-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Медичне обладнання для укомплектування амбулаторій первинної медичної допомоги у Хмельницькій області, що будуються
ФІнансування здійснюється за бюджетні кошти
Завершена
6 910 030.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 6 910.03 UAH
мін. крок: 0.1% або 6 910.03 UAH
Період оскарження:
03.05.2019 17:17 - 08.06.2019 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Доповнення до вимоги Дискримінаційні умови
Номер:
56b43b3aadb24810ac47fe702dacf04e
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-05-03-000793-c.a3
Назва:
Доповнення до вимоги Дискримінаційні умови
Вимога:
Шановний Замовник надаємо вам приклад ефективного користування Закону України про публічні закупівлі. Ось як можна буде розділити торги на окремі лоти. Перелік до закупівлі схожий з Вашим.
Ідентифікатор закупівлі:UA-2019-05-03-001212-b
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.05.2019 10:26
Вирішення:
Тендерним комітетом Замовника Вашу вимогу, розглянуто. За результатами розгляду можемо повідомити наступне.
Повідомляємо, що наведена Вами аналогічна процедура закупівлі проводиться замовником щодо одного закладу.
Разом з тим, державне підприємство «Хмельницька обласна служба єдиного замовника» є також замовником будівництва 27 амбулаторій первинної медичної допомоги у Хмельницькій області. Перелік медичного обладнання визначений проектно-кошторисними документаціями на кожен об’єкт будівництва.
Доцільність придбання даної продукції у одного постачальника, оскільки це позитивно впливає на формування цінової політики на зазначену продукцію (витрати по транспортуванню, підхід до цінової політики, тощо), на ритмічність і своєчасність здійснення поставок Замовнику та зменшує ризики відміни торгів.
Враховуючи вищевикладене, підстави для поділу предмета закупівлі на окремі лоти відсутні.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога щодо розділення товару по лоту
Номер:
ff7553addc3b4d91b8a619eee13fa4ba
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-05-03-000793-c.a2
Назва:
Вимога щодо розділення товару по лоту
Вимога:
Шановний Замовник у даних торгах є чітке порушення Закону України про Публічні Закупівлі, а саме цитую: "Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції". Ці умови не можливо виконати, бо Замовник в даних торгах об'єднав товар, більшість якого не має жодного відношення до ДК 021:2015: 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання. Жодна фірма не має представницьких документів на всі ці товари, а це означає що Участниками даних торгів будуть фірми-посередники, що унеможливлює ефективного використання державних коштів для лікарняного закладу. Прошу Замовник розділити дані торги на лоти з правильним (законним) використанням Єдиний закупівельного словника для того, щоб отримати найнижчу та саме головне вигідну ціну для лікарняного закладу. Ми є офіційними представниками одного з видів продукції, але з Вашими вимогами просте не можемо прийняти участь у тендері та пропонувати найвигіднішу ціну. Для Замовника нема нічого неможливого. Як що Він має бажання - Закон завжди на його боці. За Законом Замовник має право створити умови тендер за своїм власним бажанням , штучно обмежити коло учасників , або , навпаки-розширити. В данному випадку на справді і відбувається штучне усунення учасників. Чекаємо на відповідь на вимогу.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.05.2019 10:15
Вирішення:
Тендерним комітетом Замовника Вашу вимогу, розглянуто. За результатами розгляду можемо повідомити наступне.
Порядок визначення предмету закупівлі під час проведення тендеру (відкритих торгів) у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» регламентовано Наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 17.03.2016 № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі».
Відповідно до Наказу № 454 від 17.03.2016 року Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (зі змінами), предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Отже, за нормами діючого законодавства Замовник має право (може) визначити окремі частини предмета закупівлі. Тобто, Закон не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) залишає право за замовником поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб.
З метою проведення закупівлі медичного обладнання для укомплектування амбулаторій первинної медичної допомоги у Хмельницькій області, що будуються одномоментно та цілісною номенклатурою Замовником торгів не було проведено поділ закупівлі на частини (лоти).
На думку тендерного комітету Закупівля цілісним предметом позитивно вплине на виконання договору про закупівлю за бюджетні кошти, а також може зменшити ризики необґрунтованих оскаржень та відміни процедури в частині лотів.
Також, однією із підстав не лотової закупівлі, є доцільність придбання даної продукції у одного постачальника, оскільки це позитивно впливає на формування цінової політики на зазначену продукцію (витрати по транспортуванню, підхід до цінової політики, тощо), на ритмічність і своєчасність здійснення поставок Замовнику та зменшує ризики відміни торгів.
Одним з принципів здійснення державних закупівель відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» є максимальна економія та ефективність.
Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.
Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом.
Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
Крім того, додатково повідомляємо, що замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на тендерний комітет щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування. В нашому випадку, поділ предмета закупівлі не передбачений.
Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства, а якщо в них немає можливості надати свою пропозицію на торги згідно оприлюдненого оголошення та тендерної документації, то це не означає що замовник зобов’язаний змінити вид предмета закупівлі на їх запит чи запит будь-якого іншого суб’єкта.
При всебічному розгляді даного питання, також пропонуємо звернути увагу на Позицію ОКРУЖНОГО АДМІНІСТРАТИВНОГО СУДУ міста КИЄВА про визнання протиправним та скасування рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель Антимонопольного комітету України в частині зобов’язання Замовника усунути порушення шляхом внесення мін до документації, зокрема розділити предмет закупівлі на лоти. (номер судової справи № 2а-19419/10/2670)
Також, звертаємо Вашу увагу, що згідно листа Мінекономрозвитку № 3304-06/26774-06 від 02.08.2017. визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами Закону та Розділу ІІ Порядку та є правом, а не обов’язком замовника. З огляду на викладене, у разі якщо замовником визначено предмет закупівлі без поділу його на частини (лоти), тендерна пропозиція подається учасником процедури закупівлі в електронному вигляді через електронну систему закупівель відповідно до вимог тендерної документації щодо такого предмета закупівлі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційні умови
Номер:
7f1076ea36d44c1c8a46460ea227181e
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-05-03-000793-c.a1
Назва:
Дискримінаційні умови
Вимога:
Уважно вивчивши тендерну документацію (далі – ТД) на закупівлю «код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання, повідомляємо, що деякі положення ТД не відповідають нормам чинного законодавства, зокрема Закону України Про публічні закупівлі (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2016, № 9 ст.89){Із змінами, внесеними згідно із Законами № 1078-VIII від 12.04.2016, ВВР, 2016, № 21, ст.407 № 1356-VIII від 12.05.2016, ВВР, 2016, № 24, ст.488 (далі – Закон). В тендерній документації Замовником встановлено наступні вимоги до учасників: 1.) оригінал гарантійного листа виробника (представника, дилера, дистриб'ютора), яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у необхідній кількості та якості.
2.) Звертаємо Вашу увагу , що згідно спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018: не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками ГАРАНТІЙНОГО ЛИСТА ВІД ВИРОБНИКА, оскільки це може спричинити дискримінацію потенційних учасників закупівлі. Виходячи з викладеного вище, повідомляємо, що такий підхід здійснення даної закупівлі є дискримінаційним, оскільки обмежує конкурентоспроможність потенційних учасників, а в цілому впливає на можливість учасників прийняти участь у процедурі відкритих торгів. Звертаємо Вашу увагу, що такі вимоги Замовника (надання оригіналів гарантійний листів від виробників ) є прямим порушенням статті 3 Закону (Принципи здійснення закупівель), частини 3 статті 5 Закону (Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників), частини 3 статті 22 (Документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників) та спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018. Керуючись статтею 18 Закону, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень та приведення тендерної документації до вимог Закону, а саме: 1. Привести тендерну документацію до норми відповідно до вимог чинного законодавства України 1) Виключити з тендерної документації дискримінаційну вимогу щодо надання : Гарантійний лист виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджуються можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів у кількості, зі строками придатності та в терміни поставки, визначені цією тендерною документацією та пропозицією учасника торгів. В протилежному випадку залишаємо за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі відповідно до порядку оскарження та в терміні визначені статтею 18 Закону.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.05.2019 13:52
Вирішення:
Тендерним комітетом Замовника Вашу вимогу, розглянуто. За результатами розгляду можемо повідомити наступне.
Вимога щодо надання учасниками гарантійного листа виробника (представника, дилера, дистриб'ютора), яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у необхідній кількості та якості сформована Замовником на підставі принципів здійснення закупівель (ст. 3 Закону) та з метою:
1. Надання гарантійного листа від виробника або його представника є гарантією, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на ринку медичного обладнання України, що дозволяє йому звернутися до виробника, а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку товару Замовнику.
2. Забезпечення високої якості товару, адже лише безпосередньо виробник продукції може гарантувати Замовнику належну якість та кількість товару.
3. Забезпеченні мінімальної націнки на запропонований товар, а як наслідок нижчих цінових пропозицій, адже учасник, що співпрацює безпосередньо з виробником за рахунок власних дисконтів по контракту як правило має можливість запропонувати найдешевші ціни, (принцип максимальної економії )
4. Надання гарантійного листа учасником мінімізує ризик того, що товари які постачатимуться учасником отримані ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер тощо (принцип законності). Адже лист від виробника підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення та територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо.
5. В разі виникнення конфліктних ситуацій під час виконання договору учасником переможцем пов’язаних з виконанням договору, замовник на виконання гарантійного листа виданого виробником має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо його повного та всебічного виконання.
Крім того, звертаємо Вашу увагу, що гарантійний лист може бути виданий не лише виробником товару але й представником, філією виробника.
«Представництво» - це право відношення, відповідно до якого одна сторона (представник) на підставі набутих нею повноважень виступає і діє від імені іншої особи, яку представляє, створюючи, змінюючи чи припиняючи безпосередньо для неї цивільні права та обов’язки.
Отже, представником вважається юридична особа, яка діє в інтересах іншої особи, тобто комерційним представництвом вважають розповсюдженням, реалізацію та рекламування продукції на користь третьої особи. Тобто, в кожного з виробників є декілька представництв, дистриб’юторів та інших осіб,що здійснюють комерційну діяльність та діють в його інтересах.
На сьогодні Замовнику не відомо жодного випадку відмови виробника або офіційного представника у наданні гарантійного листа учаснику торгів.
Одним з принципів здійснення державних закупівель відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» є максимальна економія та ефективність.
Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.
Крім того, відповідно до ч. 1 ст. 43 ГК України, підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом.
Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
Разом з тим, повідомляємо Вас, що зазначений Вами лист– роз’яснення №3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018 року Мінекономрозвитку «Щодо закупівлі лікарських засобів», стосується закупівель лікарських засобів. разом з тим, Замовником здійснюється закупівля виробів медичного призначення.
Викладене вище свідчить про повне дотримання Замовником вимог діючого законодавства. Тому підстав для внесення змін до тендерної документації не вбачається.
Статус вимоги:
Не задоволено