-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
Утримання вулично-дорожньої мережі міста Тернополя на 2019р
Торги відмінено
79 115 909.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 148 465.00 UAH
мін. крок: 0.2% або 148 465.00 UAH
Період оскарження:
20.11.2018 16:44 - 04.03.2019 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на неправомірне відхилення пропозиції учасника ФОП Лисенко О.М.
Номер:
4520d69f09884e91a97c6e9767fc1a65
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-11-20-000886-a.b8
Назва:
Скарга на неправомірне відхилення пропозиції учасника ФОП Лисенко О.М.
Скарга:
ФОП Лисенко О.М. не погоджується із рішенням тендерного комітету Замовника, викладеному в протоколі розгляду тендерних пропозицій від 21.03.2019 року №58, щодо відхилення тендерної пропозиції ФОП Лисенко О.М. та допущення до аукціону тендерної пропозиції Тернопільське міське шляхове ремонтно-будівельне підприємство "Міськшляхрембуд" виходячи з наступного.
Замовник не ставив вимогу щодо підтвердження наявності у учасника працівників, які безпосередньо задіяні у ручному прибиранні (підмітанні) вулиць. Також, оскільки замовник зазначив вказувати інформацію про тих працівників, з якими оформлено трудові відносини згідно вимог кодексу законів про працю України та стаж роботи на підприємстві не менше одного року, учасник ФОП Лисенко О.М. не подавала інформацію про інших працівників. Замовник не мав право відхиляти тендерну пропозицію учасника, через неподання інформації, яка не вимагалась.
Відсутні підстави Замовнику відхиляти пропозиції учасника ФОП Лисенко на підставі п.7 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі». Так п.7 ст.28 ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначає, що замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Звертаю увагу, що Замовник не обґрунтував яка саме інформація, перевірена ним, вказує на невідповідність учасника ФОП Лисенко О.М. кваліфікаційним критеріям, та не вказав на факт зазначення у тендерній пропозиції недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі. Повний текст скарги завантажено.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга лот 2.pdf 26.03.2019 20:38
- Платіж лот 2.pdf 26.03.2019 20:38
- Рішення від 29.03.2019 № 3713.pdf 29.03.2019 23:58
- Інформація про резолютивну частину рішення від 15.04.2019 № 4536.pdf 16.04.2019 20:30
- Рішення від 15.04.2019 № 4536.pdf 18.04.2019 22:18
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.03.2019 20:38
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
18.04.2019 22:18
Дата виконання рішення Замовником:
08.05.2019 15:59
Коментар замовника щодо усунення порушень:
врахувавши Рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 4536-р/ пк-пз від 15.04.2019 року та № 4537-р/ пк-пз від 15.04.2019 постановила зобов'язати Управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради відмінити процедуру закупівлі «Утримання вулично-дорожньої мережі міста Тернополя на 2019р.» в т.ч: Лот-2. Утримання вулично-дорожньої мережі міста на 2019р. Центральна частина міста, мікрорайонів Новий Світ, Сонячний, Східний м. Тернополя»
Задовільнена:
Так
Скарга
Виконана замовником
Скарга щодо незаконного відхилення тендерної пропозиції ФОП Лисенко О.М.
Номер:
eafd886b4ac5487f831d07b2e11264ba
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-11-20-000886-a.b7
Назва:
Скарга щодо незаконного відхилення тендерної пропозиції ФОП Лисенко О.М.
Скарга:
ФОП Лисенко О.М. не погоджується із рішенням тендерного комітету Замовника, викладеному в протоколі розгляду тендерних пропозицій від 21.03.2019 року №57, щодо відхилення тендерної пропозиції ФОП Лисенко О.М. та допущення до аукціону тендерних пропозицій ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" та Тернопільське міське шляхове ремонтно-будівельне підприємство "Міськшляхрембуд" виходячи з наступного.
Замовник не ставив вимогу щодо підтвердження наявності у учасника працівників, які безпосередньо задіяні у ручному прибиранні (підмітанні) вулиць. Також, оскільки замовник зазначив вказувати інформацію про тих працівників, з якими оформлено трудові відносини згідно вимог кодексу законів про працю України та стаж роботи на підприємстві не менше одного року, учасник ФОП Лисенко О.М. не подавала інформацію про інших працівників. Замовник не мав право відхиляти тендерну пропозицію учасника, через неподання інформації, яка не вимагалась.
Відсутні підстави Замовнику відхиляти пропозиції учасника ФОП Лисенко на підставі п.7 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі». Так п.7 ст.28 ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначає, що замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Звертаю увагу, що Замовник не обґрунтував яка саме інформація, перевірена ним, вказує на невідповідність учасника ФОП Лисенко О.М. кваліфікаційним критеріям, та не вказав на факт зазначення у тендерній пропозиції недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі. Повний текст скарги завантажено.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга лот 1.pdf 26.03.2019 20:02
- Платіж лот 1.pdf 26.03.2019 20:02
- Рішення від 29.03.2019 № 3714.pdf 29.03.2019 23:57
- Інформація про резолютивну частину рішення від 15.04.2019 № 4537.pdf 16.04.2019 20:31
- Рішення від 15.04.2019 № 4537.pdf 18.04.2019 22:17
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.03.2019 20:02
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
18.04.2019 22:17
Дата виконання рішення Замовником:
08.05.2019 15:58
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Врахувавши Рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 4536-р/ пк-пз від 15.04.2019 року та № 4537-р/ пк-пз від 15.04.2019 постановила зобов'язати Управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради відмінити процедуру закупівлі «Утримання вулично-дорожньої мережі міста Тернополя на 2019р.» в т.ч: Лот-1. Утримання вулично-дорожньої мережі міста на 2019р. мікрорайонів Дружба, Кутківці, Пронятин, Березовиця м. Тернополя
Задовільнена:
Так
Скарга
Виконана замовником
Про порушення законодавця в сфері державних закупівель
Номер:
090e683fc5934c4a9ed036fb4f98dd90
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-11-20-000886-a.b4
Назва:
Про порушення законодавця в сфері державних закупівель
Скарга:
Замовник рішенням тендерного комітету 30.01.2018р. №15 затвердив в новій редакції тендерну документацію та додаток 5 До тендерної документації на закупівлю : «Утримання вулично-дорожньої мережі міста Тернополя на 2019р.» (ДК 021:2015 код 77314000-4 - Послуги з утримання територій) в т.ч.: Лот-1. Утримання вулично-дорожньої мережі міста на 2019р. мікрорайонів Дружба, Кутківці, Пронятин, Березовиця м. Тернополя; Лот-2. Утримання вулично-дорожньої мережі міста на 2019р. Центральна частина міста, мікрорайонів Новий Світ, Сонячний, Східний м. Тернополя. Так, пункт перший Частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» тендерної документації передбачає наступну вимогу: «1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази (матеріально-технічна база повинна бути розміщена на відстані до 20 км від місця надання вказаних у закупівлі послуг, а спеціалізована техніка повинна бути обладнана системою GPS): - згідно Додатку 5 тендерної документації.». Вважаємо зазначені вище вимоги Замовника про наявність у учасника матеріально-технічної бази, у тому числі власних виробничих потужностей та/або центрів обслуговування, що знаходяться на відстані до 20 км від місця надання вказаних у закупівлі послуг дискримінаційними, в зв’язку з наступним: Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з нашою участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону. Вимога щодо наявності у учасника матеріально-технічної бази, у тому числі власних виробничих потужностей та/або центрів обслуговування, що знаходяться на відстані до 20 км від місця надання вказаних у закупівлі послуг є дискримінаційною, оскільки фактично прийняти участь у відкритих торгах можуть лише ті учасники, які мають уже на момент подання пропозиції у відкритих торгах учасника матеріально-технічну базу, яка бути розміщена на відстані до 20 км від місця надання вказаних у закупівлі послуг, окрім того виробничі потужності та/або центри обслуговування мають бути у власності учасника. Тобто замовник замість того, щоб виконати рішення органу оскарження, встановив ще більш дискримінаційні вимоги. Так скаржник не може прийняти участь у торгах, оскільки на момент подання пропозицій не має у власності виробничих потужностей та/або центрів обслуговування, що знаходяться на відстані до 20 км. При цьому, не може подати свою пропозицію, як скаржник так і інші потенційні учасники, які мають достатньо матеріально-технічну базу в межах іншої області, а також мають можливість до моменту укладення договору, у разі перемоги у відкритих торгах, набути у власність чи у користування відповідну матеріально-технічну базу. При цьому звертаємо увагу, що спірною вимогою тендерної документації, Замовник створює умови, які породжують антиконкурентні узгоджені дії учасників, оскільки учасник, який бажає прийняти участь у торгах і має відповідну матеріально-технічну базу, зацікавлений знайти собі іншого учасника, який хоч і не має на меті участь у торгах, для надання відповідних послу, але прийматиме участь у торгах, лише для того, що б вони відбулися. Таким чином, Замовник, встановивши дискримінаційні вимоги, порушив право ТОВ “Свій лад” на участь у відкритих торгах, оскільки у ТОВ “Свій лад” відсутня на момент подання пропозиції матеріально-технічна база, у тому числі власні виробничі потужності та/або центри обслуговування, що знаходяться на відстані до 20 км від місця надання вказаних у закупівлі послуг. При цьому ТОВ “Свій лад” має фінансову спроможність та відповідні напрацювання, для розмішення своєї матеріально-технічної бази на території міста Тернополя, у разі перемоги у даних відкритих торгах,яка забезпечить надання якісних послуг під час виконання договору. Користуючись правом, наданим статтею 18 ЗУ “Про публічні закупівлі”, - ПРОШУ: Встановити порушення Замовником, Управлінням житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради, законодавства з питань публічних закупівель під час затвердження рішенням тендерного комітету від 30.01.2018р. №15 Тендерної документації у закупівлі № - UA-2018-11-20-000886-a Утримання вулично-дорожньої мережі міста Тернополя на 2019р , в частині встановлення вимоги щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази (матеріально-технічна база повинна бути розміщена на відстані до 20 км від місця надання вказаних у закупівлі послуг), а також необхідності підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, у тому числі власних виробничих потужностей та/або центрів обслуговування, що знаходяться на відстані до 20 км від місця надання вказаних у закупівлі послуг. Зобов’язати Замовника, Управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради, внести відповідні зміни до Тендерної документації, а саме виключити вимогу щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази (матеріально-технічна база повинна бути розміщена на відстані до 20 км від місця надання вказаних у закупівлі послуг), а також щодо необхідності підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, у тому числі власних виробничих потужностей та/або центрів обслуговування, що знаходяться на відстані до 20 км від місця надання вказаних у закупівлі послуг. Повний текст скарги додається.
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга лот 2.pdf 02.02.2019 19:16
- Платіжне доручення лот 2.pdf 02.02.2019 19:16
- Рішення від 06.02.2019 № 1258.pdf 06.02.2019 18:20
- Інформація про резолютивну частину рішення від 21.02.2019 № 1909.pdf 22.02.2019 13:17
- Рiшення від 21.02.2019 № 1909.pdf 26.02.2019 19:08
- UA-2018-11-20-000886-а.b4.docx 18.02.2019 12:58
- UA-2018-11-20-000886-а.b 4.pdf 18.02.2019 12:58
- Лист СБУ.PDF 18.02.2019 12:58
- Протокол 36.pdf 25.02.2019 12:52
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.02.2019 19:16
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
26.02.2019 19:08
Дата виконання рішення Замовником:
07.03.2019 10:22
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Протокол №36
засідання тендерного комітету
25.02.2019 м. Тернопіль
Порядок денний:
Розгляд питання щодо внесення змін у тендерну документацію щодо закупівлі № UA-2018-11-20-000886-a з «Утримання вулично-дорожньої мережі міста Тернополя на 2019р.» в т.ч: Лот-1. Утримання вулично-дорожньої мережі міста на 2019р. мікрорайонів Дружба, Кутківці, Пронятин, Березовиця м. Тернополя та Лот-2. Утримання вулично-дорожньої мережі міста на 2019р. Центральна частина міста, мікрорайонів Новий Світ, Сонячний, Східний м. Тернополя».
