-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт харчового блоку та спортивної зали у П’ятигірському дошкільному навчальному закладі (ясла-садок) П’ятигірської сільської ради Балаклійського району, за адресою: Харківська область, Балаклійський район, с-ще П’ятигірське, вул.Дружби Народів, 1
Капітальний ремонт харчового блоку та спортивної зали у П’ятигірському дошкільному навчальному закладі (ясла-садок) П’ятигірської сільської ради Балаклійського району, за адресою: Харківська область, Балаклійський район, с-ще П’ятигірське, вул.Дружби Народів, 1
Завершена
1 961 977.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 39 239.54 UAH
мін. крок: 2% або 39 239.54 UAH
Період оскарження:
04.04.2019 12:00 - 15.04.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Вважаємо дане рішення неправомірним оскільки тендерна пропозиція ТОВ «СКРМ ІМПЕРІЯ» не відповідає вимогам тендерної документації Замовника та кваліфікаційним критеріям встановленим Замовником
Номер:
7b193783f4b94a8da9c3aade8d1385ef
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-04-000291-c.a8
Назва:
Вважаємо дане рішення неправомірним оскільки тендерна пропозиція ТОВ «СКРМ ІМПЕРІЯ» не відповідає вимогам тендерної документації Замовника та кваліфікаційним критеріям встановленим Замовником
Вимога:
Шановний Замовник!
За закупівлею «Капітальний ремонт харчового блоку та спортивної зали у П’ятигірському дошкільному навчальному закладі (ясла-садок) П’ятигірської сільської ради Балаклійського району, за адресою: Харківська область, Балаклійський район, с-ще П’ятигірське, вул.Дружби Народів, 1» - закупівля UA-2019-04-04-000291-c, протоколом тендерного комітету №3 від 02.05.2019 р. було визначено переможцем ТОВ «СКРМ ІМПЕРІЯ».
Вважаємо дане рішення неправомірним оскільки тендерна пропозиція ТОВ «СКРМ ІМПЕРІЯ» не відповідає вимогам тендерної документації Замовника та кваліфікаційним критеріям встановленим Замовником а саме:
1. Учасником надано аналогічний договір №5 від 24.11.2017 року, а форму КБ-3 до договору №5 від 24.11.2018 р. підписано замовником послуг 19.12.2018 року, а дата підписання підрядником за цим договором – 19.12.2017 року. Тобто виходячи з форми КБ-3 замовник прийняв роботи через рік після їх здачі підрядником. Тобто по факту на 19.12.2018 року роботи не виконані, але в листі відгуку значиться, що всі роботи виконані в повному обсязі. Цей факт може свідчити про нелегетимність або про фальсифікативність акту виконання робіт форми КБ-3.
Таким чином довідку КБ-3 до договору №5 від 24.11.2017 р., яка підтверджує виконання договору в повному обсязі, треба вважати учасником не наданою, а відповідно не підтверджено відповідність кваліфікаційним вимогам Замовника згідно ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі». З цього треба робити висновок, що учасником не надано документів для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів та не підтверджено відповідність кваліфікаційним вимогам Замовника згідно ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі».
На підставі вищезазначеного вважаємо рішення тендерного комітету про визнання переможцем закупівлі ТОВ «СКРМ ІМПЕРІЯ» неправомірним та вимагаємо:
1. Скасувати рішення про визнання переможцем закупівлі ТОВ «СКРМ ІМПЕРІЯ» (протокол № 3 від 02.05.2019 р.)
2. Продовжити розгляд пропозицій Учасників за закупівлею відповідно до вимог Закону України про публічні закупівлі та іншого законодавства.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 5.pdf 08.05.2019 15:14
Дата подачі:
08.05.2019 15:15
Вирішення:
На вашу Вимогу UA-2019-04-04-000291-c.a8 надаємо відповідь.
Закон України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VІІІ (далі Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади, та метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Вимоги тендерної документації встановлють, що для підтвердження виконання аналогічного договору, Учасник подає дoгoвip, який вкaзaнo у дoвiдцi вiдпoвiднo дo пiдпункту 5.3.1. пункту 5 Poздiлу III тендеpнoї дoкументaцiї (без дoдaткiв) з oбoв’язкoвим нaдaнням дoвiдки/дoвiдoк пpo вapтiсть викoнaних poбiт (фopми КБ-3). Учасником виконано вимоги Замовника: надано аналогічний договір та довідки про вартість виконаних робіт (форма КБ-3). Звертаємо увагу, що тендерна документація не містила окремих вимог щодо оформлення договорів, наданих додаткових угод, тощо. Учасником повністю виконано вимоги , та нaдaно підтвердження про наявність досвіду у виконанні аналогічного договору.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Неправомірне рішення замовника
Номер:
87d2788308454158929e62124a7ecf26
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-04-000291-c.a7
Назва:
Неправомірне рішення замовника
Вимога:
Шановний Замовник!
За закупівлею «Капітальний ремонт харчового блоку та спортивної зали у П’ятигірському дошкільному навчальному закладі (ясла-садок) П’ятигірської сільської ради Балаклійського району, за адресою: Харківська область, Балаклійський район, с-ще П’ятигірське, вул.Дружби Народів, 1» - закупівля UA-2019-04-04-000291-c протоколом тендерного комітету №2 від 26.04.2019 р. було визначено переможцем ТОВ «СКРМ ІМПЕРІЯ».
Вважаємо дане рішення неправомірним.
Крім цього, звертає увагу і на той факт, що може мати місце змова тендерного комітету Замовника з Учасником ТОВ «СКРМ ІМПЕРІЯ», оскільки довідки надані останнім, як переможцем торгів датуються з органів МВС 23.04.2019 роком, а з органів ДФС 25.04.2019 року, а переможцем ТОВ «СКРМ ІМПЕРІЯ» було визнано лише 26.04.2019 року згідно протоколу №2. Також слід зазначити, що з самого початку проведення закупівлі, в тендерній документації були прописані умови дискримінаційного характеру, а саме вимога Замовника про відвідування, обстеження та огляду об’єкту, що порушують вимоги ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі».
На підставі вищезазначеного вважаємо рішення тендерного комітету про визнання переможцем закупівлі ТОВ «СКРМ ІМПЕРІЯ» неправомірним та вимагаємо:
1. Скасувати рішення про визнання переможцем закупівлі ТОВ «СКРМ ІМПЕРІЯ» (протокол № 3 від 02.05.2019 р.)
2. Відмінити закупівлю відповідно до вимог ст. 31 Закону України про публічні закупівлі та іншого законодавства.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 4.doc 08.05.2019 15:08
- Вимога 4.pdf 08.05.2019 15:19
Дата подачі:
08.05.2019 15:09
Вирішення:
На вашу Вимогу UА-2019-04-04-000291-c.а7 надаємо відповідь.
Закон України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VІІІ (далі Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади, та метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи передбачені підпунктами 5.5.1.-5.5.3. пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації. Скановані документи, оприлюдненні в електронній системі закупівель, для вільного перегляду, та є дійсними на момент подачі.. Замовник не має ніякого впливу на Учасника, стосовно отримання ним документів з уповноваженого органу, який здійснює адміністрування податків та зборів.
