-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Мультимедійне обладнання в комплекті
Торги відмінено
924 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 620.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 620.00 UAH
Період оскарження:
02.05.2019 14:16 - 13.05.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Дискримінація Учасників вимогой наданя листа про партнерські взаємовідносини
Номер:
a2f92816f7a74ddfb6c12ba392ea4c14
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-05-02-000895-a.a2
Назва:
Дискримінація Учасників вимогой наданя листа про партнерські взаємовідносини
Вимога:
Повідомляємо що в Додатку №3, п. 5 ТД від учасників вимагається дискримінаційна вимога щодо надання інформаційного листа (довільної форми), виданий Учаснику виробником проекторів, системи інтерактивного опитування та інтерактивних дошок або його офіційним представником в Україні про партнерські взаємовідносини з правом продажу на території України товару.
Наше товариство звернулось до офіційного представника (дистриб’ютора) системи інтерактивного опитування компанії Audio Visual Professional Equipment (AV-PRO Ltd), яка є ЄДИНИМ ! офіційним представником на території України та получило відмову на надання інформаційного листа на підставі того що дана закупівля закріплена за іншим Учасником даної закупівлі та іншим Учасникам інформаційний лист про партнерські відносини не надається.
Вимагаємо скасувати вимогу викладену в Додатку № 3, п. 5 ТД щодо надання інформаційного листа (довільної форми) про партнерські взаємовідносини від виробника системи інтерактивного опитування або його офіційного представника на території України. Данною вимогою Ви ставите в нерівне становище можливих учасників торгів та суттєво звужуєте коло учасників, порушуючи принцип добросовісної конкуренції.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.05.2019 11:18
Вирішення:
Шановний учаснику, у відповідь на Вашу вимогу, тендерний комітет повідомляє наступне:
1. Технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі визначені у відповідності до Наказу Міністерства освіти і науки України 22 червня 2016 року N 704 Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 28 липня 2016 р. за N 1050/29180 із змінами і доповненнями, внесеними наказом Міністерства освіти і науки України від 14 липня 2017 року N 1036;
2. Зазначеним Наказом встановлені чіткі технічні вимоги до системи інтерактивного опитування, які виконуються у відповідності до вимог тендерної документації;
3. В обов’язки тендерного комітету не входять функції моніторингу кількості дистриб’юторів того чи іншого обладнання. Відповідно ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» технічна специфікація повинна містити детальний опис товарів , аж до завантаження малюнків (п. 2 ст.22 Закону). Наголошуємо, що технічне завдання не містить жодних посилань на конкретну марку, фірму, патент, конструкцію, тип товару тощо. Тендерний комітет не вбачає в зазначених вимогах порушень права та законних інтересів учасника, пов'язаних з участю у Процедурі закупівлі, та не перешкоджає йому подати тендерну пропозицію.
4. Щодо дискримінації учасників та дотримання принципів здійснення закупівель, таких як конкуренція, максимальна економія, прозорість на всіх етапах та інші, як вже було зазначено, на загальному ринку присутні не один і не два постачальника зазначених систем (тендерною документацією в технічній частині немає жодних обмежень та вподобань на користь того чи іншого виробника), що само по собі призводить до виникнення конкуренції, а звідси і до максимальної економії від здійснення закупівлі через систему Прозорро.
