-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуга з технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна, що перебувають в комунальній власності
Послуга з технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна, що перебувають в комунальній власності
Завершена
1 350 172.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 750.86 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 750.86 UAH
Період оскарження:
01.04.2019 16:10 - 12.04.2019 00:00
Вимога
Відхилено
завищені вимоги до Учасника
Номер:
c7e242998c094a4b810f942188fea026
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-01-001123-a.a1
Назва:
завищені вимоги до Учасника
Вимога:
Закупівля містить наступні дискримінаційні вимоги:
1) Термін надання послуг - 5 робочих днів. Об'єкти, на які необхідно виготовити технічні паспорти, розташовані по всьому місту. Кількість таких об’єктів дорівнює 178. Площа об’єктів становить 67 508,65 кв.м. Обстежити, виміряти та підготувати технічні паспорти такої площі, кількості об’єктів та за такий короткий термін просто неможливо.
2) Наявність в учасника не менше трьох працівників — інженерів з інвентаризації нерухомого майна, що пройшли професійну атестацію у Мінрегіоні України та отримали кваліфікаційний сертифікат. Чому саме три працівники? Для надання послуг, вказаних у Тендерній документації, достатньо одного інженера з інвентаризації нерухомого майна з відповідним кваліфікаційним сертифікатом.
3) Наявність в учасника не менше 1 працівника – експерта, зі стажем роботи в сфері технічної інвентаризації або у сфері робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури не менш 14 років. Навіщо потрібний експерт? Ще й зі стажем роботи 14 років? Чому саме ця цифра вказана?
4) Здійснення учасником діяльності у сфері технічної інвентаризації нерухомого майна не менш ніж 5 роки. Невже учасник, який здійснює діяльність у сфері інвентаризації з трьохрічним чи чотирьохрічним досвідом роботи є гіршим?
5) Досвід виконання аналогічних договорів у сфері технічної інвентаризації нерухомого майна на замовлення органів, організацій, підприємств або установ державної та/або комунальної форми власності (не менше 10 договорів). Чому саме цифра 10? Найчастіше у Тендерній документації Замовники вказують наявність 2-3 аналогічних договорів, але не 10. Велика кількість виконаних договорів не може гарантувати якість, швидкість та повноту виконання.
Таким чином, розглянувши Вашу тендерну документацію, складається враження, що технічна інвентаризація на ці об’єкти проведена, технічні паспорти вже виготовлені, а закупівля формальна та переможець зазделегідь відомий.
На підставі цього, вимога – повністю змінити вищезазначені вимоги до тендерної документації. В протилежному випадку ми будемо вимушені звернутися до Антимонопольного комітету України зі скаргою про наявність корупційних зв’язків, які вбачаються між Замовником та майбутнім переможцем.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.04.2019 16:13
Вирішення:
щодо розгляду скарги UA-2019-04-01-001123-a.a1
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
08.04.2019 12:06
Підтвердження вирішення:
Шановний учасник!
Стосовно питань, викладених у скарзі повідомляємо наступне:
За п1. скарги - згідно з пунктом 25 розділу І Інструкції про порядок проведення технічної інвентаризації об'єктів нерухомого майна, затвердженої Наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України від 24 травня 2001 року N 127, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 10 липня 2001 р. за N582/573, (із змінами і доповненнями) (далі Інструкція), «технічну інвентаризацію об'єктів нерухомого майна здійснюють за ініціативою замовника або його довіреної особи на підставі оформленого договору із суб'єктом господарювання. Технічна інвентаризація об'єктів нерухомого майна державної власності здійснюється за заявою органу (установи, підприємства або організації - балансоутримувача), уповноваженого в установленому порядку управляти нерухомим майном державної власності, а об'єктів нерухомого майна комунальної власності - за заявою органу (установи, підприємства або організації - балансоутримувача), уповноваженого управляти комунальним майном. Строк виконання робіт/послуг, розмір та порядок оплати робіт/послуг із технічної інвентаризації визначаються у договорі за домовленістю сторін.
Тому природньо, що ініціативою щодо визначення терміну виконання послуг володіє замовник як платник послуг, який через встановлені законодавством процедури вибирає на ринку даних послуг суб’єкт господарювання, який взмозі задовольнити його вимоги.
За п.2 скарги- Зважаючи на значний об’єм послуг та стислий термін виконання послуг вважаємо за доцільне мати виконавцем суб’єкт господарювання, в якому працює достатня кількість сертифікованих спеціалістів (з нашої точки зору не меньше трьох) з багаторічним досвідом роботи, який мав впродовж останніх років великий досвід технічної інвентаризації значних за об’ємами об’єктів нерухомого майна.
За п.3 скарги - значна більшість об’єктів нерухомого майна, вказаних в переліку, що підлягають інвентаризації згідно тендерної пропозиції, не експлуатуються багато років та перебувають у занедбаному технічному стані. Для розгляду питання їх подальшого використання та експлуатації необхідно здійснити їх обстеження технічного стану будівельних конструкцій відповідно до вимог ДСТУ-НБВ.1.2-18:2016 «Настанова що до обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану»; ДБН В.1.2-14-2009 «Загальні принципи забезпечення надійності та конструктивної безпеки будівель, споруд, будівельних конструкцій та основ». Здійснити обстеження повинен експерт, що пройшов професійну атестацію у Мінрегіоні України та отримав кваліфікаційний сертифікат відповідно до статті 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» та постанови Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 року N 554 «Деякі питання професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури (технічне обстеження будівель і споруд), який має багаторічний досвід такої роботи у зв’язку з великою кількістю об’єктів нерухомого майна та різноманіттям їх технічного стану (не менше 14 років або більше).
За п.4 скарги - Замовник, департамент по роботі з активами Дніпровської міської ради є розпорядником бюджетних коштів, тому для виконання послуг, які стосуються об’єктів нерухомого майна, що перебувають в комунальній власності територіальної громади міста Дніпра, виникає необхідність саме в якості послуг, що будуть надаватися. Замовнику потрібен виконавець, який має високу кваліфікацію та значний досвід виконання такої роботи. Цим обумовлений крітерий «Здійснення учасником діяльності у сфері технічної інвентаризації нерухомого майна не менш ніж 5 років».
За п. 5 скарги - Законом України «Про публічні закупівлі» в статті 16 встановлено обов’язок замовника установити один або декілька кваліфікаційних критеріїв, серед яких «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». При цьому, в законодавстві відсутнє закріплення визначення поняття «аналогічний договір» для доктринального розуміння визначення його змісту та критеріїв. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Принципами публічних закупівель згідно ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Отже, недискримінація учасників – не єдиний принцип законодавства, який підлягає захисту законом.
Так, згідно положень ЗУ «Про захист економічної конкуренції», ЗУ «Про захист від недобросовісної конкуренції» за принципом добросовісної конкуренції серед учасників Закон України «Про публічні закупівлі» здійснює захист змагання між учасниками з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими учасниками, з дотриманням правових та етичних норм взаємовідносин з партнерами, внаслідок чого замовник як споживач має можливість вибирати між кількома виконавцями.
Предметом замовлення є послуги з технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна, що перебувають в комунальній власності. Отже, виконання послуги, що є предметом договору, має велике соціальне та економічне значення для міста в цілому та для кожного члена територіальної громади міста. Замовнику для виконання таких послуг потрібен виконавець, який має високу кваліфікацію та значний досвід виконання такої роботи.
Зважаючи на викладене, вважаємо наші вимоги до виконавця послуг обгрунктованими та такими, що не порушують вимоги діючого законодавства.