• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Вугілля кам’яне марки ДГр 0-200 (або еквівалент).

Завершена

960 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 600.00 UAH
Період оскарження: 12.04.2019 11:10 - 28.04.2019 00:00
Скарга
Розгляд припинено

НЕЗАКОННЕ ВІДХИЛЕННЯ ТОВ "ПРОМТОПРЕСУРС" ТА ВИЗНАННЯ ТОВ "УКРВЕГЛЕПОСТАВКА" ПЕРЕМОЖЦЕМ, В ТОЙ ЧАС ЯК ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ ДАНОГО УЧАСНИКА НЕ ВІДПОВІДАЛА ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ

Номер: f320682527bb4465a5b0e6c38b0233cf
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-12-000725-a.c4
Назва: НЕЗАКОННЕ ВІДХИЛЕННЯ ТОВ "ПРОМТОПРЕСУРС" ТА ВИЗНАННЯ ТОВ "УКРВЕГЛЕПОСТАВКА" ПЕРЕМОЖЦЕМ, В ТОЙ ЧАС ЯК ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ ДАНОГО УЧАСНИКА НЕ ВІДПОВІДАЛА ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Скарга:
Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету №61 від 07.05.2019 р. та протоколу № 65 від 08.05.2019 р. тендерну пропозицію ТОВ «Промтопресурс» було відхилено, з незаконних та не обґрунтованих на те причин. У своєму протоколі Замовник зазначив, що через те, що ТОВ «Промтопресурс» надало дві тендерні пропозиції, Замовник такого учасника відхиляє на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Водночас Протоколом № 67 від 10 травня 2019 року Замовник визнав переможцем торгів тендерну пропозицію ТОВ «Укрвуглепоставка», хоча тендерна пропозиція даного учасника не відповідає вимогам тендерної документації та положенням Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Опис причини скасування: відсутність потреби
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 20.05.2019 21:33
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 22.05.2019 21:11
Автор: ТОВ "ПРОМТОПРЕСУРС", ТОВ "ПРОМТОПРЕСУРС" +380996713393 energo.vostok.antracit@gmail.com
Вимога
Відхилено

вагове обладнання

Номер: 64c02578f4304cd99e31e1a244c8a0fc
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-12-000725-a.a3
Назва: вагове обладнання
Вимога:
Відповідно до умов тендерної документації вагове обладнання повинно знаходитись за місцем поставки. Водночас дана вимога суттєво звужує коло потенційних учасників. Дана вимога є явно дискримінаційною, оскільки інші учасники, що мають вагове обладнання не за місцем поставки не зможуть взяти участь у закупівлі. АМКУ у своїх рішеннях (зокрема рішення № 389-р/пк-пз від 31.01.2017 р.) зазначало, що вимога щодо знаходження матеріально-технічної бази у конкретному місці, зокрема за місцезнаходженням Замовника, місця поставки є явно дискримінаційною. У зв'язку з цим, вимагаємо привести положення тендерної документації у відповідність до норм чинного законодавства України та виключити вимогу щодо знаходження вагів саме за місцем поставки, натомість передбачити наявність вагового обладнання у учасника (без прив'язки до його місцезнаходження).
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику! У зв'язку з тим, що Законом не встановлено перелік документів, які можуть вимагатись Замовником від Учасника на підтвердження їх відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим статтею 16, Замовник самостійно визначає перелік таких документів. Як Ви правильно зазначили , поставка вугілля повинна здійснюватися за адресою Замовника торгів, який не має у своєму розпорядженні вагового обладнання. Згідно пункту 6 Інструкції Держарбітражу СРСР від 15.06.1965 року № П-6 "Про порядок приймання продукції виробничо-технічного призначення і товарів народного споживання по кількості" (діючої на сьогоднішній день) приймання продукції, що поставляється без тари, у відкритій тарі, а також приймання за вагою брутто і кількістю місць продукції, що поставляється в тарі, провадиться на складі одержувача, якщо доставка продукції здійснюється постачальником. При доставці постачальником продукції в тарі на склад одержувача останній, крім перевірки ваги брутто і кількості місць, може зажадати розкриття тари і перевірки ваги нетто і кількості товарних одиниць в кожному місці. Крім того, згідно розпорядження директора закладу при прийманні вугілля повинні бути присутніми завгосп та кочегар.Як правило, Учасники торгів мають матеріально-технічні бази (майданчик, вагове обладнання), які розташовані в інших регіонах України за місцем знаходження (реєстрації) такого Учасника. Наш заклад немає ні фінансової, ні практичної можливості організувати приймання вугілля відповідальними особами за місцем розташування майданчика та вагового обладнання Учасника, також Замовник не має можливості забезпечити охорону вугілля під час його транспортування зі складу Учасника до складу Замовника. Тому з метою належного вхідного контролю та для захисту економічних інтересів держави, керуючись частиною другою статті 16 Закону та Інструкцією Держарбітражу СРСР від 15.06.1965 року № П-6 Замовником в Документації була встановлена ця вимога, яка не є дискримінаційною та такою, що ставить Учасників у нерівні умови. Слід відзначити, що при підготовці цього пункту Документації Замовником були взяті до уваги Рішення органу оскарження з приводу вимог Замовників саме з цього питання (наприклад, Рішення від 04.08.2016 року № 1730-р/пк-ск та від 11.08.2016 року № 1784-р/пк-ск).
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

