• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

15130000-8 М’ясопродукти Сосиски вищого ґатунку "Дитячі" ( або аналог)

Завершена

190 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 900.00 UAH
Період оскарження: 01.04.2019 14:44 - 12.04.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

скарга

Номер: ff869b1af4944927ac65cf86893d8590
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-01-001259-b.b1
Назва: скарга
Вимога:
вимагаємо дискваліфікувати ТОВ СПАРТА 2015 , таких, що не відповідають вимогам документації торгів, а саме: 1. Довідка про працівників датована 05.01.19, оголошення про закупівлю опубліковано 01.04.19-подано неактуальні дані 2Копію виконаного, (частково) виконаного аналогічного договору та позитивні відгуки від замовника згідно виконання аналогічного договору, копію якого надано у складі пропозиції, що мають бути складені на фірмовому бланку замовника (якщо такий є), завірені згідно чинного законодавства, а також містити інформацію про найменування товару згідно таких договорів та загальну інформацію щодо виконання учасником своїх обов’язків згідно договору. Учасником надано відгук у якому не зазначено найменування товару, також згідно наданого договору відбувалось постачання ковбаси вареної, досвід щодо постачання предмету закупівлі згідно із документації не підтверджено 3 Згідно листа-гарантії щодо відповідності ст 17 учасник повідомляє, що відносно нього відкрито ліквідаційну процедуру
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно тендерної документації , а саме п.п.3.1.11. Всі документи тендерної пропозиції (довідки, листи, інформація та ін.), що готуються безпосередньо Учасником, повинні містити вихідний номер та дату складання, подаються на фірмовому бланку Учасника (за наявності), із зазначенням прізвища та ініціалів уповноваженої особи Учасника, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірені печаткою Учасника (у разі її використання). Зазначена вимога не стосується оригіналів документів, виданих іншими підприємствами, установами, організаціями. У разі надання довідок у вигляді відтвореного (роздрукованого) електронного документу, такі довідки повинні містити обов’язкові атрибути (QR-код та/або № документа, запиту тощо), за допомогою яких можна перевірити автентичність цих документів. Документи, отримані Учасником в електронному вигляді, подаються у роздрукованому вигляді із зазначенням прізвища та ініціалів уповноваженої особи Учасника, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірені печаткою Учасника (у разі її використання). Учасником ТОВ «СПАРТА 2015» дана вимога була виконана. Згідно вимог ТД п.п. 3.5.2. Для підтвердження відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, учасник повинен надати у складі адміністративно - технічної частини наступні документи: -Копію виконаного, (частково) виконаного аналогічного договору та позитивні відгуки від замовника згідно виконання аналогічного договору, копію якого надано у складі пропозиції, що мають бути складені на фірмовому бланку замовника (якщо такий є), завірені згідно чинного законодавства, а також містити інформацію про найменування товару згідно таких договорів та загальну інформацію щодо виконання учасником своїх обов’язків згідно договору. -Аналогічним договором вважається договір про закупівлю щодо виконання договору в бюджетній організації (не менше одного) з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації. Учасником ТОВ «СПАРТА 2015» в складі тендерної пропозиції були надані аналогічні договори та лист- відгук від Замовника з зазначеними договорами та найменуванням товару Класифікація за ДК 021:2015: 15130000-8 - М’ясопродукти, що складені на фірмовому бланку замовника ,завірені згідно чинного законодавства, а також містить інформацію про найменування товару згідно таких договорів та загальну інформацію щодо виконання учасником своїх обов’язків згідно договору. ТОВ «СПАРТА 2015» дану вимогу ТД виконало. 3.5.7. Згідно із ч.3 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті. Згідно п.п.5.3.4. ТД До формальних (несуттєвих) помилок відносяться помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме: -орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо учасником та в документах інших організації, які надані в складі пропозиції.
Статус вимоги: Відхилено