• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

45310000-3 Електромонтажні роботи, (Облаштування об'єктів Зміївської ТЕС ПАТ"Центренерго" системами пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу)

Строк виконання робіт – Строк виконання робіт не більше 6 місяців, з дати отримання письмової заявки Замовника

Торги відмінено

2 934 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 29 340.00 UAH
Період оскарження: 04.04.2019 15:48 - 01.08.2019 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога про усунення порушень

Номер: fc772ef70a1c48efa2782983cb8b226a
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-04-000635-b.b3
Назва: Вимога про усунення порушень
Вимога:
У розділі Кваліфікаційні критерії в Додатку №2 до тендерної документації (Додаток №1 до Тендерного завдання на закупівлю послуг) в частині 2 п.2.3 Замовником визначено встановлена вимога надати копію звіту 1-ДФ за останній звітній період разом з квітанцією № 2що підтверджує його отримання органом ДФС. Вимоги чинного законодавства передбачають вільний доступ суб’єктів господарювання до участі у відкритих торгах, незалежно від статусу, форм і рівнів учасників. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник торгів повинен надавати підтвердження своєї фінансової спроможності через відкриття даних про конфіденційну інформацію про господарську діяльність. Крім того, не зазначено правових підстав щодо вимагання зазначених документів та їх обгрунтування в необхідності для проведення Аукціону. Відомості, щодо розміру посадових окладів співробітників – відноситься до персональних даних кожної особи. Відповідно до ч.1., 2 ст. 14 Закону України «Про захист персональних даних», поширення персональних даних передбачає дії щодо передачі відомостей про фізичну особу за згодою суб'єкта персональних даних. Поширення персональних даних без згоди суб'єкта персональних даних або уповноваженої ним особи дозволяється у випадках, визначених законом, і лише (якщо це необхідно) в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини. Згідно ч.6 ст. 6 Закону України «Про захист персональних даних», не допускається обробка даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією, без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини. Результати розгляду даного звернення прошу оприлюднити на офіційному веб-порталі ». Технічний директор ТОВ «ІПВК «Спецзахист» В.Б.Трубніков
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовник вважає за необхідне включення даної вимоги до тендерної документації з тих причин, що подання такого звіту підтверджує інформацію про наявність працівників на підприємстві. Довідка форми 1-ДФ не містить інформації про прізвище, ім’я та по батькові працівників. Можливість пошуку інформації за податковим номером фізичної особи – платника податку у Єдиному державному реєстрі фізичних осіб є виключеною, так як дана пошукова система не перебуває у вільному доступі, тому конкретно ідентифікувати фізичну особу за вказаним податковим номером у довідці 1-ДФ не є можливим. Така позиція підтверджується і усталеною практикою Антимонопольного комітету України, зокрема, рішенням № 5652-р/пк-пз від 12.06.2018 року.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога щодо усунення порушення у проектній документації

Номер: 96df4e9a64234f7d86a680ea28f0265c
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-04-000635-b.a2
Назва: Вимога щодо усунення порушення у проектній документації
Вимога:
Статтею 3 та 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено принцип здійснення закупівель за умови недискримінації учасників та заборонено Замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Статтею 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачений виключний перелік вимог до тендерної документації та її змісту. Згідно ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. відповідно Додатку А (довідковий) ОРІЄНТОВНИЙ ПЕРЕЛІК ОБ'ЄКТІВ ЗА КЛАСАМИ НАСЛІДКІВ (ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ) державних будівельних норм ДБН В.1.2-14-2009 до будівель і споруд класу СС3, слід відносити: - об'єкти гідро- і теплоенергетики (ГЕС, ГРЕС, ТЕС, ТЕЦ, ГАЕС) потужністю понад 1,0 млн. кВт; проте Замовник у проектній документації зазначив за можливим розміром економічного збитку клас наслідків (відповідальності) об`єкта СС1, категорія складності І що суперечить чинному законодавству. На даний час поняття категорія складності не існує. 10 червня 2017 р. набрав чинності Закон України № 1817-VIII (Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення містобудівної діяльності) (далі – Закон). Основними новаціями Закону є такі: заміна «категорій складності об’єктів будівництва» (I, II, III, IV, V категорій) на «класи наслідків (відповідальності) об’єктів будівництва». На підставі вище наведеного, звертаємось до Вас із вимогою про усунення порушення ст.3, ст. 5 та ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме виправити дискримінаційне порушення шляхом приведення Робочих проектів облаштування об'єктів Зміївської ТЕС ПАТ "Центренерго" системами пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу у відповідність до державних будівельних норм ДБН В.1.2-14-2009.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Розрахунок класу наслідків (відповідальності) об’єкта будівництва у робочих проектах виконано у відповідності до статті 32 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» (зі змінами у відповідності до ЗУ 1817-VIII від 17.01.2017р.), ДБН А.2.2-3:2014 «Склад, порядок розроблення, погодження та затвердження проектної документації для будівництва» (зі зміною № 1), ДБН В.1.2-14-2009 «Загальні принципи забезпечення надійності та конструктивної безпеки будівель, споруд, будівельних конструкцій та основ», ДCTУ Н Б В.1.2 16:2013 «Визначення класу наслідків (відповідальності) та категорії складності об'єктів будівництва» (зі зміною №1). У відповідності до завдання на проектування об’єкти обладнуються системами пожежної сигналізації та системами оповіщення людей про пожежу та управління евакуюванням людей. Об’єктами будівництва є інженерні системи (системи протипожежного захисту, далі –СПЗ). У відповідності до п.3.2.25 ДБН А.2.2-3:2014 (зміна № 1) інженерні системи загального користування об’єкта, до яких відносяться СПЗ, є частиною об’єкта. Вид будівництва – технічне переоснащення у відповідності до п.5.2 ДБН В.2.5-56:2014, що також підтверджує Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України (лист № 7/16-20547 від 27.12.2013р.). Відмова інженерних систем загального користування, якими є СПЗ, - це відмова частини об’єкта, отже не є відмовою об’єкта - будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, що експлуатуються. Під відмовою у відповідності до п.4.6 ДCTУ Н Б В.1.2 16:2013 розуміється стан об’єкту, при якому неможливо використовувати об’єкт або його складову частину за функціональним призначенням. З метою цього було проведено прозорий конкурентний тендер (публічні закупівлі у формі відкритих торгів) з розробки Робочих проектів, які пройшли незалежну експертну оцінку й за вимогою законодавства є обов'язковими як для врахування Замовником так і для застосування Виконавцем.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Вимогащодо дискримінаційної вимоги п.1 Технічних вимог на закупівлю робобіт

