• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Монтаж системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, передавання тривожних сповіщень, пожежогасіння кухонного обладнання

Монтаж системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, передавання тривожних сповіщень, пожежогасіння кухонного обладнання

Завершена

723 394.95 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 616.97 UAH
Період оскарження: 08.05.2019 15:04 - 20.05.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Тендерна документація не відповідає предмету закупівлі

Номер: b6c1617622eb4692b962061dadc7f787
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-08-001312-c.b2
Назва: Тендерна документація не відповідає предмету закупівлі
Вимога:
1. Згідно тендерної документації розділу ІІІ п.1 Б. Всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді кольорових скан-копій, виготовлених з оригіналів документів, складених безпосередньо учасником (довідки в довільній формі, інші документи, складені учасником згідно цієї документації), з копій документів, надання яких вимагається згідно цієї документації, а так само з оригіналів документів, виданих учаснику іншими організаціями, підприємствами та установами, та необхідність у наданні яких вимагається згідно цієї документації (наприклад, відгуки, гарантійні листи, тощо). Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином, а саме: документи повинні бути складені на фірмовому бланку (в разі наявності), містити, печатку учасника (окрім випадків, якщо суб’єкт господарювання здійснює діяльність без печатки), а також посаду, прізвище, ініціали та власноручний підпис керівника Учасника або уповноваженої особи Учасника. Учасник не виконав дані вимоги тендерної документації, завантажив в тендерну пропозицію документи які складені учасником у вигляді чорно білих сканованих копій, а саме: аналогічний договір та акт виконаних робіт з додатками, дозвільні документи, копії наказів, копії документів які підтверджують кваліфікацію. 2. Згідно тендерної документації розділу ІІІ п.5 Учасник повинен надати в тендерній пропозиції документи, що підтверджують наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору*( під аналогічними договорами слід розуміти договори з виконання робіт з капітального ремонту або монтажу систем пожежної сигналізації).В тендерній документації Замовник приймає рішення про відповідність учасників кваліфікаційним критеріям не лише на наявності відповідних документів, а виходячи саме зі змісту інформації, яка міститься в таких документах, та враховуючи специфіку конкретної закупівлі «Монтаж системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, передавання тривожних сповіщень, пожежогасіння кухонного обладнання». Учасник надав документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, а саме Договір №28-18-09М від 03.08.2018 р. (Монтаж протипожежних систем: автоматичної установки пожежної сигналізації, системи оповіщення людей про пожежу, системи передачі тривожних сповіщень) та відгук №386 від 22 травня 2019 р., який не відповідає предмету закупівлі. Виходячи з вищезазначеного вимагаємо переглянути тендерну пропозицію Учасника.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Надати вичерпну відповідь стосовно прийняття рішення про визначення Учасником — переможцем ПП "Спецавтоматика-2007", а саме: Ознайомившись з документами наданими ПП "Спецавтоматика-2007", як учасника процедури закупівлі відкриті торги згідно предмету закупівлі: показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник" – 45310000-3 «Електромонтажні роботи» (Монтаж системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, передавання тривожних сповіщень, пожежогасіння кухонного обладнання), тендерним комітетом Замовника було визначено, що його тендерна пропозиція відповідає умовам закупівлі та вимогам тендерної документації Замовника. 