-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015 : 33690000-3 Лікарські засоби різні (Реактиви та реагенти для лабораторних досліджень)
Лот №1 - Хімреактиви для гематологічного аналізатора ВС-300 Plus; Лот №2 - Хімреагенти для коагулометра та аналізатора Clover А 1; Лот №3 – Реактиви лабораторні для визначення груп крові та мануальних методів дослідження; Лот №4 – Хімреагенти; Лот №5 - Біохімічні реагенти для відкритих біохімічних аналізаторів; Лот №6 – Поживні середовища для проведення мікробіологічних досліджень.
Завершена
489 950.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 58.00 UAH
мін. крок: 0% або 58.00 UAH
Період оскарження:
25.03.2019 12:16 - 05.04.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Безпідставність рїшення щодо дискваліфікації учасника
Номер:
c300619d1f6b4cdbaeabebfa3227c915
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-25-000746-b.c1
Назва:
Безпідставність рїшення щодо дискваліфікації учасника
Вимога:
Незважаючи на те,що ФОП Кроленко А.В.(Учасник) завдячуючи системі Prozzoro мав договорні відносини з Замовником протягом 2017 і 2018 рр. і сумлінно виконував обов’язки як Постачальник
(мав позитивні листи –відгуки від Замовника), а також раніше передавав особисті данні Замовнику особисто, тобто в базі даних Замовника вони вже були, наразі Замовник бажає без надання гарантії
на їх збереження у відкритому доступі від шахрайских дій, знову.
До того ж, що стосується звернення Замовника до статті 14 ч. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі»
1. Подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
Згідно статті 16 цього ж закону:
Стаття 16. Кваліфікаційні критерії
1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Ч.4. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів( а саме паспортних даннх), що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Що стосується того, що в пп.42-44 ТП Замовник не знайшов сировоток Сіфін замість сировоток виробництва РФ ,пояснюємо: Якщо б Замовник звернувся до Учасника за уточненням цих питань, він би отримав роз’яснення про аналоги виробника Сіфін(Німеччина)(дивиться прикріпленний файл). А також можна нагадати Замовнику, що ніхто ще не відміняв ЗУ «Про сакції)(ВВР),2014,40,ст.2018). І в разі відсутності критичного імпорту з РФ недоцільно використовувати товари походженням із РФ.
Також згідно Розділу 5 ТП Замовника зазаначено:»Єдиним критеріем оцінки ТП є «Ціна»(питома вага критерію- 100%)». У ФОП Кроленко А.В. вона економічно вигідна.
Тому, пропонуємо Замовнику змінити кваліфікацію ФОП Кроленко А.В. на позитивну
і
Пов'язані документи:
Учасник
- Аналоги сывороток (1).docx 25.04.2019 13:55
Дата подачі:
25.04.2019 13:55
Вирішення:
Замовником проведено розгляд та оцінку пропозиції ФОП Кроленко Анатолій Володимирович з дотриманням вимог ст 27. ЗУ "Про публічні закупівлі". В ході розгляду тендерної пропозиції встановлено невідповідність вимогам тендерної документації, про що складено та оприлюднено відповідний протокол( №10 від 16.4.2019р.) відхилення вказаного Учасника відповідно до п.4 ч.1 ст 30 ЗУ "Про публічні закупівлі". Нагадуємо, що відповідно абз. 4 п. 5 ст. 28 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник не має права звератись до Учасника за будь-якими роз'ясненнями в процесі розгляду наданих пропозицій. Також нагадуємо, що Ви маєте право оскаржити дії Замовника в порядку, визначеному ст. 18 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Статус вимоги:
Відхилено