• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

мультимедійне обладнання

Завершена

75 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 375.00 UAH
Період оскарження: 16.04.2019 13:52 - 22.04.2019 13:50
Вимога
Вирішена

ВИМОГА

Номер: 303aa16870b54ef68e6f826523746a59
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-16-001432-a.a1
Назва: ВИМОГА
Вимога:
Шановний тендерний комітет! Ви здійснюєте закупівлю інтерактивної дошки і проектора, допорогова закупівля. Просимо Вас привести до ладу тендерну документацію. Навіщо Ви прописали стільки документів в допороговій закупівлі: Копія відомостей з ЄДРПОУ (для юридичних осіб), які отримано не раніше ніж за 30 днів до дати оголошення даних торгів; дійсний договір Учасника з офіційним сервісним центром, розташованим у м. Мелітополі м. Запоріжжя ; лист - гарантію від офіційного сервісного центру щодо здійснення гарантійних зобов’язань сертифікованими фахівцями на території Замовника не пізніше, ніж через один робочий день з моменту надходження заявки в робочий день з 9:00 до 16:00 години, а у разі надходження заявки у неробочий день або після 16:00 години, часом надходження заявки вважається 9:00 година наступного робочого дня. інформаційний лист від учасника торгів у довільній формі з посиланням на конкретний пункт (частину, розділ) Статуту, що підтверджує можливість здійснення господарської діяльності юридичної особи за даним предметом закупівлі; Копію звіту про рух грошових коштів за останній звітний період, або лист – підтвердження з посиланням на норми відповідних законодавчих актів України про те, що їх фінансова звітність не містить звіту про рух грошових коштів. і т.д. Також в Додатку 2 тендерної документації зазначена кількість товару 18!!! Здається враження, що Ви скопіювали докуметацію з відкритих торгів. Просимо Вас привести до ладу тендерну документацію! Дякуємо!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У звязку з Вашою Вимогою відповідальною особою були внесені зміни до документації електроних торгів
Статус вимоги: Задоволено