-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Створення топографічної основи масштабу 1:10 000 на територію Андріївської сільської об'єднаної територіальної громади
Завершена
400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 12 000.00 UAH
мін. крок: 3% або 12 000.00 UAH
Період оскарження:
02.05.2019 15:10 - 17.05.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Оскарження рішення про дискваліфікацію
Номер:
af02a3662be74d9584a502810c7fc553
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-05-02-001124-a.a3
Назва:
Оскарження рішення про дискваліфікацію
Вимога:
Рішення щодо дискваліфікації прийнято необгрунтовано, а саме: щодо пункту відсутній Витяг з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) нами було подано відомість з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ), Вами вказано, що видана 09.04.2019 року раніше ніж оприлюденене оголошення про проведення процедури закупівлі, це не є порушенням, адже в тендерній документації в Додатку 7 вказано "6. Довідка або Витяг з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ), (для юридичних осіб та суб’єктів підприємницької діяльності).", а також що "Документи (довідки, інформаційні довідки, листи тощо), які складаються безпосередньо Учасником та завантажуються в електронну систему закупівель, повинні бути складені на фірмовому бланку (за наявності) та містити: реєстраційний номер та дату (не раніше виходу оголошення про проведення процедури закупівлі)". Документи які складаються безпосередньо Учасником, а витяг та відомості з ЄДРПОУ не є такими, як вказано вище.
Крім цього, у статті 1 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» визначено, що витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» містить відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, які є актуальними на дату та час формування витягу або на дату та час, визначені у запиті.
Міністерством юстиції України надано відповідь –від 02.03.2016р. №6887/3097-0-33-16/8, з якої йдеться, що «витяг є формою надання інформації з Єдиного державного реєстру на визначений час, чинними нормативними актами не встановлено терміну дії зазначеного витягу».
Таким чином, можемо дійти висновку, що витяг діє безстроково. Тому нелогічним є встановлення якихось часових рамок, тимпаче тендерною документацією рамки не встановленні, але дискваліфікація відбувається на основі даного факту, що суперечить закону та тендерній документації.
Просимо відмінити рішення щодо дискваліфікації Товариства з обмеженою відповідальністю «ДВАДЦЯТЬ П’ЯТЬ».
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол відхилення.pdf 26.06.2019 14:02
Дата подачі:
24.06.2019 16:28
Вирішення:
Відповідно до ч.1 ст.1, ч.2 ст.11 ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» (далі-Закон) такі документи як Відомості та Витяг є різними документами та містять різну інформацію. Крім того, у Законі не міститься поняття такого документа як Відомість. Витяг видається Міністерством юстиції України. Відомості видаються Державною службою статистики України. Для Замовника, відповідно до вимог тендерної документації, було необхідним надання учасником актуальних відомостей, таких, що були сформовані не раніше виходу оголошення про проведення процедури закупівлі. У п.2 ч.1 ст 1 ЗУ«Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» Витяг містить відомості які є актуальними на дату та час формування витягу або на дату та час, визначені у запиті. Тому Замовник у своїй тендерній документації вимагає надання саме такого документу як Витяг.
Положення про те, що Довідка або витяг складаються безпосередньо Учасником на фірмовому бланку-є помилкою з боку Замовника та не несе за собою правових наслідків. Довідки чи Витяги, що надаються Замовнику не на фірмовому бланку та складаються не самим учасником, Замовник визнає формальною помилкою, тобто такою, що не впливає на зміст тендерної пропозиції.
Відповідно до ЗУ « Про публічні закупівлі», замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника, якщо вона не відповідає вимогам тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо дискваліфікації переможця.
Номер:
7ba8aa321d114a00bf461d4cfe5f1c1b
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-05-02-001124-a.b2
Назва:
Вимога щодо дискваліфікації переможця.
Вимога:
1) ДОДАТОК №6 до тендерної документації. відомості про виконання аналогічного договору щодо предмету закупівлі: не вказано телефон, дата по ідентифікатору,
2) ДОДАТОК №2 до тендерної документації, кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження. Довідка працівники, не вказано освіту.
3) ДОДАТОК 4 до тендерної документації технічне завдання Інформація про технічні, якісні, кількісні без змін скопійовано, не на бланку, без підпису. Тобто учасник не надав інформацію щодо підтвердження вимогам тендерної документації технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол вимоги.pdf 06.06.2019 16:57
Дата подачі:
04.06.2019 10:23
Вирішення:
1. Щодо того, що в аналогічному договорі не вказано телефон та дату по ідентифікатору. Номер телефону та дата не є істотними умовами жодного з видів договорів, що передбачені цивільним кодексом України. Також, сторони самі вказують свої реквізити і на свій розсуд визначають, чи потрібен у реквізитах номер телефону. Відсутність чи наявність номера та дати ідентифікатору ніяким чином не впливають на зміст тендерної пропозиції і не можуть вважатися помилкою.
