-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Дезінфікуючи засоби
Детальна інформація наведена в документації про закупівлю
Завершена
150 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 500.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 500.00 UAH
Період оскарження:
16.04.2019 17:04 - 22.04.2019 10:00
Вимога
Залишено без розгляду
вимога
Номер:
90e7036bfb154bd3a457b13c6707f167
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-16-001769-c.a1
Назва:
вимога
Вимога:
Шановний Замовнику, закупівля за державні кошти не може проводитись в супереч законодавству . Саме для цього був створений Закон України «Про публічні закупівлі», з урахуванням абзацу 4 ч. 1 статті 2 цього Закону, в даній процедурі замовник повинен дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та може використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
Згідно ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно буги обгрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". У Вашому випадку, ніякого обгрунтування не має, є лише заборона еквівалентів, що взагалі суперечить всім принципам дотримання закону . Це вже виглядає як порушення Закону, штучне обмеження учасників, а можливо й змова з завідомим учасником. Намагаємось зрозуміти, чому таке ставлення до еквівалентів, адже всі засоби мають дозвіл для застосування,мають всі відповідні характеристики за якими легко порівняти засоби : призначення,спектр дії, токсичність, безпечність,економічність в застосуванні та ціна.
Що стосується складу, який Ви прописали у вимогах, так він не є основним показником , адже різні АДР можуть виконувати однакову діє на мікроби,бактерії,віруси,гриби,спори.Саме тому й не існує жодного наказу МОЗ про перевагу тих чи інших АДР та їх кількості, тому й порівнювати за складом не можливо. Крім того судячи з закупівель, які Ви проводили в системі, то цими засобами Ви користуєтесь вже не один рік, то як же ротація? А от вимоги до антисептиків дещо порушують наказ МОЗ України №236 Про організацію контролю та профілактики післяопераційних гнійно-запальних інфекцій, спричинених мікроорганізмами, резистентними до дії антимікробних препаратів :п.9.11. Медичним персоналом хірургічна обробка рук проводиться із застосуванням різних спиртових (понад 65,0%) або ІНШИХ швидкодіючих (експозиція 1,0-1,5 хв.) антисептичних (дезінфекційних) засобів. Отже , такі вимоги до складу антисептиків затверджені в наказі, а ваші вимоги до складу є дискримінаційними. Ви чітко прописали засоби одного виробника, отже розраховуєте на очікувану перемогу завідомого учасника, який за таку прихильність добряче вам віддяче у вигляді «хабаря», адже ціни на засоби завищені більше ніж на 45% і це ми доведемо після аукціону, який мабуть як завжди не буде проводитись , а переможець з найбільшою ціною навіть і не намагатиметься конкурувати. Тож результати цієї корупційної закупівлі передбачені.
Оскільки дані положення тендерної документації суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.
Відповідні дії Замовника щодо оприлюднення інформації про закупівлю є такими, що порушують законодавство та умови проведения публічних закупівель. Закупівля за державні кошти не може проводитись з порушенням Законів та розтратою коштів, адже для цього й проводиться аукціон, який мабуть не відбудеться у вашій закупівлі, адже в усьому проглядається змова.Тож внесіть зміни в документацію, видаліть дискримінаційні вимоги, а саме конкретний склад з обмеженням АДР та їх кількості та додайте вираз «або еквівалент»
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.04.2019 08:37