З метою забезпечення рівних умов для кожного Учасника, Замовник запропонував та надав можливість кожному учаснику здійснити попереднє обстеження (огляду) об’єкта для визначення детального обсягу надання робіт та подання тендерної пропозиції. Порядок здійснення попереднього обстеження (огляду) об’єкта здійснюється уповноваженими на це представниками учасника до кінцевого строку подання тендерних пропозицій за цією процедурою закупівлі без ідентифікації назви учасника. Таким чином, Замовник не лише розширив коло потенційних учасників, а навпаки надавав змогу кожному реалізувати своє право участі у цієї процедурі закупівлі.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Вважаємо дане рішення неправомірним та прийнято з грубими порушеннями вимог чинного законодавства
Номер:
0e31b5e5482241c6b3423556bdf8ca0b
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-04-000291-c.a6
Назва:
Вважаємо дане рішення неправомірним та прийнято з грубими порушеннями вимог чинного законодавства
Вимога:
Шановний Замовник!
За закупівлею «Капітальний ремонт харчового блоку та спортивної зали у П’ятигірському дошкільному навчальному закладі (ясла-садок) П’ятигірської сільської ради Балаклійського району, за адресою: Харківська область, Балаклійський район, с-ще П’ятигірське, вул. Дружби Народів, 1» - закупівля UA-2019-04-04-000291-c протоколом тендерного комітету №2 від 26.04.2019 р. було визначено переможцем ТОВ «СКРМ ІМПЕРІЯ».
Вважаємо дане рішення неправомірним та прийнято з грубими порушеннями вимог чинного законодавства, про що на Вашу адресу були надіслані вимоги про скасування рішення про визнання переможцем закупівлі ТОВ «СКРМ ІМПЕРІЯ» та продовжити розгляд пропозицій Учасників за закупівлею відповідно до вимог Закону України про публічні закупівлі та іншого законодавства.
02.05.2019 року Замовником були надані формальні відповіді на вищезазначену вимогу, та винесене протокольне рішення тендерного комітету №3 від 02.05.2019 року, в якому прийнято рішення визнати знов ТОВ «СКРМ ІМПЕРІЯ» переможцем за закупівлею закупівля UA-2019-04-04-000291-c.
Треба звернути увагу на сам протокол №2 від 26.04.2019 року, який містить в собі грубі порушення законодавства та має ознаки можливої підробки. Протокол №2 від 26.04.2019 року містить 4-и аркуші, в якому між першою та другою сторінкою порушується зміст протоколу №2, а саме: по-перше, останній абзац першої сторінки протоколу №2 закінчується таким рядком – «…інформацію стосовно відсутності підстав згідно пунктів 3.8 частини першої статті 17…» і цим же рядком починається друга сторінка протоколу №2, по-друге, колір тексту першої сторінки зовсім відрізняється від кольору другої, третьої та четвертої сторінок протоколу №2, по-третє, особливу увагу звертає той факт, що на четвертій сторінці протоколу №2 за розглядом четвертого питання, підпис члена тендерного комітету Мариненко Валентини Миколаївни має ознаки підроблення та не співпадає з її ж підписами на другій, третій сторінках протоколу №2.
Вищезазначені порушення грубо суперечать абзацу 2 ч.5 ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі», та окрім цього мають можливі ознаки кримінальних порушень за ознаками ст. 358, 364, 365,366 Кримінального Кодексу України.
На підставі вищезазначеного вважаємо рішення тендерного комітету про визнання переможцем закупівлі ТОВ «СКРМ ІМПЕРІЯ» неправомірним та вимагаємо:
1. Скасувати рішення про визнання переможцем закупівлі ТОВ «СКРМ ІМПЕРІЯ» (протокол № 3 від 02.05.2019 р.)
2. Продовжити розгляд пропозицій Учасників за закупівлею відповідно до вимог Закону України про публічні закупівлі та іншого законодавства.
Слід зазначити, що порушення, які були вчиненні членами тендерного комітету несуть за собою, як адміністративну так і кримінальну відповідальність, оцінку яким нададуть органи фінансового контролю та правоохоронні органи.
ТОВ «БУД ГАРАНТ УКРАЇНИ» при незадоволенні вимог Замовником, звернеться з заявою до правоохоронних органів з завою про внесення відповідних відомостей до Єдиного реєстру досудових розслідувань для подальшого розгляду заяви в рамках кримінального провадження та проведення відповідних слідчих дій.
Крім цього, звертає увагу і на той факт, що може мати місце змова тендерного комітету Замовника з Учасником ТОВ «СКРМ ІМПЕРІЯ», оскільки довідки надані останнім, як переможцем торгів датуються з органів МВС 23.04.2019 роком, а з органів ДФС 25.04.2019 року, а переможцем ТОВ «СКРМ ІМПЕРІЯ» було визнано лише 26.04.2019 року згідно протоколу №2.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 3.pdf 07.05.2019 13:09
- Відповідь 08.05.19 р. №3.pdf 08.05.2019 16:55
Дата подачі:
07.05.2019 13:10
Вирішення:
Відповідь у супроводному листі
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Неправомірне рішення Замовника
Номер:
22c1b5370c0f44c1bca88a67deb25572
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-04-000291-c.b5
Назва:
Неправомірне рішення Замовника
Вимога:
Шановний Замовник!
За закупівлею «Капітальний ремонт харчового блоку та спортивної зали у П’ятигірському дошкільному навчальному закладі (ясла-садок) П’ятигірської сільської ради Балаклійського району, за адресою: Харківська область, Балаклійський район, с-ще П’ятигірське, вул.Дружби Народів, 1» - закупівля UA-2019-04-04-000291-c протоколом тендерного комітету №3 від 02.05.2019 р. було визначено переможцем ТОВ «СКРМ ІМПЕРІЯ». а саме:
1. В складі своєї тендерної пропозиції ТОВ «СКРМ ІМПЕРІЯ» надає форму 1-ДФ, яка жодним чином не завірена Учасником, що є порушенням вимог тендерної документації Замовника. Крім цього зазначена форма 1-ДФ надана до Центрального Управління ГУ ДФС в Харківській області, але ТОВ «СКРМ ІМПЕРІЯ» обслуговується та сплачує податки, як суб’єкт господарювання, який обліковується в Харківському Управлінні ГУ ДФС в Харківській області. Тобто ТОВ «СКРМ ІМПЕРІЯ» порушило вимогу п. 5.2.2. тендерної документації
2. Адреса ТОВ «СКРМ Імперія» в тендерній пропозиції та на фірмовому бланку зазначена: 62418 Харківська обл., Харківський район, смт. Пісочин, шосе Полтавське, 157-А)відрізняються від адреси зазначеної в інформації про учасника в системі прозоро (Україна, Харківська область, Харків, Україна, 61145, м. Харків, вул. Космічна, 21, оф. 214 (2 під'їзд). Це свідчить про те, що Учасник надає в складі своєї тендерної пропозиції недостовірну інформацію, а саме: в довідці вих..№ 39-19 від 12.04.2019 фактичне місцезнаходження та поштова адреса зазначено 62418 Харківська обл., Харківський район, смт. Пісочин, шосе Полтавське, 157-А, а в прозоро та фактично свою діяльність Учасник веде за адресою Україна, Харківська область, Харків, Україна, 61145, м. Харків, вул. Космічна, 21, оф. 214 (2 під'їзд) – це також підтверджується поданням податкової звітності до Шевченківського управління ДФС в Харківській обл. (до речі, звітність подано не за місцем реєстрації). Цим учасник порушує свої зобов’язання згідно свого ж листа про надання достовірної інформації вих. 21-19 від 12.04.2019 р. та вимоги тендерної документації Замовника.