АНАЛОГІЧНІ ДОГОВОРИ

Номер: 69045171176c4a1690bd5e10a0817a5e
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-12-000725-a.a2
Назва: АНАЛОГІЧНІ ДОГОВОРИ
Вимога:
Відповідно до умов закупівлі учасник повинен надати Довідку в довільній формі, яка містить інформацію про повне виконання аналогічного договору ( не менше ніж три договори) за 2018-2019 рр.. Таку вимогу вважаємо дискримінаційною по відношенню до тих учасників, які почала здійснювати постачання даної марки вугілля у 2019 році. Дана вимога щодо надання договорів за 2018 та 2019 рік нічим не пояснюється та суперечить нормам Закону України "Про публічні закупівлі". Окрім цього, сам Антимонопольний комітет України неодноразово робив висновки стосовно того, що замовник не може вимагати від учасників надання певної кількості аналогічних договорів за певний період. Так у рішенні № 784-р/пк-пз від 24.01.2019 АМКУ зазначив, що встановлення вимоги щодо надання аналогічних договорів у конкретній кількості за певний період суперечить ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі" та суттєво обмежує рівень конкуренції. У зв'язку з цим, вимагаємо виключити вимогу щодо надання трьох договорів за 2018-2019 роки, а натомість передбачити надання учасником копії аналогічного договору (без визначення їх кількості та періоду укладання).
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику! Згідно ст. 22 п.3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити». Чинне законодавство, а також Закон України «Про публічні закупівлі» надає право Замовнику торгів самостійно встановлювати вимогу щодо наявності документального підтвердження кваліфікаційних критеріїв Учасника, а в даному випадку згідно Вашого запитання-досвіду виконання аналогічних договорів, бо в Законі не встановлена чітка норма, що аналогічний договір може бути тільки один. Це також підтверджується офіційним листом від Департаменту регулювання публічних закупівель Мінистерства економічного розвитку і торгівлі України, як уповноваженого органу з надання роз'яснень щодо застосування законодавства у сфері закупівель ( відповідь на запит № 111/2017), яке опубліковано на офіційному веб-сайті Міністерства економічного розвитку і торгівлі в розділі «Консультації» ( копія надається). Щодо встановлення періоду виконання аналогічних договорів – в Законі України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII не встановлені норми щодо обмеження періодів надання документів. Враховуючи, що аукціон відбудеться в травні 2019р., Замовником встановлений досить обширний період для надання аналогічних договорів -2018-2019 рр., тобто 16 календарних місяців. Замовником не порушені вимоги закону України "Про публічні закупівлі".
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

