1 спеціальні харчові суміші для дитячого харчування, збагачені поживними речовинами – ВІЛ СНІД); (лот № 2 спеціальні харчові суміші для дієтичного харчування – діти до двох років) від 07.06.2019р. про відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції учасника ТОВ «Б-777».
Оскільки, вважаємо, що пропозиція ТОВ «Б-777» була відхилена протиправно та з порушенням вимог Закону Україна «Про Публічні закупівлі» (надалі – Закон), а також внаслідок необ’єктивної та упередженої оцінки тендерної пропозиції з причин, які не впливають на якість продукції.
ТОВ «Б-777» у складі тендерної пропозиції була запропонована високоякісна продукція у відповідності з вимогами законодавства та замовника. Крім того, технічні характеристики товару запропонованого ТОВ «Б-777» повністю відповідають технічним характеристикам товару, що вимагається Замовником.
Уважно ознайомившись із протоколом, повідомляємо Вас про наступне.
Відповідно до статті 11 Закону України «Про Публічні закупівлі» - для організації та проведення процедур закупівель замовник утворює тендерний комітет (комітети) або визначає уповноважену особу (осіб). Тендерний комітет діє на засадах колегіальності та неупередженості. Тендерний комітет або уповноважена особа (особи):
• планує закупівлі, складає та затверджує річний план закупівель;
• здійснює вибір процедури закупівлі;
• проводить процедури закупівель;
• забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця;
• забезпечує складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених цим Законом;
• забезпечує оприлюднення інформації та звіту щодо публічних закупівель відповідно до Закону;
• здійснює інші дії, передбачені цим Законом.
Згідно п.4 ст. 11 Закону – Рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, з кожного питання. Протокол підписується(!!!!!) всіма членами комітету, присутніми на його засіданні, або всіма уповноваженими особами. У разі відмови члена тендерного комітету або однієї з уповноважених осіб підписати протокол про це зазначається у протоколі з обґрунтуванням причин відмови.
Вами, в електронній системі публічних закупівель України ProZorro був опублікований Протокол в якому відсутні результати поіменного голосування та підписи членів тендерного комітету, що свідчить про порушення вимог чинного законодавства та надає нам всі підстави вважати його нечинним (принт-скрин наведено нижче).
Що ж стосується «причин» дискваліфікації, ТОВ «Б-777» повідомляємо Вам про наступне.
1. Не відповідність пропозиції Учасника пункту 2 статті 16 Закону «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» та пункту 3 таблиці 1 додатку 2 до тендерної документації, а саме: На підтвердження цієї вимоги, Учасник повинен надати скановану довідку у довільній формі, щодо аналогічного договору та відповідну копію аналогічного договору. Проте учасником надано договір, що не відповідає наданій до пропозиції довідці.
ТОВ «Б-777» було надано у складі тендерної пропозиції «Довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів», в якій зазначено найменування замовника, повна адреса замовника, телефони, предмет закупівлі (обсяг, вартість договору, місце поставки). Однак, нами була технічна помилка (описка), що відповідно до вимог тендерної документації не призведе до відхилення тендерної пропозиції допущення формальної помилки - відсутність підписів, печаток на окремих документах, технічні помилки та описки не більше ніж у п’яти випадках, а саме не вірно вказаний № та дата договору. Однак, на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору, ТОВ «Б-777» було надано скановану копію договору, завірену належним чином, та скан-копію оригіналу Листа-відгуку з посиланням на номер та дату договору того, що наданий ТОВ «Б-777» у складі тендерної пропозиції.
2. У порушення вимоги, що міститься у додатку 3 до тендерної документації, Учасником не надано довідку у довільній формі щодо підтвердження постачання товару за рахунок «Постачальника».
Згідно вимог тендерної документації, Учасник визначає ціни на товар, який він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрати на транспортування, навантаження та розвантаження, та інші витрати згідно вимог діючих законодавчих і розпорядчих актів місцевого самоврядування щодо формування ціни.
Відповідно до чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, Учасник повинен включити в ціну своєї тендерної пропозиції вартість товару з урахуванням всіх витрат, в тому числі транспортні послуги (доставку товару), навантажувально-розвантажувальні роботи тощо. Тому, надання довідки щодо підтвердження постачання товару за рахунок «Постачальника», не є обов’язковим.