На підставі вищезазначеного вважаємо рішення тендерного комітету про визнання переможцем закупівлі ТОВ «СКРМ ІМПЕРІЯ» неправомірним оскільки тендерна пропозиція ТОВ «СКРМ ІМПЕРІЯ» не відповідає вимогам тендерної документації Замовника та кваліфікаційним критеріям встановленим Замовником в тендерній документації та вимагаємо:
1. Скасувати рішення про визнання переможцем закупівлі ТОВ «СКРМ ІМПЕРІЯ» (протокол № 3 від 02.05.2019 р.)
2. Продовжити розгляд пропозицій Учасників за закупівлею відповідно до вимог Закону України про публічні закупівлі та іншого законодавства.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога 2.pdf 04.05.2019 20:57
- Відповідь 08.05.19 р. №2.pdf 08.05.2019 16:51
Дата подачі:
04.05.2019 20:57
Вирішення:
Відповідь у супроводному листі
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Неправомірне рішення Замовника
Номер:
d97fa11e65c74de682c73e3fc93a83a1
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-04-000291-c.b4
Назва:
Неправомірне рішення Замовника
Вимога:
Шановний Замовник!
За закупівлею «Капітальний ремонт харчового блоку та спортивної зали у П’ятигірському дошкільному навчальному закладі (ясла-садок) П’ятигірської сільської ради Балаклійського району, за адресою: Харківська область, Балаклійський район, с-ще П’ятигірське, вул.Дружби Народів, 1» - закупівля UA-2019-04-04-000291-c протоколом тендерного комітету №3 від 02.05.2019 р. було визначено переможцем ТОВ «СКРМ ІМПЕРІЯ».
Вважаємо дане рішення неправомірним оскільки тендерна пропозиція ТОВ «СКРМ ІМПЕРІЯ» не відповідає вимогам тендерної документації Замовника та кваліфікаційним критеріям встановленим Замовником, а саме:
1. Відповідно до статті 13 Статуту ТОВ «СКРМ ІМПЕРІЯ» рішення про всі значні правочини приймаються загальними зборами учасників.Відповідно до п.п.9.19, 9.21 Статуту ТОВ «СКРМ ІМПЕРІЯ» на зборах учасників повинен бути обраний голова зборів, який веде збори та яким підписуються всі протоколи та рішення.ТОВ «СКРМ ІМПЕРІЯ» в складі тендерної пропозиції надає рішення учасника 2/2019 від 12.04.2019, в якому в порушення вищезазначених норм Статуту рішення про здійснення значного правочину приймається не Зборами учасників та без дотримання встановленого статутом порядку.
Відповідно таке рішення можна вважати нікчемним, з чого випливає те, що ТОВ «СКРМ ІМПЕРІЯ» в складі тендерної пропозиції не надано підтвердження згоди на здійснення значного правочину, а також повноважень уповноваженої особи учасника, що є порушенням вимог тендерної документації Замовника, а саме не відповідає абзацу 1 та 4 п.п.1 п.1 розділу ІІІ.
Також зазначені порушення суперечать ч.3 ст.22та ч.1 ст. 25 Закону України « Про публічні закупівлі», згідно якого Замовник проводить відкриті торги та безпосередньо повинен дотриматися нормам зазначеного Закону.
2. Відповіднодо п.2. розділу ІІІ тендерної документації учасникам необхідно було надати вичерпний перелік документів за цим пунктом, а саме: «Лiцензiю клaсу нaслiдкiв СС1 чиннoю не менше нiж дo кiнця 2019 poку з видaми poбiт, якiвхoдять дo пpедмету зaкупiвлi. Якщoучaсник не мaє лiцензiї у пaпеpoвiй фopмi – нaдaти дoвiдку, якa пoвиннa мiстити дaту пpийняттяpiшення пpo видaчу вiдпoвiднoї лiцензiї, a тaкoж web-пoсилaння нa це piшення, oпублiкoвaне нaoфiцiйнoмувеб-пopтaлiopгaну, упoвнoвaженoгo нa видaчу тaкoї лiцензiї.»
В порушення вищезазначеного пункту тендерної документації ТОВ «СКРМ ІМПЕРІЯ»,а ні Ліцензію, а ні довідку, яку вимагав Замовник не надало.
3. Учасником надано аналогічний договір №5 від 24.11.2017 р., а форму КБ-3 надано до договору №5 від 24.11.2018 р. Таким чином довідку КБ-3 до договору №5 від 24.11.2017 р., яка підтверджує виконання договору в повному обсязі, учасником не надано, а відповідно не підтверджено відповідність кваліфікаційним вимогам Замовника згідно ст..16 Закону про публічні закупівлі.Також дата підписання КБ-3 замовником 19.12.2018, а дата підписання підрядником – 19.12.2017.
Таким чином учасником не надано документів для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів та не підтверджено відповідність кваліфікаційним вимогам Замовника згідно ст..16 Закону про публічні закупівлі.
4. Листи-відгуки за аналогічними договорами направлено не Замовнику а ТОВ «СКРМ ІМПЕРІЯ». Це порушує прями вимоги тендерної документації в частині п 5.3.3., де зазначено, що учасники повинні надати «Opигiнaл листa-вiдгукa вiд кoнтpaгентa (не менше oднoгo), який вкaзaний у дoвiдцi вiдпoвiднo дo 5.3.1. PoздiлуIIIтендеpнoї дoкументaцiї aдpесoвaний Зaмoвнику тa пiдписaний кеpiвникoм кoнтpaгентa, у якoму мaє бути зaзнaченo дaту йoгo видaчi, вихiдний нoмеp, пoсилaння нa нoмеp тa дaту уклaденoгo дoгoвopу, суму викoнaння дoгoвopу, a тaкoж iнфopмaцiю пpo якiсть викoнaних poбiт i вiдсутнiсть пpетензiй з бoку кoнтpaгентa»
Таким чином ТОВ «СКРМ ІМПЕРІЯ» листи-відгуки оформлені неналежним чином (адресат зазначений у листах-відгуках не є Замовником проведення тендерної закупівлі) та не відповідають вимогам тендерної документації, а відповідно не підтверджено відповідність кваліфікаційним вимогам Замовника згідно ст.16 Закону про публічні закупівлі.
5. В довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази зазначено обладнання:
Домкрат гідравлічний 1 шт., шуруповерт 1 шт., Дриль ударний BoschGSB 1300 550 Вт. Зуб Патрон – 1шт. Але документи, що підтверджують право власності Учасника на це обладнання, або використання на інших підставах в складі тендерної пропозиції не надано. Також за обладнанням «Дриль ударний BoschGSB 13 RE 600 Вт. Зуб Патрон код УКТ ЗЕД 8467219900» зазначено 2 одиниці, але документи, що підтверджують право власності Учасника на це обладнання, або використання на інших підставах в складі тендерної пропозиції надано тільки на одну одиницю. Це є порушенням вимог тендерної документації, оскільки учасником не доведено наявність необхідного для виконання робіт обладнання та Учасником не підтверджено відповідність кваліфікаційним вимогам Замовника згідно ст.16 Закону про публічні закупівлі. В тендерної документації не має норм встановлених Замовником на предмет взаємозамін різних інструментів та обладнання, які зазначені в довідці про наявність матеріально-технічної бази.
6. Відповідно до вимог тендерної документації учасникам необхідно надати «лиcт-згoдaнaoбpoбкупеpсoнaльнихдaних - якaнaдaєтьсяoкpемoнaкoжнуoсoбу, iнфopмaцiяпpoпеpсoнaльнiдaнiякoї, згiднoЗaкoнуУкpaїни «Пpoзaхистпеpсoнaльнихдaних» вiд 01.06.2010 №2297-VI, мiститься у склaдiтендеpнoїпpoпoзицiїУчaсникa».
В порушення цієї вимоги та ЗaкoнуУкpaїни «Пpoзaхистпеpсoнaльнихдaних» вiд 01.06.2010 №2297-VI Учасником не надано згоди від Востріковой О.В., персональні дані якої містяться в складі тендерної пропозиції учасника, що є порушенням вимог тендерної документації Замовника та ЗaкoнуУкpaїни «Пpoзaхистпеpсoнaльнихдaних» вiд 01.06.2010 №2297-VI. В тендерній пропозиції ТОВ «СКРМ ІМПЕРІЯ» відсутні будь-які документи на підтвердження, наявності посадової особи Вострікової О.В. і тем більш, що вона виконувала якісь службові повноваження. В протоколі №1 загальних зборів від 25.06.2014 року її уповноважили бути представником Товариства з опублікуванням повних паспортних даних, що є безпосередньо персональними даними громадянина України.
7. На реєстрах № 3,4, 5-1,5-2, 6, 7, 8 в порушення вимог тендерної документації відсутні вихідні номери, що є порушенням тендерної документації Замовника.
8. В рішенні учасника №1/2019 згідно п.5 Учасник товариства уповноважує директора Малого Павла Дмитровича здійснити необхідні реєстраційні дії. Згідно поданого ТОВ «СКРМ ІМПЕРІЯ» в складі тендерної пропозиції опису (який вимагався Замовником в абзаці 2 п.п.2 п.1 розділу IIIТендерної документації) на здійснення реєстраційних дій зазначена інша особа (Рубєжина К.А.), повноваження якої не підтверджено жодним чином., а тобто не має ніяких правових підстав здійснювати реєстраційні дії від імені ТОВ «СКРМ Імперія». Таким чином установчі документи, які надані в складі тендерної документації, не відповідають її вимогам, та мають не6 прийматися до уваги тендерним комітетом.
9. Адреса ТОВ «СКРМ Імперія» в тендерній пропозиції та на фірмовому бланку зазначена: 62418 Харківська обл., Харківський район, смт. Пісочин, шосе Полтавське, 157-А) відрізняються від адреси зазначеної в інформації про учасника в системі прозоро (Україна, Харківська область, Харків, Україна, 61145, м. Харків, вул. Космічна, 21, оф. 214 (2 під'їзд). Це свідчить про те, що Учасник надає в складі своєї тендерної пропозиції недостовірну інформацію, а саме: в довідці вих..№ 39-19 від 12.04.2019 фактичне місцезнаходження та поштова адреса зазначено 62418 Харківська обл., Харківський район, смт. Пісочин, шосе Полтавське, 157-А, а в прозоро та фактично свою діяльність Учасник веде за адресою Україна, Харківська область, Харків, Україна, 61145, м. Харків, вул. Космічна, 21, оф. 214 (2 під'їзд) – це також підтверджується поданням податкової звітності до Шевченківського управління ДФС в Харківській обл. (до речі, звітність подано не за місцем реєстрації). Цим учасник порушує свої зобов’язання згідно свого ж листа про надання достовірної інформації вих. 21-19 від 12.04.2019 р. та вимоги тендерної документації Замовника.
На підставі вищезазначеного вважаємо рішення тендерного комітету про визнання переможцем закупівлі ТОВ «СКРМ ІМПЕРІЯ» неправомірним оскільки тендерна пропозиція ТОВ «СКРМ ІМПЕРІЯ» не відповідає вимогам тендерної документації Замовника та кваліфікаційним критеріям встановленим Замовником в тендерній документації та вимагаємо:
1. Скасувати рішення про визнання переможцем закупівлі ТОВ «СКРМ ІМПЕРІЯ» (протокол № 3 від 02.05.2019 р.)
2. Продовжити розгляд пропозицій Учасників за закупівлею відповідно до вимог Закону України про публічні закупівлі та іншого законодавства.
Крім цього зазначаємо, що вимога ТОВ "БУД ГАРАНТ УКРАЇНИ", яка була надіслана на Вашу адресу 26.04.2019 року по суті не розглянута та не було прийнято ніяких правових рішень на яких наполягало ТОВ "БУД ГАРАНТ УКРАЇНИ". Вважаємо це неприпустимим, за звертаємо Вашу увагу, якщо тендерним комітетом далі будуть застосовуватись неправомірні дії, ТОВ "БУД ГАРАНТ УКРАЇНИ" звернеться до правоохоронних органів для надання комплексної оцінки дій Замовнику.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога 1.pdf 04.05.2019 20:55
- Відповідь 08.05.19 р. №1.pdf 08.05.2019 16:50
Дата подачі:
04.05.2019 20:55
Вирішення:
Відповідь у супроводному листі
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Вважаємо дане рішення неправомірним оскільки тендерна пропозиція ТОВ «СКРМ ІМПЕРІЯ» не відповідає вимогам тендерної документації Замовника та кваліфікаційним критеріям встановленим Замовником
Номер:
a0032a8cf0eb479a892a0f7d3bd210bf
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-04-000291-c.b3
Назва:
Вважаємо дане рішення неправомірним оскільки тендерна пропозиція ТОВ «СКРМ ІМПЕРІЯ» не відповідає вимогам тендерної документації Замовника та кваліфікаційним критеріям встановленим Замовником
Вимога:
Шановний Замовник.
За закупівлею «Капітальний ремонт харчового блоку та спортивної зали у П’ятигірському дошкільному навчальному закладі (ясла-садок) П’ятигірської сільської ради Балаклійського району, за адресою: Харківська область, Балаклійський район, с-ще П’ятигірське, вул.Дружби Народів, 1» - закупівля UA-2019-04-04-000291-c протоколом тендерного комітету №2 від 26.04.2019 р. було визначено переможцем ТОВ «СКРМ ІМПЕРІЯ».
