• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Комп’ютери, Ноутбуки і багатофункційний пристрій

Комп’ютери, Ноутбуки і багатофункційний пристрій

Завершена

150 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 750.00 UAH
Період оскарження: 08.05.2019 12:06 - 19.05.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 5da44ad4ab4b43cd8640d457ae7b31d3
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-08-000669-c.b2
Назва: Вимога
Вимога:
Уважно вивчивши Тендерну документацію Ставчанської сільської ради Кіцманського району Чернівецької області за предметом закупівлі: Комп’ютерне обладнання та приладдя (Комп’ютери, Ноутбуки і багатофункційний пристрій) (30200000-1) (ДК 021:2015) та Тендерну пропозицію ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Товариство з обмеженою відповідальністю «Медіа-Вест», вимагає дискваліфікувати пропозицію ТОВ "ЮДІТРЕЙД" мотивуючи це наступним чином: Згідно додатку 2 до Тендерної документації “учасниками у складі пропозиції вимагається надати: 1)Оригінал довідки з обслуговуючого банку про наявність в Учасника коштів на рахунку станом на травень 2019 року, 2) Оригінал довідки з обслуговуючого банку про відсутність простроченої заборгованості за кредитами або заборгованості за кредитними угодами станом на травень 2019 року”. Учасником ТОВ "ЮДІТРЕЙД" було надано довідку про відкриття рахунку та довідку про стан позичкової заборгованості датовані 23.05.2019 р. Надана учасником довідка про відкриття рахунку від 23.05.2019 р. повідомляє лише про факт відкриття рахунку, а не про наявність на ньому коштів. Дана довідка не свідчить про його платоспроможність. Замовник у своїй відповіді на нашу вимогу від 28.05.19р. ссилається на те, що “Довідка про відкриття рахунку, та довідка про стан позичкової заборгованості датовані 23.05.2019 р. підтверджує, що Товариство з обмеженою відповідальністю «ЮДІТРЕЙД», як учасники надійні і платожоспроможні. А, отже, відсутність довідки про наявність коштів на рахунку в учасника, можна віднести до технічної помилки.” Згідно Розділу 3 п.1 Тендерної документації: «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки» Надання учасником довідки про відкриття рахунку, зміст якої не відповідає, вимогам Тендерної документації не можна віднести до технічної помилки. Відповідно до Розділу 5 п.3 Тендерної документації Замовник був зобов’язаний відхилити пропозицію такого Учасника і приступити до розгляду наступної пропозиції, яка вважається найбільш економічно вигідною. Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитують систему електронних закупівель в цілому. Враховуючи викладене Вимагаємо : 1. Вимогу задовольнити. 2. Відхилити пропозицію ТОВ "ЮДІТРЕЙД" як таку, що не відповідає умовам “Тендерної документації”. 3. Провести оцінку тендерних пропозицій згідно вимог ЗУ “Про публічні закупівлі”.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Довідка про відкриття рахунку, та довідка про стан позичкової заборгованості датовані 23.05.2019 р. підтверджує, що Товариство з обмеженою відповідальністю «ЮДІТРЕЙД», як учасники надійні і платіжоспроможні. У тендерній пропозиції надана довідка про формальні (несуттєві помилки). А, отже, відсутність довідки про наявність коштів на рахунку в учасника, можна віднести до технічної помилки.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 174ddadec65a445d904d378cfb01dc0b
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-08-000669-c.a1
Назва: Вимога
Вимога:
Уважно вивчивши Тендерну документацію Ставчанської сільської ради Кіцманського району Чернівецької області за предметом закупівлі: Комп’ютерне обладнання та приладдя (Комп’ютери, Ноутбуки і багатофункційний пристрій) (30200000-1) (ДК 021:2015) та Тендерну пропозицію ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Товариство з обмеженою відповідальністю «Медіа-Вест», вимагає дискваліфікувати ТОВ "ЮДІТРЕЙД" мотивуючи це наступним чином: Згідно додатку 2 до Тендерної документації Замовника: “учасниками процедури закупівлі вимагається надання копій аналогічних договорів про поставку комп’ютерної техніки за 2017 рік та за 2018 рік (подається як мінімум 1 копія завіреного учасником договору за кожен рік) та оригінали позитивних листів – відгуків виданих не раніше квітня 2019 року (від організацій які зазначені в довідці про виконання аналогічних договорів та співпадають з копіями поданих договорів). Учасником ТОВ "ЮДІТРЕЙД" у складі пропозиції не надано Копію аналогічного договору про поставку комп’ютерної техніки за 2017 рік, та оригінали Листів-відгуків виданих не раніше квітня 2019 року по аналогічних договорах за 2018, 2017 роки, як це вимагається тендерною документацією. Також, згідно цього ж додатку до Тендерної документації “учасниками у складі пропозиції вимагається надати: Оригінал довідки з обслуговуючого банку про наявність в Учасника коштів на рахунку станом на травень 2019 року. Учасником