-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з збирання безпечних відходів (збирання випадкового сміття)
Обсяг надання послуг: 1 послуга. (1 послуга = 1490883,33 кв.м.)
Завершена
715 624.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 578.12 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 578.12 UAH
Період оскарження:
28.03.2019 15:00 - 20.04.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Невідповідність умовам тендерної документації ТОВ "БУДКЛІН"
Номер:
4a061e549d69451c8034bbd1fa3d99e2
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-28-001333-b.a4
Назва:
Невідповідність умовам тендерної документації ТОВ "БУДКЛІН"
Вимога:
Шановні члени тендерного комітету ТОВ «Імперіал Груп Сервис», вимагаємо негайно скасувати корупційне рішення про визнання переможцем процедури закупівлі ТОВ "БУДКЛІН". В ході розгляду пропозиції ТОВ «Імперіал Груп Сервис» Вами досконально вивчена документація підприємства, надумані фіктивні порушення та дискваліфіковано чесного та відповідального підрядника. Вами, при поверхневому розгляді пропозиції ТОВ "БУДКЛІН" не встановлено порушень. ТОВ «Імперіал Груп Сервис» вирішило Вам надати законні підстави для дискваліфікації ТОВ "БУДКЛІН":
По-перше: Згідно Додатку 2 «Вимоги, встановлені замовником згідно зі статтею 17 Закону, до учасника процедури закупівлі та до переможця процедури закупівлі та форма і спосіб підтвердження відповідності учасника та переможця процедури закупівлі цим вимогам» п.12 «Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) (частина 2 статті 17 Закону)». ТОВ "БУДКЛІН" надана довідка про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів на 01 квітня 2019р., тобто на кінцеву дату подання пропозиції 24 квітня 2019 року вказана довідка являється недійсною і ТОВ "БУДКЛІН" з 02 квітня 2019 року могло мати заборгованість зі сплати податків і зборів.
Дуже цікаво чому цього не побачив тендерний комітет, Ви ж досконально вивчаєте тендерні пропозиції???...
По-друге: Згідно Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії до учасника, встановлені замовником згідно зі статтею 16 Закону, та спосіб документального підтвердження відповідності учасником цим кваліфікаційним критеріям*» в п.1 вказано, що «Якщо місце розташування матеріально-технічної бази, обладнання знаходиться за межами міста Запоріжжя, додатково надається лист-гарантія складений у довільній формі про можливість виконання умов договору терміново.» та Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» в якій вказано, що «Місце розташування матеріально-технічної бази, обладнання та трудових ресурсів, які виконавець буде залучати до виконання договору, повинно дозволяти терміново та у повному обсязі виконувати завдання замовника. Якщо місце розташування матеріально-технічної бази, обладнання та/або трудових ресурсів знаходиться за межами міста Запоріжжя, додатково надається лист-гарантія складений у довільній формі про можливість виконання умов договору терміново.». Виходячи з вище наведено підприємства у яких матеріально-технічна база, обладнання та/або трудових ресурсів знаходиться за межами міста Запоріжжя повинні надати листи-гарантії довільної форми на кожен додаток окремо. Згідно довідки №37 від 08/04/2019р. матеріально-технічна база ТОВ "БУДКЛІН" знаходиться в Запорізькій області, с. Канівське буд.5 (НАВІТЬ НЕ ВКАЗАНО ВУЛИЦЮ ДЕ ЗНАХОДИТЬСЯ МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНА БАЗА), тобто за межами м. Запоріжжя, отже ТОВ "БУДКЛІН" на Додаток 1 та Додаток 3 повинно надати по одному листу-гарантії складений у довільній формі про можливість виконання умов договору терміново на кожний додаток, але ТОВ "БУДКЛІН" надано один лист-гарантію не зрозуміло до якого додатку. Отже, не виконано вимоги закупівлі.
Знову постає питання, як такий принциповий тендерний комітет не помітив явних порушень?
По-третє: ТОВ "БУДКЛІН" не надано в тендерній документації завірений своїм підписом та печаткою Додаток 10 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ, що взагалі спантеличує та постає питання законність прийнятого рішення тендерним комітетом Районної адміністрації Запорізької міської ради по Хортицькому району.
І це не всі недоліки тендерної документації ТОВ "БУДКЛІН"!!!...