Крім того, згідно частини 4 статті 16 Закону України «Про Публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
3. У порушення розділу ІІІ Тендерної документації Інструкція з підготовки тендерної пропозиції та пункту 3.2. таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації Учасником надано скановану копію гарантійного листа від виробника.
ТОВ «Б-777» не було порушено дану вимоги тендерної документації та надано у складі своєї тендерної пропозиції скан оригіналу гарантійного листа від виробника.
У разі виникнення сумнівів з Вашого боку щодо достовірності наданої інформації, то звертаємо Вашу увагу на те, що згідно п. 7 ст. 28 Закону України «Про Публічні закупівлі» - Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Під час здійснення закупівель Замовники повинні дотримуватись принципів, які визначені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
В результаті прийнятого Вами рішення є підстави вважати про зловживання службового становища, що може призвести до корупційного правопорушення та перевитрачання державних коштів.
Також, в результаті вчинених Вами дій можна зробити висновок про можливу особисту зацікавленість.
З огляду на вищевикладене та з метою запобігання корупційним діям і зловживанням, а також приймаючи до уваги те, що вищевказані порушення установленого порядку проведення процедури закупівлі впливають на об’єктивність визначення переможця процедури закупівлі та призводять до неефективного витрачання державних коштів.
ПОПЕРЕДЖАЄМО – В разі не виконання нашої вимоги змушені будемо звернутись зі скаргою до ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ, а також звернутись до інших компетентних органів для захисту своїх законних прав та інтересів, та надати розголосу даної ситуації в соціальних мережах .
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА КНП Лікарня 4 одеса.pdf 07.06.2019 18:00
Дата подачі:
07.06.2019 18:00
Вирішення:
1. Відхилити вимоги Учасника.
2. Надати відповідь Учаснику у формі оприлюднення цього протоколу.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінаціний пункт
Номер:
7b2d59e8b2c94dfea556e974a417c004
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-05-04-000016-a.a1
Назва:
Дискримінаціний пункт
Вимога:
ВИМОГА
04 травня 2019 року о 12:14 годині було розміщено оголошення про проведення процедури закупівлі за ідентифікатором UA-2019-05-04-000016-a.
Закупівля поділяється на лоти. Предмет закупівлі відповідно до Єдиного державного закупівельного словника ДК 021:2015 Код 15880000-0 - Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами: суха молочна дитяча суміш. Очікувана вартість закупівлі - 938 000,00 грн. з ПДВ.
Період оскарження умов тендера до 11 травня 2019 року 10:00 год.
Ознайомившись зі змістом тендерної документації, Товариство з обмеженою відповідальністю «Б-777» (далі - Товариство) вбачає, що Вами порушено вимоги чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема встановлені необґрунтовані вимоги до учасників даної закупівлі, що усувають конкуренцію та містять дискримінаційні ознаки для потенційних учасників торгів.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Б-777» (Код ЄДРПОУ 35662229) є офіційним представником «Хорольського заводу дитячих продуктів харчування», який є єдиним виробником дитячого харчування на території України.
Продукція Хорольського заводу дитячих продуктів харчування сертифікована відповідно до вимог українського законодавства та виготовляється із виключно натурального та свіжого молока зі спеціальних сировинних зон, яке не містить пальмової олії, ГМО, консервантів, барвників та ароматизаторів. Рецептура дитячого харчування схвалена спеціалістами Інституту гігієни та медичної екології ім. О.М. Мерзєєва НАМН України й перевірено Всеукраїнським державним науково-виробничим центром стандартизації, метрології, сертифікації та захисту прав споживачів “Укрметртестстандарт”. Крім того, продукція Хорольського заводу дитячих продуктів харчування відповідає міжнародним стандартам ISO 9001:2009 та НАССР.
ТОВ «Б-777» виявило бажання прийняти участь у тендері по предмету закупівлі код ДК 021:2015 Код 15880000-0 - Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами: суха молочна дитяча суміш.
Однак, ознайомившись із тендерною документацією, Вами було встановлено незаконні та дискримінаційні вимоги, згідно яких ТОВ «Б-777» як офіційний представник єдиного виробника дитячого харчування Україні позбавлений права прийняти участь.
Вами порушено вимоги п.3 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до п.3 ч.2 ст. 22 Закону щодо визначення інформації, яку повинна містити Тендерна документація, є «інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.»
