-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
мастильні засоби
мастильні засоби
Завершена
115 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 575.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 575.00 UAH
Період оскарження:
08.04.2019 17:03 - 19.04.2019 00:00
Вимога
Відхилено
Умови оплати поставленого товару згідно п.4.1. проекту Договору (Додаток 4 до документації)
Номер:
16dd4ef81b4f49f990f9755d9373929c
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-08-000782-c.a2
Назва:
Умови оплати поставленого товару згідно п.4.1. проекту Договору (Додаток 4 до документації)
Вимога:
Відповідно до п.4.1. проекту договору (Додаток 4 до документації) втановлено що замовник здійснює оплату Товару шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 120 (ста двадцяти) календарних днів з моменту поставки відповідної партії Товару. Ст. 185 ГК України Особливості укладання господарських договорів на біржах, ярмарках та публічних торгах, зазначено, що до укладення господарських договорів на біржах, оптових ярмарках, публічних торгах застосовуються загальні правила укладення договорів на основі вільного волевиявлення, з урахуванням нормативно-правових актів, якими регулюється діяльність відповідних бірж, ярмарків та публічних торгів. Тобто пункт 4.1., у такій редакції позбавляє іншу сторону вільного волевиявлення щодо умов оплати поставленого товару на протязі 3-х календарних місяців та така що звужує коло потенційних учасників і по суті є дискримініційною ( з огляду на те, що у попредніх версіях договору вашого підприємства, оплата за товар передбачала відтермінування у 10 банківських днів) Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Крім того, ця вимога порушує також і вимоги ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме – недискримінація учасників, максимальна економія та ефективність, добросовісна конкуренція серед учасників. Отже на підставі викладеного, прошу внести зміни до даного пункта договору та передбачити прийнятні умови оплати поставленого товару, наприклад 14 календарних днів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.04.2019 10:56
Вирішення:
Дякуємо за вашу увагу до даної закупівлі.
Стосовно Вашого звернення хочемо нагадати Вам як потенційному учаснику, що тендерна документація (далі - Документація) складається і затверджується Замовником та містить умови за якими Замовник готовий придбати зазначену кількість товару і Учасник не може диктувати Замовнику свої умови він або погоджується з ними та бере участь в закупівлі або ні.
Стосовно дискримінаційних вимог не можемо з Вами погодитись бо всі вимоги в Документації стосуються всіх Учасників тобто всі в рівних умовах. Стосовно відтермінування в 120 днів ця вимога періодично використовується нашим підприємством коли не має можливості перевірити якість товару відразу.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Технічне завдання щодо гідравличне мастило МГЕ-46В
Номер:
2ea3f81ec50247228e7fae9e4fcd603c
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-08-000782-c.b1
Назва:
Технічне завдання щодо гідравличне мастило МГЕ-46В
Вимога:
Доброго дня Замовнику! Додатком 5 до ТД (Технічне завдання) передбачено вимоги щодо гідравлиного мастила МГЕ-46В, а саме: "Воно повинно відповідати ТУ 38001347-83", згідно інформації, що знаходиться в мережі інтернет дане ТУ розроблено у Росії: http://www.promoil02.ru/goods/18438613-maslo_gidravlicheskoye_mge_46v_tu_38001347_83_bochka_216_5_l_185_kg,https://ufa.pulscen.ru/products/maslo_gidravlicheskoye_mge_46v_tu_38001347_83_bochka_216_5_l_185_kg_18438613,https://ufa.ocinkoff.ru/catalog/1763076-maslo-mge-46v-tu-38001347-83-bochka-2165-l-180-kg.html, тобто по перше: це мастило виготовлено по ТУ страни агресора, а по друге: інші потенційні учасники, що мають право виготовлювати згідно ЗУ "Про стандартизацію" за своїми ТУ дане мастило, не можуть прийняти участь у даних відкритих торгах, вказана вимога звужує коло потенційних учасників, які бажають прийняти участь у даній закупівлі. Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників тобто ця вимога є дискримінаційною в незалежності від причин за яких Замовник прописав такі вимоги у тендерній документації. Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Крім того, ця вимога порушує також і вимоги ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме – недискримінація учасників, максимальна економія та ефективність, добросовісна конкуренція серед учасників. Отже на підставі викладеного, прошу внести зміни до Додатку 5 ТД, вказавши, що дане мастило повинно відповідати вимогам ТУ розроблених виробником цього мастила або взагалі прибрати вимоги до мастила, як на приклад вимоги до масла трансмісійного ТАП-15В-400 літрів, де взагалі відсутні такі вимоги.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.04.2019 10:38
Вирішення:
Дякуємо за ваше звернення.
Щодо Вашої вимоги хочемо звернути Вашу увагу на те що ГОСТ-и на зазначені в тендерному завдані мастила розроблялись в Радянському Союзі, а агресором є Росія. При підготуванні тендерної документації використовувались інструкції з експлуатації тих автотранспортних засобів для яких дане мастило призначене. І за регламентом заводом виробником рекомендоване для використання мастило саме за цими ГОСТами. Але якщо Учасником буде запропоноване мастило згідно ТУ яке за своїми властивостями буде еквівалентом зазначеним ГОСТам ми не будемо заперечувати. (про що будуть внесені зміни до тендерної документації).
Статус вимоги:
Задоволено