• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Запасні частини та приладдя до тракторів

Товар повинен бути новим, непошкодженим, без дефектів та відповідної якості; Учасник повинен: - забезпечити поставку товару належної якості; - забезпечити надання відповідних документів, що посвідчують якість на кожну партію Товару, що постачається (за наявності). Кваліфікаційні критерії до учасників, встановлені замовником відповідно до статті 16 Закону додаток 2: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази. - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (довідка у довільній формі про наявність фахівців із зазначенням їх спеціалізації і досвіду); - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (копія договору та видаткових накладних). Учасники процедури закупівлі повинні надати документальне підтвердження (довідку довільної форми) про відсутність підстав, визначених пунктами 1, 4, 7, 9, 10 частини 1, а також частини 2 ст. 17 Закону. Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, і 8 статті 17 Закону. Учасник процедури закупівлі самостійно відповідає за зміст поданої тендерної пропозиції та дотримання норм чинного законодавства України. документальне підтвердження (довідку довільної форми) про дотримання передбачених чинним законодавством вимог щодо застосування заходів із захисту довкілля при постачанні товару;

Завершена

700 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.9% або 6 000.00 UAH
Період оскарження: 21.03.2019 16:32 - 13.04.2019 00:00
Вимога
Без відповіді

Оскарження щодо визнання переможцем ТОВ «Задля руху»

Номер: 7e8cd21b390e413ebef582f9d6c573c1
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-21-001705-c.b3
Назва: Оскарження щодо визнання переможцем ТОВ «Задля руху»
Вимога:
За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Задля руху» були виявлені факти грубих порушень, тому наполягаємо переглянути рішення протоколу розгляду тендерних пропозицій від 22.04.19 р. про визнання переможцем ТОВ «Задля руху». Таким чином вважаємо, що вимога надання аналогічних договорів була не виконана, що є грубим порушенням вимог Тендерної Документації та не відповідає кваліфікаційним критеріям, а надані документи містять не повну і не достовірну інформацію. Також, на вимогу надати «оформлений проект договору», ТОВ «Задля руху» надало заповнений не в повному обсязі проект договору та не заповнену специфікацію, що теж є порушенням вимог ТД Замовника.
Пов'язані документи: Учасник
Вимога
Відхилено

Не корректна інформація в Тендерній документації та порушення Закону України «Про публічні закупівлі» 2

Номер: 16d69ac5831a4816abc77e78db2abfa1
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-21-001705-c.a2
Назва: Не корректна інформація в Тендерній документації та порушення Закону України «Про публічні закупівлі» 2
Вимога:
Згідно п.2 Розділу 5 Тендерної документації: «Учасник, пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною, приводить свою тендерну пропозицію у відповідність до результатів проведеного аукціону та завантажує її скановану копію у форматі PDF до системи на протязі двох робочих днів.» Водночас, згідно Додатку 1 Тендерної документації: «Усі учасники після процедури «Електронний аукціон», повторно протягом одного робочого дня зобов’язані розмістити в електронній системі закупівель ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ (згідно Додатку № 1) – приведену у відповідність до показників за результатами проведеного електронного аукціону. Зверніть увагу!!! Без цінової пропозиції оновленої розміщеної на електронному майданчику, яка повинна бути в сканованому вигляді, розгляд пропозиції від Учасника стає неможливий.» Ці дві вимоги суперечать одна одній, крім того, прошу звернути Увагу Замовнику, що Усі учасник після процедури «Електронний аукціон», повторно протягом одного робочого дня НЕ мають можливості розмістити в електронній системі закупівель ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ (згідно Додатку № 1) – приведену у відповідність до показників за результатами проведеного електронного аукціону. Це може зробити тільки Учасник, пропозиція якого знаходиться на стадії розгляду з найменшою ціною. Згідно п.1.3 Додатка 2 Тендерної документації, Учасник повинен надати: «Листи - відгуки про співробітництво від замовників. Листи-відгуки повинні бути надані за результатами договору що був виконаний, а у разі якщо договірні відносини між сторонами тривають – отриманий не раніше ніж за один місяць до кінцевої дати подання тендерної пропозиції» Вимога стосовно того, що Лист – відгук, у разі якщо договірні відносини між сторонами тривають, – повинен бути отриманий не раніше ніж за один місяць до кінцевої дати подання тендерної пропозиції є дискримінаційною вимогою. Що дає замовнику ця вимога, про що це може свідчити, якщо лист-відгук наданий в строк менший ніж один місяць до кінцевої дати подання тендерної пропозиції? Ця вимога нічого за собою не несе тільки обмежує коло Учасників. Вимагаю усунути всі порушення та привести Тендерну документацію у відповідність до Закону, а також прибрати вимоги, які не можуть бути виконані Учасниками.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник. Розглянувши Вашу скаргу відповідаємо додаток 1 приведено у відповідність до законодавства та пункту 2 розділу 5 тендерної документації , про що внесено зміни в документації відкритих торгів. Листи-відгуки до договорів відносини за якими не закінчились між сторонами , сумлінний виконавець договору може отримати у будь-який час. Вважаємо такі вимоги не дискримінаційними. Наприклад : Договір від 25.12.2018 р. на суму 1000000,00 грн, поставка за цим договором здійснена на суму 45000,00 грн. ( 4,5%), яким чином ми зможемо визнати Вашу відповідальність за даним договором, якщо лист- відгук буде датовано 10.01.2019 р.?
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Не корректна інформація в Тендерній документації та порушення Закону України «Про публічні закупівлі» 1