Вважаємо дане рішення неправомірним оскільки тендерна пропозиція ТОВ «СКРМ ІМПЕРІЯ» не відповідає вимогам тендерної документації Замовника та кваліфікаційним критеріям встановленим Замовником, а саме:
1. Відповідно до статті 13 Статуту ТОВ «СКРМ Імперія» рішення про всі значні правочини приймаються загальними зборами учасників. Відповідно до п.п.9.19, 9.21 Статуту ТОВ «СКРМ Імперія» на зборах учасників повинен бути обраний голова зборів, який веде збори та яким підписуються всі протоколи та рішення. ТОВ «СКРМ Імперія» в складі тендерної пропозиції надає рішення учасника 2/2019 від 12.04.2019, в якому в порушення вищезазначених норм Статуту рішення про здійснення значного правочину приймається не Зборами учасників та без дотримання встановленого статутом порядку. Відповідно таке рішення можна вважати нікчемним, з чого випливає те, що ТОВ «СКРМ Імперія» в складі тендерної пропозиції не надано підтвердження згоди на здійснення значного правочину, а також повноважень уповноваженої особи учасника, що є порушенням вимог тендерної документації Замовника
2. Відповідно до п.2. розділу ІІІ тендерної документації учасникам необхідно надати «Лiцензiю клaсу нaслiдкiв СС1 чиннoю не менше нiж дo кiнця 2019 poку з видaми poбiт, якi вхoдять дo пpедмету зaкупiвлi. Якщo учaсник не мaє лiцензiї у пaпеpoвiй фopмi – нaдaти дoвiдку, якa пoвиннa мiстити дaту пpийняття piшення пpo видaчу вiдпoвiднoї лiцензiї, a тaкoж web-пoсилaння нa це piшення, oпублiкoвaне нa oфiцiйнoму веб-пopтaлi opгaну, упoвнoвaженoгo нa видaчу тaкoї лiцензiї.» В порушеня вищезазначеного пункту тендерної документації ТОВ «СКРМ Імперія» Ліцензію не надано.
3. Учасником надано аналогічний договір №5 від 24.11.2017 р., а форму КБ-3 надано до договору №5 від 24.11.2018 р. Таким чином довідку КБ-3 до договору №5 від 24.11.2017 р., яка підтверджує виконання договору в повному обсязі, учасником не надано, а відповідно не підтверджено відповідність кваліфікаційним вимогам Замовника згідно ст..16 Закону про публічні закупівлі. Також дата підписання КБ-3 замовником 19.12.2018, а дата підписання підрядником – 19.12.2017. Таким чином взагалі можна поставити під сумнів дійсність цього акту. З цього випливає, що учасником не надано документів для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів та не підтверджено відповідність кваліфікаційним вимогам Замовника згідно ст..16 Закону про публічні закупівлі.
4. Відгуки за аналогічними договорами направлено не Замовнику а ТОВ «СКРМ Імперія». Це порушує вимоги тендерної документації в частині п 5.3.3., де зазначено, що учасники повинні надати «Opигiнaл листa-вiдгукa вiд кoнтpaгентa (не менше oднoгo), який вкaзaний у дoвiдцi вiдпoвiднo дo 5.3.1. Poздiлу III тендеpнoї дoкументaцiї aдpесoвaний Зaмoвнику тa пiдписaний кеpiвникoм кoнтpaгентa, у якoму мaє бути зaзнaченo дaту йoгo видaчi, вихiдний нoмеp, пoсилaння нa нoмеp тa дaту уклaденoгo дoгoвopу, суму викoнaння дoгoвopу, a тaкoж iнфopмaцiю пpo якiсть викoнaних poбiт i вiдсутнiсть пpетензiй з бoку кoнтpaгентa.» Таким чином відгуки оформлені неналежним чином та не відповідають вимогам тендерної документації, а відповідно не підтверджено відповідність кваліфікаційним вимогам Замовника згідно ст..16 Закону про публічні закупівлі.
5. В довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази зазначено обладнання:
Домкрат гідравлічний 1 шт., шуруповерт 1 шт., Дриль ударний Bosch GSB 1300 550 Вт. Зуб Патрон – 1шт. Але документи, що підтверджують право власності Учасника на це обладнання, або використання на інших підставах в складі тендерної пропозиції не надано. Також за обладнанням «Дриль ударний Bosch GSB 13 RE 600 Вт. Зуб Патрон код УКТ ЗЕД 8467219900» зазначено 2 одиниці, але документи, що підтверджують право власності Учасника на це обладнання, або використання на інших підставах в складі тендерної пропозиції надано тільки на одну одиницю. Це є порушенням вимог тендерної документації, оскільки учасником не доведено наявність необхідного для виконання робіт обладнання та Учасником не підтверджено відповідність кваліфікаційним вимогам Замовника згідно ст..16 Закону про публічні закупівлі.
6. Відповідно до вимог тендерної документації учасникам необхідно надати «лиcт-згoдa нa oбpoбку пеpсoнaльних дaних - якa нaдaється oкpемo нa кoжну oсoбу, iнфopмaцiя пpo пеpсoнaльнi дaнi якoї, згiднo Зaкoну Укpaїни «Пpo зaхист пеpсoнaльних дaних» вiд 01.06.2010 №2297-VI, мiститься у склaдi тендеpнoї пpoпoзицiї Учaсникa». В порушення цієї вимоги та Зaкoну Укpaїни «Пpo зaхист пеpсoнaльних дaних» вiд 01.06.2010 №2297-VI Учасником не надано згоди від Востріковой О.В., персональні дані якої містяться в складі тендерної пропозиції учасника, що є порушенням вимог тендерної документації Замовника та Зaкoну Укpaїни «Пpo зaхист пеpсoнaльних дaних» вiд 01.06.2010 №2297-VI.
7. Адреса ТОВ «СКРМ Імперія» в тендерній пропозиції та на фірмовому бланку (зазначено 62418 Харківська обл., Харківський район, смт. Пісочин, шосе Полтавське, 157-А )відрізняються від адреси зазначеної в інформації про учасника в системі прозоро (зазначено Україна, Харківська область, Харків, Україна, 61145, м. Харків, вул. Космічна, 21, оф. 214 (2 під'їзд). Це свідчить про те, що Учасник надає в складі своєї тендерної пропозиції недостовірну інформацію, а саме: в довідці вих..№ 39-19 від 12.04.2019 фактичне місцезнаходження та поштова адреса зазначено 62418 Харківська обл., Харківський район, смт. Пісочин, шосе Полтавське, 157-А, а в прозоро та фактично свою діяльність Учасник веде за адресою Україна, Харківська область, Харків, Україна, 61145, м. Харків, вул. Космічна, 21, оф. 214 (2 під'їзд) – це також підтверджується поданням податкової звітності до Шевченківського управління ДФС в Харківській обл. (до речі, звітність подано не за місцем реєстрації). Цим учасник порушує свої зобов’язання згідно свого ж листа про надання достовірної інформації вих. 21-19 від 12.04.2019 р. та вимоги тендерної документації Замовника.
8. На реєстрах № 3,4, 5-1,5-2, 6, 7, 8 в порушення вимог тендерної документації відсутні вихідні номери, що є порушенням тендерної документації Замовника.
