• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Скляний посуд лабораторного, санітарно-гігієнічного чи фармацевтичного призначення

Завершена

310 030.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 550.15 UAH
Період оскарження: 09.04.2019 16:48 - 21.04.2019 00:00
Вимога
Відхилено

Дискримінуючі вимоги Тендерної документації

Номер: be7ab5fb29f44c4893f796fb303efea2
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-09-001611-b.a1
Назва: Дискримінуючі вимоги Тендерної документації
Вимога:
09.04.2019 року Замовник оголосив закупівлю “Скляний посуд лабораторного, санітарно-гігієнічного чи фармацевтичного призначення”. Згідно Тендерної документації предмет закупівлі не поділений на лоти - “Даною тендерною документацією не передбачено поділ предмета закупівлі на лоти.” Згідно Додатку 2 до Тендерної документації “Медико-технічні вимоги” предмет закупівлі складається з 6 медичних виробів, зокрема: 6 Пробірка з літій-гепарин (17 IU / мл), об'єм крові 5,5 мл , рзмір 13 х 100 мм, 100 шт. 100. До 6 пункту (Пробірка з літій-гепарин (17 IU / мл), об'єм крові 5,5 мл , рзмір 13 х 100 мм) предмету закупівлі зазначена вимога: “... Механічний сепаратор зберігає свою цілісність під час циклу заморожування-відтавання ...” Звертаємо Вашу увагу, що в Україні зареєстровані пробірки з механічним сепаратором лише в одного виробника — BD (посилання на офіційний сайт виробника https://barricor.bd.com/eu/barricor-product-overview.xml ). Інші 5 пунктів з предмету закупівлі зареєстровані в Україні в декількох виробників. Наявність в одному переліку предмету закупівлі продукції, яку може запропонувати лише один виробник суттєво обмежує конкуренцію та дискримінує учасників закупівлі, які можуть запропонувати інші 5 пунктів з предмету закупівлі. Згідно ч. 4 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”: Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Звертаємо Вашу увагу, що численні рішення Антимонопольного комітету України підтверджують, що об'єднання в один лот предмету закупівлі товару, який виробляється декількома виробниками, з товаром, який виробляється лише одним виробником, є обмеженням конкуренції та дискримінацією учасників (Копії Додаються). З метою усунення дискримінації учасників та обмеження конкуренції, на підставі ч. 1 та 2 ст. 23 ЗУ “Про публічні закупівлі” прошу виокремити “6 Пробірка з літій-гепарин (17 IU / мл), об'єм крові 5,5 мл , рзмір 13 х 100 мм, 100 шт. 100” в окремий лот предмету закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У відповідь на Ваше звернення UA-2019-04-09-001611-b.a1 щодо умов тендерної документації на закупівлю 33790000-4 Скляний посуд лабораторного, санітарно-гігієнічного чи фармацевтичного призначення повідомляємо наступне: Згідно наказу Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 17.03.2016 №454, із змінами « Про затвердження порядку визначення предмета закупівлі» , предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та на основі національного класифікатора України ДК021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр «Єдиного закупівельного словника», а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг». Згідно законодавства Замовник має право (тобто може) визначити окремі частини предмета закупівлі. Чинне законодавство не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) залишає право за замовником поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб. Обґрунтуванням цілісного предмету з закупівлі, є доцільність придбання даної продукції у одного постачальника, оскільки це позитивно впливає на формування цінової політики на зазначену продукцію (витрати по транспортуванню, підхід до цінової політики, тощо), на ритмічність і своєчасність здійснення поставок Замовнику. Весь посуд, що включений до закупівлі UA-2019-04-09-001611-b мають різну ціну та відповідно відрізняються за комерційною привабливістю для постачальників. Це створює додатковий ризик, що при поділі предмету закупівлі на окремі лоти, певна їх частина не буде пропонуватись учасниками, особливо у випадку поділу їх на окремі лоти. Отже закупівлю цих препаратів доцільно здійснювати без поділу на окремі складові частини. Дякуємо за звернення!
Статус вимоги: Відхилено