Слухали:
Заступник голови тендерного комітету Соколовський Олег Іванович запропонував внести зміни до тендерної документації щодо закупівлі № UA-2018-11-20-000886-a з «Утримання вулично-дорожньої мережі міста Тернополя на 2019р.» в т.ч: Лот-1. Утримання вулично-дорожньої мережі міста на 2019р. мікрорайонів Дружба, Кутківці, Пронятин, Березовиця м. Тернополя та Лот-2. Утримання вулично-дорожньої мережі міста на 2019р. Центральна частина міста, мікрорайонів Новий Світ, Сонячний, Східний м. Тернополя» врахувавши Рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 1908-р/ пк-пз від 21.02.2019 року та № 1909-р/ пк-пз від 21.02.2019.
Дане питання про внесення змін у тендерну документацію щодо процедуру закупівлі «Утримання вулично-дорожньої мережі міста Тернополя на 2019р.» в т.ч: Лот-1. Утримання вулично-дорожньої мережі міста на 2019р. мікрорайонів Дружба, Кутківці, Пронятин, Березовиця м. Тернополя та Лот-2. Утримання вулично-дорожньої мережі міста на 2019р. Центральна частина міста, мікрорайонів Новий Світ, Сонячний, Східний м. Тернополя» винесено на голосування («за», «проти», «утримався»).
Голова тендерного комітету Дроздовський Андрій Казимирович_______________
(підпис)
Заступник голови тендерного комітету Соколовський Олег Іванович______________________
(підпис)
Секретар тендерного комітету Лень Павло Андрійович___________________________
(підпис)
Члени тендерного комітету: Протасевич Віктор Олегович ______________________
(підпис)
Мокляк В’ячеслав Іванович________________________
(підпис)
Клімчук Микола Андрійович_______________________
(підпис)
Рудницька Ірина Іванівна__________________________
(підпис)
Савечко Павло Михайлович________________________
(підпис)
Кравець Надія Федорівна__________________________
(підпис)
Дане питання, винесено на голосування, члени тендерного комітету проголосували _______________________.
Вирішили:
1. Внести зміни у тендерну документацію щодо процедури закупівлі «Утримання вулично-дорожньої мережі міста Тернополя на 2019р.» в т.ч: Лот-1. Утримання вулично-дорожньої мережі міста на 2019р. мікрорайонів Дружба, Кутківці, Пронятин, Березовиця м. Тернополя та Лот-2. Утримання вулично-дорожньої мережі міста на 2019р. Центральна частина міста, мікрорайонів Новий Світ, Сонячний, Східний м. Тернополя».
(Перелік змін додається).
Дроздовський Андрій Казимирович заступник начальника управління-начальник відділу інженерно-транспортної інфраструктури – голова тендерного комітету
Соколовський Олег Іванович начальник управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології – заступник голови тендерного комітету
Лень Павло Андрійович - головний спеціаліст юридично-договірного відділу – секретар тендерного комітету
Мокляк В’ячеслав Іванович - заступник начальника відділу з експлуатації та ремонту житлового фонду
Протасевич Віктор Олегович - головний спеціаліст фінансово-бухгалтерського відділу
Клімчук Микола Андрійович - головний спеціаліст відділу благоустрою та екології
Рудницька Ірина Іванівна - заступник начальника управління з економічних питань
Савечко Павло Михайлович - завідувач сектору з питань енергозабезпечення
Кравець Надія Федорівна - начальник фінансово-бухгалтерського відділу
Скарга
Виконана замовником
Про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Номер:
689e377aa5654aeab6c02466a17fa671
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-11-20-000886-a.b3
Назва:
Про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Скарга:
Замовник рішенням тендерного комітету 30.01.2018р. №15 затвердив в новій редакції тендерну документацію та додаток 5 До тендерної документації на закупівлю : «Утримання вулично-дорожньої мережі міста Тернополя на 2019р.» (ДК 021:2015 код 77314000-4 - Послуги з утримання територій) в т.ч.:
Лот-1. Утримання вулично-дорожньої мережі міста на 2019р. мікрорайонів Дружба, Кутківці, Пронятин, Березовиця м. Тернополя;
Лот-2. Утримання вулично-дорожньої мережі міста на 2019р. Центральна частина міста, мікрорайонів Новий Світ, Сонячний, Східний м. Тернополя.
Так, пункт перший Частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» тендерної документації передбачає наступну вимогу:
«1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази (матеріально-технічна база повинна бути розміщена на відстані до 20 км від місця надання вказаних у закупівлі послуг, а спеціалізована техніка повинна бути обладнана системою GPS):
- згідно Додатку 5 тендерної документації.».
Вважаємо зазначені вище вимоги Замовника про наявність у учасника матеріально-технічної бази, у тому числі власних виробничих потужностей та/або центрів обслуговування, що знаходяться на відстані до 20 км від місця надання вказаних у закупівлі послуг дискримінаційними, в зв’язку з наступним:
Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з нашою участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Вимога щодо наявності у учасника матеріально-технічної бази, у тому числі власних виробничих потужностей та/або центрів обслуговування, що знаходяться на відстані до 20 км від місця надання вказаних у закупівлі послуг є дискримінаційною, оскільки фактично прийняти участь у відкритих торгах можуть лише ті учасники, які мають уже на момент подання пропозиції у відкритих торгах учасника матеріально-технічну базу, яка бути розміщена на відстані до 20 км від місця надання вказаних у закупівлі послуг, окрім того виробничі потужності та/або центри обслуговування мають бути у власності учасника. Тобто замовник замість того, щоб виконати рішення органу оскарження, встановив ще більш дискримінаційні вимоги. Так скаржник не може прийняти участь у торгах, оскільки на момент подання пропозицій не має у власності виробничих потужностей та/або центрів обслуговування, що знаходяться на відстані до 20 км. При цьому, не може подати свою пропозицію, як скаржник так і інші потенційні учасники, які мають достатньо матеріально-технічну базу в межах іншої області, а також мають можливість до моменту укладення договору, у разі перемоги у відкритих торгах, набути у власність чи у користування відповідну матеріально-технічну базу.
При цьому звертаємо увагу, що спірною вимогою тендерної документації, Замовник створює умови, які породжують антиконкурентні узгоджені дії учасників, оскільки учасник, який бажає прийняти участь у торгах і має відповідну матеріально-технічну базу, зацікавлений знайти собі іншого учасника, який хоч і не має на меті участь у торгах, для надання відповідних послу, але прийматиме участь у торгах, лише для того, що б вони відбулися.