Номер: af294b50e5184befa5031c0d83cb570c
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-21-001705-c.b1
Назва: Не корректна інформація в Тендерній документації та порушення Закону України «Про публічні закупівлі» 1
Вимога:
Згідно п.1 Розділу 3 Тендерної документації Учасник повинен надати: - довідка з обслуговуючого банку (банків) про відкриття розрахункового рахунку, що дійсна на дату розкриття тендерних пропозицій; - Гарантійний лист наявності товару на складі Учасника. Учасник повинен підтвердити наявність повного переліку товарів на своєму виробничому складі, та надати можливість Замовнику (на стадії «Кваліфікація переможця») до підписання договору переконатися особисто в наявності всього переліку товару. У разі відмови Учасника, ненадання можливості оцінити якість та наявність товару, наявність неповного переліку зразків товарів - пропозиція відхиляється. - Гарантійний лист, що виробничий склад Учасника розміщений в Києві та має зручні прямолінійні під’їзди і він може здійснити доставку на протязі не більше ніж 4-ох та на протязі 6-ти годин у вечірній час (без вихідних) з телефонної заявки замовника. У разі невідповідності товарів або різниці у модифікації Учасник повинен її замінити. По першій вимозі, довідка з обслуговуючого банку (банків) про відкриття розрахункового рахунку надається на певну дату. Надати довідку видану датою розкриття тендерних пропозицій не має можливості, адже документи, що вимагаються цією тендерною документацією учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Отже вимога стосовно того, щоб довідка була дійсна на дату розкриття тендерних пропозицій не може бути виконана. По другій і третій вимозі Замовник встановлює дискримінаційні вимоги, чим порушує п.3 статті 5 Закону та п.4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Враховуючи строк підписання договору та строк поставки товару дана номенклатура товару може бути закуплена постачальником після проведеного аукціону, при цьому без порушення строків поставки та умов договору. А отже, вимога є дискримінаційною та обмежує коло Учасників. Стосовно складу у місті Києві, що має зручні прямолінійні під’їзди і він може здійснити доставку на протязі не більше ніж 4-ох та на протязі 6-ти годин у вечірній час (без вихідних) з телефонної заявки замовника – це явне пряме порушення Закону, дискримінаційна вимога яка вказує на те, що Замовник чекає єдиного конкретного Учасника. Крім того, зверніть увагу, що, згідно проекту договору Додатка 4: п. 2.2. У разі виявлення пошкодження Товару, Покупець повинен разом з представником Продавця підписати Акт про виявлені недоліки. В цьому випадку Продавець зобов’язаний протягом 3(трьох) робочих днів замінити його на якісний п. 3.6. Поставка Товару здійснюється за попередньою письмовою Заявкою Покупця протягом 3(трьох) робочих дів з дати отримання Заявки. (Заявка може здійснюватися в електронному вигляді, телефоном, поштовим відправленням або вручена нарочно) 6.2. Прийом-передача товару відбувається в пункті поставки, вказаному Покупцем: м.Київ-04128, вул. Академіка Туполєва,21. Яка може йти мова про «Гарантійний лист, що виробничий склад Учасника розміщений в Києві та має зручні прямолінійні під’їзди і він може здійснити доставку на протязі не більше ніж 4-ох та на протязі 6-ти годин у вечірній час (без вихідних) з телефонної заявки замовника.» Вимагаю усунути всі порушення та привести Тендерну документацію у відповідність до Закону, а також прибрати вимоги, які не можуть бути виконані Учасниками.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Розглянувши скаргу Учасника прийнято рішення її задовільнити , та вилучити з тендерної документації дискримінаційні вимоги. Про що буде внесено зміни до тендерної документації, та оприлюднено протокол змін. Термін подання пропозицій для Учасників продовжено до 11.04.2019 р .14:00 год.
Статус вимоги: Задоволено