• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Реконструкція мережі водопроводу по вул. Черняховського в м.Вінниці (Класифікатор ДК 021:2015 (CPV): 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Реконструкція мережі водопроводу по вул. Черняховського в м.Вінниці (Класифікатор ДК 021:2015 (CPV): 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (згідно тендерної документації)

Завершена

9 959 086.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 49 795.43 UAH
Період оскарження: 05.04.2019 17:32 - 18.04.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога про усунення порушення (рішення Замовника, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, внаслідок якого порушено законні інтереси Учасника)

Номер: 1d85a5be2a7d4380a50ca58482474d73
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-05-001607-b.a1
Назва: Вимога про усунення порушення (рішення Замовника, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, внаслідок якого порушено законні інтереси Учасника)
Вимога:
«05» квітня 2019 р. ДЕПАРТАМЕНТОМ МІСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (код ЄДРПОУ 03363988) (надалі – Замовник) було оприлюднено інформацію про закупівлю «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Реконструкція мережі водопроводу по вул. Черняховського в м. Вінниці (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» за процедурою відкритих торгів на веб-порталі Уповноваженого органу (надалі – веб-портал) згідно оголошення про проведення UA-2019-04-05-001607-b, відповідно до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (ВРУ; Закон від 25.12.2015 № 922-VIII) (надалі – Закон). «22» квітня 2019 р. (дата проведення електронного аукціону) електронною системою закупівель відразу після закінчення електронного аукціону було автоматично розкрито тендерні пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям, та інформацією та документами, що містять технічний опис предмета закупівлі, відповідно до абзацу першого частини першої статті 27 Закону. «25» квітня 2019 р. за результатами розгляду тендерної пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС» (ЄДРПОУ 34456142) (надалі – Учасник) на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності кваліфікаційним критеріям, згідно Протоколу засідання тендерного комітету від 25.04.2019 № б/н, оприлюдненого Замовником на веб-порталі відповідно до статті 10 Закону, встановлено, що тендерна пропозиція Учасника не відповідає вимогам, що передбачені тендерною документацією, затвердженою рішенням тендерного комітету Замовника від 05.04.2019 (надалі – тендерна документація) (наявні підстави відхилення тендерної пропозиції згідно зі статтею 30 Закону). Учасник вважає рішення Замовника щодо не відповідності своєї тендерної пропозиції таким, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, внаслідок якого порушено законні інтереси Учасника. 1) У складі тендерної пропозиції учасника відсутня довідка в довільній формі, що підтверджує відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно п. 5 ч. 1 ст. 17 Закону, що не відповідає вимогам п.5.4 ч.5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником (відповідно до частини четвертої статті 16 Закону та п. 5.6. частини п’ятої Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»). 2) Учасник надав копію не усього посвідчуючого документу уповноваженої особи учасника на підписання документів пропозиції, що не відповідає вимогам п.1.4 ч.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. П. 1.4. частини першої Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» вимагалось надання кольорової сканованої копії паспорту уповноваженої (уповноважених) особи (осіб), на підписання документів пропозиції або копія іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492-VI, зі змінами. В свою чергу відсутня вимога щодо надання «УСЬОГО» посвідчую чого документу. Учасником у складі тендерної пропозиції надано усі заповнені сторінки паспорту уповноваженої особи («Повноваження щодо підпису документів».pdf). 3) Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надана не в розрізі - адміністрація, інженерно-технічні працівники, робітники, що не відповідає вимогам п.5.1.1 ч.5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. П. 5.1.1. вимагалось надання довідки, складеної учасником у довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (адміністрація, інженерно-технічні працівники, робітники, тощо), із зазначенням у такій довідці інформації про ПІБ, посаду, досвід роботи на займаній посаді, інформацію що свідчить про проходження навчання з питань охорони праці по кожному з таких працівників окремо, інформацію про освіту. Учасником у складі тендерної пропозиції надано відповідну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (адміністрація, інженерно-технічні працівники, робітники, тощо), із зазначенням у такій довідці інформації про ПІБ, посаду, досвід роботи на займаній посаді, інформацію що свідчить про