• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021-2015 – 09110000-3 Тверде паливо (Вугілля кам'яне марки ДГ (25-80))

20 міст поставок по школах в селах Могилів-Подільського району Вінницької області

Завершена

1 352 400.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.1% або 2 000.00 UAH
Період оскарження: 19.02.2019 10:51 - 03.03.2019 00:00
Вимога
Без відповіді

Вважаємо що дії Замовника свідчать про упереджений підхід до оцінювання учасників. Тому нами буде направлена скарга на неправомірні дії Замовника до органу оскарження.

Номер: 78da6c1c259e4217bc01c614e5a23403
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-19-000608-b.c5
Назва: Вважаємо що дії Замовника свідчать про упереджений підхід до оцінювання учасників. Тому нами буде направлена скарга на неправомірні дії Замовника до органу оскарження.
Вимога:
Ви застосовуєте подвійні стандарти при оцінці поданих пропозицій. Органом оскарження по даній закупівлі було вирішено питання щодо відповідності марок вугілля що становлять предмет закупівлі. Відносно питання недопущення фотомонтажу поданих документів - то дане обмеження було вказане Вами у інструкції із підготовки пропозицій. Чому учасник який надав документи створені шляхом накладених печаток не був дискваліфікованим? Вважаємо що такі дії Замовника свідчать про упереджений підхід до оцінювання учасників. Тому нами буде направлена скарга на неправомірні дії Замовника до органу оскарження.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Є відповідь

Замовник порушивши принципи здійснення публічних закупівель неправомірно акцептував цінову пропозицію учасника яка містить грубі помилки. Що свідчить про порушення Замовником одних з основних принципів здійснення публічних закупівель, визначених статтею 3 Закону, а саме – недискримінація учасників та відкритість і прозорість на всіх стадіях закупівель.

