• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Витратомір для нафтопродуктів з реєстратором даних

Торги відмінено

620 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 200.00 UAH
Період оскарження: 09.04.2019 13:33 - 20.04.2019 00:00
Вимога
Без відповіді

Вимога пояснення

Номер: 51ddab266f464f4c9de19050c823bae7
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-09-001339-a.b2
Назва: Вимога пояснення
Вимога:
У зв’язку з прийняттям рішення від 23.05.19 р., (протокол № 3/ВР засідання тендерного комітету ДО «Комбінат «Айстра») про дискваліфікацію ТОВ «НВКП «ФОТОНІКА» просимо роз’яснити наступне. 1. У рішенні від 03.05.19 р., (протокол № 2/ВР засідання тендерного комітету ДО «Комбінат «Айстра»), пункт 2 секретарем тендерного комітету зазначено, що відповідно до статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. №922-VIII замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом аукціону виявилася найвигіднішою. Строк розгляду тендерної пропозиції не повинен перевищувати п’яти робочих днів від дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції за результатами аукціону. Крім того, секретарем тендерного комітету зазначено: «Під час розгляду тендерної документації ТОВ «НВКП «ФОТОНІКА» на відповідність вимогам тендерної документації тендерним комітетом замовника встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «НВКП «ФОТОНІКА» відповідає вимогам тендерної документації. Інші підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «НВКП «ФОТОНІКА» відсутні.» Питання: Які обставини змусили тендерний комітет змінити своє рішення про відповідність пропозиції ТОВ «НВКП «ФОТОНІКА» і всупереч вимогам Закону лише на 14 (Чотирнадцятий) робочий день, тобто 23.05.2019 р., повернутись до перегляду тендерної пропозиції ТОВ «НВКП «ФОТОНІКА»? У повідомленні заступника голови тендерного комітету Ображія П.Г. (протокол № 3/ВР засідання тендерного комітету ДО «Комбінат «Айстра») не надано жодного обґрунтування необхідності повторного розгляду тендерної пропозиції. 2. На засіданні тендерного комітету ДО «Комбінат «Айстра» 23.05.2019 р. членом тендерного комітету Гончаруком Р.С. зазначено (протокол № 3/ВР): А) «Тендерна пропозиція «НВКП «ФОТОНІКА» містить відомості про матеріально-технічну базу, завдяки якій неможливо провести монтаж обладнання.» Б) «Цінова пропозиція учасника також не відповідає тендерній документації, так як відсутня конкретна назва закупівлі.» В) «Після проведення додаткових консультацій та досліджень було встановлено, що комплектація запропонованого обладнання не дасть можливість наливати нафтопродукти по заданій дозі, бо не буде забезпечуватись відсікання клапаном.» Питання до заяви А: На підставі яких даних з нашої тендерної пропозиції зроблено висновок про неможливість монтажу витратоміру Promass F 300 та реєстратора Memograph M RSG45, запропонованих нашою компанією? Питання до заяви Б: Чому не взято до уваги, що у Тендерній пропозиції «Найменування предмета закупівлі відповідно до тендерної документації» наведено правильну назву? А у пункті 11 як раз і наведено конкретну назву, конкретну модель і опис конкретного приладу. Крім того, чому ця технічна неточність формулювання у пункті 11 Тендерної пропозиції не була помічена ані при первинному розгляді, ані впродовж п’яти днів аналізу самої пропозиції? Питання до заяви В: Які саме «додаткові консультації та дослідження» і з ким було проведено, і на підставі яких даних вирішено, що запропоноване нами рішення не дає можливості керувати запірним клапаном, якщо реєстратор Memograph M RSG45 має 6 (Шість) програмованих релейних вихідних сигналів?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Є відповідь