1. Частиною 1 статті 25 Закону України “Про публічні закупівлі” передбачено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі, що і визначено пунктом Б частини 1 розділу ІІІ Тендерної документації Управління освіти, культури, спорту та молодіжної політики Южненської міської ради “Всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді кольорових скан-копій, виготовлених з оригіналів документів, складених безпосередньо учасником (довідки в довільній формі, інші документи, складені учасником згідно цієї документації), з копій документів, надання яких вимагається згідно цієї документації, а так само з оригіналів документів, виданих учаснику іншими організаціями, підприємствами та установами, та необхідність у наданні яких вимагається згідно цієї документації (наприклад, відгуки, гарантійні листи, тощо). Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином, а саме: документи повинні бути складені на фірмовому бланку (в разі наявності), містити, печатку учасника (окрім випадків, якщо суб’єкт господарювання здійснює діяльність без печатки), а також посаду, прізвище, ініціали та власноручний підпис керівника Учасника або уповноваженої особи Учасника. Документи мають бути завантажені в систему у вигляді окремого електронного файлу у форматі розширення pdf, jpg та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних (WinRAR, 7-Zip). Забороняється обмежувати перегляд цих файлів шляхом встановлення на них паролів або у будь-який інший спосіб. Завантажені файли повинні мати назву, яка дозволяє їх ідентифікувати”. Стосовно наданих Учасником - ПП "Спецавтоматика-2007" копій документів зауважень з боку тендерного комітету Управління освіти, культури, спорту та молодіжної політики Южненської міської ради немає, так як документи були надані у вигляді кольорових скан-копій, виготовлених з копій документів та завірені належним чином. 2. Частиною 2 статті 16 Закону України “Про публічні закупівлі” передбачено, що Замовник може встановлювати такі кваліфікаційні критерії: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально-підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, що і визначено пунктом 5.3. частини 5 розділу ІІІ Тендерної документації Управління освіти, культури, спорту та молодіжної політики Южненської міської ради “5.3. Документи, що підтверджують наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору*: 5.3.1. Довідка про наявність позитивного досвіду у виконанні аналогічного договору, за підписом уповноваженої особи та скріплена печаткою Учасника. Підтверджується копією зазначеного договору, оригіналом відгуку від замовника про його виконання (відгук повинен бути на фірмовому бланку з номером та датою видачі відгуку, містити інформацію про номер та дату договору до якого надається відгук, про якість виконаних робіт, своєчасність, наявність чи відсутність зауважень). * під аналогічними договорами слід розуміти договори з виконання робіт з капітального ремонту або монтажу систем пожежної сигналізації. Прийняття замовником рішення про відповідність учасників кваліфікаційним критеріям буде базуватися не лише на наявності відповідних документів, а виходячи саме зі змісту інформації, яка міститься в таких документах, та враховуючи специфіку конкретної закупівлі”. Стосовно наданої копії аналогічного договору повідомляємо, що в пункті 1.1. розділу І Договору поставки № 26-18-09 М від 03.08.2018 року зазначено "1.1. Замовник доручає, а Підрядник зобов'язується виконати роботи з монтажу протипожежних систем: автоматичної установки пожежної сигналізації системи оповіщення людей про пожежу, системи передачі тривожних сповіщень.....". Питання нормативного регулювання визначення аналогічного договору залишається недостатньо дослідженим. Підкреслимо, що наразі в чинному законодавстві чітко не встановлено, що мається на увазі під поняттям аналогічний договір. Твердження, що “аналогічні” означає “тотожні”, заслуговує на досить критичну оцінку у зв'язку з тим, що в умовах вільної економіки де-факто не можливо знайти повністю тотожних договорів, це обумовлюється свободою договору. Дійсно необхідно погодитись, що на практиці “аналогічні договори” - досить оціночна категорія. У цьому й обумовлюється необхідність відповідного закріплення. Так, встановлення Замовником вимоги, що аналогічні договори повинні бути укладені з бюджетною установою, порушує основоположні принципи вільної та ринкової економіки. Тобто Замовник надає перевагу державному сектору над приватним. Подібною