Номер: 15c85b17b8ac40beb3719c3b3ba1ba19
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-04-000635-b.b1
Назва: Вимогащодо дискримінаційної вимоги п.1 Технічних вимог на закупівлю робобіт
Вимога:
ВИМОГА ПРО УСУНЕННЯ ПОРУШЕННЯ 04.04.2019 Замовником –Зміївська теплова електрична станція Публічного акціонерного товариства «Центренерго» було оголошено про закупівлю 45310000-3 Електромонтажні роботи та опубліковано тендерну документацію на ( «Облаштування об'єктів Зміївської ТЕС ПАТ "Центренерго" системами пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу)». Статтею 3 та 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено принцип здійснення закупівель за умови недискримінації учасників та заборонено Замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Статтею 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачений виключний перелік вимог до тендерної документації та її змісту. Згідно ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Ознайомившись з Робочими проектами зазначених у п.1 Технічні вимоги на закупівлю робіт «45310000-3 - Електромонтажні роботи (облаштування об'єктів Зміївської ТЕС ПАТ "Центренерго" системами пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу» Додаток № 3 до тендерної документації (Додаток № 2 до тендерного завдання на закупівлю робіт) Відповідно до Робочого проекту заявленого замовником в специфікації обладнання виробів та матеріалів ціна на порядок вище ніж на аналогічне обладнання українського виробництва яке ми як потенційний учасник можемо надати при здійсненні вищезазначених робіт . Замовником у Специфікації Робочого проекту по облаштуванню пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу на об’єктах Зміївської ТЕС ПАТ «Центренерго» указані наступні ціни: Виробник ТОВ «УА-СИСТЕМИ» - Прилад приймально- контрольний пожежний ціна за 1 од. 69051,90грн., сповіщувач пожежний ручний ціна за 1 од.1256,48грн., сповіщувач пожежний димовий ціна за 1 од. 1241.04грн., сповіщувач пожежний тепловий ціна за 1 од . 15476грн., для порівняння ціна на аналогічне обладнання ТОВ «Тирас-12» м. Вінниця - Прилад приймально- контрольний пожежний ціна за 1 од. 9748,80грн., сповіщувач пожежний ручний ціна за 1 од.188,40грн., сповіщувач пожежний димовий ціна за 1 од. 204,00грн., сповіщувач пожежний тепловий ціна за 1 од . 1488,50грн. Замовник передбачив застосування обладнання на базі адресної системи «Парус». Розробники проекту в той же час являються виробником даного обладнання, що надає їм можливості встановлювати найбільш вигідну ціну на закупівлю обладнання. Так як в кошторисній дкументації вартість обладнання становить приблизно 50%, то відсутність і недостовірна інформація про цінову політику обладнання призводить до неможливості рівноправної участі в тендерних закупівлях, тобто можна припустити, що має місце лобіювання компанії афілійованої з ТОВ «УА-СИСТЕМИ». Звертаємо увагу на те що, на даних об’єктах не вимагається застосування адресного обладнання, згідно з додатку А1, п. 4.1., ДБН В 2.5-56:2014 «Системи протипожежного захисту». Таким чином застосування адресного обладнання «Парус» призводить до значного подорожчання системи протипожежного захисту в порівнянні з іншими аналогічними приладами.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до статті 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» принципом здійснення публічних закупівель є, зокрема, добросовісна конкуренція серед учасників. Детальне правове визначення цього поняття міститься в ЗУ “Про захист від недобросовісної конкуренції”, стаття 1 якого встановлює що недобросовісною конкуренцією є будь-які дії у конкуренції, що суперечать торговим та іншим чесним звичаям у господарській діяльності. Наведені скаржником порівняльні приклади щодо вартості обладнання не відповідають дійсності, оскільки аналогічними системами до запроектованих є адресні системи, а приведені ціни на аналогічне обладнання відповідають прайсу на безадресне обладнання виробництва «Тірас». Обладнання та матеріали можливо закупити по вартості вказаній в кошторисній документації робочого проекту. Проектно кошторисна документація була розроблена на підставі “Технічних вимог замовника » та відповідає технічній документації. З метою цього було проведено прозорий конкурентний тендер (публічні закупівлі у формі відкритих торгів) з розробки Робочих проектів, які пройшли незалежну експертну оцінку й за вимогою законодавства є обов'язковими як для врахування Замовником так і для застосування Виконавцем.
Статус вимоги: Не задоволено