• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Замки, ключі та петлі – за кодом CPV за ДК 021:2015 - 44520000-1

Торги не відбулися

290 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 450.00 UAH
Період оскарження: 08.05.2019 20:57 - 26.05.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Порушення на етапі кваліфікації

Номер: d245dd369333401fad2f5f0fe01bde79
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-08-002779-a.b2
Назва: Порушення на етапі кваліфікації
Вимога:
Відповідно до частини четвертої статті 11 Закону рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, з кожного питання. Протокол підписується всіма членами комітету, присутніми на його засіданні, або всіма уповноваженими особами. У разі відмови члена тендерного комітету або однієї з уповноважених осіб підписати протокол про це зазначається у протоколі з обґрунтуванням причин відмови. http://www.me.gov.ua/InfoRez/Print?id=22515b10-a213-478b-96c5-cc02edc9112c&tagId=7758c77b-e410-44ea-a07d-37f1799e11e5&tag=ZapitiKoristuvachiv&lang=uk-UA Замовником надано в порушення частини четвертої статті 11 Закону України “Про публічні закупівлі” протокол в форматі docx, який не містить жодного підпису шановних членів Тендерного комітету Замовника!!! Поряд з цим строки, протягом яких замовник розглядає тендерні пропозиції та укладає договір про закупівлю, визначені статтями 28 та 32 Закону. Тобто Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Але, на жаль, Замовник, хоча б на хвилини, ще й тут порушив Закон, не розглянувши пропозицію у встановлений термін. Щодо заповненого та ПІДПИСАНОГО Додатку 1 до Договору, зазначаємо, що вимога не заповнювати п 3.1. Договору прямо протирічить п.3.2 Договору , де як раз визначається ціна одиниці товару, та, як слідство, й сума всієї закупівлі. Тому на виконання вимоги Замовника не визначати ціну Договору в ЗАПОВНЕНОМУ та ПІДПИСАНОМУ проекті Учасник не заповнив Додаток 1 в частині ціни, а надав лише технічну інформацію згідно ВСІХ вимог Замовника. У свою чергу, відповідно до частини третьої статті 11 Закону об'єктивний та чесний вибір переможця належить до обов’язків тендерного комітету або уповноваженої особи. При цьому, виходячи зі змісту частини другої статті 38 Закону, відповідальність в частині прийнятих рішень несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально. Вочевидь протокол рішення комітету можна вважати недійсним та таким, що містить порушення. Вимагаємо відміни рішення про відхилення та повернення на етап кваліфікації!!!
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідно до п. 4 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (із змінами) рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, з кожного питання. Протокол підписується всіма членами комітету, присутніми на його засіданні, або всіма уповноваженими особами. У разі відмови члена тендерного комітету або однієї з уповноважених осіб підписати протокол про це зазначається у протоколі з обґрунтуванням причин відмови. Відповідно до п. 3. ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII «Протокол розкриття тендерних пропозицій формується та оприлюднюється електронною системою закупівель автоматично в день розкриття пропозицій за формою, установленою Уповноваженим органом». Відповідно до п. 5. ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (із змінами) за результатами розгляду складається протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом, та оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Відповідно до Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» затверджена форма протоколу розгляду тендерних пропозицій, в якому повинні міститися наступні відомості»: 1. Найменування замовника*. 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 3. Місцезнаходження замовника*. 4. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель*. 5. Перелік тендерних пропозицій*. 6. Найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи) учасника *. 7. Результат розгляду тендерної пропозиції (відхилення тендерної пропозиції/допущення до аукціону). 8. Підстави відхилення тендерної пропозиції згідно зі статтею 30 Закону України "Про публічні закупівлі". Тобто, в законодавстві не встановлюється вимоги щодо обов’язкового завантаження протоколу розгляду тендерної пропозиції учасника в певному форматі чи завантаження в електронну систему закупівель його сканованої копії, а також не вимагається наявності власноручних підписів членів тендерного комітету. Оскільки Замовником при здійсненні публічних закупівель в електронній системі закупівель застосовується електронний підпис, який є підтвердженням достовірності поданої Замовником інформації, відповідно підтверджується наявність та дійсність волевиявлення (результати голосування) членів конкурсних торгів. Як вказує сам автор вимоги, відповідно до п. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (із змінами) після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Замовник у визначені законом строки опублікував протокол розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП «Мілова Ірина Миколаївна», код ЄДРПОУ: 2295801448 (щодо закупівлі «Замки, ключі та петлі – за кодом CPV за ДК 021:2015 - 44520000-1» Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-05-08-002779-a) публічної закупівлі 07.06.2019 р. о 23.50, що, на відповідно до чинного законодавства та усталеної юридичної практики, не вважається порушенням юридичних строків та, відповідно, не є порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (із змінами). Міністерством економічного розвитку і торгівлі України було розроблено примірну тендерну документацію на підставі наказу від 13.04.2016 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації», в якому вказується лише те, що проект договору складається замовником з урахуванням особливостей предмету закупівлі; разом з тендерною документацією замовником в окремому файлі подається проект договору про закупівлю з обов'язковим зазначенням змін його умов, а також те, що Істотні умови, що обов'язково включаються до договору про закупівлю зазначається замовником відповідно до вимог статей 36 і 37 Закону. Відповідно до п. 2 Строк укладання договору Розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» Тендерної документації Замовника учасник процедури закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції надає гарантійний Лист щодо погодження з Істотними (основними) умовами договору та можливістю їх включення до договору про закупівлю у разі перемоги в торгах, а також заповнений та підписаний уповноваженою особою Учасника Проект договору (Додаток №3) з відбитком печатку Учасника (у разі наявності) за винятком п. 3.1 «Ціна договору», який не заповнюється. Відповідно до вимог чинного законодавства та Тендерної документації відсутність заповненої специфікації (Додатку до договору, який є невід’ємною його частиною), що є наведеною вимогою Замовника стало підставою для відхилення пропозиції учасника торгів. Тобто, закон надає право Замовнику самостійно та на власний розсуд формувати вимоги до закупівлі у Тендерній документації, враховуючи при цьому вимоги закону. Відповідно до п. 1 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. На думку Замовника, сформований Замовником проект договору та вимоги до його заповнення цілком відповідають вимогам ЦК, ГК України та інших нормативно-правових актів. З урахуванням вказаного та відповідно до чинного законодавства, вимога від 08.06.2019 року ідентифікатор вимоги UA-2019-05-08-002779-a.b2 не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Невірні технічні характеристики

