• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт вул. Прибузької – улаштування велосипедних доріжок від вул. Кам’янецької до вул. Старокостянтинівське шосе в м. Хмельницькому

вартість будівельних робіт складає 6908267.00 грн

Завершена

8 498 810.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 8 498.81 UAH
Період оскарження: 08.04.2019 19:46 - 19.04.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати

Номер: ec41e8dbdd7b47e1a3b37aee0b765bb0
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-08-000856-c.a1
Назва: Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати
Вимога:
СКАРГА відповідно до Закону України «Про публічнізакупівлі» (далі – Закон) Номер оголошення про проведення UA-2019-04-08-000856-c процедури закупівлі, що 753ee15d07004bc488ed6b5c780001fa оприлюднене на веб-порталі (далі – Процедура закупівлі) Уповноваженого органу Найменування замовника Управління житлово-комунального рішення, дії або бездіяльність господарства Хмельницької міської якого оскаржуються ради Імя (найменування), місце Приватна виробничо комерційна проживання (місцезнаходження) фірма «БУДКОМП»(далі ПВКФ суб’єкта оскарження «БУДКОМП» суб’єкт оскарження) Україна, 29000 м.Хмельницький вул.Суворова,10 кв.6 телефон +380976990099 Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати Замовником Управлінням житлово-комунального господарства Хмельницької міської ради оголошено процедуру закупівлі «Капітальний ремонт вул. Прибузької – улаштування велосипедних доріжок від вул. Кам’янецької до вул. Старокостянтинівське шосе в м. Хмельницькому», оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за№ UA-2019-04-08-000856-c Згідно з інформації розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу у зазначеній процедурі закупівлі взяли участь наступні учасники: 1. ТОВ «БУДМАКСПЛЮС» - 7 399 000.00 грн; 2. ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРАМЕ" - 7 400 000.00 грн; 3. ПП БУДКОМП (надалі – Скаржник) - 7 819 219.00 грн; 4. ТОВ "ІЗЯСЛАВТРАНСБУД"- 8 397 992.40 грн; Замовником визначено ТОВ «БУДМАКСПЛЮС»переможцем процедури закупівлі, повідомлення про намір укластидоговір оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 03.05.2019року. Замовником визначено пропозицію ТОВ «БУДМАКСПЛЮС»переможцем процедури закупівлі, яка на наш погляд, не відповідає умовамДокументації з наступних підстав. 1. Відповідно до пункту 1 розділу 3 Документації Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям та вимогам статті 17 Закону (зазначені у Додатку 2 до цієї документації). Згідно з Додатком 2 Документації Для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та вимогам згідно статті 16 Закону учасник у складі пропозиції повинен надати, зокрема, довідку в довільній формі, за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням кількості аналогічних договорів, переліку організацій (замовників) з адресами та контактними телефонами, найменувань об’єкту будівництва (капітального ремонту чи реконструкції), сум договорів та стану виконання в тому числі своєчасності виконання договорів, дату укладення та дату завершення виконання, які виконувалися в 2017-2018 роках, разом із копіями договорів (не менше двох). що вказані у довідці з підтвердженням їх виконання та оригінали листів-відгуків від замовників про належне виконання учасником даних договорів відповідно до наданих копій договорів. Досвід виконання договорів повинен бути позитивним, тобто договори виконувалися своєчасно, роботи виконувалися в повному обсязі відповідно до проектно-кошторисної документації та у визначені строки. У складі пропозиції Переможця міститься, зокрема, інформаційна довідка від 22.04.2019 № 10 про наявність аналогічних договорів ТОВ «БУДМАКСПЛЮС» в якій міститься аналогічний договір №328 від 04,05,2018року «Капітальний ремонт вулиці Нижньої Берегової (від вул.Бандери до прв.В.Берегового) в м.Хмельницькому. на суму 1002037,58грн.Також у складі пропозиції Переможця міститься сканкопія договіру №328 від 04,05,2018року «Капітальний ремонт вулиці Нижньої Берегової (від вул.Бандери до прв.В.Берегового) в м.Хмельницькому. на суму 1002037,58грн. Але на підтвердженням виконання договіру №328 від 04,05,2018року «Капітальний ремонт вулиці Нижньої Берегової (від вул.Бандери до прв.В.Берегового) в м.Хмельницькому. у складі пропозиції Переможця наданні акти віконаних робіт по«Капітальному ремонту вулиці Нижньої Берегової (від вул.Бандери до прв.В.Берегового) в м.Хмельницькому. на суму 994322,14грн., що вказує на те що даний договір був виконаний не в повному обсязі, або учасник не надав повний пакет документів для того щоб підтвердити виконання договору в повному обсязі. Враховуючи вказане, пропозиція ТОВ «БУДМАКСПЛЮС»не відповідає умовам Документації та мала бути відхилена Замовником як така, що не відповідає умовам Документації. Слід зазначити, що тендерний комітет неправомірно визначив пропозицію ТОВ «БУДМАКСПЛЮС», чим порушив право Скаржника на неупереджений підхід при розгляді пропозицій учасників. Зазначеними діями Замовник порушив принципи недискримінації та справедливої конкуренції серед учасників процедури закупівлі. Застосувавши дискримінаційний підхід, а саме – не відхиливши Пропозицію ТОВ «БУДМАКСПЛЮС»Замовник порушив право Скаржника на обєктивний та неупереджений розгляд його Пропозиції. Враховуючи наведене вище, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом скасування Замовником рішення про визначення переможцем Пропозиції ТОВ «БУДМАКСПЛЮС». Відповідно до статті 3 Закону принципами здійснення закупівель є: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економію та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до частини третьої статті 11 Закону, тендерний комітет, окрім іншого, забезпечує рівні умови для всіх учасників, обєктивний та чесний вибір переможця. Таким чином, дії, бездіяльність, рішення Замовника стосовно визначення зазначеного суб’єкта переможцем Процедури закупівлі, а також оприлюднення повідомлення про намір укласти договір із вказаним учасником Процедури закупівлі порушують, серед іншого, права субєкта оскарження, зокрема, на перемогу у Процедурі закупівлі, обєктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій учасників Процедури закупівлі, прозорість на всіх стадіях закупівель тощо, а також інші права та законні інтереси Скаржника. Замовник визнав переможцем торгів пропозицію ТОВ «БУДМАКСПЛЮС», яка не відповідає умовам Документації, та прийняв рішення про намір укласти з цим учасником договір, чим порушив принципи визначенні статтею 3 Закону, зокрема, добросовісної конкуренції серед учасників; максимальну економію та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінацію учасників; об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. На підставі викладеного та керуючись статтею 18 Законом України «Про публічні закупівлі», - ПРОШУ: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі «Капітальний ремонт вул. Прибузької – улаштування велосипедних доріжок від вул. Старокостянтинівське шосе до вул. Трудової в м. Хмельницькому». 3. Скасувати рішення Замовника про визначення ТОВ «БУДМАКСПЛЮС» переможцем процедури закупівлі, як таку що не відповідає умовам Документації. Директор ПВКФ «БУДКОМП» ___________ Войцеховський В.С.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Тендерна документація не містила вимог щодо надання актів виконаних робіт
Статус вимоги: Відхилено