2. У другому питанні вимоги зазначено, що учасник-переможець не надав документів для підтвердження наявності у нього(працівників) з відповідною освіти. Проте, у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації №71 від 20.05.2019р. зазначені наявні у переможця сертифікат інженера-геодезиста та сертифікат інженера-землевпорядника. Зазначені сертифікати інженера-геодезиста та сертифікат інженера-землевпорядника можуть бути видані лише особі яка має вищу освіту інженера-геодезиста та інженера-землевпорядника.
3. Учасник процедури закупівлі надав у складі тендерної пропозиції інформацію на підтвердження вимог технічних, якісних та кількісних характеристиках предмета закупівлі. Це зазначено у Додатку №4, який було надано Учасником у складі тендерної пропозиції. Замовником, у тендерній документації не встановлювалося, що учасник має подавати інформацію на підтвердження вимог технічних, якісних та кількісних характеристиках предмета закупівлі на бланку та з обовязковим проставленням свого підпису. Отже, пропозиція учасника відповідає вимогам тендерної документації та не підлягає відхиленню.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
вимога на внесення змін до ТД
Номер:
9f11f1dc9519410eb0947af9d31fa214
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-05-02-001124-a.b1
Назва:
вимога на внесення змін до ТД
Вимога:
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації
Шановний тендерний комітет!
Керуючись статтями 3,ст5 п.3 ,ст. 11 п.3,ст. 22, ст.23 Закону України "Про публічні закупівлі" вважаємо необхідним внести зміни до тендерної документації з метою усунення дискримінаційних умов до потенційних учасників торгів. У пункті 2.1 Додатку 2 до тендерної документації " щодо кількості та кваліфікації працівників Учасника " вимагається наявність : інженерів-геодезистів, топографів, картографів, фотограмметристів, з зазначенням освіти та стажу роботи.
Відповідно до закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» ст.5 (Суб'єкти топографо-геодезичної і картографічної діяльності) Суб'єктами топографо-геодезичної і картографічної діяльності є: юридичні та фізичні особи, які володіють необхідним технічним
та технологічним забезпеченням та у складі яких за основним місцем роботи є сертифікований інженер-геодезист, що є відповідальним за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт.
Інженеру-геодезисту, який склав кваліфікаційний іспит, видається кваліфікаційний сертифікат інженера-геодезиста у паперовій або електронній формі , що підтверджує
відповідність особи кваліфікаційним характеристикам професії та її спроможність самостійно проводити топографо-геодезичні і картографічні роботи.
Вважаємо, що вимога, щодо кількості та кваліфікації працівників Учасника є такою, що суперечить законодавству ,тобто Замовник обмежує коло потенційних учасників публічної закупівлі при цьому ігноруючи, що такі послуги може зробити сертифікований інженер-геодезист. Фактично, Замовником були встановлені дискримінаційні вимоги для Учасників, що звужує коло потенційних Учасників, та порушує принципи проведення публічних закупівель, закріплені ст. 3 ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме недискримінація Учасників.
Отже Замовник порушує права та законні інтереси потенційних учасників даної процедури закупівлі. Згідно до ч. 4 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі", "Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників".
Враховуючи вище наведене ,просимо внести зміни до тендерної документації (Додаток 2), та виключити дискримінаційну вимогу до кількості та кваліфікації працівників, а саме вимогу щодо наявності в Учасника - топографів, картографів, фотограмметристів .
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога 07.05.2019 16:35
Дата подачі:
07.05.2019 16:35
Вирішення:
Роз’яснення до вимоги щодо предмету закупівлі: «Створення топографічної основи масштабу 1:10 000 на територію Андріївської сільської об’єднаної територіальної громади» ДК 021:2015:71250000-5 (архітектурні, інженерні та геодезичні послуги).
Відповідно до Додатку 2 тендерної документації за предметом закупівлі відкриті торги: «Створення топографічної основи масштабу 1:10 000 на територію Андріївської сільської об’єднаної територіальної громади» ДК 021:2015:71250000-5 (архітектурні, інженерні та геодезичні послуги) , учасник надає документи, що підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні для виконання робіт знання та досвід, а саме: довідку в довільній формі за підписом керівника щодо кількості та кваліфікації працівників, інженерів-геодезистів, топографів, картографів, фотограмметристів, з зазначенням освіти та стажу роботи.
Під положенням, що зазначене вище, Замовник розуміє надання Учасником інформації в довільній формі, відображеної удовідці, в якій Учасник надає обгрунтовану нормами чинного законодавства інформацію щодо наявності або відсутності окремої категорії працівників. Для Замовника важливим є факт наявності кваліфікованих робітників, що можуть виконувати свою трудову функцію, яке є необхідною для виконання умов Договору, що є невід’ємною частиною тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено