-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Насоси та компресори (Насоси)
Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2019-03-27-000105-c , згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі «Насоси»
Завершена
957 029.11
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 785.15 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 785.15 UAH
Період оскарження:
03.04.2019 13:45 - 18.04.2019 00:00
Скарга
Відхилено
скарга на дії замовника
Номер:
7c4cd82450da4a348d57ffea5735d886
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-03-001296-b.b2
Назва:
скарга на дії замовника
Скарга:
СКАРГА
на дії Замовника
03.04.2019 року ФІЛІЯ "ОПЕРАТОР ГАЗОСХОВИЩ УКРАЇНИ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРТРАНСГАЗ" (надалі - Замовник) оголосила тендер на закупівлю «Насоси та компресори (Насоси)» ідентифікатор закупівлі UA-2019-04-03-001296-b.
Згідно з вимогами тендерної документації, які були затверджені рішенням Тендерного комітету Замовника протокол № 53/1 від «02» квітня 2019 р. (надалі – «тендерна документація») та діючого законодавства, у встановлений Замовником термін ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОМПАНІЯ «ЗІКО» (надалі – «Суб’єкт скарження») подало свою пропозицію, яка повістю відповідає її умовам.
23 квітня 2019 року відбувся аукціон, результати якого відображені у наведеній нижче таблиці:
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція
ФОП ДУДА ОЛЕГ ВІКТОРОВИЧ 228 920,00
UAH з ПДВ 228 920,00
UAH з ПДВ
ТОВ "КОМПАНІЯ "ЗІКО" 846 343,68
UAH з ПДВ 841 558,00
UAH з ПДВ
ТОВ "ЗАХІД ІНЖИНІРИНГ" 870 768,00
UAH з ПДВ 844 000,00
UAH з ПДВ
ПВП "Насосенергопром" 886 308,00
UAH з ПДВ 845 000,00
UAH з ПДВ
За результатами аукціону який відбувся 23 квітня 2019 о 14:50 системою визнано переможця ФОП ДУДА ОЛЕГ ВІКТОРОВИЧ, однак за результатами кваліфікації його пропозицію була відхилена та відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» тендерний комітет перейшов до розгляну наступної за результатами аукціону пропозиції.
21 травня 2019 року за рішенням тендерного комітету пропозицію ТОВ «КОМПАНІЯ «ЗІКО» була відхилена з підстав, що наведені нижче:
В другій позиції не відповідність потужності двигуна, вимоги не більше 0,1 кВт, учасник вказує 0,25кВт, в п.13 та п14 відсутнє підтвердження класу захисту двигуна ІР68, в п.15 не зазначено країну походження. В зв’язку з цим тендерна пропозиція Учасника відхиляється, як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
Однак, ми не погоджуємось з підставами відхилення пропозиції ТОВ «КОМПАНІЯ «ЗІКО» з підстав, що наведені нижче:
• Відповідно до відомостей, що містяться на сайті виробника WILO вказується чітко, що потужність двигуна згідно графіку визначається від 0,1 кВт до 0,245 кВт (Номінальна потужність - 0,1 кВт та споживаюча потужність - 0,245 кВт).
Відповідно до додатку 1 до тендерної документації у графі «Потужність двигуна Р ном», а отже вимагає надання інформації по показникам номінальної потужності, однак відхиляє за показниками споживаючої потужність двигуна чим грубо порушує умови тендерної документації та Закон України «Про публічні закупівлі» в частині порушення принципів об’єктивності та неупередженості оцінка тендерних пропозицій.
Отже, нами було подано повну та достовірну інформацію щодо відповідності товару технічним вимогам і якісним характеристикам предмету закупівлі на відміну іншим учасникам даної закупівлі, які представили у пропозиції аналогічні товари (насоси).
• Щодо ніби-то не подання інформації про країну походження, хочемо зазначити, що дана підстава так як всі інші є надуманими, оскільки в даному випадку згідно умов тендерної документації жодного слова не має, яке б вимагало зазначення країни походження.
А отже, Замовник безпідставно відхилив пропозицію ТОВ «КОМПАНІЯ «ЗІКО», яка повністю відповідає умовам тендерної документації.
Також, хочемо зазначити, що Замовник порушив вимоги закону, а саме відповідно до частини другої статті 30 Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель.
Суть порушення: 21 травня 2019 року за нібито протоколом розгляду тендерної пропозиції № 53/3 (позиція більшості членів тендерного комітету) відсутні підписи чотирьох членів тендерного комітету, що є порушенням ч. 4 ст. 11 Закон України «Про публічні закупівлі» оскільки рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, з кожного питання.
Протокол підписується всіма членами комітету, присутніми на його засіданні, або всіма уповноваженими особами. У разі відмови члена тендерного комітету або однієї з уповноважених осіб підписати протокол про це зазначається у протоколі з обґрунтуванням причин відмови.
Так званий протокол розгляду тендерної пропозиції № 53/3 від 21 травня 2019 року не є зісканований з документу, який містить інформацію про позицію усіх присутніх членів тендерного комітету оскільки не містить (не відображає) підписів всіма членами комітету Замовника.
Оскільки законом згадується поняття протоколу, вважаємо з необхідне вказати що таке протокол — це один з найпоширеніших документів колегіальних органів. У ньому фіксують хід і результати проведення зборів, конференцій, засідань, нарад. У протоколах відбиваються всі виступи з питань, що розглядаються, і рішення, ухвалені в результаті обговорення. Вони оформлюються на підставі записів і стенограм, зроблених у ході засідань.
Відповідно до п. 2.6. Наказу № 557 від 30.03.2016 року Рішення з питань, що розглядаються на засіданнях комітету, приймаються простою більшістю голосів. У разі рівного розподілу голосів голос голови комітету є вирішальним. Рішення комітету оформлюється протоколом, який підписується всіма членами комітету, присутніми на засіданні. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на його засіданні, з кожного питання.
Тому вважаємо, що даний документ складений з порушення законодавства та не містить жодного доказу, що саме чотири члени тендерного комітету Замовника проголосували за відхилення ТОВ «КОМПАНІЯ «ЗІКО» оскільки не містять власних підписів, які б підтвердили волевиявлення кожного з членів тендерного комітету.
Щодо визнання переможцем ТОВ "ЗАХІД ІНЖИНІРИНГ":
В доказ порушення Замовником принципів об’єктивності та неупередженості оцінка тендерних пропозицій, хочемо відобразити інформацію про переможця даної закупівлі якого було визнано Замовником у протоколі № 53/4 від 28.05.2019 року та у повідомлення про намір укласти договір від 28.05.2019 року, а саме щодо подання ТОВ "ЗАХІД ІНЖИНІРИНГ" недостовірної інформації, щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівель. У нижченаведеній таблиці відображено порівняльна характеристика, яка отримана з відомостей ТОВ "ЗАХІД ІНЖИНІРИНГ" та інформації, яка висвітлена виробниками товарів на своїх веб ресурсах, що наведені нижче:
Характеристики, що отримані з відкритих джерел в тому числі з сайтів виробників:
https://wilo.com/ru/ru/%D0%9F%D1%80%D0%BE%D0%B4%D1%83%D0%BA%D1%86%D0%B8%D1%8F/series_finder/Star-RS-25-6_1921.html
https://german-pumps.com.ua/cirkulyacionnyy-nasos-wilo-star-rs-25-6
https://wilo.com/ru/ru/%D0%9F%D1%80%D0%BE%D0%B4%D1%83%D0%BA%D1%86%D0%B8%D1%8F/series_finder/TOP-RL-30-6.5_3933.html
https://wilo.com/ru/ru/%D0%9F%D1%80%D0%BE%D0%B4%D1%83%D0%BA%D1%86%D0%B8%D1%8F/series_finder/TOP-S-65-15-(3~400-230-V-PN-6-10)_8577.html
https://german-pumps.com.ua/cirkulyacionnyy-nasos-il-100-165-22-2
https://german-pumps.com.ua/cirkulyacionnyy-nasos-il-100-260-7-5-4
http://www.calpeda.com.ua/ua/nm.html
http://pedrollo.co.ua/products/33296052
http://www.nasosecv.com.ua/nasos/nasos-etsv-8-16-140.html
З чого можна зробити впевнений висновок, що ТОВ "ЗАХІД ІНЖИНІРИНГ" зухвало підробив паспорти на товар який запропонував у своїй тендерній пропозиції на відміну нашої пропозиції, так як паспорти були отримані від самих виробників і жодних коригувань не здійснювалися.
Щодо невідповідності кваліфікаційним критеріям ТОВ "ЗАХІД ІНЖИНІРИНГ":
Відповідно до поданих аналогічних договорів:
Відповідно до Додатку 2 Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договір, замовник чітко вказав «аналогічних» тобто як мінімум двох.
Відповідно до умов Договору поставки № 06-2108 від 21 серпня 2018 року в якому передбачено, що Специфікація та/або рахунок – фактура, підписані в межах цього договору додаються до договору та є його невід’ємною частиною.
Однак у складі пропозицію відсутня саме Специфікація та/або рахунок – фактура до саме цього договору, оскільки подану специфікація містить інші реквізити договору Договору № 06-2108 від 21 серпня 2018 року, що явно ставить під сумнів взаємопов’язаність обох документів. А отже договір подано не в повному обсязі.
Відповідно до умов Договору поставки № 10-1112 від 11 грудня 2018 року в якому передбачено, що Специфікація та рахунок – фактура (п. 1.3. та п. 5.1.) є невід’ємною частиною даного договору.
Однак у складі пропозицію відсутня саме Специфікація та рахунок – фактура до саме цього договору, оскільки подану специфікація містить інші реквізити договору Договору № 08-3010 від 30 жовтня 2018 року, що явно ставить під сумнів взаємопов’язаність обох документів. А отже договір подано не в повному обсязі.
Таким чином, ТОВ "ЗАХІД ІНЖИНІРИНГ" не підтвердив виконання аналогічних договорів так як це вимагалося умовами тендерної документації (аналогічних договорів).
Аналогічна позиція викладена у Рішенні Колегії АМКУ №1662-Р/ПК-ПЗ ВІД 24.11.2016 року.
(https://public.docs.openprocurement.org/get/1cf16cbc9f4f440394a48f23f81dc21f?KeyID=52462340&Signature=tKvrH255Q6MbfoL1%2FHQk2ebQHPFy3SR257n1JzvH2k50JGal158f7IthulUjCkwfh0RDK6Yt301SDKAARxyfCw%253D%253D).
У додатку 2 ТД містяться кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження, зокрема, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору:
для підтвердження виконання аналогічних договорів учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати договори, у формі, відповідно до додатку 7 ТД, копії договорів та копії інших документів, що підтверджують факт передачі майна, або оригінали відгуків про виконання учасником аналогічних договорів від замовників. Відгук повинен містити інформацію про назву предмету закупівлі (договору), кількість, роки виконання договору та інформацію про виконання договору в повному обсязі.
Отже, мінімальна кількість договорів має становити не менше двох договорів.
Щодо повноважень директора ТОВ "ЗАХІД ІНЖИНІРИНГ" на підписання договору:
Відповідно до 3.1.8. Додатку 2 до тендерної документації до переліку документів, що подаються Учасниками торгів у складі пропозиції віднесено довідку про осіб яким надано право підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю з наданням документів, що підтверджують правомочність таких осіб.
Відповідно до ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» Статут товариства може встановлювати особливий порядок надання згоди уповноваженими на те органами товариства на вчинення певних правочинів залежно від вартості предмета правочину чи інших критеріїв (значні правочини). Рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу, приймаються виключно загальними зборами учасників. Рішення про надання згоди на вчинення інших значних правочинів, крім зазначених у частині другій цієї статті, приймаються загальними збори учасників, якщо інше не встановлено статутом товариства. Якщо замість кількох правочинів товариство могло вчинити один значний правочин, то кожен із таких правочинів вважається значним. Посадові особи товариства, винні у порушенні порядку вчинення значних правочинів, солідарно відповідають за збитки, заподіяні товариству.
Статутом ТОВ "ЗАХІД ІНЖИНІРИНГ" не передбачено інших порядку надання згоди, а отже ТОВ "ЗАХІД ІНЖИНІРИНГ" повинно діяти відповідно до ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» та надати у складі відповідну згоду вищого органу даного Товариства.
Відсутність документу, що підтверджує право підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, є суттєвою умовою при підписанні договору, а отже його відсутність є порушення умов тендерної документації.
І знову повернемося до форми протоколу та накладення електронного цифрового підпису:
Відхилення - Час підпису (не підтверджено кваліфікованою позначкою часу від Надавача): 21.05.2019 15:36:11
Сертифікат виданий: АЦСК ТОВ "Центр сертифікації ключів "Україна"
Серійний номер: 56C1070700000000000000000000000000000001
Переможця - Час підпису (не підтверджено кваліфікованою позначкою часу від Надавача): 28.05.2019 16:26:23
Сертифікат виданий: АЦСК ТОВ "Центр сертифікації ключів "Україна"
Серійний номер: 56C1070700000000000000000000000000000001
Звертаємо Вашу увагу на те, що із набуттям чинності 07.11.2018 Закону України «Про електронні довірчі послуги» та відповідно до частини четвертої статті 26 цього закону, використання кваліфікованої електронної позначки часу для постійного зберігання електронних даних є обов’язковим.
Враховуючи вищенаведене, вважаємо, що Замовник під час проведення даної процедури закупівлі грубо порушив принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерної пропозиції, принцип недискримінації учасника, принцип добросовісної конкуренції учасників та принци ефективності при здійсненні процедури закупівлі.
Зазначені дії Замовника є дискримінаційними по відношенню до інших учасників та порушують норми ст.ст. 3,5,11 Закону, які зобов’язують Замовника забезпечити рівні умови для усіх учасників процедури, здійснити об’єктивний та чесний вибір переможця.
Враховуючи все вищенаведене, керуючись ст.ст. 3,5,8,11,18,28,30, 32 Закону,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду;
2. Зобов’язати своїм рішенням Замовника скасувати рішення, що прийняте у протоколі розгляду тендерних пропозицій від 28 травня 2019 року та повідомлення про намір укласти договір від 28 травня 2019 року з ТОВ "ЗАХІД ІНЖИНІРИНГ".
3. Зобов’язати своїм рішенням Замовника скасувати рішення, що прийняте у протоколі розгляду тендерних пропозицій від 21 травня 2019 року та визнати переможцем ТОВ «КОМПАНІЯ «ЗІКО».
Додатки:
1. Документ, що засвідчує оплату за подання скарги до органу оскарження (платіжне доручення № 973 від 06 червня 2019 року.
Директор
ТОВ «КОМПАНІЯ «ЗІКО» _____________________ Совик О.І.
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга1_Компанія Зіко.pdf 07.06.2019 12:16
- платіжка_скарга.pdf 07.06.2019 12:16
- Рішення від 11.06.2019 №7503 +лист Замовнику.pdf 12.06.2019 17:54
- Інформація про резолютивну частину рішення від 27.06.2019 № 8551.pdf 01.07.2019 16:50
- Рішення від 27.06.2019 № 8551.pdf 03.07.2019 20:09
Дата прийняття скарги до розгляду:
07.06.2019 12:16
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
03.07.2019 20:09
Вимога
Є відповідь
вимога на дії замовника
Номер:
236d03cb570f4a64b061bdbd4c1d072c
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-03-001296-b.b1
Назва:
вимога на дії замовника
Вимога:
03.04.2019 року ФІЛІЯ "ОПЕРАТОР ГАЗОСХОВИЩ УКРАЇНИ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРТРАНСГАЗ" оголосила тендер на закупівлю «Насоси та компресори (Насоси)» ідентифікатор закупівлі UA-2019-04-03-001296-b.
За результатами аукціону який відбувся 23 квітня 2019 о 14:50 системою визнано переможця ФОП ДУДА ОЛЕГ ВІКТОРОВИЧ, однак за результатами кваліфікації його пропозицію було відхилено та відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» тендерний комітет перейшов до розгляну наступної за результатами аукціону пропозиції.
21 травня 2019 року за рішенням тендерного комітету пропозицію ТОВ «КОМПАНІЯ «ЗІКО» було відхилено з підстав, що наведені нижче:
В другій позиції не відповідність потужності двигуна, вимоги не більше 0,1 кВт, учасник вказує 0,25кВт, в п.13 та п14 відсутнє підтвердження класу захисту двигуна ІР68, в п.15 не зазначено країну походження. В зв’язку з цим тендерна пропозиція Учасника відхиляється, як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
Однак, ми не погоджуємось з підставами відхилення пропозиції ТОВ «КОМПАНІЯ «ЗІКО» з підстав, що наведені нижче:
• Відповідно до відомостей, що містяться на сайті виробника WILO вказується чітко, що потужність двигуна згідно графіку визначається від 0,1 кВт до 0,245 кВт (Номінальна потужність - 0,1 кВт та споживаюча потужність - 0,245 кВт).
