-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
Послуги з технічного огляду та випробовувань
Завершена
5 851 025.47
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 17.66 UAH
мін. крок: 0% або 17.66 UAH
Період оскарження:
13.03.2019 20:56 - 21.04.2019 00:00
Скарга
Розгляд припинено
Скарга на додаткові вимоги до учасників
Номер:
07f2fd0d806f49b2ab4ee1adbca2fbe5
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-13-001193-c.a1
Назва:
Скарга на додаткові вимоги до учасників
Скарга:
Шановні особи, які відповідальні за підготовку тендерної документації від Комунального підприємства виконавчого органу Київради
(Київської міської державної адміністрації)
«КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО»
Звертаємося до вас з приводу внесення вами змін до тендерної документації стосовно вимог до учасників.
Порядок проведення огляду, випробування та/або експертного обстеження (технічне діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки визначено Постановою Кабінету Міністрів України від 26 травня 2004 року № 687 «Про затвердження Порядку проведення огляду, випробування та експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки».
Згідно зазначеної Постанови цю діяльність проводять організації, які мають відповідний дозвіл від Держпраці України, який і є підтвердженням компетентності та спроможності організації надавати такі послуги.
Для отримання такого дозволу, організація має відповідати вимогам, що визначені наказом Держгірпромнагляду від 03.09.2007 року № 195 «Про затвердження Вимог до спеціалізованих та експертних організацій, передбачених постановою Кабінету Міністрів України від 26.05.2004 № 687».
З огляду на вказане вище привертаємо Вашу увагу до такого.
По-перше. Окремі вимоги до учасників, що було розміщено в тендерній документації після внесення змін (файл ТД_7163_Послуги з техогляду_36 Лотів_15 04 19.doc/«Продовження додатку 2 до тендерної документації» стосовно лотів 14, 15, 16, 19, 29, 30, а саме:
- про кадрові ресурси (Надати копії трудових книжок);
- надати копії медичних довідок фахівців з неруйнівного контролю згідно наказу МОЗ України від 21.05.2007 р. №246;
- надати копії паспортів обладнання (яке не підлягає повірці/калібруванню), свідоцтв про повірку або калібрування заявлених засобів вимірювання, дублюють повноваження Держпраці України під час визначення спроможності суб’єкта господарювання виконувати роботи підвищеної небезпеки (ПКМУ від 26.10.2011 року № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» (зі змінами), та виходять за межі компетенції КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО».
Достатнім на наш погляд є наявність відповідного дозволу.
По-друге. Стосовно вимоги надати «Копію, завірену підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника, Сертифікату на відповідність системи управління якістю вимогам ДСТУ ISO 9001:2015».
Побудова системи управління якістю підприємства у відповідності до положень ДСТУ ISO 9001:2015 є лише одним з шляхів підтвердження відповідності наказу Держгірпромнагляду від 03.09.2007 року № 195 (п. 2.11 абзац 5). Таким підтвердженням може бути також впровадження на підприємстві стандартів ДСТУ ISO/IEC 17025:2006 (також версія 2017) або ДСТУ EN ISO/IEC 17020:2014, що навіть прийнятніше, оскільки наприклад стандартом ДСТУ EN ISO/IEC 17020:2014 «Вимоги щодо діяльності різних типів органів, що здійснюють інспектування») передбачено, що побудова системи управління організації у відповідності до вимог ISO 9001, є доказом виконання нею лише частини вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17020:2014, зокрема лише вимог до системи управління (п.п. 8.2-8.8 стандарту ДСТУ EN ISO/IEC 17020:2014).
Крім того вимоги про наявність саме сертифікованої системи управління якістю взагалі виходять за межі вимог до спеціалізованих та експертних організацій (наказ Держгірпромнагляду від 03.09.2007 року № 195) та також не відносяться до сфери компетенції КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО».
Ця вимога на наш погляд, містить ознаки порушення Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема статті 3 «Принципи здійснення закупівель», статті 5 «Недискримінація учасників» та статті 22 «Тендерна документація».
З огляду на викладене, просимо Вас невідкладно внести відповідні зміни в тендерну документацію з урахуванням наших зауважень.
У разі відмови, залишаємо за собою право звернутися з цим питанням до визначеного Законом України «Про публічні закупівлі» органу оскарження – Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:
Орган оскарження
- рішення від 22.04.2019 № 4875.pdf 22.04.2019 17:31
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.04.2019 11:11
Опис причини скасування:
Питання втратило свою актуальність
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
19.04.2019 11:06
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
22.04.2019 17:31