На підставі встановлених, незаперечних порушень ТОВ "БУДКЛІН" вимагаємо відхилити пропозицію вказаного підприємства, як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. В разі, якщо тендерним комітетом буде відхилена наша вимога з приводу дискваліфікації ТОВ "БУДКЛІН", просимо надати по кожному порушенню підприємства відповідь.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.05.2019 17:22
Вирішення:
Відповідно до ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Ваша вимога від 08.05.2019 № UA-2019-03-28-001333-b.a4 розглянута тендерним комітетом районної адміністрації Запорізької міської ради по Хортицькому району.
Згідно із ч. 3 ст.30 Закону у разі якщо Ви вважаєте недостатньо аргументованою відхилення тендерної пропозиції, Ви як учасник маєте право повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причин невідповідності Вашої пропозиції умовам тендерної документації.
Отже, Законом не передбачено надання відповіді та/або пояснень щодо розгляду пропозиції іншого учасника.
Крім того, згідно із ст.18 Закону Ви маєте право на оскарження процедури закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, тендерний комітет відхиляє Вашу вимогу від 08.05.2019 № UA-2019-03-28-001333-b.a4.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
ВИМАГАЄМО ПРИЙНЯТИ ЗАКОННЕ РІШЕННЯ
Номер:
a1b68d033a62479a8289d226dc182118
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-28-001333-b.a3
Назва:
ВИМАГАЄМО ПРИЙНЯТИ ЗАКОННЕ РІШЕННЯ
Вимога:
Шановні члени тендерного комітету ТОВ «Імперіал Груп Сервис» розуміє, що для досягнення своєї мети, а саме перемоги ТОВ "БУДКЛІН" в закупівлі, Вами знайдено абсурдні зауваження. Так, Ви для збільшення сторінок тексту протоколу №144 від 06.05.2019 року про дискваліфікацію ТОВ «Імперіал Груп Сервис» написали, що відсутні водії для вказаної в тендерній документації техніці, але ж Ви самі собі суперечите, вказавши, що згідно частини 1 ст. 805 Цивільного кодексу України «управління та технічна експлуатація транспортних засобі, переданих в оренду здійснюється екіпажем наймодавця». Які можуть виникати питання по водіям, вибачаємось, але це «з пальця висмоктаний» недолік. Окрім цього нами надані, як вимагалось тендерною документацію, робітники з відповідною кваліфікацією для виконання робіт з благоустрою, чому ви вирішили віднести туди водіїв, ми теж зрозуміли, бо ТОВ "БУДКЛІН" вказано водія в своїх документах.
На підставі вище викладеного НАПОЛЕГЛИВО ПРОСИМО НЕ ПЕРЕТВОРЮВАТИ ДЕРЖАВНІ ЗАКУПІВЛІ в майстерність написання, абсурдних, але з великою місткістю тексту безпідставних протоколів дискваліфікації, скасувати протоколу №144 від 06.05.2019 року та визнати переможцем ТОВ «Імперіал Груп Сервис».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.05.2019 11:45
Вирішення:
Відповідно до ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) на Вашу вимогу від 08.05.2019 № UA-2019-03-28-001333-b.a3 тендерний комітет районної адміністрації Запорізької місткої ради по Хортицькому району (далі – тендерний комітет) надає додаткову інформацію стосовно причини невідповідності Вашої пропозиції умовам тендерної документації та Вашої невідповідності, як учасника, кваліфікаційним критеріям.
У вимозі від 08.05.2019 № UA-2019-03-28-001333-b.a3 Вами зазначено, що тендерний комітет сам собі суперечить, «вказавши, що згідно частини 1 ст. 805 Цивільного кодексу України «управління та технічна експлуатація транспортних засобі, переданих в оренду здійснюється екіпажем наймодавця». Так, це зазначено у ЦИВІЛЬНОМУ КОДЕКСІ УКРАЇНИ. Але Вами не процитовано, шо тендерний комітет посилався і на частину 2 статті 798 ЦИВІЛЬНОГО КОДЕКСУ УКРАЇНИ, згідно якої договором найму (оренди) транспортного засобу може бути встановлено, що він передається у найм з екіпажем, який його обслуговує.