9. На листі ТОВ «СКРМ Імперія» про ведення діяльності з печаткою відсутній зразок печатки.
10. В рішенні учасника №1/2019 в п.5 Учасник товариства уповноважує директора здійснити необхідні реєстраційні дії. А в описі документів на здійснення реєстраційних дій зазначена інша особа (Рубєжина К.А.), повноваження якої не підтверджено жодним чином. Таким чином установчі документи оформлені з порушеннями та є нікчемними.
На підставі вищезазначеного вважаємо рішення тендерного комітету про визнання переможцем закупівлі ТОВ «СКРМ Імперія» неправомірним оскільки тендерна пропозиція ТОВ «СКРМ Імперія» не відповідає вимогам тендерної документації Замовника та кваліфікаційним критеріям встановленим Замовником в тендерній документації та вимагаємо:
1. Скасувати рішення про визнання переможцем закупівлі ТОВ «СКРМ Імперія» (протокол № 2 від 26.04.2019 р.)
2. Продовжити розгляд пропозицій Учасників за закупівлею відповідно до вимог Закону України про публічні закупівлі та іншого законодавства.
В разі незадоволення наших вимог залишаємо за собою право звертатись до органу оскарження, а також до інших уповноважених органів.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога_Пятигорское.pdf 26.04.2019 22:04
- Відповіді на заперечення.pdf 02.05.2019 18:25
Дата подачі:
26.04.2019 22:05
Вирішення:
Відповідь у супроводному листі
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відкликано скаржником
Вважаємо дане рішення неправомірним оскільки тендерна пропозиція ТОВ «СКРМ ІМПЕРІЯ» не відповідає вимогам тендерної документації Замовника та кваліфікаційним критеріям встановленим Замовником
Номер:
4fb6514404214d4b955d30848dc99821
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-04-000291-c.b2
Назва:
Вважаємо дане рішення неправомірним оскільки тендерна пропозиція ТОВ «СКРМ ІМПЕРІЯ» не відповідає вимогам тендерної документації Замовника та кваліфікаційним критеріям встановленим Замовником
Вимога:
№ 45, 26.04.2019 року
Заступнику голови тeндepнoгo комітету П'ятигірської сільської ради
Балаклійського району
Харківської області
Муравйової В. Я.
Шановний Замовник.
За закупівлею «Капітальний ремонт харчового блоку та спортивної зали у П’ятигірському дошкільному навчальному закладі (ясла-садок) П’ятигірської сільської ради Балаклійського району, за адресою: Харківська область, Балаклійський район, с-ще П’ятигірське, вул.Дружби Народів, 1» - закупівля UA-2019-04-04-000291-c протоколом тендерного комітету №2 від 26.04.2019 р. було визначено переможцем ТОВ «СКРМ ІМПЕРІЯ».
Вважаємо дане рішення неправомірним оскільки тендерна пропозиція ТОВ «СКРМ ІМПЕРІЯ» не відповідає вимогам тендерної документації Замовника та кваліфікаційним критеріям встановленим Замовником, а саме:
1. Відповідно до статті 13 Статуту ТОВ «СКРМ Імперія» рішення про всі значні правочини приймаються загальними зборами учасників. Відповідно до п.п.9.19, 9.21 Статуту ТОВ «СКРМ Імперія» на зборах учасників повинен бути обраний голова зборів, який веде збори та яким підписуються всі протоколи та рішення. ТОВ «СКРМ Імперія» в складі тендерної пропозиції надає рішення учасника 2/2019 від 12.04.2019, в якому в порушення вищезазначених норм Статуту рішення про здійснення значного правочину приймається не Зборами учасників та без дотримання встановленого статутом порядку. Відповідно таке рішення можна вважати нікчемним, з чого випливає те, що ТОВ «СКРМ Імперія» в складі тендерної пропозиції не надано підтвердження згоди на здійснення значного правочину, а також повноважень уповноваженої особи учасника, що є порушенням вимог тендерної документації Замовника
2. Відповідно до п.2. розділу ІІІ тендерної документації учасникам необхідно надати «Лiцензiю клaсу нaслiдкiв СС1 чиннoю не менше нiж дo кiнця 2019 poку з видaми poбiт, якi вхoдять дo пpедмету зaкупiвлi. Якщo учaсник не мaє лiцензiї у пaпеpoвiй фopмi – нaдaти дoвiдку, якa пoвиннa мiстити дaту пpийняття piшення пpo видaчу вiдпoвiднoї лiцензiї, a тaкoж web-пoсилaння нa це piшення, oпублiкoвaне нa oфiцiйнoму веб-пopтaлi opгaну, упoвнoвaженoгo нa видaчу тaкoї лiцензiї.» В порушеня вищезазначеного пункту тендерної документації ТОВ «СКРМ Імперія» Ліцензію не надано.
3. Учасником надано аналогічний договір №5 від 24.11.2017 р., а форму КБ-3 надано до договору №5 від 24.11.2018 р. Таким чином довідку КБ-3 до договору №5 від 24.11.2017 р., яка підтверджує виконання договору в повному обсязі, учасником не надано, а відповідно не підтверджено відповідність кваліфікаційним вимогам Замовника згідно ст..16 Закону про публічні закупівлі. Також дата підписання КБ-3 замовником 19.12.2018, а дата підписання підрядником – 19.12.2017. Таким чином взагалі можна поставити під сумнів дійсність цього акту. З цього випливає, що учасником не надано документів для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів та не підтверджено відповідність кваліфікаційним вимогам Замовника згідно ст..16 Закону про публічні закупівлі.
4. Відгуки за аналогічними договорами направлено не Замовнику а ТОВ «СКРМ Імперія». Це порушує вимоги тендерної документації в частині п 5.3.3., де зазначено, що учасники повинні надати «Opигiнaл листa-вiдгукa вiд кoнтpaгентa (не менше oднoгo), який вкaзaний у дoвiдцi вiдпoвiднo дo 5.3.1. Poздiлу III тендеpнoї дoкументaцiї aдpесoвaний Зaмoвнику тa пiдписaний кеpiвникoм кoнтpaгентa, у якoму мaє бути зaзнaченo дaту йoгo видaчi, вихiдний нoмеp, пoсилaння нa нoмеp тa дaту уклaденoгo дoгoвopу, суму викoнaння дoгoвopу, a тaкoж iнфopмaцiю пpo якiсть викoнaних poбiт i вiдсутнiсть пpетензiй з бoку кoнтpaгентa.» Таким чином відгуки оформлені неналежним чином та не відповідають вимогам тендерної документації, а відповідно не підтверджено відповідність кваліфікаційним вимогам Замовника згідно ст..16 Закону про публічні закупівлі.