5. На ринку України існує безліч постачальників мультимедійного обладнання, тому звинувачення у дискримінації, лише через надання гарантійного листа від виробника або його представника, є безпідставним. Щодо надання інформаційного листа довільної форми, виданого Учаснику виробником проекторів, системи інтерактивного опитування та інтерактивних дошок або його офіційним представником в Україні про партнерські взаємовідносини з правом продажу на території України товару, що є предметом закупівлі та виконувати гарантійні зобов’язання, щодо його сервісного обслуговування Законом не забороняється. Логічно, що виробник мультимедійного обладнання (або його представник в Україні) може вважати за потрібне надавати лист авторизації про передачу повноважень на продаж (реалізацію) товару в Україні для участі в торгах декільком уповноваженим компаніям, які провели відповідні переговори чи уклали контракт на поставку за умови наявності контракту на поставку такого обладнання або ж за умови проведення попередніх переговорів. Наявність гарантійного листа від товаровиробника надає додаткові гарантії поставки товару та подальшого його сервісного обслуговування на території України. Зважаючи на те, що останнім часом надходить багато скарг на відмову в гарантійному обслуговувані з різних причин, вважаємо за необхідне для гарантування в подальшому сервісного обслуговування на території України від виробника чи уповноваженого представника виробника. Лист авторизації є підтвердженням легального походження запропонованого товару, підтверджує партнерський статус учасника з виробником та перш за все є документальним підтвердження щодо надання виробником та/або його представником учаснику гарантій поставки.
6. Також виникає логічне питання у мотивувальні частині вимоги з приводу поставки зазначеного обладнання, якщо за Вашим твердженням постачальник лише один, цей постачальник відмовляє Вам у авторизації, то яким чином Ви зможе виконати поставку зазначеного обладнання без наявності партнерських відносин з виробником та його офіційним представником в Україні ?
Виходячи з вищесказаного, тендерний комітет не вбачає в вимогах тендерної документації штучного обмеження кількості Учасників в даної процедурі закупівлі.
Зазначена закупівля здійснюються за принципами, визначеними статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Тому відсутні жодні обмеження дискримінації учасників.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Авторизаційний лист
Номер:
06bc59a72dcb493cb43a035d3e3a4d0a
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-05-02-000895-a.a1
Назва:
Авторизаційний лист
Вимога:
Шановний Замовник. Предметом закупівлі є Мультимедійне обладнання в комплекті - 16 штук, а саме мультимедійний комплекс який складається із проектору, дошки, системи опитування, кабелів, кріплень та інші. В ваших вимогах до предмету закупівлі в Технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, ви вимагаєте надання від Учасника довідку:
- У випадку якщо Учасник не є виробником запропонованого обладнання в складі пропозиції має бути наданий інформаційний лист (довільної форми), виданий Учаснику виробником проекторів, системи інтерактивного опитування та інтерактивних дошок або його офіційним представником в Україні про партнерські взаємовідносини з правом продажу на території України товару, що є предметом закупівлі та виконувати гарантійні зобов’язання, щодо його сервісного обслуговування
Звертаємо Вашу увагу, що в Україну офіційно поставляються декілька виробників проекторів та інтерактивних дошок, які повністю відповідають ваших технічним вимогах. На превеликий жаль в Україні тільки починаються застосовуватися системи інтерактивного опитування, тому на теперішний час є лише один дистриб’ютор AV-PRO, який є офіційним представником компанії Turning Technologies – визнаним мировим виробником обладнання для інтерактивного опитування. Наша компанія, звернулася до представників - компанії AV-PRO, як до офіційного дистриб’ютора, для отримання авторизована листа або іншої інформаційної довідки яка б надавала інформацію про партнерські взаємовідносини з правом продажу на території України товару та представляти інтереси в даному тендері, але отримала мотивовану відмову, що вже є партнер який буде представляти нас в даному тендері. А якщо, в Україні є лише один виробник та один його офіційний представник, який відмовляє в надані авторизаційних листів всім партнерам, які звернулися до нього, то це можна розцінювати , як штучне обмеження кількості Учасників в даної процедурі закупівлі.