В ДОГОВОРІ ОРЕНДИ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ без номеру від 01.02.2018 року (щодо оренди КАМАЗу з державним реєстраційним номером АР7438СТ та КАМАЗу з державним реєстраційним номером АР2075СМ) між ТОВ «Імперіал Груп Сервис», в особі директора Сахно Сергія Олександровича, та ФОП Новікова, в особі Новікова В.Н. (далі – Договір 1) (файл Договори оренди транспорту.PDF, стор. 1-3 включно), в ДОГОВОРІ ОРЕНДИ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ без номеру від 01.02.2018 року (щодо оренди екскаватору JCB ЗСХ4WS) між ТОВ «Імперіал Груп Сервис», в особі директора Сахно Сергія Олександровича, та ФОП Новікова, в особі Новікова В.Н. (далі – Договір 2) (файл Договори оренди транспорту.PDF, стор. 4-6 включно), в ДОГОВОРІ ОРЕНДИ АВТОМОБІЛЯ без номеру від 01.02.2018р. (щодо оренди вантажного автомобіля ГАЗ 33023), сторонами якого зазначені: Орендодавець - ФОП Сахно Олександр Григорович, Орендар – ТОВ «Імперіал Груп Сервіс», в особі директора Сахно О.Г., діючого на підставі статуту (далі – Договір 3) (файл Договори оренди транспорту.PDF, стор. 7-9 включно) НЕ ЗАЗНАЧЕНО, що КАМАЗ з державним реєстраційним номером АР7438СТ, КАМАЗ з державним реєстраційним номером АР2075СМ, екскаватор JCB ЗСХ4WS та вантажний автомобіль ГАЗ 33023 орендуються з водіями.
Враховуючи вищезазначене, а також відповіді надані на Ваші вимоги від 07.05.2019 №UA-2019-03-28-001333-b.a1 та від 08.05.2019 №UA-2019-03-28-001333-b.a2 тендерний комітет відхиляє Вашу вимогу від 08.05.2019 №UA-2019-03-28-001333-b.a3.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
ВИМАГАЄМО ПРИЙНЯТИ ЗАКОННЕ РІШЕННЯ
Номер:
7e73473aac524995af75c234b72a54c6
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-28-001333-b.a2
Назва:
ВИМАГАЄМО ПРИЙНЯТИ ЗАКОННЕ РІШЕННЯ
Вимога:
Шановні члени тендерного комітету ПОВТОРНО повідомляємо Вам, що в наданому договорі оренди автомобіля від 01 лютого 2017 року здійснено описку, ця помилка згідно розділу ІІІ «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» де ЧІТКО вказано: «технічні помилки та описки – це помилки в написаному (надрукованому) тексті, зумовлені неправильним написанням слів, які не спотворюють текст та не призводять до викривлення змісту речення. Технічними (механічними) помилками та описками є втрата окремої букви в слові, заміна однієї букви іншою, використання русизмів тощо;» - є не суттєвою та не може призводити до дискваліфікації нашого підприємства. В договорі оренди автомобіля від 01 лютого 2017 року між ФОП Сахно О.Г. та директором ТОВ «Імперіал Груп Сервис» Сахно С.О. в розділі «Місцезнаходження та реквізити сторін» чітко зафіксовані підписи різних людей з яких навіть неозброєним оком видно, що зі сторони ТОВ «Імперіал Груп Сервис» підписано Сахно С.О. Вказаний підпис Ви можете порівняти з безліччю поданих та підписаних директором ТОВ «Імперіал Груп Сервис» Сахно С.О., документів в тендерній документації. Тому акцентування на несуттєвих помилках договору оренди автомобіля від 01 лютого 2017 року між ФОП Сахно О.Г. та директором ТОВ «Імперіал Груп Сервис» Сахно С.О., здійснюється з метою розширення тексту Протоколу №144 від 06.05.2019 року, а не встановлення суттєвих недоліків тендерної документації ТОВ «Імперіал Груп Сервис».
На підставі вище викладеного ВИМАГАЄМО ПРИЙНЯТИ ЗАКОННЕ РІШЕННЯ, скасувати протоколу №144 від 06.05.2019 року та визнати переможцем ТОВ «Імперіал Груп Сервис».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.05.2019 11:01
Вирішення:
Відповідно до ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) на Вашу вимогу від 08.05.2019 № UA-2019-03-28-001333-b.a2 тендерний комітет районної адміністрації Запорізької місткої ради по Хортицькому району (далі – тендерний комітет) надає додаткову інформацію стосовно причини невідповідності Вашої пропозиції умовам тендерної документації та Вашої невідповідності, як учасника, кваліфікаційним критеріям.
