-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт приміщення Центральної районної бібліотеки ім П. А. Загребельного, вулиця Теодора Драйзера, 6
Капітальний ремонт приміщення Центральної районної бібліотеки ім П. А. Загребельного, вулиця Теодора Драйзера, 6
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 2 370 днів назад
350 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 2 000.00 UAH
мін. крок: 0.6% або 2 000.00 UAH
Період оскарження:
20.02.2019 12:37 - 25.02.2019 15:00
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога
Номер:
2406a0635d0b45e6bd550c5475f19080
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-20-000650-a.c2
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику, повідомляємо, що дана закупівля регулюється Наказом №35 “Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель”. Розділом 1 пункту 1.1 вищезазначеного порядку вказано, що «Цей Порядок розроблено на підставі абзацу 4 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та абзацу 21 пункту 12 Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 N 166 (далі – Порядок функціонування Системи).
Згідно абзацу 4 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що оголошення про проведення закупівлі під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
Додатково повідомляємо, що згідно п 3. ст 29 ЗУ "Про публічні закупівлі" У разі якщо учасник, пропозиція конкурсних торгів якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам документації конкурсних торгів, зокрема технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Отже ми, ТОВ "Стар Лайт Буд" вимагаємо надати додаткову інформацію, про причини невідповідності кваліфікаційним критеріям нашої пропозиції умовам документації конкурсних торгів.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 13.03.2019 18:39
Дата подачі:
13.03.2019 18:41
Вирішення:
ВІДПОВІДЬ НА ВИМОГУ ПО ЗАКУПІВЛІ Капітальний ремонт приміщення Центральної районної бібліотеки ім П. А. Загребельного, вулиця Теодора Драйзера, 6
Статус вимоги:
Задоволено
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
15.03.2019 15:09
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога
Номер:
117d52a2a86749e6b67127687e6b6ab9
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-20-000650-a.c3
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику, повідомляємо, що дана закупівля регулюється Наказом №35 “Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель”. Розділом 1 пункту 1.1 вищезазначеного порядку вказано, що «Цей Порядок розроблено на підставі абзацу 4 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та абзацу 21 пункту 12 Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 N 166 (далі – Порядок функціонування Системи).
Згідно абзацу 4 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що оголошення про проведення закупівлі під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
Додатково повідомляємо, що згідно п 3. ст 29 ЗУ "Про публічні закупівлі" У разі якщо учасник, пропозиція конкурсних торгів якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам документації конкурсних торгів, зокрема технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Отже ми, ТОВ "Стар Лайт Буд" вимагаємо надати додаткову інформацію, про причини невідповідності кваліфікаційним критеріям нашої пропозиції умовам документації конкурсних торгів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата опублікування:
13.03.2019 18:41
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
15.03.2019 15:09
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:
8967b65dce2f41a6a7bd5f7393b3d41b
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-20-000650-a.b1
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику, повідомляємо, що дана закупівля регулюється Наказом №35 “Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель”. Розділом 1 пункту 1.1 вищезазначеного порядку вказано, що «Цей Порядок розроблено на підставі абзацу 4 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та абзацу 21 пункту 12 Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 N 166 (далі – Порядок функціонування Системи).
Згідно абзацу 4 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що оголошення про проведення закупівлі під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
Додатково повідомляємо, що відповідно до ч 3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Враховуючи вищезазначене, вимагаємо прибрати пункт 14 з «переліку сканкопій документів у форматі «pdf», що обов’язково надаються учасником у складі цінової пропозиції на електронні торги», а саме: - «Оригінал, або нотаріально завірена копія довідки з податкових (фіскальних) органів про відсутність заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) дійсна на станом на момент подання пропозиції», оскільки дана вимога порушує принципи здійснення допорогових закупівель, а також дана інформація міститься у відкритому доступі на сайті Державної фіскальної служби, доступ до якої є вільним за посиланням http://sfs.gov.ua/businesspartner.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.docx 22.02.2019 16:04
Дата подачі:
22.02.2019 16:05
Вирішення:
Відповідь на вимогу щодо оголошення
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
25.02.2019 11:26
Підтвердження вирішення:
Тендерним комітетом було внесено зміни до оголошення.