• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональні комп'ютери)

Завершена

3 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 30 000.00 UAH
Період оскарження: 11.04.2019 10:57 - 25.04.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Оскарження на рішення кваліфікації по учаснику "ТОВ Проксіма-сервіс"

Номер: fd2069cdc9874b44b59e1ca9700f7dcc
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-11-000782-a.a2
Назва: Оскарження на рішення кваліфікації по учаснику "ТОВ Проксіма-сервіс"
Вимога:
Добрий день! Просимо вас розглянути підсумки рішення вибору постачальника по тендеру UA-2019-04-11-000782-а предмета торгів 30210000-4 Машини для Обробка даних (апаратна частина) (Персональні комп'ютери) який проводив Замовник «ВІДДІЛ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ», на основі якого переможцем визначили ТОВ «Проксіма-сервіс», в "Тендерної документації " якого немає такої моделі ноутбука Lenovo V130-15IKB за кодом 81HN00NЕRА і привласнити рішення про переможця «ТОВ Проксіма-сервіс» недійсним.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо наступне: під час розгляду тендерної пропозиції першого учасника ТОВ «Проксіма-сервіс», цінова пропозиція якого була найменшою, було розглянуто, зокрема: 1. інформаційний лист від ТОВ «Леново Юкрейн» (код ЄДРПОУ 39453551) – офіційного представника виробника комп’ютерного обладнання компанії Lenovo, зокрема, в Україні, яким засвідчує технічні характеристики ноутбуку Lenovo V130-15IKB (81HN00NERA); 2. лист авторизації від 25 квітня 2019 року від ТОВ «Леново Юкрейн» – офіційного представника виробника комп’ютерного обладнання компанії Lenovo, зокрема, в Україні, яким авторизує ТОВ «Проксіма-сервіс», у частині, що стосується товарів, вироблених компанією Lenovo. Вищезазначені документи, підтверджують не тільки про наявність такої моделі ноутбуку, а й про фактичну можливість ТОВ «Проксіма-сервіс» здійснити поставку необхідної кількості таких ноутбуків. Враховуючи вищевикладене, Замовник вважає, що підстава, яка викладена у Вашій вимозі, є необґрунтованою, а тому, не може бути підставою для визнання рішення про оголошення переможця ТОВ «Проксіма-сервіс» недійсним.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

щодо власного сервисного

Номер: f31cd3b88bac4d98bdd8fe18708fca41
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-11-000782-a.c1
Назва: щодо власного сервисного
Вимога:
Прохання замовника привести тендерну документацію у відповідність, оскільки є відповідні порушення Закону України у вимогах, а саме: Дискримінаційна вимога щодо територіального обмеження учасників Постачальник повинен мати власний сервісний цент у м. Суми порушує Законодавство, обмежує конкуренцію та дискримінаційно зменшує потенційне коло учасників. Статею 3 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачено головні принципи державних закупівель, а саме - максимальна економія, недискримінація учасників, запобігання зловживанням. Згідно з п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону тендерна документація повинна містити, крім іншого, один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до ст. 16, вимоги, встановлені ст. 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. При цьому відповідно до ч. 3, ч. 4 ст. 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити і не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.”. Замовник не довів та документально не підтвердив необхідність встановлення в тендерній документації наведеної вище вимоги у вказаній редакції. Отже, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які мають власний сервісний центр гарантійного та післягарантійного обслуговування в місті Суми, що є дискримінаційним до інших учасників, які змогли б виконати вказану вище вимогу шляхом залучення (оренди тощо) такого центру у місті. Якщо ця вимога необхідна для належного гарантійного обслугогування техніки, то раціональніше викласти вимоги щодо строків усунення несправності, гарантійних витрат учасника тощо. Будь-ласка, приведіть тендерну документацію у відповідність нормам Закону.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерна документація не містить жодних дискримінаційних вимог щодо потенційних Учасників. Що стосується вимоги у формі наявності власного сервісного центру в м. Суми, то це є обов’язковою і цілком обґрунтованою умовою, яка була встановлена у чіткій відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», користуючись, зокрема, положенням п. 3 ст. 22, яка дозволяє Замовнику включити в тендерну документацію іншу інформацію, яку він вважає за необхідне. Існують реальні ризики, які підтверджуються попереднім досвідом, що Постачальники, які знаходяться в інших містах не забезпечать належного рівня виконання гарантійних зобов’язань (час реагування на гарантійну заявку не відповідав вимогам, не була надана тимчасова заміна на час перебування обладнання у сервісному центрі постачальника та ін.), або виконання таких зобов’язань потребувало додаткових витрат часу та оплати транспортних витрат зі сторони Замовника (відправка обладнання у інші міста). Крім того, були випадки, коли Учасники із інших міст укладали фіктивні договори із будь-якими фізичними або юридичними особами у місті Замовника, що призводило до відмови останніх у гарантійному обслуговування, так як ніяких юридичних зобов’язань треті особи перед Замовником не мають, що, у свою чергу, призводило до додаткових витрат часу та витрат на транспортування. Вищезазначене призводило до зупинки робочого процесу лікарів та збільшення статей витрат місцевого та державного бюджету для вирішення гарантійних питань. Слід також зазначити, що в рамках медичної реформи робота лікаря стає неможливою без наявності працюючого ноутбука (комп’ютера, планшета), тому – саме час реакції та якість надання гарантійного та післягарантійного обслуговування має для нас, як Замовника, вирішальне значення. Крім того, як показує досвід, після оплати поставлених товарів стає вкрай важко впливати на Постачальника при невиконанні ним, або несвоєчасному, неякісному виконанні своїх гарантійних зобов’язань особливо дистанційно. Враховуючи необхідність забезпечення безперервного лікувального процесу, Замовнику необхідно своєчасно і якісно отримувати послуги з сервісного обслуговування обладнання, що закуповується. Саме тому – наявність сервісного центру Учасника (Постачальника) саме в нашому місті, який буде в повній мірі нести відповідальність за поставлений товар з дотриманням необхідних строків реагування на гарантійну заявку, на нашу думку, є запорукою безперебійної роботи обладнання, і як наслідок – лікувального процесу. У зв’язку з вищевикладеним, тендерним комітетом будуть відхилені пропозиції Учасників, які не матимуть сервісного центру в м. Суми.
Статус вимоги: Відхилено