ТОВ "ЮДІТРЕЙД" натомість було надано довідку про відкриття рахунку, що суперечить вимогам тендерної документації. Дана довідка повідомляє лише про факт відкриття рахунку, а не про наявність на ньому коштів. Згідно розділу 3 пункту 6 Тендерної документації Замовника , учасниками вимагається надати: авторизаційний лист (чи авторизаційні листи) від виробника / або офіційного представника (дилера, дистриб’ютора) виробника в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару (техніки) в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення по даних торгах, опублікованого в інформаційно-телекомунікаційній системі “Prozorro” за адресою в мережі Інтернет: www.prozorro.gov.ua. (сканований оригінал). Наданий учасником ТОВ "ЮДІТРЕЙД" у складі тендерної пропозиції Лист-авторизації від постачальника офіційної продукції виробництва компанії HP, Iноземного пiдприємства “I-AP-CI”, № 1179 від 22 травня 2019 р. не містить номер оголошення по даних торгах, опублікованого в інформаційно-телекомунікаційній системі “Prozorro” за адресою в мережі Інтернет: www.prozorro.gov.ua., як це вимагається тендерною документацією. Також згідно Проекту договору, що є додатком 4 до Тендерної документації вимагалось надання наступних гарантійних листів: Розділ 5 п.5.10. “В разі поставки товару неналежної якості термін заміни товару Продавцем становить 2 (два) дні з моменту отримання повідомлення від Покупця, про що в складі пропозиції подається відповідний гарантійний лист.” Розділ 5 П.5.11 “Заміна Товару здійснюється власними силами Постачальника та за його власний рахунок, про що в складі пропозиції подається відповідний гарантійний лист.” В учасника зазначені гарантійні листи в складі пропозиції відсутні. Враховуючи викладене Вимагаємо : 1. Вимогу задовольнити. 2. Відхилити пропозицію ТОВ "ЮДІТРЕЙД" як таку, що не відповідає умовам “Тендерної документації”. 3. Провести оцінку тендерних пропозицій згідно вимог ЗУ “Про публічні закупівлі”.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: У Тендерній пропозиції надано документ «Відомість про виконання аналогічних договорів», де в першому абзаці прописано, що ТОВ «ЮДІТРЕЙД» було засновано 02.04.2018 року, тому фізично надати такий договір та лист-відгук за 2017 рік у нас немає можливості. Також у Додатку № 2 надано Оригінал позитивного листа-відгука виданого 02.05.2019 року КНП «Міським центром первинної медико-санітарної допомоги» Енергодарської міської ради Запорізької області, та копія цього № 38 від 15.04.2019 р., що підтверджує виконання договору у повному обсязі. У тендерній документації наданий «Гарантійний лист на ноутбуки НР» із посиланням на ідентифікатор закупівлі, де гарантується, що запропонований товар зарезервовано у необхідній кількості та відповідної якості й буде закуповуватися у офіційного дистриб’ютора НР в Україні – Іноземного підприємства «І-АР-СІ», з посиланнями на авторизаційний лист № 1179 від 22 травня 2019 р., виданий директором ІП «І-АР-СІ» Іщенком В.А., що підтверджує нашу співпрацю по даному тендеру, а також оригінал договору поставки № 50/Р-56652-2018 від 07.06.2018 року. У складі тендерної документації також надано оригінал авторизаціного листа на EPSON, оригінал авторизаційного листа від виробника персональних комп’ютерів. ТОВ «ЮДІТРЕЙД» у складі тендерної документації подало Додаток № 4 із власноручним підписом директора Зуба Андрія Олексійовича, який прописав «Згідні з істотними умовами договору», що підтверджує виконання усіх пунктів та істотних умов договору, у тому числі п. 5.10 «Щодо поставки товару неналежної якості термін заміни товару Продавцем становить 2 (два) дні з моменту отримання повідомлення від Покупця». П. 5.11. «Заміну товару здійснюється власними силами Постачальника та за його власний рахунок». Отже, завізований власноручним підписом директора договір – це і є гарантія виконання усіх його умов. А також є гарантійний лист про достовірність поданої інформації, що в черговий раз підтверджує наміри директора на повному виконанні умов договору. А також прикріплений у документі «Порівняльна таблиця кількісних, якісних характеристик запропонованих учасником товарів» «Гарантійний лист на постачання товару належної якості», де у абз. 3 прописаний пункт «…доставка обладнання гарантійного та сервісного терміну здійснюється за рахунок та силами Постачальника. Гарантія на товар поширюється в повному обсязі». Що в черговий раз підтверджує відповідність нашої пропозиції вимогам Замовника. Довідка про відкриття рахунку, та довідка про стан позичкової заборгованості датовані 23.05.2019 р. підтверджує, що Товариство з обмеженою відповідальністю «ЮДІТРЕЙД», як учасники надійні і платіжоспроможні. У тендерній пропозиції надана довідка про формальні (несуттєві помилки). А, отже, відсутність довідки про наявність коштів на рахунку в учасника, можна віднести до технічної помилки.
Статус вимоги: Відхилено