Таким чином, Замовник, встановивши дискримінаційні вимоги, порушив право ТОВ “Свій лад” на участь у відкритих торгах, оскільки у ТОВ “Свій лад” відсутня на момент подання пропозиції матеріально-технічна база, у тому числі власні виробничі потужності та/або центри обслуговування, що знаходяться на відстані до 20 км від місця надання вказаних у закупівлі послуг. При цьому ТОВ “Свій лад” має фінансову спроможність та відповідні напрацювання, для розмішення своєї матеріально-технічної бази на території міста Тернополя, у разі перемоги у даних відкритих торгах,яка забезпечить надання якісних послуг під час виконання договору.
Користуючись правом, наданим статтею 18 ЗУ “Про публічні закупівлі”, -
ПРОШУ:
Встановити порушення Замовником, Управлінням житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради, законодавства з питань публічних закупівель під час затвердження рішенням тендерного комітету від 30.01.2018р. №15 Тендерної документації у закупівлі № - UA-2018-11-20-000886-a Утримання вулично-дорожньої мережі міста Тернополя на 2019р , в частині встановлення вимоги щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази (матеріально-технічна база повинна бути розміщена на відстані до 20 км від місця надання вказаних у закупівлі послуг), а також необхідності підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, у тому числі власних виробничих потужностей та/або центрів обслуговування, що знаходяться на відстані до 20 км від місця надання вказаних у закупівлі послуг.
Зобов’язати Замовника, Управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради, внести відповідні зміни до Тендерної документації, а саме виключити вимогу щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази (матеріально-технічна база повинна бути розміщена на відстані до 20 км від місця надання вказаних у закупівлі послуг), а також щодо необхідності підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, у тому числі власних виробничих потужностей та/або центрів обслуговування, що знаходяться на відстані до 20 км від місця надання вказаних у закупівлі послуг.
Повний текст скарги додається.
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга лот1.pdf 02.02.2019 19:12
- Платіжне доручення лот 1.pdf 02.02.2019 19:12
- Рішення від 06.02.2019 № 1257.pdf 06.02.2019 18:18
- Інформація про резолютивну частину рішення від 21.02.2019 № 1908.pdf 22.02.2019 13:15
- Рішення від 21.02.2019 № 1908.pdf 26.02.2019 19:12
- UA-2018-11-20-000886-а.b 3.docx 18.02.2019 12:58
- UA-2018-11-20-000886-а.b 3.pdf 18.02.2019 12:58
- Лист СБУ.PDF 18.02.2019 12:58
- Протокол 36.pdf 25.02.2019 12:52
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.02.2019 19:12
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
26.02.2019 19:12
Дата виконання рішення Замовником:
07.03.2019 10:22
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Протокол №36
засідання тендерного комітету
25.02.2019 м. Тернопіль
Порядок денний:
Розгляд питання щодо внесення змін у тендерну документацію щодо закупівлі № UA-2018-11-20-000886-a з «Утримання вулично-дорожньої мережі міста Тернополя на 2019р.» в т.ч: Лот-1. Утримання вулично-дорожньої мережі міста на 2019р. мікрорайонів Дружба, Кутківці, Пронятин, Березовиця м. Тернополя та Лот-2. Утримання вулично-дорожньої мережі міста на 2019р. Центральна частина міста, мікрорайонів Новий Світ, Сонячний, Східний м. Тернополя».
Слухали:
Заступник голови тендерного комітету Соколовський Олег Іванович запропонував внести зміни до тендерної документації щодо закупівлі № UA-2018-11-20-000886-a з «Утримання вулично-дорожньої мережі міста Тернополя на 2019р.» в т.ч: Лот-1. Утримання вулично-дорожньої мережі міста на 2019р. мікрорайонів Дружба, Кутківці, Пронятин, Березовиця м. Тернополя та Лот-2. Утримання вулично-дорожньої мережі міста на 2019р. Центральна частина міста, мікрорайонів Новий Світ, Сонячний, Східний м. Тернополя» врахувавши Рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 1908-р/ пк-пз від 21.02.2019 року та № 1909-р/ пк-пз від 21.02.2019.
Дане питання про внесення змін у тендерну документацію щодо процедуру закупівлі «Утримання вулично-дорожньої мережі міста Тернополя на 2019р.» в т.ч: Лот-1. Утримання вулично-дорожньої мережі міста на 2019р. мікрорайонів Дружба, Кутківці, Пронятин, Березовиця м. Тернополя та Лот-2. Утримання вулично-дорожньої мережі міста на 2019р. Центральна частина міста, мікрорайонів Новий Світ, Сонячний, Східний м. Тернополя» винесено на голосування («за», «проти», «утримався»).
Голова тендерного комітету Дроздовський Андрій Казимирович_______________
(підпис)
Заступник голови тендерного комітету Соколовський Олег Іванович______________________
(підпис)
Секретар тендерного комітету Лень Павло Андрійович___________________________
(підпис)
Члени тендерного комітету: Протасевич Віктор Олегович ______________________
(підпис)
Мокляк В’ячеслав Іванович________________________
(підпис)
Клімчук Микола Андрійович_______________________
(підпис)
Рудницька Ірина Іванівна__________________________
(підпис)
Савечко Павло Михайлович________________________
(підпис)
Кравець Надія Федорівна__________________________
(підпис)
Дане питання, винесено на голосування, члени тендерного комітету проголосували _______________________.
Вирішили:
1. Внести зміни у тендерну документацію щодо процедури закупівлі «Утримання вулично-дорожньої мережі міста Тернополя на 2019р.» в т.ч: Лот-1. Утримання вулично-дорожньої мережі міста на 2019р. мікрорайонів Дружба, Кутківці, Пронятин, Березовиця м. Тернополя та Лот-2. Утримання вулично-дорожньої мережі міста на 2019р. Центральна частина міста, мікрорайонів Новий Світ, Сонячний, Східний м. Тернополя».
(Перелік змін додається).
