• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Вироби домашнього текстилю ( постільна білизна)

Для задоволення портеб Центру.

Завершена

196 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 982.50 UAH
Період оскарження: 26.04.2019 11:18 - 06.05.2019 12:00
Вимога
Відкликано скаржником

Щодо вимог оголошення про закупівлю

Номер: 21eed5c9bda84bf585257829a57ddfdc
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-26-000628-a.b2
Назва: Щодо вимог оголошення про закупівлю
Вимога:
Шановний Замовник! Ви своїми діями спочатку обмежили коло учасників закупівлі, зазначивши вимогу надання тільки продукції ТМ "Ярослав". При цьому вказавши, що еквіваленти та аналоги розлядатись не будуть. Ігноруючи власні вимоги, виписані в документації, приймаєте до розгляду та визнаєте переможцем пропозицію учасника, який не відповідає Вашим же вимогам. Якщо б всі зацікавлені учасники отримали достовірну інформацію, щодо можливості подання аналогічної продукції - це була би Правильно проведена процедура. Або закуповуйте те що Вам потрібно , або не вводьте в оману учасників! З повагою, ФО-П Рябчун Роман Миколайович.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 12.06.2019 14:27
Вимога
Вирішена

ТМ ЯРОСЛАВ

Номер: b92a37d33a6948418d248754dbcc70e1
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-26-000628-a.b1
Назва: ТМ ЯРОСЛАВ
Вимога:
Ознайомившись з оголошенням та технічною специфікацією щодо даної закупівлі, зазначаємо наступне. Частиною 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) чітко визначено, що під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини (допорогові закупівлі), замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, зокрема, недискримінація учасників та недопустимість встановлення дискримінаційних вимог. Статтею 22 Закону забороняється замовнику під час оголошення закупівлі посилатися на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент». Враховуючи вищевикладене, звертаємось з вимогою, а саме внести зміни в Додаток№1 технічного опису предмету закупівлі, без зазначення конкретної назви торгової марки «ЯРОСЛАВ», або вказати – «еквівалент».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На Вашу вимогу 30.04.2019, 16:15. ID: UA-2019-04-26-000628-A.B1 інформуємо: Шановний користувачу, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановлені в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону. Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. У разі здійсненні допорогових закупівель з використанням системи застосовується Наказ «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель, у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону» від 19.03.2019 № 10 ДП “ПРОЗОРРО” (далі – «Інструкція») та Наказ «Про внесення змін до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель, у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону» від 20.03.2019 № 11 ДП “ПРОЗОРРО” (далі – «Інструкція»). Відповідно до зазначеної Інструкції Під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. Оскільки продукція ТМ «Ярослав» виготовляється на підприємстві сертифікованому за стандартами ISO 9001:2015, відповідає ДСТУ 3119-95 та зарекомендувало свої відмінні якості при тривалій дезінфекції, пранні та прасуванні – вирішено закуповувати продукції саме цього виробника. В разі надання продукції іншої марки Учасник повинен надати порівнянню таблицю з технічними характеристиками. Таким чином, враховуючи, що дана закупівля не відноситься до сфери застосування даного Закону, а Вимоги до предмета Закупівлі, щодо вказання аналогів (еківалентів) це право, а не обов’язок Замовника, вирішили відхилити вимогу, щодо внесення змін.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 03.05.2019 11:01
Підтвердження вирішення: Відхилена
Задовільнена: Ні