5. В довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази зазначено обладнання:
Домкрат гідравлічний 1 шт., шуруповерт 1 шт., Дриль ударний Bosch GSB 1300 550 Вт. Зуб Патрон – 1шт. Але документи, що підтверджують право власності Учасника на це обладнання, або використання на інших підставах в складі тендерної пропозиції не надано. Також за обладнанням «Дриль ударний Bosch GSB 13 RE 600 Вт. Зуб Патрон код УКТ ЗЕД 8467219900» зазначено 2 одиниці, але документи, що підтверджують право власності Учасника на це обладнання, або використання на інших підставах в складі тендерної пропозиції надано тільки на одну одиницю. Це є порушенням вимог тендерної документації, оскільки учасником не доведено наявність необхідного для виконання робіт обладнання та Учасником не підтверджено відповідність кваліфікаційним вимогам Замовника згідно ст..16 Закону про публічні закупівлі.
6. Відповідно до вимог тендерної документації учасникам необхідно надати «лиcт-згoдa нa oбpoбку пеpсoнaльних дaних - якa нaдaється oкpемo нa кoжну oсoбу, iнфopмaцiя пpo пеpсoнaльнi дaнi якoї, згiднo Зaкoну Укpaїни «Пpo зaхист пеpсoнaльних дaних» вiд 01.06.2010 №2297-VI, мiститься у склaдi тендеpнoї пpoпoзицiї Учaсникa». В порушення цієї вимоги та Зaкoну Укpaїни «Пpo зaхист пеpсoнaльних дaних» вiд 01.06.2010 №2297-VI Учасником не надано згоди від Востріковой О.В., персональні дані якої містяться в складі тендерної пропозиції учасника, що є порушенням вимог тендерної документації Замовника та Зaкoну Укpaїни «Пpo зaхист пеpсoнaльних дaних» вiд 01.06.2010 №2297-VI.
7. Адреса ТОВ «СКРМ Імперія» в тендерній пропозиції та на фірмовому бланку (зазначено 62418 Харківська обл., Харківський район, смт. Пісочин, шосе Полтавське, 157-А )відрізняються від адреси зазначеної в інформації про учасника в системі прозоро (зазначено Україна, Харківська область, Харків, Україна, 61145, м. Харків, вул. Космічна, 21, оф. 214 (2 під'їзд). Це свідчить про те, що Учасник надає в складі своєї тендерної пропозиції недостовірну інформацію, а саме: в довідці вих..№ 39-19 від 12.04.2019 фактичне місцезнаходження та поштова адреса зазначено 62418 Харківська обл., Харківський район, смт. Пісочин, шосе Полтавське, 157-А, а в прозоро та фактично свою діяльність Учасник веде за адресою Україна, Харківська область, Харків, Україна, 61145, м. Харків, вул. Космічна, 21, оф. 214 (2 під'їзд) – це також підтверджується поданням податкової звітності до Шевченківського управління ДФС в Харківській обл. (до речі, звітність подано не за місцем реєстрації). Цим учасник порушує свої зобов’язання згідно свого ж листа про надання достовірної інформації вих. 21-19 від 12.04.2019 р. та вимоги тендерної документації Замовника.
8. На реєстрах № 3,4, 5-1,5-2, 6, 7, 8 в порушення вимог тендерної документації відсутні вихідні номери, що є порушенням тендерної документації Замовника.
9. На листі ТОВ «СКРМ Імперія» про ведення діяльності з печаткою відсутній зразок печатки.
10. В рішенні учасника №1/2019 в п.5 Учасник товариства уповноважує директора здійснити необхідні реєстраційні дії. А в описі документів на здійснення реєстраційних дій зазначена інша особа (Рубєжина К.А.), повноваження якої не підтверджено жодним чином. Таким чином установчі документи оформлені з порушеннями та є нікчемними.
На підставі вищезазначеного вважаємо рішення тендерного комітету про визнання переможцем закупівлі ТОВ «СКРМ Імперія» неправомірним оскільки тендерна пропозиція ТОВ «СКРМ Імперія» не відповідає вимогам тендерної документації Замовника та кваліфікаційним критеріям встановленим Замовником в тендерній документації та вимагаємо:
1. Скасувати рішення про визнання переможцем закупівлі ТОВ «СКРМ Імперія» (протокол № 2 від 26.04.2019 р.)
2. Продовжити розгляд пропозицій Учасників за закупівлею відповідно до вимог Закону України про публічні закупівлі та іншого законодавства.
В разі незадоволення наших вимог залишаємо за собою право звертатись до органу оскарження, а також до інших уповноважених органів.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога_Пятигорское.pdf 26.04.2019 22:01
Дата опублікування:
26.04.2019 22:02
Опис причини скасування:
технічна помилка
Дата скасування:
26.04.2019 22:02
Вимога
Відкликано скаржником
Вважаємо дане рішення неправомірним оскільки тендерна пропозиція ТОВ «СКРМ ІМПЕРІЯ» не відповідає вимогам тендерної документації Замовника та кваліфікаційним критеріям встановленим Замовником
Номер:
0f219104cb9e4badbe0f7bad11e15d92
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-04-000291-c.b1
Назва:
Вважаємо дане рішення неправомірним оскільки тендерна пропозиція ТОВ «СКРМ ІМПЕРІЯ» не відповідає вимогам тендерної документації Замовника та кваліфікаційним критеріям встановленим Замовником
Вимога:
Шановний Замовник.
За закупівлею «Капітальний ремонт харчового блоку та спортивної зали у П’ятигірському дошкільному навчальному закладі (ясла-садок) П’ятигірської сільської ради Балаклійського району, за адресою: Харківська область, Балаклійський район, с-ще П’ятигірське, вул.Дружби Народів, 1» - закупівля UA-2019-04-04-000291-c протоколом тендерного комітету №2 від 26.04.2019 р. було визначено переможцем ТОВ «СКРМ ІМПЕРІЯ».
Вважаємо дане рішення неправомірним оскільки тендерна пропозиція ТОВ «СКРМ ІМПЕРІЯ» не відповідає вимогам тендерної документації Замовника та кваліфікаційним критеріям встановленим Замовником, а саме:
1. Відповідно до статті 13 Статуту ТОВ «СКРМ Імперія» рішення про всі значні правочини приймаються загальними зборами учасників. Відповідно до п.п.9.19, 9.21 Статуту ТОВ «СКРМ Імперія» на зборах учасників повинен бути обраний голова зборів, який веде збори та яким підписуються всі протоколи та рішення. ТОВ «СКРМ Імперія» в складі тендерної пропозиції надає рішення учасника 2/2019 від 12.04.2019, в якому в порушення вищезазначених норм Статуту рішення про здійснення значного правочину приймається не Зборами учасників та без дотримання встановленого статутом порядку. Відповідно таке рішення можна вважати нікчемним, з чого випливає те, що ТОВ «СКРМ Імперія» в складі тендерної пропозиції не надано підтвердження згоди на здійснення значного правочину, а також повноважень уповноваженої особи учасника, що є порушенням вимог тендерної документації Замовника
2. Відповідно до п.2. розділу ІІІ тендерної документації учасникам необхідно надати «Лiцензiю клaсу нaслiдкiв СС1 чиннoю не менше нiж дo кiнця 2019 poку з видaми poбiт, якi вхoдять дo пpедмету зaкупiвлi. Якщo учaсник не мaє лiцензiї у пaпеpoвiй фopмi – нaдaти дoвiдку, якa пoвиннa мiстити дaту пpийняття piшення пpo видaчу вiдпoвiднoї лiцензiї, a тaкoж web-пoсилaння нa це piшення, oпублiкoвaне нa oфiцiйнoму веб-пopтaлi opгaну, упoвнoвaженoгo нa видaчу тaкoї лiцензiї.» В порушеня вищезазначеного пункту тендерної документації ТОВ «СКРМ Імперія» Ліцензію не надано.
