-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Cвітильники – код ДК 021:2015 - 31521000-4.
Завершена
136 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 680.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 680.00 UAH
Період оскарження:
08.05.2019 21:47 - 19.05.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Неправомірна дисквалійікація
Номер:
8be33425242140399fe081e27ea598b5
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-05-08-002795-a.c3
Назва:
Неправомірна дисквалійікація
Вимога:
Згідно з протоколом розгляду від 09.07.2019р. наше підприємство було дискаліфіковане, у зв'язку з тим, що Замоник отримав підписані екземпляри договору 04.07.2019р. о 17-55. Повідомленя про намір укласти договір про закупівлю було опубліковане на державному порталі 14.06.209р. о 23-58, тобто фактично 15.06.2019р., звертаємо увагу на те що, 16-17 є офіційними святковими неробочими днями. Договір було підписано та відправлено Замовнику 02.07.2019р., у тому що Замовник отримав його о 17-55, наше підприємство не має жодної вини. Дата прибуття по експрес-накладній 04.07.2019, що не суперечить вимогам тендерної документації та Закону України "Про публічні Закупівлі". Просимо Замовника переглянут попоереднє рішення. у іншому випадку будемо вимушені звернутися до АМКУ.
Пов'язані документи:
Учасник
- IMG_0001.jpg 16.07.2019 14:31
- Відповідь на вимоги ТОВ НВП ВІАН.docx 19.07.2019 16:17
Дата подачі:
16.07.2019 14:32
Вирішення:
За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «НВП «ВІАН», код ЄДРПОУ 31166456 щодо закупівлі «Cвітильники – код ДК 021:2015 - 31521000-4» ідентифікатор закупівлі: UA-2019-05-08-002795-a було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника відкритих торгів Товариства з обмеженою відповідальностю «НВП «ВІАН», код ЄДРПОУ 31166456 на закупівлю «Cвітильники – код ДК 021:2015 - 31521000-4» від 09.07.2019 р. на підставі ч. 3
ст. 32 Закону через неукладення договору про закупівлю з вини учасника у строк, визначений Законом.
У своїй вимозі Товариство з обмеженою відповідальностю «НВП «ВІАН», код ЄДРПОУ 31166456 вказує, що згідно з протоколом розгляду від 09.07.2019р. їхнє підприємство було дискваліфіковане, у зв'язку з тим, що Замовник отримав підписані екземпляри договору 04.07.2019р. о 17-55. Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю було опубліковане на державному порталі 14.06.2019р. о 23-58, тобто, на переконання учасника, фактично 15.06.2019р. Учасник також просить звернути увагу на те що, 16-17 червня є офіційними святковими неробочими днями. Договір було підписано та відправлено Замовнику 02.07.2019р., у тому що Замовник отримав його о 17-55, підприємство не має жодної вини. Дата прибуття по експрес-накладній 04.07.2019, що не суперечить вимогам тендерної документації та Закону України «Про публічні Закупівлі». Відтак Товариство з обмеженою відповідальністю «НВП «ВІАН», код ЄДРПОУ 31166456 просить переглянути попереднє рішення Замовника.
Водночас секретар тендерного комітету проінформувала, що за результатами розгляду пропозиції учасника процедури закупівлі на предмет відповідності документального підтвердження вимогам тендерної документації членами тендерного комітету було встановлено дотримання умов та вимог Замовника, зазначених у тендерній документації, учасником Товариства з обмеженою відповідальністю «НВП «ВІАН», код ЄДРПОУ 31166456. Відтак, згідно Протоколу розгляду тендерної пропозиції від 14 червня 2019 року тендерним комітетом прийнято рішення визначити Товариство з обмеженою відповідальністю «НВП «ВІАН», код ЄДРПОУ 31166456 переможцем закупівлі «Cвітильники – код ДК 021:2015 - 31521000-4» як такого, що запропонував наступну найнижчу ціну та пропозиція якого відповідала вимогам тендерної документації. Вказане рішення було опубліковано на офіційному веб-сайті Уповноваженого органу 14 червня 2019 року. Згідно ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) електронною системою закупівель автоматично сформовано Повідомлення про намір укласти договір та направлено переможцю 14 червня 2019 року. Відповідно до ч.2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» договір повинен бути укладений не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлі, а саме: до 04.07.2019 р.
