-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015: код 09130000-9 «Нафта і дистиляти» (Дизельне паливо, Бензин марки А-92, Бензин марки А-95)
Торги відмінено
3 200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 32 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 32 000.00 UAH
Період оскарження:
16.04.2019 13:22 - 28.04.2019 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації
Номер:
ce3ca3185922485e80031a87c9ecca73
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-16-001295-a.c4
Назва:
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Згідно тендерної документації Замовником вимагається: «У складі тендерної пропозиції учасники процедури закупівлі повинні надати: довідку(и), що видана(і) банківською(-ими) установою(-ми) про наявність поточного(-их) рахунку(-ів), що буде включений до договору за результатами даної закупівлі та про відсутність простроченої заборгованості за кредитами, видану не раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про дану закупівлю.»
Наголошуємо, що банківська установа видає довідки встановленого зразка наявність поточного(-их) рахунку(-ів) та про відсутність простроченої заборгованості за кредитами. Разом з тим банківська установа не може гарантувати, що поточний рахунок буде включений до договору за результатами даної закупівлі, так як не має повноважень на це.
Вимога до Замовника: внести зміни до документації в вищезазначеному пункті та викласти тендерну документацію в новій редакції.
У випадку незадоволення вимоги керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» ми будемо вимушені звернутись до уповноваженого органу Антимонопольного комітету України з метою усунення порушень законодавства. Також звертаємо увагу замовника, що попередня процедура відкритих торгів UA-2019-02-20-002905-b була зірвана з вини Замовника та Замовником було порушено закон в ч. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» «Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.». Нагадуємо, За порушення вимог, встановлених Законом, члени тендерного комітету несуть персональну адміністративну відповідальність. Штраф накладається на членів тендерного комітету в розмірі від 700 до 1000 неоподаткованих мінімумів доходів громадян. Ті самі дії вчинені повторно протягом року після штрафу від 1000 до 1500 неоподаткованих мінімумів. У першому випадку це 11900-17000 грн, у другому – 17000-25000 грн.
З метою запобігання корупційним діям та зловживанням ми будемо вимушені звернутись до правоохоронних органів та НАБУ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.04.2019 22:17
Вирішення:
Шановний учасник, Замовником вимагається: "У складі тендерної пропозиції учасники процедури закупівлі повинні надати: довідку(и), що видана(і) банківською(-ими) установою(-ми) про наявність поточного(-их) рахунку(-ів) та довідку про відсутність простроченої заборгованості за кредитами, видану не раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про дану закупівлю". Зазначені в довідці банківські реквізити учасника, будуть використані для заповнення розділу Договору: "реквізити сторін" при підписанні Договору. Тенедрна документація не містить вимоги до банківської установи, щодо надання гарантій про включення реквізитів до Договору.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Вимога щодо уточнення інформації та внесення змін до тендерної документації
Номер:
fe86546b4425408e8a355c03b56fd375
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-16-001295-a.b3
Назва:
Вимога щодо уточнення інформації та внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Згідно тендерної документації Замовник вимагає: У складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати перелік автозаправних станцій (власних, орендованих, партнерських) на відстані не більше 3-х км від місце розташування Комунального підприємства «Водопостач» Овідіопольської селищної ради (Одеська область, Овідіопольський район, смт. Овідіополь) із наступним графічним підтвердженням матеріалу.»
Просимо конкретизувати вимогу щодо графічного підтвердження матеріалу та надати чіткий перелік документів, що на думку замовника може бути графічним підтвердженням матеріалу з дотриманням чинного законодавства з метою коректної підготовки тендерної пропозиції.
Вимога: внести зміни до документації в вищезазначеному пункті та викласти тендерну документацію в новій редакції.
У випадку незадоволення вимоги керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» ми будемо вимушені звернутись до уповноваженого органу Антимонопольного комітету України з метою усунення порушень законодавства. Також звертаємо увагу замовника, що попередня процедура відкритих торгів UA-2019-02-20-002905-b була зірвана з вини Замовника та Замовником було порушено закон в ч. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» «Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.». Нагадуємо, За порушення вимог, встановлених Законом, члени тендерного комітету несуть персональну адміністративну відповідальність. Штраф накладається на членів тендерного комітету в розмірі від 700 до 1000 неоподаткованих мінімумів доходів громадян. Ті самі дії вчинені повторно протягом року після штрафу від 1000 до 1500 неоподаткованих мінімумів. У першому випадку це 11900-17000 грн, у другому – 17000-25000 грн.
З метою запобігання корупційним діям та зловживанням ми будемо вимушені звернутись до органів державного фінансового контролю, правоохоронних органів та НАБУ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.04.2019 16:03
Вирішення:
Шановний учасник, тендерним комітетом КП "Водопостач" було розгялнуто Вашу вимогу, та прийнято рішень внести зміни до Додатку 3 тенедерної документації та викласти тенедерну документацію у новій редакції.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог та порушень законодавства
Номер:
a0241e000a274331a5d19b590c6d6baf
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-16-001295-a.a2
Назва:
Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог та порушень законодавства
Вимога:
Згідно тендерної документації замовник вимагає: «Покупець зобов’язаний повністю оплатити партію нафтопродуктів за ціною, що зазначена у рахунку, відтермінування платежу 180 (ста восмидесяти) календарних днів з дати передачі товару Покупцю, що підтверджується видатковою накладною. Оплата за поставлені товари здійснюється на розрахунковий рахунок Продавця, інформацію про який наведено у наданої банківській довідці у складі пропозиції.»
