• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Машини для обробки даних (апаратна частина) (ноутбук)

субвенція (обл. депутати)

Торги не відбулися

50 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 250.00 UAH
Період оскарження: 17.04.2019 09:39 - 29.04.2019 00:00
Вимога
Без відповіді

Оскарження рішення про відхилення пропозиції, дискваліфікацію

Номер: 6dc08b11c6774eb7a01a5699676e06b5
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-17-000206-a.a1
Назва: Оскарження рішення про відхилення пропозиції, дискваліфікацію
Вимога:
Ми, як учасник торгів, далі – Учасник, по закупівлі (Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-04-17-000206-a ноутбуки ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) проводиться замовником ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (Код за ЄДРПОУ: 40506248), далі - Замовник, не погоджуємось з рішенням № 90 від 08.05.2019, про відхилення нашої пропозиції, як кандидата, котрий запропонував найнижчу ціну за результатами проведення допорогової закупівлі, як таку, що не відповідності вимогам Замовника, оскільки вона не є достатньо обґрунтованою. Дана закупівля, визначена, як Державна закупівля (відкриті торги), по документації Розділ 1 п. 1, розроблена відповідно до вимог Закону України від 25.12.2015 №922 - VIІІ "Про публічні закупівлі" (далі - Закон). Вважаємо дії замовника дискримінацією під час оцінки та визначення переможця. Так, рішення Замовника, базується: 1. На вимогу ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 5 розділу ІІІ Тендерної документації Замовника Учасник не надав лист-відгук по наданому аналогічному договору. Ми, як Учасник не проходжуємось з цим, оскільки згідно Закону та документації Розділ III п.5 пп 10 Документи, що не передбачені законодавством, не надаються учасниками у складі тендерної пропозиції, при цьому має надатись відповідне письмове пояснення. Так, лист-відгук не був наданий в складі своєї пропозиції, бо згідно чинного законодавства України, як документ, він не потребує відповідної звітності, обліку, поширення, зберігання та не є обов’язковим для обміну між контрагентами, про що надали письмове пояснення у листі Вих. № 54/ТД-16 від 03.05.2019р. Отже, за відсутності норм законодавства, який зобов’язує обмінюватись між покупцем та продавцем листами-відгуками, це не може розумітись, як підтвердження досвіду по виконанню аналогічних договорів. Натомість, нами Учасником, для підтвердження досвіду виконання передбачений Законом та документацією Розділ III п.5 пп 10 надана довідка про досвід виконання аналогічних договорів лист Вих. № 54/ТД-16 від 03.05.2019р, а в якості підтвердження цьому по закупівлі ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних, в повному обсязі надані, відповідні первинні документи: Договір № 24 від 11.04.2019р та видаткова накладна PH-000024 від 11.04.2019р. Наданий договір укладений не раніше 2016р. – відповідає умовам документації. Отже, відхилення по цьому пункту є протиправним та безпідставним. 2. Учасник не надав копію відомостей з ЄДРПОУ (далі - Копія 1) Ми, як Учасник не погоджуємось з цим та наголошуємо, що всі передбачені вимоги документації були виконані. Зазначаємо, що Копія 1 була надана, назва файлу «І_відом_ЄДРПОУ_квітень_2019.pdf» дата завантаження до системи 03 травня 2019 20:38, в якості підтвердження надаємо захват екранної форми з Прозорро. Оскільки, відповідно до Додатоку №3 п. 9 документ - Копія 1, має бути отримана не раніше ніж за 30 днів до дати оголошення даних торгів ( 17 квітня 2019р 09:39), враховуючи дату видачі, поданого нами документу, 10.04.2019р 15:05год – маємо повну відповідність вимогам документації. Відомості з ЄДРПОУ, нами надані у вигляді ВИТЯГу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань відповідно до статті 11 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань" по наступним критеріям пошуку Код ЄДРПОУ: 30552256. Відповідно до п. 2 наказу Міністерства юстиції України від 31.03.2015 № 466/5 "Про деякі питання надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців" виписки, витяги та довідки в паперовій та електронній формах відповідно до Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг", мають однакову юридичну силу, автентичність цього документу може бути перевірена на сайті Міністерства юстиції України за адресою: https://usr.minjust.gov.ua/, за Номер запиту 1005229055 та даті 10.04.2019р. Отже, відхилення по цьому пункту є протиправним та безпідставним. 3. Учасник не надав гарантійний лист щодо надання послуг з доставки несправного/зламного товару до сервісного центру, протягом гарантійного терміну, що здійснюється за кошти та силами Учасника. Ми, як Учасник не погоджуємось з цим та наголошуємо, що всі передбачені вимоги документації були виконані. Дійсно, нами вказаний гарантійний лист не був наданий в складі поданої пропозиції, оскільки він не був передбачений Замовником та відповідна вимога відсутня у складі документації. Зазначаємо, що предметом закупівлі згідно умов документації Розділ 1 п. 4.1 є ДК 021:2015 - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)(ноутбук), де Технічні, якісні та кількісні вимоги щодо предмету закупівлі викладені в Додатку 4 Документації. Замовником передбачена закупівля ноутбуків в кількості 4 шт. Дійсно, в Додатку №3 п 7, мова іде про, що Учасник у складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист або інший підписаний документ у довільній формі із гарантією якості товару, що поставляється, за умови виконання Замовником правил зберігання та експлуатації, на системні блоки та монітори протягом 12 місяців. Протягом гарантійного терміну гарантійний сервіс, в тому числі і доставка несправного/зламаного товару до сервісного центру, здійснюється за кошти та силами Учасника. Однак, ані системні блоки, ані монітори не є предметом даної закупівлі та ніяким чином, сервіс та обслуговування не впливає на виконання договору з поставки товару (ноутбуків). Замовником не можуть вимагатись надання сторонній послуг, що не є предметом закупівля і тим більше відхиляти по цим причинам пропозиції, на це згідно документації Розділ III п.5 пп 10 наданий відповідний лист Вих. № 54/ТД-07 від 03.05.2019р., де пояснили, що експлуатація та сервіс системних блоків та монітори прямого відношення до даної закупівлі не має та інформацію по ним не надаємо. Так, згідно умов проекту договору п 5.4, згоду на підпис якого викладено в листі Вих. № 54/ТД-09 від 03.05.2019р. та надана сканована копія проекту договору з відповідними відмітками, передбаченої документацією, Замовником передбачається, що гарантійна підтримка Товарів також здійснюється через мережу уповноважених сервісних центрів виробників Товарів, що постачаються згідно Договору. Постачальник надає Замовнику інформацію про місцезнаходження цих сервісних центрів (така інформація повинна бути викладена українською мовою). На виконання цієї вимоги, нами був наданий лист Вих. № 54/ТД-07 від 03.05.2019р. де надана інформація про сервісний центр в м. Дніпро (місто відвантаження товару) з посилання на офіційний сайт виробника. Тобто вимога на гарантійному обслуговуванню виконана. Отже, відхилення по цьому пункту є протиправним та безпідставним. Опираючись на вище викладене вимагаємо усунути порушення та провести повторну оцінку з визначенням переможця по даній закупівлі. Вважаємо нашу вимогу обґрунтованою і справедливою.
Пов'язані документи: Учасник