Переможець торгів Товариство з обмеженою відповідальністю «НВП «ВІАН», код ЄДРПОУ 31166456 відправив підписаний з його сторони договір 02.07.2019 року скориставшись послугами кур’єрської служби «Нова Пошта» (про що було позначено на конверті), а отримано уповноваженою особою – секретарем тендерного комітету
Іваночко І. Б. 04.07.2019 року о 17 год 55 хв., у кінці робочого дня, що, у свою чергу унеможливило його погодження службами Університету, підписання керівником та оприлюдненням у системі Прозоро у межах строків визначених законом.
Водночас посилання учасника на те, що повідомлення про намір укласти договір про закупівлю було опубліковане на державному порталі 14.06.2019р. о 23-58, тобто, 15.06.2019р., а також на ту обставину, що 16-17 червня 2019 року є офіційними святковими неробочими днями, не є правовою підставою для зміни чи продовження строку укладення договору, оскільки, відповідно до ч. 2 ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі» договір повинен бути укладений не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця.
Враховуючи вищенаведене, керуючись ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі», через неукладення договору про закупівлю у строк, визначений Законом, замовник відхилив тендерну пропозицію такого учасника.
Тендерний комітет при прийнятті рішенні керувався нормами чинного законодавства та жодним чином їх не порушував, а свої повноваження реалізовував щодо розгляду тендерної пропозиції учасника в межах визначених законом та з урахуванням вимог тендерної документації. Відповідно до вищезазначеного та згідно з чинним законодавством, членами тендерного комітету прийнято рішення про відхилення вимоги з підстав вказаних вище.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
В тендерній пропозиції ТОВ «Захід пром. Постач» відсутні обов'язкові документи
Номер:
340c2f4f2d5548f8a9c753c1ca876795
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-05-08-002795-a.b2
Назва:
В тендерній пропозиції ТОВ «Захід пром. Постач» відсутні обов'язкові документи
Вимога:
В тендерній пропозиції ТОВ «Захід пром. Постач» відсутні:
1. Пункт 1 ч.1 ст.17 Закону, а саме : учасник пропонує/не пропонує, погоджується/не погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій посадовій особі замовника , іншого державного органу винагороду в будь-якій формі з метою вплинути на прийняття рішення щодо визнання переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
2. Пункт 6 ч.1 ст.17 Закону, а саме: Службову особу учасника, якого уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі було/не було засуджено за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якого знято/не знято або погашено/не погашено у встановленому законом порядку
3.Пункт 6.4 Гарантійний лист учасника у довільній формі (на бланку учасника (за наявності), завірений власноручним підписом керівника або уповноваженої особи учасника та скріплена печаткою (за наявності)), в якій відображена гарантія учасника, що усі витрати пов’язані із доставкою чи розмитненням товару тощо здійснюються за рахунок учасника у повному обсязі. На підтвердження даних вимог, Учасник подає в складі пропозиції довідку у довільній формі.
4. Істотні умови, що обов'язково включаються до договору про закупівлю відсутній пункт де регламентується час відновлення працездатності обладнання (проведення робіт по усуненню причин несправності): протягом 24 годин (але не більше 48 годин) з моменту звернення Покупця щодо несправності. Звернення Замовника до сервісного центру Учасника може здійснюватися протягом офіційного робочого дня з 09:00 до 18:00
Відповідно до вимог чинного законодавства та Тендерної документації відсутність наведених вимог Замовника є підставою для відхилення пропозиції учасника торгів.