Дроздовський Андрій Казимирович заступник начальника управління-начальник відділу інженерно-транспортної інфраструктури – голова тендерного комітету
Соколовський Олег Іванович начальник управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології – заступник голови тендерного комітету
Лень Павло Андрійович - головний спеціаліст юридично-договірного відділу – секретар тендерного комітету
Мокляк В’ячеслав Іванович - заступник начальника відділу з експлуатації та ремонту житлового фонду
Протасевич Віктор Олегович - головний спеціаліст фінансово-бухгалтерського відділу
Клімчук Микола Андрійович - головний спеціаліст відділу благоустрою та екології
Рудницька Ірина Іванівна - заступник начальника управління з економічних питань
Савечко Павло Михайлович - завідувач сектору з питань енергозабезпечення
Кравець Надія Федорівна - начальник фінансово-бухгалтерського відділу
Скарга
Виконана замовником
Про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Номер:
000e80e2975a4fe7b77ea62229a7bf56
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-11-20-000886-a.c2
Назва:
Про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Скарга:
ТОВ “Свій лад” прийняло рішення взяти участь в даних відкритих торгах, шляхом подання тендерної пропозиції.
Ознайомившись з вимогами тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету 20.11.2018р. №168 (надалі – Тендерна документація) , ТОВ “Свій лад” вбачає, що не має можливості прийняти участь у відкритих торгах, оскільки тендерна документація містить вимоги, які є дискримінаційними, та унеможливлюють участь у відкритих торгах із публікацією англійською мовою, тих учасників, які не ведуть господарську діяльність на території Тернопільської області, а лише мають відповідний намір. Повний текст скарги викладено в додатку/
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга лот2.pdf 15.12.2018 20:47
- Платіж лот №2.pdf 15.12.2018 20:47
- Рішення від 19.12.2018 № 12940 + лист Замовнику.pdf 19.12.2018 20:10
- Про перенесення UA-2018-11-20-000886-a.pdf 08.01.2019 17:17
- Інформація про резолютивну частину рішення від 09.01.2019 № 233.pdf 10.01.2019 17:40
- Рішення від 09.01.2019 № 233.pdf 14.01.2019 18:07
- Протокол.pdf 30.01.2019 17:07
Дата прийняття скарги до розгляду:
15.12.2018 20:47
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
14.01.2019 18:07
Дата виконання рішення Замовником:
07.03.2019 10:21
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Протокол №15
засідання тендерного комітету
30.01.2019 м. Тернопіль
Порядок денний:
Розгляд питання щодо внесення змін у тендерну документацію щодо закупівлі № UA-2018-11-20-000886-a з «Утримання вулично-дорожньої мережі міста Тернополя на 2019р.» в т.ч: Лот-1. Утримання вулично-дорожньої мережі міста на 2019р. мікрорайонів Дружба, Кутківці, Пронятин, Березовиця м. Тернополя та Лот-2. Утримання вулично-дорожньої мережі міста на 2019р. Центральна частина міста, мікрорайонів Новий Світ, Сонячний, Східний м. Тернополя».
Слухали:
Голова тендерного комітету Дроздовський Андрій Казимирович запропонував внести зміни до тендерної документації щодо закупівлі № UA-2018-11-20-000886-a з «Утримання вулично-дорожньої мережі міста Тернополя на 2019р.» в т.ч: Лот-1. Утримання вулично-дорожньої мережі міста на 2019р. мікрорайонів Дружба, Кутківці, Пронятин, Березовиця м. Тернополя та Лот-2. Утримання вулично-дорожньої мережі міста на 2019р. Центральна частина міста, мікрорайонів Новий Світ, Сонячний, Східний м. Тернополя» врахувавши Рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 232-р/ пк-пз від 09.01.2019 року і № 232-р/ пк-пз від 09.01.2019 та інформацію, наведену в листі Управління Служби безпеки України в Тернопільській області від 22.01.2019 № 69/8-147(додається).
Дане питання про внесення змін у тендерну документацію щодо процедуру закупівлі «Утримання вулично-дорожньої мережі міста Тернополя на 2019р.» в т.ч: Лот-1. Утримання вулично-дорожньої мережі міста на 2019р. мікрорайонів Дружба, Кутківці, Пронятин, Березовиця м. Тернополя та Лот-2. Утримання вулично-дорожньої мережі міста на 2019р. Центральна частина міста, мікрорайонів Новий Світ, Сонячний, Східний м. Тернополя» винесено на голосування («за», «проти», «утримався»).
Голова тендерного комітету Дроздовський Андрій Казимирович_______________
(підпис)
Заступник голови тендерного комітету Соколовський Олег Іванович______________________
(підпис)
Секретар тендерного комітету Лень Павло Андрійович___________________________
(підпис)
Члени тендерного комітету: Протасевич Віктор Олегович ______________________
(підпис)
Мокляк В’ячеслав Іванович________________________
(підпис)
Клімчук Микола Андрійович_______________________
(підпис)
Рудницька Ірина Іванівна__________________________
(підпис)
Савечко Павло Михайлович________________________
(підпис)
Кравець Надія Федорівна__________________________
(підпис)
Дане питання, винесено на голосування, члени тендерного комітету проголосували _______________________.
Вирішили:
1. Внести зміни у тендерну документацію щодо процедури закупівлі «Утримання вулично-дорожньої мережі міста Тернополя на 2019р.» в т.ч: Лот-1. Утримання вулично-дорожньої мережі міста на 2019р. мікрорайонів Дружба, Кутківці, Пронятин, Березовиця м. Тернополя та Лот-2. Утримання вулично-дорожньої мережі міста на 2019р. Центральна частина міста, мікрорайонів Новий Світ, Сонячний, Східний м. Тернополя».
(Перелік змін додається)
Копія інформації додається.