Наголошуємо, що предметом закупівлі є «ДК 021:2015: код 09130000-9 «Нафта і дистиляти» (Дизельне паливо, Бензин марки А-92, Бензин марки А-95)» та коливання ціни на ПММ в Україні напряму залежить від зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань. Таким чином, відтермінування платежу 180 (ста восмидесяти) календарних днів є дискримінаційною вимогою. Разом з тим, вважаємо, що значне відтермінування платежу на розсуд замовника, сприяє можливості посадових зловживань та можливості змови з потенційними постачальниками. Також згідно тендерної документації «Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:…. зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни;» та вимога щодо відтермінування платежу 180 (ста восмидесяти) календарних днів нівелює даний пункт тендерної документації. Тобто умови тендерної документації суперечать одна одній.
Вимога: внести зміни до тендерної документації згідно чинного законодавства та встановити строк відтермінування платежу до 30 днів з метою збереження добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
У випадку незадоволення вимоги керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» ми будемо вимушені звернутись до уповноваженого органу Антимонопольного комітету України з метою усунення порушень законодавства. Також звертаємо увагу замовника, що попередня процедура відкритих торгів UA-2019-02-20-002905-b була зірвана з вини Замовника та Замовником було порушено закон в ч. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» «Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.». Нагадуємо, За порушення вимог, встановлених Законом, члени тендерного комітету несуть персональну адміністративну відповідальність. Штраф накладається на членів тендерного комітету в розмірі від 700 до 1000 неоподаткованих мінімумів доходів громадян. Ті самі дії вчинені повторно протягом року після штрафу від 1000 до 1500 неоподаткованих мінімумів. У першому випадку це 11900-17000 грн, у другому – 17000-25000 грн.
З метою запобігання корупційним діям та зловживанням ми будемо вимушені звернутись до органів державного фінансового контролю, правоохоронних органів та НАБУ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.04.2019 16:01
Вирішення:
Шановний учасник. Ваше звернення, щодо внесення змін до проекту договору не є доречним, оскільки у складі тендерної документації міститься "Проект договору", який не є остаточним і вичерпним, і може бути доповнений і скоригований під час укладання договору з учасником-переможцем торгів. Дане положення не має жодних дискримінаційних ознак та порушень законодавства України.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога щодо усунення порушень законодавства
Номер:
b8de42be740749c7b6db2f5da7d368cd
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-16-001295-a.c1
Назва:
Вимога щодо усунення порушень законодавства
Вимога:
Згідно тендерної документації Замовник вимагає: «Довідка, складена у довільній формі, яка містить інформацію щодо згоди (не згоди) при укладанні договору про закупівлю товарів (робіт, послуг) скріплювати його печаткою; довідка довільної форми про те, чи використовує учасник у своїй діяльності печатку, із зазначенням вичерпного переліку документів, на які (у випадку використання) проставляють відбиток його печатки.»
Наголошуємо, що згідно ст. 58 Господарського кодексу України: «1. Суб’єкт господарювання має право використовувати у своїй діяльності печатки. Використання суб’єктом господарювання печатки не є обов’язковим.
2. Відбиток печатки не може бути обов’язковим реквізитом будь-якого документа, що подається суб’єктом господарювання до органу державної влади або органу місцевого самоврядування. Копія документа, що подається суб’єктом господарювання до органу державної влади або органу місцевого самоврядування, вважається засвідченою у встановленому порядку, якщо на такій копії проставлено підпис уповноваженої особи такого суб’єкта господарювання або особистий підпис фізичної особи - підприємця. Орган державної влади або орган місцевого самоврядування не вправі вимагати нотаріального засвідчення вірності копії документа у разі, якщо така вимога не встановлена законом.
3. Наявність або відсутність відбитка печатки суб’єкта господарювання на документі не створює юридичних наслідків.»
Таким чином, дана вимога тендерної документації є юридично некоректною та такою, що не несе жодного юридичного наслідку. Згідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції». Наголошуємо, що використання печатки не передбачено чинним законодавством України, тому надання будь-яких документів стосовно використання печатки не може вимагатися Замовником.
Вимога: внести зміни до тендерної документації та привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства України. Видалити з тнедерної документації будь-які вимоги щодо використання Учасником печатки.
У випадку незадоволення вимоги керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» ми будемо вимушені звернутись до уповноваженого органу Антимонопольного комітету України з метою усунення порушень законодавства. Також звертаємо увагу замовника, що попередня процедура відкритих торгів UA-2019-02-20-002905-b була зірвана з вини Замовника та Замовником було порушено закон в ч. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» «Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.». Нагадуємо, За порушення вимог, встановлених Законом, члени тендерного комітету несуть персональну адміністративну відповідальність. Штраф накладається на членів тендерного комітету в розмірі від 700 до 1000 неоподаткованих мінімумів доходів громадян. Ті самі дії вчинені повторно протягом року після штрафу від 1000 до 1500 неоподаткованих мінімумів. У першому випадку це 11900-17000 грн, у другому – 17000-25000 грн.
З метою запобігання корупційним діям та зловживанням ми будемо вимушені звернутись до органів державного фінансового контролю, правоохоронних органів та НАБУ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.04.2019 15:56
Вирішення:
Шановний учасник, тендерна документація не містить вимоги застосування учасником печатки при укладанні договору чи завірені документів або у подальших правовідносинах. Тендерна документація містить лише вимогу щодо надання інформаційної довідки, щодо згоди або не згоди використати учасником печатки при підписані договору та інформаційної довідки щодо використання учасником у своїй діяльності печатки, із зазначенням вичерпного переліку документів, на які (у випадку використання)проставляють відбиток його печатки. Відмова від використання печатки при укладанні договору та у своїй діяльності не несе ніяких правових наслідків в т.ч. відхиленню тендерної пропозиції.
Статус вимоги:
Відхилено