Відповідно до додатку 1 до тендерної документації у графі «Потужність двигуна Р ном», а отже вимагає надання інформації по показникам номінальної потужності, однак відхиляє за показниками споживаючої потужність двигуна чим грубо порушує умови тендерної документації та Закон України «Про публічні закупівлі» в частині порушення принципів об’єктивності та неупередженості оцінка тендерних пропозицій.
Отже, нами було подано повну та достовірну інформацію щодо відповідності товару технічним вимогам і якісним характеристикам предмету закупівлі на відміну іншим учасникам даної закупівлі, які представили у пропозиції аналогічні товари (насоси).
• Щодо ніби-то не подання інформації про країну походження, хочемо зазначити, що дана підстава так як всі інші є надуманими, оскільки в даному випадку згідно умов тендерної документації жодного слова не має, яке б вимагало зазначення країни походження.
А отже, Замовник безпідставно відхилив пропозицію ТОВ «КОМПАНІЯ «ЗІКО».
Також, хочемо зазначити, що Замовник порушив вимоги закону, а саме відповідно до частини другої статті 30 Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель.
Суть порушення: 21 травня 2019 року за нібито протоколом розгляду тендерної пропозиції № 53/3 (позиція більшості членів тендерного комітету) відсутні підписи чотирьох членів тендерного комітету, що є порушенням ч. 4 ст. 11 Закон України «Про публічні закупівлі» оскільки рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, з кожного питання.
Протокол підписується всіма членами комітету, присутніми на його засіданні, або всіма уповноваженими особами. У разі відмови члена тендерного комітету або однієї з уповноважених осіб підписати протокол про це зазначається у протоколі з обґрунтуванням причин відмови.
Так званий протокол розгляду тендерної пропозиції № 53/3 від 21 травня 2019 року не є зісканований з документу який містить інформацію про позицію усіх присутніх членів тендерного комітету оскільки не містить (не відображає) підписів всіма членами комітету Замовника.
Оскільки законом згадується поняття протоколу, вважаємо з необхідне вказати що таке протокол — це один з найпоширеніших документів колегіальних органів. У ньому фіксують хід і результати проведення зборів, конференцій, засідань, нарад. У протоколах відбиваються всі виступи з питань, що розглядаються, і рішення, ухвалені в результаті обговорення. Вони оформлюються на підставі записів і стенограм, зроблених у ході засідань.
Відповідно до п. 2.6. Наказу № 557 від 30.03.2016 року Рішення з питань, що розглядаються на засіданнях комітету, приймаються простою більшістю голосів. У разі рівного розподілу голосів голос голови комітету є вирішальним. Рішення комітету оформлюється протоколом, який підписується всіма членами комітету, присутніми на засіданні. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на його засіданні, з кожного питання.
Тому вважаємо, що даний документ складений з порушення законодавства та не містить жодного доказу, що саме чотири члени тендерного комітету Замовника проголосували за відхилення ТОВ «КОМПАНІЯ «ЗІКО» оскільки не містять власних підписів, які б підтвердили волевиявлення кожного з членів тендерного комітету.
В доказ порушення Замовником принципів об’єктивності та неупередженості оцінка тендерних пропозицій, хочемо відобразити інформацію про переможця даної закупівлі якого було визнано Замовником у протоколі № 53/4 від 28.05.2019 року та у повідомлення про намір укласти договір від 28.05.2019 року, а саме щодо подання ТОВ "ЗАХІД ІНЖИНІРИНГ" недостовірної інформації, щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівель. У нижченаведеній таблиці відображено порівняльна характеристика, яка отримана з відомостей ТОВ "ЗАХІД ІНЖИНІРИНГ" та інформації, яка висвітлена виробниками товарів на своїх веб ресурсах, що наведені у вкладені:
Характеристики, що отримані з відкритих джерел в тому числі з сайтів виробників:
https://wilo.com/ru/ru/%D0%9F%D1%80%D0%BE%D0%B4%D1%83%D0%BA%D1%86%D0%B8%D1%8F/series_finder/Star-RS-25-6_1921.html
https://german-pumps.com.ua/cirkulyacionnyy-nasos-wilo-star-rs-25-6
https://wilo.com/ru/ru/%D0%9F%D1%80%D0%BE%D0%B4%D1%83%D0%BA%D1%86%D0%B8%D1%8F/series_finder/TOP-RL-30-6.5_3933.html
https://wilo.com/ru/ru/%D0%9F%D1%80%D0%BE%D0%B4%D1%83%D0%BA%D1%86%D0%B8%D1%8F/series_finder/TOP-S-65-15-(3~400-230-V-PN-6-10)_8577.html
https://german-pumps.com.ua/cirkulyacionnyy-nasos-il-100-165-22-2
https://german-pumps.com.ua/cirkulyacionnyy-nasos-il-100-260-7-5-4
http://www.calpeda.com.ua/ua/nm.html
http://pedrollo.co.ua/products/33296052
http://www.nasosecv.com.ua/nasos/nasos-etsv-8-16-140.html
З чого можна зробити впевнений висновок, що ТОВ "ЗАХІД ІНЖИНІРИНГ" зухвало підробив паспорти на товар який запропонував у своїй тендерній пропозиції на відміну нашої пропозиції, так як паспорти були отримані від самих виробників і жодних коригувань не здійснювалися.
Щодо невідповідності кваліфікаційним критеріям ТОВ "ЗАХІД ІНЖИНІРИНГ":
Відповідно до поданих аналогічних договорів:
Відповідно до Додатку 2 Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договір, замовник чітко вказав «аналогічних» тобто як мінімум двох.
Відповідно до умов Договору поставки № 06-2108 від 21 серпня 2018 року в якому передбачено, що Специфікація та/або рахунок – фактура, підписані в межах цього договору додаються до договору та є його невід’ємною частиною.
Однак у складі пропозицію відсутня саме Специфікація та/або рахунок – фактура до саме цього договору, оскільки подану специфікація містить інші реквізити договору Договору № 06-2108 від 21 серпня 2018 року, що явно ставить під сумнів взаємопов’язаність обох документів. А отже договір подано не в повному обсязі.
Відповідно до умов Договору поставки № 10-1112 від 11 грудня 2018 року в якому передбачено, що Специфікація та рахунок – фактура (п. 1.3. та п. 5.1.) є невід’ємною частиною даного договору.
Однак у складі пропозицію відсутня саме Специфікація та рахунок – фактура до саме цього договору, оскільки подану специфікація містить інші реквізити договору Договору № 08-3010 від 30 жовтня 2018 року, що явно ставить під сумнів взаємопов’язаність обох документів. А отже договір подано не в повному обсязі.
Таким чином, ТОВ "ЗАХІД ІНЖИНІРИНГ" не підтвердив виконання аналогічних договорів так як це вимагалося умовами тендерної документації (аналогічних договорів).
Аналогічна позиція викладена у Рішенні Колегії АМКУ №1662-Р/ПК-ПЗ ВІД 24.11.2016 року.
(https://public.docs.openprocurement.org/get/1cf16cbc9f4f440394a48f23f81dc21f?KeyID=52462340&Signature=tKvrH255Q6MbfoL1%2FHQk2ebQHPFy3SR257n1JzvH2k50JGal158f7IthulUjCkwfh0RDK6Yt301SDKAARxyfCw%253D%253D).
У додатку 2 ТД містяться кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження, зокрема, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору:
для підтвердження виконання аналогічних договорів учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати договори, у формі, відповідно до додатку 7 ТД, копії договорів та копії інших документів, що підтверджують факт передачі майна, або оригінали відгуків про виконання учасником аналогічних договорів від замовників. Відгук повинен містити інформацію про назву предмету закупівлі (договору), кількість, роки виконання договору та інформацію про виконання договору в повному обсязі.
Отже, мінімальна кількість договорів має становити не менше двох договорів.
Щодо повноважень директора на підписання договору:
Відповідно до 3.1.8. Додатку 2 до тендерної документації до переліку документів, що подаються Учасниками торгів у складі пропозиції віднесено довідку про осіб яким надано право підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю з наданням документів документів, що підтверджують правомочність таких осіб.
Відповідно до ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» Статут товариства може встановлювати особливий порядок надання згоди уповноваженими на те органами товариства на вчинення певних правочинів залежно від вартості предмета правочину чи інших критеріїв (значні правочини). Рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу, приймаються виключно загальними зборами учасників. Рішення про надання згоди на вчинення інших значних правочинів, крім зазначених у частині другій цієї статті, приймаються загальними збори учасників, якщо інше не встановлено статутом товариства. Якщо замість кількох правочинів товариство могло вчинити один значний правочин, то кожен із таких правочинів вважається значним. Посадові особи товариства, винні у порушенні порядку вчинення значних правочинів, солідарно відповідають за збитки, заподіяні товариству.
Статутом ТОВ "ЗАХІД ІНЖИНІРИНГ" не передбачено інших порядку надання згоди, а отже ТОВ "ЗАХІД ІНЖИНІРИНГ" повинно діяти відповідно до ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» та надати у складі відповідну згоду вищого органу даного Товариства.
Відсутність документу, що підтверджує право підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, є суттєвою умовою при підписанні договору, а отже його відсутність є порушення умов тендерної документації.
І знову повернемося до форми протоколу та накладення електронного цифрового підпису:
Відхилення - Час підпису (не підтверджено кваліфікованою позначкою часу від Надавача): 21.05.2019 15:36:11
Сертифікат виданий: АЦСК ТОВ "Центр сертифікації ключів "Україна"
Серійний номер: 56C1070700000000000000000000000000000001
Переможця - Час підпису (не підтверджено кваліфікованою позначкою часу від Надавача): 28.05.2019 16:26:23
Сертифікат виданий: АЦСК ТОВ "Центр сертифікації ключів "Україна"
Серійний номер: 56C1070700000000000000000000000000000001
Звертаємо Вашу увагу на те, що із набуттям чинності 07.11.2018 Закону України «Про електронні довірчі послуги» та відповідно до частини четвертої статті 26 цього закону, використання кваліфікованої електронної позначки часу для постійного зберігання електронних даних є обов’язковим.
Враховуючи вищенаведене, вважаємо, що Замовник під час проведення даної процедури закупівлі грубо порушив принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерної пропозиції, принцип недискримінації учасника, принцип добросовісної конкуренції учасників та принцип ефективності при здійсненні процедури закупівлі.
Зазначені дії Замовника є дискримінаційними по відношенню до інших учасників та порушують норми ст.ст. 3,5,11 Закону, які зобов’язують Замовника забезпечити рівні умови для усіх учасників процедури, здійснити об’єктивний та чесний вибір переможця.
Таким чином, ПРОСИМО ВАС невідкладно відмінити свої рішення, у іншому випадку ми змушені будемо звернутися до АМКУ за захистом свої прав та охоронюваних законом інтересів.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога ТОВ Компанія Зіко.pdf 30.05.2019 10:04
Дата подачі:
30.05.2019 10:04
Вирішення:
У відповідь на вимогу ТОВ "КОМПАНІЯ "ЗІКО" від 30.05.2019 учасника закупівлі «Насоси та компресори (Насоси)», замовник інформує про наступне:
Відповідно до ч.3. ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі", у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Розміщений учасником , 30.05.2019 документ хоча і названий вимогою, однак не підпадає під таку кваліфікацію , так як його резолютивна частина не містить вимоги про надання додаткової інформації стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації . Натомість, учасник в наданому документі оскаржує дії замовника, щодо його дискваліфікації через невідповідність тендерної пропозиції технічним умовам, при цьому не враховує , що скарги які, стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, подаються протягом п’яти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицій. Скарга повинна обов`язково містити такі реквізити: найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються; ім’я (найменування), місце проживання місцезнаходження) суб’єкта оскарження; підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати; обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи; вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. В поданому учасником документі вищезгадана інформація відсутня.
Зважаючи на те, що розміщений учасником документ не можливо кваліфікувати ні як скаргу ні як вимогу, його відповідно залишено без розгляду.
Статус вимоги:
Відхилено