-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (шкільний автобус)
Завершена
1 850 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 000.00 UAH
Період оскарження:
27.04.2019 14:24 - 23.05.2019 00:00
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА
Номер:
fc7f0d8d3def4bddb76d11dd57c36c06
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-27-000019-a.b3
Назва:
СКАРГА
Скарга:
Про порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі – відкриті торги:
щодо порушення принципів публічних закупівель та незаконного рішення про дискваліфікацію нас як учасника закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 14.06.2019 12:29
- Платіжне доручення.pdf 14.06.2019 12:29
- Рішення від 19.06.2019 № 7941 + лист Замовнику.pdf 20.06.2019 11:33
- Інформація про резолютивну частину рішення від 05.07.2019 № 9007.pdf 08.07.2019 16:33
- Рішення від 05.07.2019 № 9007.pdf 10.07.2019 22:29
- рішеня автобус (1).docx 26.07.2019 15:21
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.06.2019 12:29
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
10.07.2019 22:29
Дата виконання рішення Замовником:
26.07.2019 15:21
Коментар замовника щодо усунення порушень:
рішення АМКУ виконано
Скарга
Відхилено
Скарга
Номер:
ae959a6d813d4a309d079753e08c8173
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-27-000019-a.a2
Назва:
Скарга
Скарга:
на тендерну документацію
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 07.05.2019 16:18
- Сертифікат відповідності на шкільний автобус Атаман D093S2.pdf 07.05.2019 16:18
- Сертифікат відповідності на шкільний автобус Еталон А08116Ш.pdf 07.05.2019 16:19
- Сертифікат відповідності на шкільний автобус Богдан А224.12.pdf 07.05.2019 16:19
- Платіжне доручення про оплату збору з розгляду скарги.pdf 07.05.2019 16:19
- рішення від 10.05.2019 № 5713 + лист Замовнику.pdf 10.05.2019 18:35
- Інформація про резолютивну частину рішення від 27.05.2019 № 6702.pdf 28.05.2019 20:13
- рішення від 27.05.2019 № 6702.pdf 30.05.2019 21:52
Дата прийняття скарги до розгляду:
07.05.2019 16:19
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
30.05.2019 21:53
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
34f8f97edf72492aa65873b1652a16bd
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-27-000019-a.a1
Назва:
Вимога
Вимога:
Детально проаналізувавши тендерну документацію закупівлі оголошеної ВАШКОВЕЦЬКОЮ СІЛЬСЬКОЮ РАДОЮ, ідентифікатор закупівлі UA-2019-04-27-000019-a, предмет закупівлі Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (шкільний автобус), встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку.
Технічними вимогами до предмета закупівлі передбачені параметри, які, незважаючи на наявність формального виразу «або еквівалент», суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі, а саме:
1. В Додатку №1 тендерної документації Замовника, що має назву «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» та визначає технічні вимоги до шкільного автобусу, що буде предметом закупівлі, зазначено:
«Висота автобуса не повинна перевищувати 2900 мм»
Вважаємо, що тендерна документація Замовника в цій частині є дискримінаційною для нас, оскільки ми маємо намір взяти участь в тендері з пропозицією шкільного автобусу марки «Еталон» виробництва ТОВ «Чернігівський автозавод», що має висоту 2978 мм та відрізняється відповідно до вимог замовника лише на 78 мм, така різниця ніяким чином не може впливати на параметри експлуатації нашого автобусу в порівнянні з іншими виробниками і не може існувати жодного належного і допустимого обґрунтування чому шкільний автобус не може мати висоту 2978 мм. Проте встановлення Замовником вимоги саме 2900 мм висоти заважає нам взяти участь у тендері.
Так, єдиним критерієм відповідності автобусу встановленим нормам та стандартам є наявність сертифікату відповідності, що видається компетентним органом після проведення досліджень, випробувань, перевірок та вимірів відносно всіх конструкцій, елементів, вузлів та агрегатів, які мають значення для безпеки транспорту, якості, технічного стану та цільового призначення. Для шкільних автобусів норми та вимоги законодавства більш жорсткі та деталізовані, і відповідно сертифікація проводиться за більшою кількістю та більш жорстких параметрах.