Номер: e59842438d0c48d195e073e9b73ce5dc
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-08-002779-a.c1
Назва: Невірні технічні характеристики
Вимога:
Хочемо повідомити, що у своїй комерційній пропозиції ФОП Мілова Ірина Миколаївна, запропонувала товар, який не відповідає технічним вимогам замовника. Доприкладу: Доводчик дверний FRD 2000, розрахований на вагу дверей до 90 кг, а не 100. Інформація по ссилці: http://axorwin.com.ua/FRD-2000-BROWN. Доводчик дверний FRD 2000, розрахований на вагу дверей до 70 кг, а не 80, http://axorwin.com.ua/FRD-1000-WIGHT.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника Фізичної особи-підприємця "Мілова Ірина Миколаївна", код ЄДРПОУ: 2295801448 щодо закупівлі «Замки, ключі та петлі – за кодом CPV за ДК 021:2015 - 44520000-1» Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-05-08-002779-a було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника Фізичної особи-підприємця "Мілова Ірина Миколаївна", код ЄДРПОУ: 2295801448 на підставі протоколу від 07.06.2019 р. у зв’язку із недотриманням вимог тендерної документації. Відповідно до вимог чинного законодавства та Тендерної документації відсутність чи недотримання вимог Замовника стали підставою для відхилення пропозиції учасника торгів, а саме в протоколі розгляду тендерної пропозиції учасника від 07.06.2019 р. відзначено, що у складі тендерної пропозиції учасника відсутній заповнений Проект договору (Додаток №1 Специфікація). Застереження щодо незаповнення діє лише щодо п. 3.1. Договору. Секретар тендерного комітету зауважила, що через деякі технічні перешкоди, ознайомлення з вимогою автора від 31.05.2019 р. щодо закупівлі «Замки, ключі та петлі – за кодом CPV за ДК 021:2015 - 44520000-1» Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-05-08-002779-a стало можливим лише 08.06.2019 р. Дані зауваження були розглянуті тендерним комітетом при оцінці тендерної пропозиції учасника відкритих торгів Фізичної особи-підприємця "Мілова Ірина Миколаївна", код ЄДРПОУ: 2295801448.
Статус вимоги: Задоволено