Номер: f6d678eeef594df486d4ef6fd98e2e1e
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-19-000608-b.a4
Назва: Замовник порушивши принципи здійснення публічних закупівель неправомірно акцептував цінову пропозицію учасника яка містить грубі помилки. Що свідчить про порушення Замовником одних з основних принципів здійснення публічних закупівель, визначених статтею 3 Закону, а саме – недискримінація учасників та відкритість і прозорість на всіх стадіях закупівель.
Вимога:
ТОВ «Славресурс» приймає участь у процедурі закупівлі оголошеній Замовником. При цьому Замовником були порушені принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону, а також права та законні інтереси суб'єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв'язку з чим, користуючись своїми законними правами, ТОВ «Славресурс» подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника. Вважаємо що Замовником порушені основні принципи Публічних закупівель визначені статтею 3 Закону. Додатком 5 Тендерної документації встановлена інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Замовником визначено предметом закупівлі вугілля кам’яне марки ДГ 25-80. Зокрема, учасник повинен забезпечити постачання товару, якість його має відповідати вимогам стандартів, а також умовам, встановленим чинним законодавством до товару даного виду. ДК 021-2015 – 09110000-3 Тверде паливо (Вугілля кам'яне марки ДГ ( 25-80 )). Кількість – 294 тони. Відповідно до статті 16 Закону замовник встановлює кваліфікаційні критерії: Замовником вимагається від учасників підтвердити наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Для підтвердження відповідності цьому кваліфікаційному критерію учасником подається: 1.1. Довідку довільної форми про те, що Учасник торгів в 2016 або в 2017 або в 2018 році постачав ДК 021-2015 – 09110000-3 Тверде паливо (Вугілля кам'яне марки ДГ ( 25-80)) або вугілля марки «Г» (газова група). 1.2. Надати копію одного договору з усіма Додатками, зазначеними у Договорі, яким підтверджується поставка/продаж Учасником вугілля кам'яного марки ДГ (25-80) або або вугілля марки «Г» (газова група) в 2016 або в 2017 або в 2018 році. 1.3. Надати відгук/лист* від Замовника щодо виконання Учасником договору, копія якого (договору) подана Учасником у складі тендерної пропозиції, згідно з пунктом 1.2. Додатку 2 Тендерної документації або подати копії документів, якими підтверджується виконання поданого учасником у складі тендерної пропозиції договору. На виконання даної вимоги Замовника у складі пропозиції учасником ПрАТ «Вінницяоблпаливо» (файл Кваліфікаційні критерії 5.pdf) надано Довідку про виконання аналогічних договорів №193/3 від 06.03.2019 в якій зазначена не достовірна інформація Зокрема, даною довідкою учасник ПрАТ «Вінницяоблпаливо» вказує про попередній досвід виконання договору №259 від 03.09.2018 року за яким Замовнику КЕВ міста Одеса було поставлено вугілля марки ДГ 25-80. Далі, учасник надає копію аналогічного договору (№259 від 03.09.2018), який вказаний в довідці про виконання аналогічних договорів (файл Кваліфікаційні критерії 5.pdf). Так, відповідно до пункту 1.1. даного договору вказано що учасник зобов’язується поставити замовнику вугілля ДГКО 25-80. Далі копіями доданих актів приймання-передачі, видаткових накладних, учасник надав підтвердження про поставку замовнику КЕВ м.Одеса вугілля марки ДГКО 25-80. Отже, учасник надав документальне підтвердження про наявність попереднього досвіду поставки вугілля ДГКО 25-80. Учасником не надано пояснень про аналогічність (відповідність) або еквівалент вугілля ДГ 25-80 та вугілля ДГКО 25-80. Крім того варто заначити що документацією Замовника вимагалося закупівля вугілля ДГ 25-80, та не передбачалося закупівля еквіваленту або аналогів. Тому слід вважати що учасником ПрАТ «Вінницяоблпаливо» не надано документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору як того вимагає тендерна документація. 1.4. Надати копію одного договору з усіма Додатками, зазначеними у Договорі, яким підтверджується поставка/продаж Учасником вугілля кам'яного марки ДГ (25-80) або або вугілля марки «Г» (газова група) в 2016 або в 2017 або в 2018 році. Тендерною документацією Замовника встановлено також, що Документи, які не передбачені законодавством для учасників, не подаються ними у складі тендерної пропозиції, але обов`язково надається письмове пояснення з посиланням на норми нормативно-правових актів, що підтверджують підстави не подання відповідних документів/інформації, яка повинна міститися у відповідному документі. Учасником не надано письмове пояснення з посиланням на нормативно-правові акти, що підтверджують відповідність вугілля ДГКО 25-80 та вугілля ДГ 25-80. Віповідно не підтверджено досвід поставка/продаж Учасником вугілля кам'яного марки ДГ (25-80) або або вугілля марки «Г» (газова група) в 2016 або в 2017 або в 2018 році. Тому, цінова пропозиція ПрАТ «Вінницяоблпаливо» повинна бути відхилена. Документацією Замовника визначено що скановані документи, які подаються учасниками не повинні містити різних накладень, малюнків (наприклад, накладених підписів, печаток). У разі завантаження файлу/файлів у форматі, який не можливо відкрити на prozorro.gov.ua та/або скановані документи, які подані учасниками, містять накладення, малюнки, інші обмеження, які роблять неможливим розгляд документу в цілому вважатиметься, що тендерна пропозиція такого Учасника не відповідає умовам тендерної документації та буде відхилена Замовником. Повідомляємо Замовника про те що файл Кваліфікаційні критерії 5.pdf створено шляхом накладених малюнків із зображенням печатки, Зокрема довідка про виконання аналогічних договорів №193/3 від 06.03.2019 Отже, цінова пропозиція ПрАТ «Вінницяоблпаливо» повинна бути відхилена з причин наведених вище. Тому вважаємо що, Замовник порушивши принципи здійснення публічних закупівель неправомірно акцептував цінову пропозицію учасника яка містить грубі помилки. Що свідчить про порушення Замовником одних з основних принципів здійснення публічних закупівель, визначених статтею 3 Закону, а саме – недискримінація учасників та відкритість і прозорість на всіх стадіях закупівель. Файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на сайті prozorro.gov.ua
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідно до пункту 2.5. Інструкції про порядок та умови поставки, закладення, зберігання і відпуску вугілля державного резерву на пунктах відповідального зберігання, затвердженої наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2012 № 1157 класифікація бурого, кам'яного вугілля та антрацитів за розміром кусків згідно з ГОСТ 19242-73 "Угли бурые, каменные и антрацит. Классификация по размеру кусков" наведена в таблиці 1 додатка 3 до цієї Інструкції. Таблиця 1 Додатку 3 Класифікація вугілля за розмірами кусків Найменування класу Умовне позначення Розмір кусків, мм Плитне П 100-200 (300) Крупне К 50-100 Горіх Г 25-50 Дрібне Д 13-25 Сім'ячко С 6-13 Штиб Ш 0-6 Рядове Р 0-200 (300) Згідно пункту 1 мовою оригіналу «ГОСТ 19242-73 "Угли бурые, каменные и антрацит. Классификация по размеру кусков" Орех – обозначается «О» в русском языке (Горіх - «Г» українською мовою). Отже, у ДГКО (25-80) – КО – це найменування класів розмірів кусків вугілля. Тому ДГКО (25-80) це те саме довгополумяне газове вугілля як і ДГ (25-80), але з зазначенням класів розміру кусків. Виходячи з умов Тендерної документації, Учасник не повинен був (оскільки не передбачено) надавати ніякі письмові пояснення з посиланням на нормативно-правові акти, що підтверджують відповідність вугілля ДГКО 25-80 та вугілля ДГ 25-80. Стосовно посилання про те що файл Кваліфікаційні критерії 5.pdf створено шляхом накладених малюнків із зображенням печатки, Зокрема довідка про виконання аналогічних договорів №193/3 від 06.03.2019 пропонуємо ознайомитися з практикою Органу оскарження з подібних питань, див. рішення АМКУ від 26.02.2019 № 2080 за результатами розгляду скарги № UA-2018-12-04-002618-c.c4 (пункт 1.3 – стор.6-7 Рішення АМКУ).
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Виконана замовником