Шкільний автобус Еталон пройшов необхідну сертифікацію і відповідає всім обов’язковим вимогам і стандартам (в т.ч. ДСТУ 7013:2009 «Автобуси спеціалізовані для перевезення школярів. Технічні вимоги»), що необхідні для експлуатації транспортних засобів в Україні.
2. Також в Додатку №1 тендерної документації Замовника, що має назву «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» зазначено наступні дискримінаційні вимоги:
«Зовні пофарбований в жовтий колір. Спереду і ззаду на кузов автобуса нанесені розпізнавальні знаки: «Діти» «Обмеження максимальної швидкості» з цифровою величиною обмеження максимальної швидкості – 70. Кузов автобусу вагонної компоновки – несівний.»
Вимога щодо типу кузова є дискримінаційною та звужує коло потенційних учасників з наступних причин:
1) Несівний кузов для шкільного автобуса не надає жодних підтверджених переваг. Навпаки, несівний кузов шкільного автобусу є менш вдалим та прийнятним варіантом в порівнянні з іншими типами кузовів автобусів. Несівний кузов є менш жорстким, а тому менш безпечним, що важливо саме для шкільного автобусу. Також даний тип кузову є менш довговічним та складніший в обслуговуванні через важкодоступність агрегатів ходової частини, що в умовах поганого стану доріг поза межами обласних населених пунктів буде призводити до витрат на ремонт бюджетних коштів. Таким чином немає жодних нормативно підтверджених обґрунтувань щодо надання переваги саме несівному типу кузову шкільного автобуса. Отже, така вимога до предмету закупівлі призведе лише до необґрунтованого подорожчання предмету закупівлі, а відтак Замовником не досягається економія бюджетних коштів, для чого створена і на що спрямована система ProZorro.;
2) Законодавство не містить чіткого визначення що саме входить до складу поняття «несівний кузов». Шкільні автобуси тих виробників, що мають відповідну сертифікацію в Україні, не містять кузови саме несівного типу. Через відсутність сертифікаційних обмежень за типом кузову, шкільні автобуси всіх виробників, що серійно виготовляються в Україні мають кузов змішаного типу, що не може бути визнаний чисто несівним. В таких кузовах використовуються елементи, що відносяться до несівного кузову та елементи рамної конструкції. За таких умов різні виробники самостійно, на власний розсуд, обрали назву такого типу кузову, використовуючи її у своїх внутрішніх документах. Конструкція чисто несівних кузовів використовується лише при створенні міських автобусів з низьким рівнем підлоги по всій довжині салону автобуса. Низька підлога унеможливлює створення кузову автобуса іншого типу. Саме у таких випадках створюється несівний кузов. В шкільних автобусах усіх виробників не має низької підлоги і відповідно не має чисто несівних кузовів.
Також звертаємо Вашу увагу, що з приводу даних дискримінаційних вимог є відповідне рішення АМКУ № 3478-р/пк-пз від 26.03.2019.
Просимо Вас усунути дані порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію та викласти вказані вище пункти технічних вимог без дискримінаційних положень в наступній редакції:
1. «Висота автобуса не повинна перевищувати 3000 мм»;
2. «Зовні пофарбований в жовтий колір. Спереду і ззаду на кузов автобуса нанесені розпізнавальні знаки: «Діти» «Обмеження максимальної швидкості» з цифровою величиною обмеження максимальної швидкості – 70.»
У разі незадоволення цієї Вимоги залишаємо за собою право на звернення зі скаргою до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога Вашковецька СР.pdf 02.05.2019 16:01
Дата подачі:
02.05.2019 16:01
Вирішення:
Дякуємо за звернення.
Щодо вимоги учасника повідомляємо наступне: метою Закону "Про публічні закупілі в Україні" є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Вимоги щодо автобуса викладені в тендерні документації, і на думку Замовника є достатніми для отримання якісного товару.
Якщо учасник зможе підтвердити що наші вимоги прописані виключно для одного учасника (обмеживши конкуренцію всім іншим виробникам) то рекомендуємо подати скаргу в АМКУ.
Щодо надмірних вимог до автобуса, то повідомляємо наступне, якщо дозволити автобуси будь-якої величини, окрасу і технічного стану, то нам за 1850000 грн. запропонували б безліч варіантів переробленої, б/у техніки.
Для нас основна задача це безпека дітей.
Статус вимоги:
Відхилено