Згідно ч. 1 ст. 30 Закону замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника, якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього закону. Тобто, для відхилення тендерної пропозиції учасника достатньо, щоб учасник не відповідав хоча б одному кваліфікаційному критерію.
У Вашій вимозі від 08.05.2019 № UA-2019-03-28-001333-b.a2 Ви посилаєтесь тільки на те, що Ваша тендерна пропозиція була відхилена із-за описок в ДОГОВОІ ОРЕНДИ АВТОМОБІЛЯ без номеру від 01.02.2018р., сторонами якого зазначені: Орендодавець - ФОП Сахно Олександр Григорович, Орендар – ТОВ «Імперіал Груп Сервіс», в особі директора Сахно О.Г., діючого на підставі статуту (далі – Договір 3) (файл Договори оренди транспорту.PDF, стор. 7-9 включно), але чомусь не зазначаєте, що Договір 3 був завантажений Вами не у повному обсязі, і тільки цього було достатньо для відхилення Вашої тендерної пропозиції. Крім того, будь-який договір з такою кількістю «описок» з великою імовірністю може бути визнаний у судовому порядку недійсним, оскільки такі описки в сукупності спотворюють інформацію в Договорі 3.
Надаючи повний опис невідповідності Вашої тендерної пропозиції вимогам тендерної документації, тендерний комітет, крім діючого законодавства, керувався намірами виключення наявності подібних помилок Вами у подальшому, а не «метою розширення тексту Протоколу №144 від 06.05.2019 року».
Враховуючи вищезазначене, а також відповідь надану на Вашу вимогу від 07.05.2019 №UA-2019-03-28-001333-b.a1, тендерний комітет відхиляє Вашу вимогу від 08.05.2019 № UA-2019-03-28-001333-b.a2.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
ВИМАГАЄМО ПРИЙНЯТИ ЗАКОННЕ РІШЕННЯ
Номер:
b762411c6d004729a44f840fce989beb
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-28-001333-b.a1
Назва:
ВИМАГАЄМО ПРИЙНЯТИ ЗАКОННЕ РІШЕННЯ
Вимога:
Шановні члени тендерного комітету наше підприємство ПОВТОРНО стурбоване з упередженого ставлення та формального підходу, до процедури закупівлі Послуги з збирання безпечних відходів (збирання випадкового сміття); Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-03-28-001333-b. Ознайомившись з протоколом №144 від 06.05.2019 року ми зрозуміли, що в діях Піпенко М.В. та інших членів тендерного комітету, вбачаються корупційні ознаки, які направлені на визнання тільки одного переможця в вище вказаній процедурі закупівлі, а саме підприємства ТОВ "БУДКЛІН". Тендерний комітет не вбачає в деяких документах ТОВ "БУДКЛІН" порушень, але вперто дискваліфікує наше підприємство з формальних причин, які зовсім не впливають на зміст закупівлі.
Так, згідно повідомлення голови тендерного комітету Піпенко М.В. нашим підприємством не надані до договорів оренди транспортних засобів акти прийому-передачі, ПОВТОРНО ПОВІДОМЛЯЄМО ВАМ, що інформація в таблиці 1 ДОДАТКУ 1, про надання актів прийому-передачі транспортних засобів відсутня. Нами надано договори оренди транспортних засобів, які підтверджують можливість виконання нашим підприємством умов закупівлі.
На сьогоднішній день нами підготовлені заяви на голову районної адміністрації Запорізької міської ради по Хортицькому району Пшеничного О.М., голову Антимонопольного комітету України Терентьєва Ю.О., Міністра внутрішніх справ України Авакова А.Б., та голову Національного Антикорупційного бюро України Ситника А.С., з метою проведення перевірки законності та відсутності корупційної складової в прийнятих рішеннях членами тендерного комітету. Після акцептування та визнання переможцем в процедурі закупівлі Послуги з збирання безпечних відходів (збирання випадкового сміття) ТОВ "БУДКЛІН" нами негайно будуть розіслані заяви на вище вказані органи.