ДГр 0-200 в ДСТУ та ТУ

Номер: 780cb8e4948e4e7b9ec6c53a2d6c5b3e
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-12-000725-a.a1
Назва: ДГр 0-200 в ДСТУ та ТУ
Вимога:
Опис у прикріпленному файлі
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику! Тендерним комітетом розглянуто Ваше запитання. Наступним інформуємо, що для встановлення марочної належності вугілля в Україні розроблено національний стандарт ДСТУ 3472:2015 «Вугілля буре, кам'яне, антрацит. Класифікація». За цим Стандартом в залежності від значень середнього показника відбивання вітриніту, виходу летких речовин , теплоти згоряння на сухий беззольний або вологий беззольний стан та спікливості, яка оцінюється товщиною пластичного шару і індексом Рога вугілля України поділяється на марки. буре - Б, довгополум'яне - Д, довгополум'янегазове - ДГ, газове - Г, жирне - Ж, газово-жирне - ГЖ, коксівне - К, антрацит - А. Для побутових потреб використовується вугілля марок Д, ДГ, Г, П, А та Ж згідно ДСТУ 3472. Згідно ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб, Технічні умови» передбачено використання для побутових потреб вугілля марок Д, ДГ, Г, П, А та Ж згідно з ДСТУ 3472 Донецького та Львівсько- Волинського басейну, з розмірами кусків згідно з ГОСТ 19242, а також вугілля, що імпортують, якщо воно за класифікаційними показниками відповідає ДСТУ 3472, а за розміром кусків (крім 6-100 мм) – ГОСТ 19242. Класифікація вугілля за крупністю передбачає розділення вугілля на класи крупності: • плитний П — 100…300 мм; • крупний К — 50…100 мм; • горіх О — 25…50 мм; • дрібний М — 13…25 мм; • насіння С — 6…13 мм; • штиб Ш — менше 6 мм; • рядове вугілля Р— 0…200 мм для підземних та 0…300 мм для відкритих робіт. Допускаються поєднані класи: ПК (плитне крупне), КГ (крупний горіх), ГД (горіх дрібний), ДС (дрібне з сім’ячком). При співвідношенні між нижньою і верхньою межею крупності не більше 1 : 4 допускаються й такі класи: СШ (сім’ячко зі штибом), ДСШ (дрібний з сім’ячком і штибом), ГДСШ (горіх із дрібним сім’ячком і штибом). На підприємствах з відкритим способом видобутку верхня межа крупності в рядовому і плитному вугіллі може бути збільшена до 300 м. Фракція даної марки вугілля визначається виходячи з меншого значення самої дрібної фракції і більшого значення найбільшої фракції, зазначеної у назві марки вугілля. Таким чином, вугілля ДГР - це значить за марочним складом –ДГ -довгополум'янегазове, а за грансоставом–Р- рядове, що в свою чергу визначає розмір шматків від 0 до 200 мм. Тобто визначення марки та класу предмету закупівлі (вугілля) здійснено на підставі ДСТУ 3472:2015, ГОСТ 19242, що в свою чергу не суперечить вимогам закону України "Про публічні закупівлі". Стосовно вашого другого запитання повідомляємо Вам, що згідно ст. 22 п.3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити». Чинне законодавство, а саме Закон України «Про публічні закупівлі» надає право Замовнику торгів самостійно встановити вимогу щодо наявності документального підтвердження кваліфікаційних критеріїв Учасника відповідно до ст.16, вимоги , встановлені ст. 17 та інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами ( ст. 22 п.2Закону України «Про публічні закупівлі»). Відповідно до пункту 3.3 ДСТУ 7146:2010 "за якісними, технологічними та фізико-механічними показниками вугілля повинно відповідати вимогам, зазначеним у таблиці 1 .Оскільки в ДСТУ 7146:2010 чітко не визначені якісні, технологічні фізико-механічні показники вугілля ДРГ 0-200, бо це рядове вугілля, тобто отримане безпосередньо з місць видобутку, Замовником прийнято рішення надання учасниками торгів в тендерній документації технічних умов на вугілля, бо саме в технічних умовах прописані технічні вимоги на вугілля - якісні, технологічні фізико-механічні показники , що в свою чергу не суперечить вимогам закону України "Про публічні закупівлі".
Статус вимоги: Відхилено