Невідповідність пропозиції обраного переможця тендерним вимогам

Номер: 241d4c1eb9d94d869e6387fe7ae840c3
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-09-001339-a.b1
Назва: Невідповідність пропозиції обраного переможця тендерним вимогам
Вимога:
Доброго дня, шановний Замовнику! Звертаємо Вашу увагу на те, що пропозиція, подана обраним переможцем, не відповідає оголошеній тендерній документації в наступних пунктах: 1. Коріолісовий витратомір Promass F300, як і будь-який витратомір коріолісового типу, не має функції дозування, як вказано компанією "Фотоніка". Для дозування наливу потрібно використовувати двопозиційні клапани, які мають досить суттєву вартість щоб їх не враховувати в пропозиції. 2. Згідно з умовами тендеру, На вимогу п.5, п.6, п.7 Постанови КМУ № 891 від 22.11.2017 р. «Порядку ведення Єдиного державного реєстру витратомірів-лічильників і рівнемірів-лічильників рівня пального у резервуарі, передачі облікових даних з них електронними засобами зв’язку», передбачити формування для надсилання до Реєстру зведених за добу підсумкових облікових даних щодо добового обсягу обігу та залишків пального за кожним кодом товарної підкатегорії згідно УКТЗЕД у розрізі акцизного складу та кожного резервуару в одиницях об’єму (літрах), приведених до температури 15 ºС. Запропоноване компанією "Фотоніка" обладнання не має функції передачі даних будь-куди, тим більше до органів ДФС, що підтверджується технічною документацією до згаданого обладнання, яка додається. 3. В тендерну пропозицію компанії "Фотоніка" не входить монтаж, підключення та пусконалагодження обладнання, що передбачено умовами тендеру. Вищевказані умови були прийняті до уваги іншими учасниками тендеру, що привело до істотної цінової різниці між пропозиціями. Згідно вищенаведеної інформації, компанія, яка була обрана переможцем, або неуважно вивчала умови тендеру, або цілеспрямовано ввела в оману Організатора тендеру. Пропонуємо Вам ще раз переглянути пропозицію даного учасника на відповідність технічним умовам тендеру з метою уникнення ситуації, коли отримане вами обладнання стане лише шматком заліза без жодного функціонального сенсу. Дякуємо за увагу.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: 1. Функція дозування у будь-якого витратоміра, у тому числі Promass F300, передбачає можливість встановлення величини потрібної дози та отримання від витратоміру сигналу управління виконавчим механізмом (запірним клапаном) для зупинки подачі продукту. Клапани дійсно мають суттєву вартість, але вони не зазначені у тендері як складова частина обладнання. Коріолісовий витратомір Promass F300 у конфігурації, яка була запропонована на тендер, дає можливість оператору введення значення потрібної дози, а також має бінарний вихідний сигнал для управління клапаном. Проте, у запропонованій системі Promass F300 – Memograph M RSG45 передбачається більш зручне управління дозуванням за допомогою реєстратора Memograph M RSG45, що також має можливості для зазначення величини дози та вихідні сигнали для управління клапанами. 2. У комплекті з реєстратором Memograph M RSG45 постачається «Програмне забезпечення для ведення обліку та можливості передачі даних». Воно передбачає централізоване управління даними та візуалізацію зареєстрованих даних. Дає можливість реєструвати всі дані, отримані від точок вимірювання: величини вимірювань, діагностичні повідомлення, повідомлення про події. Дані зберігаються у SQL базі даних, можуть бути структуровані у потрібній формі (.csv, .xls, .pdf) та передані відповідним абонентам. 3. Поняття «монтаж» та «підключення» не були деталізовані у тендерній документації, але в будь-якому разі їх потрібно розуміти адекватно. А саме: монтаж може передбачати лише встановлення та кріплення витратомірів на підготовлені місця (розрив у трубопроводі, обладнаний відповідними фланцями) і не може включати різально-зварювальні роботи. Підключення може передбачати лише виконання електричних з’єднань обладнання (витратоміра та реєстратора) з вже прокладеними кабельними лініями.
Статус вимоги: Відхилено