На підставі вище викладеного ВИМАГАЄМО ПРИЙНЯТИ ЗАКОННЕ РІШЕННЯ, скасувати протоколу №144 від 06.05.2019 року та визнати переможцем ТОВ «Імперіал Груп Сервис».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.05.2019 17:00
Вирішення:
Відповідно до ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) на Вашу вимогу від 07.05.2019 № UA-2019-03-28-001333-b.a1 тендерний комітет районної адміністрації Запорізької місткої ради по Хортицькому району (далі – тендерний комітет) надає додаткову інформацію стосовно причини невідповідності Вашої пропозиції умовам тендерної документації та Вашої невідповідності, як учасника, кваліфікаційним критеріям.
Згідно із ч. 3 ст. 11 Закону до повноважень тендерного комітету, крім іншого, входить забезпечення рівних умов для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця та здійснення інших дій, передбачених цим Законом.
Згідно із ч. 4 ст. 28 Закону «замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації».
Відповідно до ч. 1 ст. 30 Закону замовник повинен відхилити тендерну пропозицію в разі якщо учасник «не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону» (п. 1 ч. 1 ст. 30 Закону), «тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації» (п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону).
Відповідно до ч. 2 ст. 22 Закону тендерна документація, крім іншого, повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до ст. 16 цього Закону (тобто, кваліфікаційні умови є складовою тендерної документації).
У ДОДАТКУ 3 до тендерної документації (стор. 32) зазначено, що «виконавець, залежно від обсягу послуг, самостійно визначає кількість транспортних засобів та/або машин та/або технологічних транспортних засобів, обладнання та/або устаткування та/або приладів та/або інструментів, необхідних відповідно до технологічних вимог виконання послуг…».
У пункті 1 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» ДОДАТКУ 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до учасника, встановлені замовником згідно зі статтею 16 Закону, та спосіб документального підтвердження відповідності учасником цим кваліфікаційним критеріям*» замовником встановлено, що учасником повинні бути надані:
- довідка в довільній формі, яка повинна свідчити, що учасник має необхідне обладнання та матеріально-технічну базу для виконання послуг з збирання безпечних відходів (збирання випадкового сміття) (інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики яких зазначені в ДОДАТКУ 3 до тендерної документації). До складу цієї довідки, крім іншого, повинна входити: «Інформація про наявність у вказується учасник транспортних засобів та/або машин та/або технологічних транспортних засобів обладнання та/або устаткування та/або приладів та/або інструментів необхідних відповідно до технологічних вимог виконання послуг, що є предметом закупівлі» згідно таблиці 1 до ДОДАТКУ 1 до тендерної документації;
- для підтвердження НАЯВНОСТІ транспортних засобів та/або машин, та/або технологічних транспортних засобів, наданих учасником згідно з таблицею 1 до ДОДАТКУ 1 до тендерної документації, повинні бути надані їх свідоцтва про реєстрацію або інші документи, що підтверджують право власності учасника (скануються оригінали документів) або договори оренди або лізингу ТОЩО транспортних засобів, машин та технологічних транспортних засобів, укладені згідно норм чинного законодавства, (скануються оригінали документів або ксерокопії документів завірені підписом уповноваженої особи учасника та печаткою (у разі використання).
У складі тендерної документації учасника наданий документ вих.: 570 від 23.04.2019 «Інформація про наявність у ТОВ «Імперіал Груп Сервис» транспортних засобів та/або машин та/або технологічних транспортних засобів обладнання та/або устаткування та/або приладів та/або інструментів необхідних відповідно до технологічних вимог виконання послуг, що є предметом закупівлі» (файл Інформація про наявність МТБ.PDF), в якому учасник визначив, що для виконання послуг, що є предметом закупівлі, йому потрібні, крім іншого: два КАМАЗи, екскаватор JCB та вантажний автомобіль ГАЗ 33023.
Для підтвердження наявності у учасника на правах користування двох КАМАЗів (КАМАЗ з державним реєстраційним номером АР7438СТ та КАМАЗ з державним реєстраційним номером АР2075СМ) у складі тендерної пропозиції наданий ДОГОВІР ОРЕНДИ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ без номеру від 01.02.2018 року між ТОВ «Імперіал Груп Сервис», в особі директора Сахно Сергія Олександровича, та ФОП Новікова, в особі Новікова В.Н. (далі – Договір 1) (файл Договори оренди транспорту.PDF, стор. 1-3 включно).