Дроздовський Андрій Казимирович заступник начальника управління-начальник відділу інженерно-транспортної інфраструктури – голова тендерного комітету
Соколовський Олег Іванович начальник управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології – заступник голови тендерного комітету
Лень Павло Андрійович - головний спеціаліст юридично-договірного відділу – секретар тендерного комітету
Мокляк В’ячеслав Іванович - заступник начальника відділу з експлуатації та ремонту житлового фонду
Протасевич Віктор Олегович - головний спеціаліст фінансово-бухгалтерського відділу
Клімчук Микола Андрійович - головний спеціаліст відділу благоустрою та екології
Рудницька Ірина Іванівна - заступник начальника управління з економічних питань
Савечко Павло Михайлович - завідувач сектору з питань енергозабезпечення
Кравець Надія Федорівна - начальник фінансово-бухгалтерського відділу
Скарга
Виконана замовником
Про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Номер:
c5a2ccd533384526be8b86213113e552
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-11-20-000886-a.c1
Назва:
Про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Скарга:
ТОВ “Свій лад” прийняло рішення взяти участь в даних відкритих торгах, шляхом подання тендерної пропозиції.
Ознайомившись з вимогами тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету 20.11.2018р. №168 (надалі – Тендерна документація) , ТОВ “Свій лад” вбачає, що не має можливості прийняти участь у відкритих торгах, оскільки тендерна документація містить вимоги, які є дискримінаційними, та унеможливлюють участь у відкритих торгах із публікацією англійською мовою, тих учасників, які не ведуть господарську діяльність на території Тернопільської області, а лише мають відповідний намір. Повний текст скарги викладено в додатку.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга лот1.pdf 15.12.2018 20:15
- Платіж лот№1.pdf 15.12.2018 20:15
- Рішення від 19.12.2018 № 12939 + лист Замовнику.pdf 19.12.2018 20:09
- Про перенесення UA-2018-11-20-000886-a.pdf 08.01.2019 17:15
- Інформація про резолютивну частину рішення від 09.01.2019 № 232.pdf 10.01.2019 16:44
- Рішення від 09.01.2019 № 232.pdf 14.01.2019 18:04
- Протокол.pdf 30.01.2019 17:07
Дата прийняття скарги до розгляду:
15.12.2018 20:15
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
14.01.2019 18:05
Дата виконання рішення Замовником:
07.03.2019 10:20
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Протокол №15
засідання тендерного комітету
30.01.2019 м. Тернопіль
Порядок денний:
Розгляд питання щодо внесення змін у тендерну документацію щодо закупівлі № UA-2018-11-20-000886-a з «Утримання вулично-дорожньої мережі міста Тернополя на 2019р.» в т.ч: Лот-1. Утримання вулично-дорожньої мережі міста на 2019р. мікрорайонів Дружба, Кутківці, Пронятин, Березовиця м. Тернополя та Лот-2. Утримання вулично-дорожньої мережі міста на 2019р. Центральна частина міста, мікрорайонів Новий Світ, Сонячний, Східний м. Тернополя».
Слухали:
Голова тендерного комітету Дроздовський Андрій Казимирович запропонував внести зміни до тендерної документації щодо закупівлі № UA-2018-11-20-000886-a з «Утримання вулично-дорожньої мережі міста Тернополя на 2019р.» в т.ч: Лот-1. Утримання вулично-дорожньої мережі міста на 2019р. мікрорайонів Дружба, Кутківці, Пронятин, Березовиця м. Тернополя та Лот-2. Утримання вулично-дорожньої мережі міста на 2019р. Центральна частина міста, мікрорайонів Новий Світ, Сонячний, Східний м. Тернополя» врахувавши Рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 232-р/ пк-пз від 09.01.2019 року і № 232-р/ пк-пз від 09.01.2019 та інформацію, наведену в листі Управління Служби безпеки України в Тернопільській області від 22.01.2019 № 69/8-147(додається).
Дане питання про внесення змін у тендерну документацію щодо процедуру закупівлі «Утримання вулично-дорожньої мережі міста Тернополя на 2019р.» в т.ч: Лот-1. Утримання вулично-дорожньої мережі міста на 2019р. мікрорайонів Дружба, Кутківці, Пронятин, Березовиця м. Тернополя та Лот-2. Утримання вулично-дорожньої мережі міста на 2019р. Центральна частина міста, мікрорайонів Новий Світ, Сонячний, Східний м. Тернополя» винесено на голосування («за», «проти», «утримався»).
Голова тендерного комітету Дроздовський Андрій Казимирович_______________
(підпис)
Заступник голови тендерного комітету Соколовський Олег Іванович______________________
(підпис)
Секретар тендерного комітету Лень Павло Андрійович___________________________
(підпис)
Члени тендерного комітету: Протасевич Віктор Олегович ______________________
(підпис)
Мокляк В’ячеслав Іванович________________________
(підпис)
Клімчук Микола Андрійович_______________________
(підпис)
Рудницька Ірина Іванівна__________________________
(підпис)
Савечко Павло Михайлович________________________
(підпис)
Кравець Надія Федорівна__________________________
(підпис)
Дане питання, винесено на голосування, члени тендерного комітету проголосували _______________________.
Вирішили:
1. Внести зміни у тендерну документацію щодо процедури закупівлі «Утримання вулично-дорожньої мережі міста Тернополя на 2019р.» в т.ч: Лот-1. Утримання вулично-дорожньої мережі міста на 2019р. мікрорайонів Дружба, Кутківці, Пронятин, Березовиця м. Тернополя та Лот-2. Утримання вулично-дорожньої мережі міста на 2019р. Центральна частина міста, мікрорайонів Новий Світ, Сонячний, Східний м. Тернополя».
(Перелік змін додається)
Копія інформації додається.
Дроздовський Андрій Казимирович заступник начальника управління-начальник відділу інженерно-транспортної інфраструктури – голова тендерного комітету
Соколовський Олег Іванович начальник управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології – заступник голови тендерного комітету
Лень Павло Андрійович - головний спеціаліст юридично-договірного відділу – секретар тендерного комітету
Мокляк В’ячеслав Іванович - заступник начальника відділу з експлуатації та ремонту житлового фонду
Протасевич Віктор Олегович - головний спеціаліст фінансово-бухгалтерського відділу
Клімчук Микола Андрійович - головний спеціаліст відділу благоустрою та екології
Рудницька Ірина Іванівна - заступник начальника управління з економічних питань
Савечко Павло Михайлович - завідувач сектору з питань енергозабезпечення
Кравець Надія Федорівна - начальник фінансово-бухгалтерського відділу
Скарга
Залишено без розгляду
Cкарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель . Лот 2
Номер:
0f43811a4c1248a6b1d35549a901e952
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-11-20-000886-a.a5
Назва:
Cкарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель .
Лот 2
Скарга:
Найменування органу оскарження - Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
м.Київ, вул. М. Василя Липківського, 45
Скаржник — Товариство з обмеженою відповідальністю “Свій лад”
18024, Черкаська обл., м.Черкаси, вул.Руставі, буд.13, кв.84
код ЄДРПОУ 37930317
Замовник - Управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради
46001, Україна, Тернопільська область обл., Тернопіль, вул. Коперника, буд.1
код ЄДРПОУ 35939939
СКАРГА
про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
№ закупівлі - UA-2018-11-20-000886-a
Назва закупівлі - Утримання вулично-дорожньої мережі міста Тернополя на 2019р
Retaining the street-road network of the city of Ternopil by 2019
ЛОТ1 - Предмет закупівлі: Лот-1. Утримання вулично-дорожньої мережі міста на 2019р. мікрорайонів Дружба, Кутківці, Пронятин, Березовиця м. Тернополя
Управлінням житлово-комунального господарства, благоустрою та екології оголошено відкриті торги на закупівлю Утримання вулично-дорожньої мережі міста Тернополя на 2019р № закупівлі — UA-2018-11-20-000886-a
ТОВ “Свій лад” прийняло рішення взяти участь в даних відкритих торгах, шляхом подання тендерної пропозиції.
Ознайомившись з вимогами тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету 20.11.2018р. №168 (надалі – Тендерна документація) , ТОВ “Свій лад” вбачаючи, що не має можливості прийняти участь у відкритих торгах, оскільки тендерна документація містить вимоги, які є дискримінаційними, та унеможливлюють участь у відкритих торгах із публікацією англійською мовою, тих учасників, які не ведуть господарську діяльність на території Тернопільської області, а лише мають відповідний намір, подало 15 грудня 2018 скаргу до органу оскарження.
Колегією було встановлено, що взяти участь у даній процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, в яких матеріально-технічна база розміщена на території міста Тернополя та/або Тернопільського району, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №232р/пк-пз від 09.01.2019 зобов'язано Управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "ДК 021:2015: 77314000-4 — Послуги з утримання територій", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2018-11-20-000886-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення, за лотом № 1.
Замовник рішенням тендерного комітету 30.01.2018р. №15 затвердив в новій редакції тендерну документацію та додаток 5 До тендерної документації на закупівлю : «Утримання вулично-дорожньої мережі міста Тернополя на 2019р.» (ДК 021:2015 код 77314000-4 - Послуги з утримання територій) в т.ч.:
Лот-1. Утримання вулично-дорожньої мережі міста на 2019р. мікрорайонів Дружба, Кутківці, Пронятин, Березовиця м. Тернополя;
Лот-2. Утримання вулично-дорожньої мережі міста на 2019р. Центральна частина міста, мікрорайонів Новий Світ, Сонячний, Східний м. Тернополя.
При цьому Замовник оприлюднив 30 січня 2019 о 17:11 документ під назвою «Перелік змін» зміст якого наступний:
«Перелік змін, що вносяться до тендерної документації предмета закупівлі: «Утримання вулично-дорожньої мережі міста Тернополя на 2019р.» (ДК 021:2015 код 77314000-4 - Послуги з утримання територій) в т.ч.:
Лот-1. Утримання вулично-дорожньої мережі міста на 2019р. мікрорайонів Дружба, Кутківці, Пронятин, Березовиця м. Тернополя;
Лот-2. Утримання вулично-дорожньої мережі міста на 2019р. Центральна частина міста, мікрорайонів Новий Світ, Сонячний, Східний м. Тернополя.
1. Подання та розкриття тендерної пропозиції - п.1. Кінцевий строк подання тендерної пропозиції до 07.02.2019р.
2. Додаток 5 – Довідка «Про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, у тому числі власних виробничих потужностей та/або центрів обслуговування, що знаходяться на відстані до 20 км від місця надання вказаних у закупівлі послуг, для забезпечення повноцінного та стабільного функціонування (надання послуг) зазначених у тендерній документації» та тендерну документацію викласти в новій редакції.»
Тобто, замовник зазначив лише 2 зміни, а саме дату та час подання та розкриття тендерних пропозицій та вимоги до матеріально-технічної бази.
Не погоджуючись із зазначеними змінами до тендерної документації, в частині вимоги розташування матеріально-технічної бази на відстані до 20 км до місця надання послуг, скаржник подав скаргу до органу оскарження.
Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 1908-р/пк-пз від 21.02.2019 зобов'язано Управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "ДК 021:2015: 77314000-4 — Послуги з утримання територій", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2018-11-20-000886-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення, за лотом №1.
На виконання рішення органу оскарження 25.02.2019 р. Замовник вніс зміни до тендерної документації, усунувши порушення.
Учасник під час підготовки тендерної пропозиції виявив, що Замовник грубо порушив норми ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме вимоги абзацу другого частини другої статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі», яким передбачено, що Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться.
Так замовник, ще при внесенні змін до тендерної документації 30.01.2019 року в окремому документі не оприлюднив перелік ВСІХ змін, які вносив до тендерної документації. Тобто, таким чином Замовник приховав в тендерній документації зміни, які вніс, щоб потенційні учасники при підготовці тендерної пропозиції не звернули на них увагу.
Зокрема мова йде про вимогу тендерної документації, викладену в пункті другому Частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» :
«2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (вказуються лише працівники, з якими оформлено трудові відносини згідно вимог Кодексу законів про працю України та стаж роботи на підприємстві Учасника не менше одного року) - згідно Додатку 5 тендерної документації.».
Звертаємо увагу, що в первинній тендерній документації, затвердженій рішенням тендерного комітету від 20.11.2018р. №168 не було вимоги щодо наявності працівників в яких та стаж роботи на підприємстві Учасника не менше одного року.
В оприлюдненому Замовником 30 січня 2019 о 17:11 документі під назвою «Перелік змін» також не було інформації щодо внесення змін до пункту другого Частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» в частині зазначення стажу роботи працівників.