Неправомірне визначення переможцем ТОВ "Славресурс"

Номер: fe89455c35744b64a63e6c3e5296dedd
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-19-000608-b.b3
Назва: Неправомірне визначення переможцем ТОВ "Славресурс"
Скарга:
Пропозиція ТОВ "Славресурс" має бути дискваліфікована, як така, що не відповідає вимогам тендерної документації
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 16.04.2019 21:36
Дата виконання рішення Замовником: 22.04.2019 14:42
Коментар замовника щодо усунення порушень: Замовником виконано рішення АМКУ, прийняте за результатами розгляду скарги ПрАТ "Вінницяоблпаливо".
Автор: ПрАТ "Вінницяоблпаливо", Віталій +380674934878 vinoblpal@ukr.net
Вимога
Є відповідь

Неправомірне визначення переможцем ТОВ "Славресурс"

Номер: 3f094aef4ba1433da05763a8ed16c8e4
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-19-000608-b.a2
Назва: Неправомірне визначення переможцем ТОВ "Славресурс"
Вимога:
Рішення про визначення переможцем ТОВ "Славресурс" є неправомірним та таким що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: «Згідно з абзацом другим частини першої статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Замовник не розглядав тендерну пропозицію ПрАТ «Вінницяоблпаливо» за результатом оцінки та не відхиляв її, у зв’язку з чим, ПрАТ «Вінницяоблпаливо» не має право на звернення з вимогою до Замовника, а Замовник має право не розглядати таку вимогу взагалі. Разом з цим, прийнято рішення надати відповідь на вимогу. Відповідно до розділу ІІ Додатку 2 до Тендерної документації для підтвердження відповідності цьому кваліфікаційному критерію учасником подається: 1.4. Довідку довільної форми про те, що Учасник торгів в 2016 або в 2017 або в 2018 році постачав ДК 021-2015 – 09110000-3 Тверде паливо (Вугілля кам'яне марки ДГ ( 25-80)) або вугілля марки «Г» (газова група). 1.5. Надати копію одного договору з усіма Додатками, зазначеними у Договорі, яким підтверджується поставка/продаж Учасником вугілля кам'яного марки ДГ (25-80) або або вугілля марки «Г» (газова група) в 2016 або в 2017 або в 2018 році. 1.6. Надати відгук/лист* від Замовника щодо виконання Учасником договору, копія якого (договору) подана Учасником у складі тендерної пропозиції, згідно з пунктом 1.2. Додатку 2 Тендерної документації або подати копії документів, якими підтверджується виконання поданого учасником у складі тендерної пропозиції договору. Визначення типу вугілля відбувається відповідно до ДСТУ 33472-69. Вугілля буре, кам’яне та антрацит. Класифікація. Залежно від міри перетворення й питомої кількості вуглецю у вугіллі розрізняють наступні його типи: буре вугілля (лігніти), кам'яне вугілля, антрацит. В Україні використовувалася стандартизована класифікація вугілля. За середнім виходом летких речовин (Vdaf) і характеристикою нелеткого залишку з урахуванням спікливості і величини теплоти згоряння кам'яного вугілля поділяли на 10 основних марок: довгополуменеве (Д), газове (Г), газовожирне (ГЖ), жирне (Ж), коксове жирне (КЖ), коксівне (К), коксове друге (К2), слабкоспікливе (СС), опіснене спікливе (ОС) і пісне (П). Вищезазначені марки є основними , але крім цього існують проміжні марки вугілля, марка ДГ відноситься до проміжної марки вугілля , літерне роз’яснення марки Д – довгополум’яне та Г газове, зауважимо що (Д) вказує на властивості горіння вугілля - горить високим полум’ям), зазначене в аналогічних договорах вугілля ДГ - належить до газової групи вугілля з розмірами кусків фракції відповідно до ДСТУ 7146-2010 Технічні умови. Отже, наданий учасником ТОВ «СЛАВРЕСУРС» аналогічний договір попередніх поставок вугілля марки ДГ 13-100 (довгополумяне - газове, з розміром кусків (фракції) від 13 до 100 мм) та інші документи, подані відповідно до розділу ІІ додатку 2 Тендерної документації, підтверджують наявність досвіду поставки вугілля марки «Г» (газова група). КВЕД - це статистичний інструмент для впорядкування економічної інформації. Водночас Класифікація є механізмом спільної мови, що має використання в багатьох інших, нестатистичних сферах (соціальному та податковому регулюванні, ліцензуванні, системі тарифів тощо), проте, не завжди адаптована до цього повною мірою. Отже, Класифікація не завжди відповідає всім потребам користувачів за межами статистичної системи, у зв'язку з чим можуть виникнути суперечності стосовно юридичного використання коду КВЕД. Слід мати на увазі, що код виду діяльності не створює прав чи обов'язків для підприємств і організацій, не спричинює жодних правових наслідків. Тендерною документацією не було передбачено подання Учасниками у складі тендерних пропозицій інших документів (ніж ті, що вимагалися), якими Учасники повинні були підтвердити статус виробника вугілля, зокрема, наявність у виробника вугілля у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб –підприємців та громадських формувань КВЕД 05.10 «Добування кам’яного та бурого вугілля». Отже, відсутність у підприємства ТОВ «Антарес групп», яке надало копію сертифікату технологічних генетичних та якісних характеристик на вугілля що становить предмет закупівлі та лист дозвіл на використання зазначеного сертифікату, в видах діяльності КВЕД 05.10 не могло бути підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Славресурс».
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Неправомірне відхилення тендерної пропозиції