Для підтвердження наявності у учасника на правах користування екскаватору JCB ЗСХ4WS у складі тендерної пропозиції наданий ДОГОВІР ОРЕНДИ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ без номеру від 01.02.2018 року між ТОВ «Імперіал Груп Сервис», в особі директора Сахно Сергія Олександровича, та ФОП Новікова, в особі Новікова В.Н. (далі – Договір 2) (файл Договори оренди транспорту.PDF, стор. 4-6 включно).
Обидва вищевказані договори мають п. 7.1, в якому зазначається, що повернення автомобіля відбувається за актом прийому-передачі. Також, в обох договорах зазначено, що термін оренди складає від 01.02.2018р. до 31.12.2020р. Але в обох договорах відсутня інформація в який момент Орендодавець (ФОП Новіков) передає у тимчасове платне користування об’єкти оренди (в Договорі 1 це - КАМАЗ з державним реєстраційним номером АР7438СТ та КАМАЗ з державним реєстраційним номером АР2075СМ, в Договорі 2 це - екскаватор JCB ЗСХ4WS) Орендарю (ТОВ «Імперіал Груп Сервис»).
Для підтвердження господарської операції з надання/одержання послуг з оренди майна, протягом певного періоду, договору про оренду недостатньо, тому необхідне складання окремого первинного документа (зокрема, але не виключно, акту приймання-передачі об’єкту оренди), який може бути як невід’ємною частиною договору, так і окремим документом.
Оскільки в тендерній документації замовника встановлена вимога щодо НАЯВНОСТІ транспортних засобів та/або машин, та/або технологічних транспортних засобів, що повинно бути підтверджено договори оренди або лізингу ТОЩО транспортних засобів, машин та технологічних транспортних засобів, укладеними згідно норм чинного законодавства, то, враховуючи вище викладене, замовник не може вважати, що учасник має на праві користування КАМАЗ з державним реєстраційним номером АР7438СТ, КАМАЗ з державним реєстраційним номером АР2075СМ та екскаватор JCB ЗСХ4WS.
Для підтвердження наявності у учасника на правах користування вантажного автомобіля ГАЗ 33023 у складі тендерної пропозиції учасника наданий ДОГОВІР ОРЕНДИ АВТОМОБІЛЯ без номеру від 01.02.2018р., сторонами якого зазначені: Орендодавець - ФОП Сахно Олександр Григорович, Орендар – ТОВ «Імперіал Груп Сервіс», в особі директора Сахно О.Г., діючого на підставі статуту (далі – Договір 3) (файл Договори оренди транспорту.PDF, стор. 7-9 включно).
Згідно даних з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань щодо ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІМПЕРІАЛ ГРУП СЕРВИС» в полі «Дата та номер запису в Єдиному державному реєстрі про проведення державної реєстрації юридичної особи – у разі, коли державна реєстрація юридичної особи була проведена після набрання чинності Законом України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців» зазначена дата запису: 31.01.2017. В полі «Прізвище, ім'я, по батькові, дата обрання (призначення) осіб, які обираються (призначаються) до органу управління юридичної особи, уповноважених представляти юридичну особу у правовідносинах з третіми особами, або осіб, які мають право вчиняти дії від імені юридичної особи без довіреності, у тому числі підписувати договори та дані про наявність обмежень щодо представництва від імені юридичної особи» зазначено: САХНО СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ - керівник з 31.01.2017. В наданому у складі тендерної пропозиції Протоколі №1 установчих зборів учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «Імперіал Груп Сервис» від 31.01.2017р. (далі – Протокол «1) (файл Протокол.PDF) зазначено, що ТОВ «Імперіал Груп Сервис» створено на підставі модельного Статуту, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 16.11.2011 №1182 (п. 1 Протоколу 1), а також те, що обов’язки керівника покладені на засновника підприємства Сахно Сергія Олександровича з 31.01.2017. Тобто, з 31.01.2017 керівником підприємства постійно був Сахно Сергій Олександрович.
У сукупності, вищенаведені помилки в Договорі 3 неможливо віднести до технічних (механічних) помилок та описок, оскільки вони суттєво впливають на зміст Договору 3 та пропозицію учасника.