Пов'язані документи:
Учасник
- відсутність обов'язкових документів 10.07.2019 09:36
- Відповідь на вимоги ПП Імпульс-Захід.docx 15.07.2019 19:18
Дата подачі:
10.07.2019 09:36
Вирішення:
Відповідно до Тендерної документації (Розділ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п. 5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону) «Згідно із ч. 3 ст. 17 Закону, замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі». Стосовно відсутності у підписаному зі сторони ТОВ "ЗАХІД ПРОМПОСТАЧ", код ЄДРПОУ: 42069908 проекті договору пункту 11.1.2 де регламентується час відновлення працездатності обладнання (проведення робіт по усуненню причин несправності) то вказане твердження не віднайшло свого підтвердження, адже вказаний пункт наявний і не підлягає самовільному заповненню чи зміні з боку учасника. Щодо відсутності довідки, в якій відображена гарантія учасника, що усі витрати пов’язані із доставкою чи розмитненням товару тощо здійснюються за рахунок учасника у повному обсязі, повідомляємо наступне. У поданих учасником документах наявний гарантійний лист відповідно до якого ТОВ "ЗАХІД ПРОМПОСТАЧ", код ЄДРПОУ: 42069908 надає гарантію поставки товару. Окрім цього, учасником подано лист-згоду з істотними умовами договору про закупівлю, де у п. 3.4. передбачено, що до ціни Товару включаються витрати на сплату податків і зборів (обов’язкових платежів), доставку, розвантаження/навантаження, встановлення, підключення та гарантійне обслуговування.
Тендерний комітет при прийнятті рішенні керувався нормами чинного законодавства та жодним чином їх не порушував, а свої повноваження реалізовував щодо розгляду тендерної пропозиції учасника в межах визначених законом та з урахуванням вимог тендерної документації. Відповідно до вищезазначеного та згідно з чинним законодавством, членами тендерного комітету прийнято рішення про відхилення вимоги з підстав вказаних вище.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
відсутні чотири документи, котрі були передбачені як обов’язкові:
Номер:
45ef8095be234022bfe35a71b0a65a22
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-05-08-002795-a.c1
Назва:
відсутні чотири документи, котрі були передбачені як обов’язкові:
Вимога:
В тендерній пропозиції ТОВ «Захід пром. Постач» відсутні чотири документи, котрі були передбачені як обов’язкові:
1. Пункт 1 ч.1 ст.17 Закону, а саме : учасник пропонує/не пропонує, погоджується/не погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій посадовій особі замовника , іншого державного органу винагороду в будь-якій формі з метою вплинути на прийняття рішення щодо визнання переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
2. Пункт 6 ч.1 ст.17 Закону, а саме: Службову особу учасника, якого уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі було/не було засуджено за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якого знято/не знято або погашено/не погашено у встановленому законом порядку
3.Пункт 6.4 Гарантійний лист учасника у довільній формі (на бланку учасника (за наявності), завірений власноручним підписом керівника або уповноваженої особи учасника та скріплена печаткою (за наявності)), в якій відображена гарантія учасника, що усі витрати пов’язані із доставкою чи розмитненням товару тощо здійснюються за рахунок учасника у повному обсязі. На підтвердження даних вимог, Учасник подає в складі пропозиції довідку у довільній формі.
4. Істотні умови, що обов'язково включаються до договору про закупівлю відсутній пункт де регламентується час відновлення працездатності обладнання (проведення робіт по усуненню причин несправності): протягом 24 годин (але не більше 48 годин) з моменту звернення Покупця щодо несправності. Звернення Замовника до сервісного центру Учасника може здійснюватися протягом офіційного робочого дня з 09:00 до 18:00
Відповідно до вимог чинного законодавства та Тендерної документації відсутність наведених вимог Замовника є підставою для відхилення пропозиції учасника торгів.
Пов'язані документи:
Учасник
- відсутність документів 10.07.2019 09:21
Дата подачі:
10.07.2019 09:22
Опис причини скасування:
доданий документ не відповідає суті.Оскарження буде подано повторно
Дата скасування:
10.07.2019 09:31