-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Профіль сталевий гнутий гофрований, лист рифлений чечевиця
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Співак В'ячеслав Валерійович – начальник відділу матеріально – технічного забезпечення філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.318, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-75-09, e-mail відсутній. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.)
Торги не відбулися
1 858 118.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 18 576.00 UAH
мін. крок: 1% або 18 576.00 UAH
Період оскарження:
03.04.2019 12:22 - 04.05.2019 00:00
Вимога
Відхилено
Лист, щодо внесення змін
Номер:
b0d4703117f749c59ee0c7c99805f773
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-03-000722-a.a1
Назва:
Лист, щодо внесення змін
Вимога:
Лист, щодо внесення змін
Пов'язані документи:
Учасник
- Внесення змін у ТД_Пас.компанія_3836475.docx 08.04.2019 12:55
Дата подачі:
08.04.2019 12:55
Вирішення:
1. пунктом 3.3. «Забезпечення тендерної пропозиції» тендерної документації вже передбачено забезпечення тендерної пропозиції у вигляді Гарантії, а саме:– банківської гарантії або страхової гарантії.
2.зменшення строку оплати поставленої продукції з 30-ти календарних днів до 5-ти банківських днів, філією «Пасажирська компанія» згідно порядку встановленого по АТ «Укрзалізниця» передбачається узгодження та виконання інших процедур щодо фінансування, тому єдиним варіантом проведення платежів є строки передбачені в тендерній документації а саме 30 календарних днів, що до зміни умов поставки з DDP на FCA(франко-перевізник) планами фінансування не передбачено кошти на оплату перевезень вантажів тому ми не в змозі змінити умови постачання
Статус вимоги:
Відхилено