• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

79110000-8 Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва (правова допомога)

Правова допомога відповідно додатку № 2 (технічні вимоги до предмету закупівлі).

Завершена

24 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 120.00 UAH
Період оскарження: 09.04.2019 14:21 - 10.04.2019 18:00
Вимога
Залишено без розгляду

Зміна умов тендерної документації

Номер: e9eb8d52de5749ac857b67589299d41f
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-09-000970-b.a2
Назва: Зміна умов тендерної документації
Вимога:
Пунктом 5 тендерної документації передбачена умова щодо присутності учасника у топ-50 ведучих юридичних фірм України 2018 року за версією видання «Юридична практика» або "Юридична газета". Вважаємо дану вимогу дискримінаційною та такою, що порушує положення чинного законодавства України з наступних підстав. Рейтинги юридичних фірм формуються комерційними структурами, за результатами проведення аналітики юридичних компаній на ринку України. Структури, що формують дані рейтинги не належать до компетентних чи уповноважених органів, що наділені відповідними повноваженнями здійснювати аналітику ринку відповідно до чинного законодавства України. Одним із принципів дослідження даного ринку юридичних послуг є добровільність участі. Тому всі дослідження, які проводять вказані установи не стосуються всього ринку юридичних послуг, а лише тих учасників, які взяли в ньому участь. Отже, включення до таких переліків чи рейтингів не може мати об’єктивного характеру. Тобто вимога перебувати у рейтингах штучно обмежує коло потенційних учасників в даній процедурі закупівлі. Нормами чинного законодавства не передбачено необхідності юридичним компаніям брати участь в формуванні вказаних вищезазначених рейтингів та включення до їх переліку для надання послуг, що є предметом процедури закупівлі. Таким чином, включення учасника до всіх перелічених Замовником рейтингів, вказаних в тендерній документації, не впливає на можливість належного виконання умов Договору про закупівлю. Крім того, на сьогоднішній день не має можливості потрапити у список вищевказаних рейтингів, оскільки вони вже сформовані, та до кінцевого строку подання тендерної пропозиції новий список не сформується. Тому вищевказані вимоги встановлені Замовником в Документації є дискримінаційними та такими, що обмежують взяти участь в процедурі закупівлі. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведеної вище вимоги порушує ч. 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов’язані з їх участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». У зв’язку із вищезазначеним, вимагаю прибрати умову, передбачену пунктом 5.10 тендерної документації та дозволити усім учасникам брати участь у закупівлі, незалежно від рейтингу.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Рейтинги топ-50 ведучих юридичних фірм України за версією видання «Юридична практика» або "Юридична газета" є найвпливовішими юридичними рейтингами в Україні, які в свою чергу свідчать про наявність якісної, кваліфікованої команди юристів, які мають достатній досвід для надання якісних послуг. Замовник вправі встановлювати кваліфікаційні критерії. Наявність в рейтингах є безспірним підтвердженням наявності кваліфікації та успішно виконаних договорів. Саме згідно принципам публічних закупівель максимальна економія та ефективність і встановлено вказані критерії.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Зміна умов тендерної документації

Номер: bf051b45be63411abac11c9df64cfc97
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-09-000970-b.a1
Назва: Зміна умов тендерної документації
Вимога:
Відповідно до п. 2.1. тендерної документації, предметом закупівлі є послуги з юридичного консультування та юридичного представництва (правова допомога). Разом з тим, пункт 5 вимагає наявність в учасника спеціаліста з ведення архівної справи. Незрозуміло, яким чином архіваріус уповноважений надавати юридичні послуги, а особливо в сучасних умовах існування адвокатською монополії. Таким чином, дана вимога не стосується предмета закупівлі, а тому порушує принципи здійснення закупівель: недискримінація учасників та максимальна економія та ефективність, що задекларовані у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», юридична сила якого поширюється і на допорогові закупівлі. У зв’язку із вищезазначеним прошу прибрати вимогу тендерної документації, що передбачена п. 5 і стосується наявності архіваріуса.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно з принципами публічних закупівель максимальна економія та ефективність встановлено вимогу наявності в юриста/адвоката додаткових спеціальних знань в сфері архівної справи для надання нашим працівникам якісних консультацій.
Статус вимоги: Не задоволено