є ситуація визнання аналогічних договорів за ознакою використаних коштів, встановлення вимог до використання джерела фінансування, що є порушенням, а відповідні вимоги Замовника визначаються дискримінаційними. Встановлення обмеження, що аналогічні договори повинні за своєю правовою природою належати до державних закупівель, є також досить сумнівним, тому що це може створювати приховану дискримінацію. Так, суб'єкт господарювання може здійснювати поставки для бюджетних організацій поза державними закупівлями, наприклад, якщо вартість предмета закупівлі становить менше 50 тис. грн., відповідно на ці правовідносини не буде розповсюджуватись Закон України “Про публічні закупівлі”. Також, у згаданих випадках виникає проблема з підтвердженням виконання аналогічних договорів новоствореними підприємствами, які у більшості починають підприємницьку діяльність з приватним сектором. Ця проблема спричинить не допуск зазначених підприємств як Учасників до подальшої участі у процедурі закупівлі. Позиція, що новостворені підприємства не можуть брати участі у процедурах закупівлі, з огляду на відсутність досвіду та спроможності, є досить дискусійною, з огляду на те, що посилюється анти конкурентна складова та є дискримінацією Учасників-новостворених підприємств, відповідно, штучно зменшується кількість Учасників. Виникає питання, чи може Учасник, який раніше здійснював виконання робіт з монтажу протипожежних систем: автоматичної установки пожежної сигналізації системи оповіщення людей про пожежу, системи передачі тривожних сповіщень, здійснити монтаж системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, передавання тривожних сповіщень, пожежогасіння кухонного обладнання за результатами публічних закупівель. Як би це не звучало парадоксально, але на практиці такі випадки виникають і Замовники не завжди приймають об'єктивні логічні рішення. Слід наголосити, що тотожний предмет закупівлі (наприклад, якщо плануємо закупити “Послуги з монтажу системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, передавання тривожних сповіщень, пожежогасіння кухонного обладнання”, то предметом закупівлі в аналогічних договорах повинно бути тільки “Послуги з монтажу системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, передавання тривожних сповіщень, пожежогасіння кухонного обладнання”) обмежує та зменшує конкуренцію на відповідному ринку. З огляду на вищевикладене, доцільним є запровадження досвіду, коли предметом закупівлі буде подібний, схожий предмет закупівлі, в залежності від галузі застосування (наприклад, “Виконання робіт з капітального ремонту або монтажу систем пожежної сигналізації”). Тобто предмет закупівлі угруповується, враховуючи сферу застосування, в нашому випадку — це виконання робіт з капітального ремонту або монтажу систем пожежної сигналізації. Вживання відповідного підходу дозволить збільшити конкуренцію у відповідній галузі, збільшить кількість “гравців” на ринку. На нашу думку, аналогічним договором є договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі. Підводячи підсумки, виникає необхідність нормативного закріплення поняття аналогічного договору та його ознак. Зазначене закріплення визначення аналогічного договору сприятиме удосконаленню підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Учасників процедур публічних закупівель, стане корисним для представників Замовників та Учасників процедур публічних закупівель під час право-застосовної роботи та зменшить “суб'єктивну складову” в діях представників Замовника процедури публічної закупівлі. З огляду на вищевикладене, вважаємо вимогу ТОВ "ФІЛІЯ "РАДАР ВС ПІВДЕНЬ" необґрунтованою, насамперед на законодавчому рівні. Тендерний комітет Управління освіти, культури, спорту та молодіжної політики Южненської міської ради не вбачає фактів зазначення у тендерній пропозиції ПП "Спецавтоматика-2007" недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі. За рішенням Замовника вимогу, яка надана Учасником - ТОВ "ФІЛІЯ "РАДАР ВС ПІВДЕНЬ", не задоволено.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Заперечення щодо ухвали №77 від 30 травня 2019 року

Номер: 0199747b7e3c435a823ed588259b927f
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-08-001312-c.b1
Назва: Заперечення щодо ухвали №77 від 30 травня 2019 року
Вимога:
В наданому Вам листі № 109-05 від 20.05.19 р. зазначено, що Філія «Радар ВС Південь» ТОВ «Радар ВС» в особі директора філії Бондаренка Ігоря Володимировича гарантує належну якість надання послуг з монтажу системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, передавання тривожних сповіщень, пожежогасіння кухонного обладнання, не менше 12 місяців. Гарантійні зобов’язання щодо встановленого обладнання, філія зобов’язується врегульовувати з заводами виробниками відповідно до наданого гарантійного строку експлуатації виробів. Виключно зазначаємо, що кожен виробник встановлює свій гарантійний строк експлуатації, який передбачає термін від 12 до 40 місяців при умові дотримання правил експлуатації обладнання. Відповідно до п. Ж 2.1. дод. Ж до ДБН В.2.5-56:2014 дотриманих вимог з підтримання експлуатаційної придатності сприяє забезпеченню працездатного стану системи протипожежного захисту та її надійного і безпечного експлуатування. Звертаємо Вашу увагу що п.Ж.2.4. зазначеного ДБН визначено, що роботи з підтримання експлуатаційної придатності СПЗ проводиться організаціями які монтують відповідну пожежну сигналізацію згідно НАПБ Б.07.016, що наявна в філії «Радар ВС Південь» ТОВ «Радар ВС». Вважаємо Вашу ухвалу (протокол №77 від 30.05.19 р.) упередженим ставленням до суб’єкта господарювання, як доброчесного та відповідального учасника відкритих торгів згідно предмету закупівлі. Особливе значення в ухвалі Протоколу №77 має відсутність чіткого нормативно-правового роз’яснення, щодо відмови учаснику торгів. Необхідно зазначити, що інших недоліків та порушень в наданій тендерній документації, які впливають на суттєве рішення комісії не надає. Вимагаємо скасувати протокол №77 від 30 травня 2019 року, як такий, що відображає незаконність та протиправність ухвали комісії, та її упереджене ставлення до суб’єкта господарювання. Інформуємо Вас, якщо не буде враховано надане роз’яснення, та в подальшому не прийняте рішення відповідно до чинного законодавства. Звернення (скарга) буде направлена до антимонопольного комітету.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 1. Надати додаткову інформацію стосовно причин невідповідності пропозиції Учасника - ТОВ "ФІЛІЯ "РАДАР ВС ПІВДЕНЬ" умовам тендерної документації, а саме: Відповідно частини 3 статті 22 Закону Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Замовником було включено до пункту 8 Додатку 1 “Технічна специфікація щодо предмету закупівлі” вимогу стосовно надання в складі тендерної пропозиції інформацію в довільній формі про строк гарантійного обслуговування системи. Мається на увазі, що після монтажу системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, передавання тривожних сповіщень, пожежогасіння кухонного обладнання, Учасник — переможець повинен здійснювати обслуговування системи в цілому по гарантії, тобто безкоштовно. При цьому не повинно бути умов укладання угоди з технічного обслуговування змонтованих систем, так як підпунктом 4.1.7 пункту 4.1. розділу 4 Додатку 2 “Проект договору” до Тендерної документації передбачено, що Учасник зобов’язаний надавати гарантійне обслуговування системи протягом _______ місяців. Таким чином, на думку тендерного комітету, Учасником не дотримано вимоги пункту 8 Додатку 1 “Технічна специфікація щодо предмету закупівлі” та підпункту 4.1.7 пункту 4.1. розділу 4 Додатку 2 “Проект договору” до Тендерної документації, так як Учасник гарантує належну якість надання послуг з монтажу системи пожежної сигналізації оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, передавання тривожних сповіщень, пожежогасіння кухонного обладнання не менше 12 місяців при умові укладання угоди з технічного обслуговування змонтованих систем, а не гарантує проведення обслуговування системи в цілому безкоштовно. Укладання угоди з технічного обслуговування змонтованих систем призведе до додаткових витрат Замовника. За рішенням Замовника вимогу, яка надана Учасником - ТОВ "ФІЛІЯ "РАДАР ВС ПІВДЕНЬ", тендерну пропозицію якого було відхилено, не задоволено.
Статус вимоги: Відхилено