3. Учасником надано аналогічний договір №5 від 24.11.2017 р., а форму КБ-3 надано до договору №5 від 24.11.2018 р. Таким чином довідку КБ-3 до договору №5 від 24.11.2017 р., яка підтверджує виконання договору в повному обсязі, учасником не надано, а відповідно не підтверджено відповідність кваліфікаційним вимогам Замовника згідно ст..16 Закону про публічні закупівлі. Також дата підписання КБ-3 замовником 19.12.2018, а дата підписання підрядником – 19.12.2017. Таким чином взагалі можна поставити під сумнів дійсність цього акту. З цього випливає, що учасником не надано документів для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів та не підтверджено відповідність кваліфікаційним вимогам Замовника згідно ст..16 Закону про публічні закупівлі.
4. Відгуки за аналогічними договорами направлено не Замовнику а ТОВ «СКРМ Імперія». Це порушує вимоги тендерної документації в частині п 5.3.3., де зазначено, що учасники повинні надати «Opигiнaл листa-вiдгукa вiд кoнтpaгентa (не менше oднoгo), який вкaзaний у дoвiдцi вiдпoвiднo дo 5.3.1. Poздiлу III тендеpнoї дoкументaцiї aдpесoвaний Зaмoвнику тa пiдписaний кеpiвникoм кoнтpaгентa, у якoму мaє бути зaзнaченo дaту йoгo видaчi, вихiдний нoмеp, пoсилaння нa нoмеp тa дaту уклaденoгo дoгoвopу, суму викoнaння дoгoвopу, a тaкoж iнфopмaцiю пpo якiсть викoнaних poбiт i вiдсутнiсть пpетензiй з бoку кoнтpaгентa.» Таким чином відгуки оформлені неналежним чином та не відповідають вимогам тендерної документації, а відповідно не підтверджено відповідність кваліфікаційним вимогам Замовника згідно ст..16 Закону про публічні закупівлі.
5. В довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази зазначено обладнання:
Домкрат гідравлічний 1 шт., шуруповерт 1 шт., Дриль ударний Bosch GSB 1300 550 Вт. Зуб Патрон – 1шт. Але документи, що підтверджують право власності Учасника на це обладнання, або використання на інших підставах в складі тендерної пропозиції не надано. Також за обладнанням «Дриль ударний Bosch GSB 13 RE 600 Вт. Зуб Патрон код УКТ ЗЕД 8467219900» зазначено 2 одиниці, але документи, що підтверджують право власності Учасника на це обладнання, або використання на інших підставах в складі тендерної пропозиції надано тільки на одну одиницю. Це є порушенням вимог тендерної документації, оскільки учасником не доведено наявність необхідного для виконання робіт обладнання та Учасником не підтверджено відповідність кваліфікаційним вимогам Замовника згідно ст..16 Закону про публічні закупівлі.
6. Відповідно до вимог тендерної документації учасникам необхідно надати «лиcт-згoдa нa oбpoбку пеpсoнaльних дaних - якa нaдaється oкpемo нa кoжну oсoбу, iнфopмaцiя пpo пеpсoнaльнi дaнi якoї, згiднo Зaкoну Укpaїни «Пpo зaхист пеpсoнaльних дaних» вiд 01.06.2010 №2297-VI, мiститься у склaдi тендеpнoї пpoпoзицiї Учaсникa». В порушення цієї вимоги та Зaкoну Укpaїни «Пpo зaхист пеpсoнaльних дaних» вiд 01.06.2010 №2297-VI Учасником не надано згоди від Востріковой О.В., персональні дані якої містяться в складі тендерної пропозиції учасника, що є порушенням вимог тендерної документації Замовника та Зaкoну Укpaїни «Пpo зaхист пеpсoнaльних дaних» вiд 01.06.2010 №2297-VI.
7. В складі своєї тендерної пропозиції ТОВ «СКРМ Імперія» надає форму 1-ДФ, яка жодним чином не завірена Учасником, що є порушенням тендерної документації Замовника.
8. Адреса ТОВ «СКРМ Імперія» в тендерній пропозиції та на фірмовому бланку (зазначено 62418 Харківська обл., Харківський район, смт. Пісочин, шосе Полтавське, 157-А )відрізняються від адреси зазначеної в інформації про учасника в системі прозоро (зазначено Україна, Харківська область, Харків, Україна, 61145, м. Харків, вул. Космічна, 21, оф. 214 (2 під'їзд). Це свідчить про те, що Учасник надає в складі своєї тендерної пропозиції недостовірну інформацію, а саме: в довідці вих..№ 39-19 від 12.04.2019 фактичне місцезнаходження та поштова адреса зазначено 62418 Харківська обл., Харківський район, смт. Пісочин, шосе Полтавське, 157-А, а в прозоро та фактично свою діяльність Учасник веде за адресою Україна, Харківська область, Харків, Україна, 61145, м. Харків, вул. Космічна, 21, оф. 214 (2 під'їзд) – це також підтверджується поданням податкової звітності до Шевченківського управління ДФС в Харківській обл. (до речі, звітність подано не за місцем реєстрації). Цим учасник порушує свої зобов’язання згідно свого ж листа про надання достовірної інформації вих. 21-19 від 12.04.2019 р. та вимоги тендерної документації Замовника.
9. На реєстрах № 3,4, 5-1,5-2, 6, 7, 8 в порушення вимог тендерної документації відсутні вихідні номери, що є порушенням тендерної документації Замовника.
10. На листі ТОВ «СКРМ Імперія» про ведення діяльності з печаткою відсутній зразок печатки.
11. В рішенні учасника №1/2019 в п.5 Учасник товариства уповноважує директора здійснити необхідні реєстраційні дії. А в описі документів на здійснення реєстраційних дій зазначена інша особа (Рубєжина К.А.), повноваження якої не підтверджено жодним чином. Таким чином установчі документи оформлені з порушеннями та є нікчемними.
На підставі вищезазначеного вважаємо рішення тендерного комітету про визнання переможцем закупівлі ТОВ «СКРМ Імперія» неправомірним оскільки тендерна пропозиція ТОВ «СКРМ Імперія» не відповідає вимогам тендерної документації Замовника та кваліфікаційним критеріям встановленим Замовником в тендерній документації та вимагаємо:
1. Скасувати рішення про визнання переможцем закупівлі ТОВ «СКРМ Імперія» (протокол № 2 від 26.04.2019 р.)
2. Продовжити розгляд пропозицій Учасників за закупівлею відповідно до вимог Закону України про публічні закупівлі та іншого законодавства.
В разі незадоволення наших вимог залишаємо за собою право звертатись до органу оскарження, а також до інших уповноважених органів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата опублікування:
26.04.2019 21:53
Опис причини скасування:
Технічна помилка
Дата скасування:
26.04.2019 21:53