Зазначимо, що публічні закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема такими як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Тому для не допущення обмеження, недискримінації інших учасників просимо Вас видалити вимогу про надання авторизованого або інформаційного листа (довільної форми), виданий Учаснику виробником системи інтерактивного опитування або його офіційним представником в Україні про партнерські взаємовідносини з правом продажу на території України товару, що є предметом закупівлі та виконувати гарантійні зобов’язання, щодо його сервісного обслуговування
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.05.2019 10:45
Вирішення:
Шановний учаснику, у відповідь на Вашу вимогу, тендерний комітет повідомляє наступне:
1. Технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі визначені у відповідності до Наказу Міністерства освіти і науки України 22 червня 2016 року N 704 Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 28 липня 2016 р. за N 1050/29180 із змінами і доповненнями, внесеними наказом Міністерства освіти і науки України від 14 липня 2017 року N 1036;
2. Зазначеним Наказом встановлені чіткі технічні вимоги до системи інтерактивного опитування, які виконуються у відповідності до вимог тендерної документації;
3. В обов’язки тендерного комітету не входять функції моніторингу кількості дистриб’юторів того чи іншого обладнання. Відповідно ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» технічна специфікація повинна містити детальний опис товарів , аж до завантаження малюнків (п. 2 ст.22 Закону). Наголошуємо, що технічне завдання не містить жодних посилань на конкретну марку, фірму, патент, конструкцію, тип товару тощо. Тендерний комітет не вбачає в зазначених вимогах порушень права та законних інтересів учасника, пов'язаних з участю у Процедурі закупівлі, та не перешкоджає йому подати тендерну пропозицію.
4. Щодо дискримінації учасників та дотримання принципів здійснення закупівель, таких як конкуренція, максимальна економія, прозорість на всіх етапах та інші, як вже було зазначено, на загальному ринку присутні не один і не два постачальника зазначених систем (тендерною документацією в технічній частині немає жодних обмежень та вподобань на користь того чи іншого виробника), що само по собі призводить до виникнення конкуренції, а звідси і до максимальної економії від здійснення закупівлі через систему Прозорро.
5. На ринку України існує безліч постачальників мультимедійного обладнання, тому звинувачення у дискримінації, лише через надання гарантійного листва від виробника або його представника, є безпідставним. Щодо надання інформаційного листа довільної форми, виданого Учаснику виробником проекторів, системи інтерактивного опитування та інтерактивних дошок або його офіційним представником в Україні про партнерські взаємовідносини з правом продажу на території України товару, що є предметом закупівлі та виконувати гарантійні зобов’язання, щодо його сервісного обслуговування Законом не забороняється. Логічно, що виробник мультимедійного обладнання (або його представник в Україні) може вважати за потрібне надавати лист авторизації про передачу повноважень на продаж (реалізацію) товару в Україні для участі в торгах декільком уповноваженим компаніям, які провели відповідні переговори чи уклали контракт на поставку за умови наявності контракту на поставку такого обладнання або ж за умови проведення попередніх переговорів. Наявність гарантійного листа від товаровиробника надає додаткові гарантії поставки товару та подальшого його сервісного обслуговування на території України. Зважаючи на те, що останнім часом надходить багато скарг на відмову в гарантійному обслуговувані з різних причин, вважаємо за необхідне для гарантування в подальшому сервісного обслуговування на території України від виробника чи уповноваженого представника виробника. Лист авторизації є підтвердженням легального походження запропонованого товару, підтверджує партнерський статус учасника з виробником та перш за все є документальним підтвердження щодо надання виробником та/або його представником учаснику гарантій поставки.
6. Також виникає логічне питання у мотивувальні частині вимоги з приводу поставки зазначеного обладнання, якщо за Вашим твердженням постачальник лише один, цей постачальник відмовляє Вам у авторизації, то яким чином Ви зможе виконати поставку зазначеного обладнання без наявності партнерських відносин з виробником та його офіційним представником в Україні ?
Виходячи з вищесказаного, тендерний комітет не вбачає в вимогах тендерної документації штучного обмеження кількості Учасників в даної процедурі закупівлі.
Зазначена закупівля здійснюються за принципами, визначеними статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Тому відсутні жодні обмеження дискримінації учасників.
Статус вимоги:
Не задоволено