Однак, вивчаючи тендерну документацію по відкритим торгам на закупівлю товару згідно Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015: 15880000-0 Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами: суха молочна дитяча суміш, а саме лот №4 спеціальні харчові суміші для дитячого харчування, збагачені поживними речовинами – соціально вразливі та багатодітні сім’ї, в Додатку 3 до тендерної документації «МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ТА КІЛЬКІСНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» було зазначено наступний предмет закупівлі:
№
з/п Найменування предмету закупівлі
1 Суміш молочна суха Nestogen 1 з пробіотиками і пребіотиками
або еквівалент
2 Суміш молочна суха Nestogen 2 з пробіотиками і пребіотиками
або еквівалент
3 Молочна каша (Humana) 5 злаків з печивом
або еквівалент
4 Суміш Hestle «Alfare»
або еквівалент
Однак, молочна суміш, яка б містила пробіотики і пребіотики, наявна лише в торгової марки «Nestogen» та в Україні не існує еквіваленту даного товару.
Таким чином, Вами порушено законодавство у сфері публічних закупівель шляхом встановлення в тендерній документації вимог, що є необґрунтованими та такими, що усувають конкуренцію і містять ознаки дискримінації для потенційних учасників процедури закупівлі.
Оскільки, ТОВ «Б-777» являється офіційним представником товару українського виробника та має можливість запропонувати товар досить високої якості, а саме молочну дитячу суміш «Малютка» преміум з пребіотиками та нуклеотидами 0-6 міс та 6-12 міс (в асортименті), виробником якої є ТОВ «Хорольський завод дитячих продуктів харчування» (Україна), у співвідношенні, що буде визначатися потребою Замовника. Склад українського дитячого харчування більше відповідає потребам дитини, в порівнянні з іноземними сумішами. У складі є натуральний молочний продукт, а це говорить про те, що корисні поживні речовини потрапляють в організм, і дитина буде розвиватися краще, тому дитяче харчування «Малютка» краще, бо склад в нашому дитячому харчуванні більше відповідає потребам дитини.
Зважаючи на вищевикладене, ТОВ «Б-777» дійшло до висновку, що медико-технічні та кількісні вимоги до предмету закупівлі, робить неможливим нашу участь як офіційного представника єдиного виробника дитячого харчування Україні прийняти участь у зазначених торгах.
Таким чином, встановлені Вами в тендерній документації необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, вимоги до предмету закупівлі не відповідають законодавству України, при цьому порушують законні права та інтереси потенційних учасників зазначених торгів, а також створюють умови (переваги) для перемоги одного учасника торгів.
Отже, вважаємо, що дані кваліфікаційні критерії є дискримінаційним, і такими, що порушують права учасників, бо суттєво зменшують можливість учасників запропоновувати дитячі сухі суміші, що функціонально та якісно є кращими та доступнішими, оскільки виготовляються на території України та не потребують значних затрат на доставку з-за кордону. Тому встановлення таких вимог є неприпустимим та таким, що порушує основоположний принцип здійснення публічних закупівель, як недискримінація учасників.
Наше Товариство може прийняти участь у вказаній закупівлі, і, можливо, запропонує найбільш вигідну пропозицію, проте враховуючи умови, встановлені Замовником, пропозиція може бути безпідставно та необґрунтовано відхилена через невідповідність заздалегідь дискримінаційним умовам тендерної документації, яка була свідомо розроблена Замовником.
Відповідно до цього та враховуючи вищевикладене, -
ВИМАГАЄМО:
внести зміни до Тендерної документації закупівлі за ідентифікатором UA-2019-05-04-000016-a, з метою усунення порушень, зазначених у даній вимозі шляхом: усунення дискримінаційних умов щодо предмету закупівлі.
У разі ігнорування та/або невиконання даної вимоги ми будемо змушені звернутись зі скаргою до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА Одеса кнп цпмсд №4.docx 10.05.2019 15:47
- Відповідь на вимогу.docx 20.05.2019 11:05
Дата подачі:
10.05.2019 15:47
Вирішення:
Відхиляємо Вашу вимогу, оскільки встановленні кваліфікаційні критерії в Тендерній документації замовника є законними й обґрунтованими, та не містять дискримінаційних положень.
Статус вимоги:
Відхилено