• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 33160000-9 Устаткування для операційних блоків (33164000-7 Обладнання для лапароскопічних операцій)

ДК 021:2015: 33160000-9 Устаткування для операційних блоків (33164000-7 Обладнання для лапароскопічних операцій)

Завершена

697 250.15 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 697.25 UAH
Період оскарження: 29.03.2019 14:39 - 11.04.2019 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

СКАРГА ( на протизаконні дії тендерного комітету Комунального підприємства "Голопристанська центральна районна лікарня" щодо усунення ознак дискримінаційних дій ознак антиконкурентних узгоджених дій ознак зловживання у використанні бюджетних коштів , наявності корупційної складової необ’єктивній та упередженій оцінці тендерних пропозицій , що призведе до спотворення результатів торгів)

Номер: 47e064d2487f4c72856886b51ff5484a
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-29-001089-a.b1
Назва: СКАРГА ( на протизаконні дії тендерного комітету Комунального підприємства "Голопристанська центральна районна лікарня" щодо усунення ознак дискримінаційних дій ознак антиконкурентних узгоджених дій ознак зловживання у використанні бюджетних коштів , наявності корупційної складової необ’єктивній та упередженій оцінці тендерних пропозицій , що призведе до спотворення результатів торгів)
Вимога:
СКАРГА ( на протизаконні дії тендерного комітету Комунального підприємства "Голопристанська центральна районна лікарня" щодо усунення ознак дискримінаційних дій ознак антиконкурентних узгоджених дій ознак зловживання у використанні бюджетних коштів , наявності корупційної складової необ’єктивній та упередженій оцінці тендерних пропозицій , що призведе до спотворення результатів торгів)
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідь на вимогу ПП ВКФ «Квант-Юг» від 02.04.2019року Згідно оголошення №UA-2019-03-29-001089- ДК 021:2015: 33160000-9Устаткування для операційних блоків (33164000-7 Обладнання для лапароскопічниї операцій)проводиться за процедурою відкриті закупівлі. 1. В складі тендерної пропозиції вимагається оригінал або копія гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, який є 2. предметом закупівлі цих торгів, у кількості та в терміни, визначені тендерною документацією та пропозицією Учасника торгів. Гарантійний лист повинен включати назву предмета закупівлі, найменування замовника та номер оголошення про проведення процедури закупівлі.Вказана вимога не є дискримінаційною та не обмежує конкуренцію , оскільки кожен учасник, який є постачальником або офіційним дистриб'ютором, повинен мати підтвердження своїх можливостей від виробника на поставку продукції, яку він представляє. Наявність гарантійного листа від товаровиробника чи його представника на території України у вимогах зазначена, як документальне підтвердження щодо надання учасником гарантій поставки та належного виконання учасником зобов’язань з поставки. Така вимога встановлена з метою уникнення можливості постачання неякісних і неоригінальних товарів. А також гарантоване проведення монтажних, сервісних робіт фахівцями постачальника, уповноважених виробником або офіційним представником виробника так, як постачальна фірма, яка постачає товар не завжди може гарантувати проведення монтажних робіт та гарантоване обслуговування. При витрачанні бюджетних коштів Замовник усвідомлює необхідність економії, а тому зроблено зважений підхід до формування технічних вимог. Замовник звертає увагу не лише на ціну, але й на якість товару його технічні характеристики та те, як він показав себе на практиці. Оскільки закупівля менш якісного товару дає результат низької ефективності закупівлі, а в тривалішому періоді часу може й зумовити надмірне витрачання коштів. Посилання Дудченка Ю.М. на лист Міністерства економічного розвитку і торгівлі України та Міністерства охорони здоров’я України від 19.12.2018 р. N 3301-04/55905-03/01.7/33810 «Щодо закупівлі лікарських засобів» не стосується закупівлі медичного обладнання. 3. Вимоги тендерної документації не містять жодного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Натомість Ваші вимоги щодо зміни медико-технічних характеристик є прямим втручання в діяльність тендерного комітету. В період організації торгів була створена робоча група в складі лікарів, які є спеціалістами з вищими категоріями та в подальшому будуть використовувати в своїй роботі хірургічну стійку, і технічні вимоги до предмету закупівлі для надання медичної допомоги необхідні саме такі, що викладені в Додатку №2.
Статус вимоги: Не задоволено