Крім того, в п. 5.1 Договору 3 зазначено, що автомобіль, що орендується, передається Орендареві протягом 2 днів з моменту підписання даного Договору. В п. 5.2. Договору 3 зазначено, що передача автомобіля в оренду здійснюється за актом «здачі-приймання». Згідно з пунктом 10.8 Договору 3 до даного Договору додається: акт приймання–передачі автомобіля. В складі тендерної пропозицій акт приймання-передачі автомобіля відсутній. Оскільки в тендерній документації замовника встановлена вимога щодо наявності транспортних засобів та/або машин, та/або технологічних транспортних засобів, що повинно бути підтверджено договорами оренди або лізингу ТОЩО, укладеними згідно норм чинного законодавства, то, враховуючи вище викладене, замовник не може вважати, що учасник має на праві користування вантажний автомобіль ГАЗ 33023, оскільки документ, який підтверджує це у складі тендерної пропозиції учасника відсутній.
Звертаємо Вашу увагу на те, що документ, який має додатки, що є невід’ємними частинами цього документа, але при цьому такі додатки або хоча б один з них не завантажено, то це сприймається як ненадання самого документа.
Відповідно до частини 1 статті 626 ЦИВІЛЬНОГО КОДЕКСУ УКРАЇН договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків. Тому для підтвердження НАЯВНСТІ у учасника об’єкту оренди за договором оренди (найму) тільки договору недостатньо.
Для більш детального розуміння питання щодо ненадання відповідного додатку до договору, поданого у складі тендерної пропозиції учасника, пропонуємо Вам ознайомитися з Висновком про результати моніторингу закупівлі: 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (Послуги з утримання окремої території району (покіс трав) (оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі ProZorro (https://prozorro.gov.ua): UA-2019-02-14-003086-b), територіального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю.
Також, у ДОДАТКУ 3 до тендерної документації (ст. 32) зазначено, що «виконавець, залежно від обсягу послуг, самостійно визначає … кількість працівників, які будуть задіяні до виконання послуг».
У пункті 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» ДОДАТКУ 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до учасника, встановлені замовником згідно зі статтею 16 Закону, та спосіб документального підтвердження відповідності учасником цим кваліфікаційним критеріям*» замовником встановлено, що учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у тому числі інформація про відповідальну особу за охорону праці (надається згідно таблиці 2 до ДОДАТКУ 1 до тендерної документації).
В складі тендерної пропозиції учасника наданий документ Вих.: 572 від 23.04.2019 «Перелік працівників, яких ТОВ «Імперіал Груп Сервис» планує залучити до виконання послуг, що є предметом закупівлі» (файл Працівники.PDF), в якому зазначені бригадир та 4 робітника з благоустрою.
Згідно частини 2 статті 798 ЦИВІЛЬНОГО КОДЕКСУ УКРАЇНИ договором найму (оренди) транспортного засобу може бути встановлено, що він передається у найм з екіпажем, який його обслуговує.
Згідно частини 1 статті 805 ЦИВІЛЬНОГО КОДЕКСУ УКРАЇНИ управління та технічна експлуатація транспортного засобу, переданого у найм з екіпажем, провадяться його екіпажем. Екіпаж не припиняє трудових відносин з наймодавцем. Витрати на утримання екіпажу несе наймодавець.
Враховуючи, що в Договорі 1, Договорі 2, Договорі 3 не зазначено, що КАМАЗ з державним реєстраційним номером АР7438СТ, КАМАЗ з державним реєстраційним номером АР2075СМ, екскаватор JCB ЗСХ4WS та вантажний автомобіль ГАЗ 33023 орендуються з водіями, то з тендерної пропозиції учасника незрозуміло, хто буде керувати цими транспортними засобами та технологічним транспортним засобом, оскільки серед переліка залучених працівників інформації щодо водіїв немає. Пояснення з цього питання в тендерній пропозиції учасника відсутні.
Враховуючи вищеперелічене, вважаємо відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІМПЕРІАЛ ГРУП СЕРВИС» згідно з п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону (тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації), а учасника згідно з п. 1 ч. 1 ст. 30 Закону (учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону) правомірним.
Враховуючи вищезазначене, тендерний комітет відхиляє Вашу вимогу від 07.05.2019 №UA-2019-03-28-001333-b.a1
Статус вимоги:
Відхилено