Номер: d1b7f7153e044f76a0c7803a1fbf9748
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-19-000608-b.c1
Назва: Неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
Звертаємо увагу Замовника, на те, що тендерна пропозиція відхилена не правомірно, оскільки перевіривши на сервісі Міністерства юстиції, а саме на сайті czo.gov.ua файл sign.p7s від 05.03.2019, час 12:40:45, котрий є свідченням накладання ЕЦП на тендерну пропозицію ФОП Ковальчука Євгена Володимировича, як того вимагалося тендерною документацією Замовника, перевіривши на сервісі даний файл бачимо, що він чинний , що підтверджується файлом котрий додатково надається Замовнику, с чого робимо висновок, що тендерна пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації, та ЗУ « Про електронні документи та електронний документообіг» та ЗУ «Про електронний цифровий підпис» . Пропонуємо повторно розглянути нашу тендерну пропозицію та завершити продседуру закупівлі відповідно до чинного Законодавства, в іншому випадку , ми змушені будемо звернутися до контролюючих та правоохоронних органів з метою захисту порушених прав та притягнення до відповідальності винних осіб.
Пов'язані документи: Учасник
  • 1.pdf 18.03.2019 16:31
Вирішення: Шановний Євгене Володимировичу! Тендерним комітетом відділу освіти Могилів-Подільської районної державної адміністрації Вінницької області розглянуто Вашу вимогу як фізичної особи-підприємця та надаємо відповідь наступного змісту. По-перше, виходячи з вимог ч. 4 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник розглядає за результатами оцінки тендерні пропозиції на відповідність вимогам саме тендерної документації, а не на відповідність актам законодавства, тобто не на відповідність, у тому числі, Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». ЗУ «Про електронний цифровий підпис» втратив чинність 07.11.2018 року на підставі Закону України № 2155-VIII від 05.10.2017 року. По-друге, тендерною документацією вимагалося накладення кваліфікованого або електронного підпису на КОЖЕН документ поданий Учасником у складі тендерної пропозиції, а не на тендерну пропозицію (це різні речі). Завантаживши кожен документ, поданий у складі тендерної пропозиції, ФОП Ковальчуком Є.В. на czo.gov.ua (розділ «Онлайн Сервіси»-«Онлайн сервіс для перевірки кваліфікованого електронного підпису» бачимо, що кваліфікований підпис або електронний підпис не накладено на кожен документ, поданий у складі тендерної пропозиції ФОП Ковальчука Є.В., що не відповідає вимогам Тендерної документації. По-третє, виходячи з вимог ч. 1 статті 32 Закону, Учасник, тендерну пропозицію якого відхилено, не має права звертатися до Замовника з вимогою щодо повторного розгляду Замовником тендерної пропозиції Учасника, а Замовник, відповідно, не має права її розглядати повторно. Процедура закупівлі буде завершена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі». З повагою, Тендерний комітет Замовника.
Статус вимоги: Відхилено