проходження навчання з питань охорони праці по кожному з таких працівників окремо, інформацію про освіту («Працівники відповідної кваліфікації».pdf). Адміністрація – директор; інженерно-технічні працівники – начальник дільниці, інженери-будівельники, майстер будівельних та монтажних робіт, виконавці робіт, головний інженер, робітники – монтажники, зварник). Слід звернути увагу на те, що тендерна пропозиція Учасника є найбільш економічно вигідною, та її відхилення Замовником за вищевказаними підставами на думку Учасника вказує на факт змови посадових осіб Замовника з КОНКРЕТНИМ учасником процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого є дорожче ніж пропозиція Учасника. Нагадуємо, що закупівлі здійснюються за такими принципами відповідно статті 3 Закону): • добросовісна конкуренція серед учасників; • максимальна економія та ефективність; • відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; • недискримінація учасників; • об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; • запобігання корупційним діям і зловживанням. На підставі вищевикладеного, керуючись чистиною першою статті 3 Закону, вимагаємо: • прийняти Вимогу про усунення порушення до розгляду; • об’єктивно та неупереджено розглянути пропозицію Учасника; • скасувати Протокол засідання тендерного комітету від 25.04.2019 № б/н; • прийняти рішення про відповідність тендерної пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям та умовам тендерної документації.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Вимога учасника не задоволена
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 26.04.2019 21:46
Підтвердження вирішення: Шановний учасник!Тендерний комітет Департаменту міського господарства Вінницької міської ради при здійсненні публічних закупівель дотримується норм чинного законодавства, зокрема ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі», а також при прийнятті будь-яких рішень керується практикою рішень з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель органу оскарження. 1. Щодо невідповідності вашої тендерної пропозиції в частині не надання довідки в довільній формі, що підтверджує відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно п. 5 ч. 1 ст. 17 Закону, доводимо до вашого відома, що аналогічна ситуація розглядалася органом оскарження. Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №588-р/пк-пз від 23.01.2018р. (стор.5 п.1.3) (додається). Відповідно до п.1.4 ч.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації всі документи, що вимагаються в тендерній документації від учасників, повинні бути надані ними у складі їх тендерної пропозиції. До того ж, відповідно до п.5.9 ч.5 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації: у випадку якщо документи які вимагаються згідно тендерної документації, не передбачені законодавством для окремих Учасників процедури закупівлі, в такому випадку останні мають надати у складі тендерної пропозиції лист-пояснення із зазначенням документів, що не можуть бути надані у складі тендерної пропозиції, та посиланнями на норми чинного законодавства, що звільняють учасника від складення/отримання таких документів. В той же час згідно п.5.8 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації: неспроможність учасника надати у складі тендерної пропозиції документи, що визначені згідно цієї документації, а так само подання неповних документів, подання неповної інформації у складі тендерної пропозиції, буде віднесено на ризик учасника, та може тягнути за собою наслідки, що передбачені згідно ст. 30 Закону, окрім випадків, визначених Законом. Окрім цього звертаємо вашу увагу, що відповідно до ч.3 ст.17 Закону замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. 2. Щодо надання не усього посвідчуючого документу уповноваженої особи учасника на підписання документів пропозиції, що не відповідає вимогам п.1.4 ч.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації повідомляємо наступне: аналогічне питання вже розглядалося Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (п. 2.1. Рішення від 12.12.2017 № 8761), яким встановлено, що надання окремих сторінок паспорту на вимогу замовника надати «копію паспорту» або «копією документу, що посвідчує особу, уповноваженого на підписання договору» є невідповідністю вимогам документації. 3. Щодо наступної невідповідності: довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надана не в розрізі - адміністрація, інженерно-технічні працівники, робітники, що не відповідає вимогам п.5.1.1 ч.5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Учасник при підготовці тендерної пропозиції не дотримався вимоги тендерної документації щодо правильності подання документу, що призвело до наслідків, які передбачені згідно ст. 30 Закону. Отож, виходячи із вищезазначеного, тендерний комітет не задовільняє вимогу учасника ПП "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС". Усі прийняті рішення остаточні та переглядатися не будуть.