Звертаємо увагу, що законодавець передбачив абзацом другим частини другої статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» вимогу щодо оприлюднення в окремому документі переліку змін, які вносяться до тендерної документації, для можливості учасникам оперативно орієнтуватися у змінах до тендерної документації, оскільки час на підготовку тендерної пропозиції, після внесення до тендерної документації змін, менший ніж час на підготовку тендерної пропозиції від дня публікації тендерної документації, як мінімум в двічі.
Таким чином, Замовник умисно порушив принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі, передбачений статтею 3 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Оскільки замовник залишив вимогу щодо стажу роботи працівників на підприємстві Учасника не менше одного року в тендерній документації, затвердженій рішенням замовника від 25.02.2019р. №36, вважаємо за необхідне оскаржити дану вимогу, незважаючи на те, що вона була і в тендерній документації затверджені рішенням замовника 30.01.2018р. №15, так як Замовник приховав дані зміни і вніс їх в супереч законодавства.
Вважаємо вимогу Замовника щодо стажу роботи працівників на підприємстві Учасника не менше одного року також дискримінаційною, оскільки Замовник таким чином обмежив участь у торгах тих учасників які, з тої чи іншої причини прийняли на роботу нових працівників. Тобто, ті учасники, які лише почали господарську діяльність, або ті, які звільняли людей, а потім набирали новий штат, як Скаржник, не можуть прийняти участь в даній закупівлі, бо їх працівники працюють менше одного року.
Відповідно до статті 43 Конституції України, кожен має право на працю, що включає можливість заробляти собі на життя працею, яку він вільно обирає або на яку вільно погоджується. Держава створює умови для повного здійснення громадянами права на працю, гарантує рівні можливості у виборі професії та роду трудової діяльності, реалізовує програми професійно-технічного навчання, підготовки і перепідготовки кадрів відповідно до суспільних потреб.
Таким чином, ставлячи вимогу щодо стажу роботи на підприємстві більше одного року, замовник обмежує право займатися господарською діяльністю учасникам, які забезпечили Конституційне право на працю своїх працівників, а саме тих хто проявляв бажання звільнятися і відповідно тих, кого прийняли на роботу і які пропрацювали менше одного року.
Така вимога є необґрунтованою та дискримінаційною.
Таким чином, Замовник, порушивши принцип відкритості та публічності на всіх стадіях процесу, не опублікувавши внесені зміни в окремому документі, порушив право учасника на оперативну та належну підготовку тендерної пропозиції, а також встановивши дискримінаційні вимоги, порушив право ТОВ “Свій лад” на участь у відкритих торгах, оскільки у ТОВ “Свій лад” наявні у штаті працівники, які пропрацювали на підприємстві менше року.
Користуючись правом, наданим статтею 18 ЗУ “Про публічні закупівлі”, -
ПРОШУ:
Встановити порушення Замовником, Управлінням житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради, законодавства з питань публічних закупівель, а саме відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, під час оприлюднення переліку змін 30.01.2019 р. та порушення законодавства з питань публічних закупівель під час затвердження Тендерної документації у закупівлі № - UA-2018-11-20-000886-a Утримання вулично-дорожньої мережі міста Тернополя на 2019р , в частині встановлення дискримінаційної вимоги щодо наявності працівників в яких та стаж роботи на підприємстві Учасника не менше одного року, з підстав викладених в мотивувальній частині.
Зобов’язати Замовника, Управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради, внести відповідні зміни до Тендерної документації, а саме виключити вимогу щодо наявності працівників в яких та стаж роботи на підприємстві Учасника не менше одного року, з підстав викладених в мотивувальній частині.
Додаток: платіжне доручення.
03.03.2019
Директор О.В. Цибульський
Пов'язані документи:
Учасник
- 886 лот 1.pdf 03.03.2019 23:03
- 886 001.jpg 03.03.2019 23:03
- Рішення від 06.03.2019 № 2481 + лист Замовнику.pdf 06.03.2019 19:39
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.03.2019 23:03
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
06.03.2019 19:40
Скарга
Залишено без розгляду
Cкарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель . Лот 2
Номер:
34c8003323b94ff9a4f7ffb5522c6b2f
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-11-20-000886-a.a6
Назва:
Cкарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель .
Лот 2
Скарга:
Найменування органу оскарження - Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
м.Київ, вул. М. Василя Липківського, 45
Скаржник — Товариство з обмеженою відповідальністю “Свій лад”
18024, Черкаська обл., м.Черкаси, вул.Руставі, буд.13, кв.84
код ЄДРПОУ 37930317
Замовник - Управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради
46001, Україна, Тернопільська область обл., Тернопіль, вул. Коперника, буд.1
код ЄДРПОУ 35939939
СКАРГА
про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
№ закупівлі - UA-2018-11-20-000886-a
Назва закупівлі - Утримання вулично-дорожньої мережі міста Тернополя на 2019р
Retaining the street-road network of the city of Ternopil by 2019
ЛОТ2 - Предмет закупівлі: Лот-2. Утримання вулично-дорожньої мережі міста на 2019р. Центральна частина міста, мікрорайонів Новий Світ, Сонячний, Східний м. Тернополя.
Управлінням житлово-комунального господарства, благоустрою та екології оголошено відкриті торги на закупівлю Утримання вулично-дорожньої мережі міста Тернополя на 2019р № закупівлі — UA-2018-11-20-000886-a
ТОВ “Свій лад” прийняло рішення взяти участь в даних відкритих торгах, шляхом подання тендерної пропозиції.
Ознайомившись з вимогами тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету 20.11.2018р. №168 (надалі – Тендерна документація) , ТОВ “Свій лад” вбачаючи, що не має можливості прийняти участь у відкритих торгах, оскільки тендерна документація містить вимоги, які є дискримінаційними, та унеможливлюють участь у відкритих торгах із публікацією англійською мовою, тих учасників, які не ведуть господарську діяльність на території Тернопільської області, а лише мають відповідний намір, подало 15 грудня 2018 скаргу до органу оскарження.
Колегією було встановлено, що взяти участь у даній процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, в яких матеріально-технічна база розміщена на території міста Тернополя та/або Тернопільського району, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №233р/пк-пз від 09.01.2019 зобов'язано Управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "ДК 021:2015: 77314000-4 — Послуги з утримання територій", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2018-11-20-000886-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення, за лотом № 2.
Замовник рішенням тендерного комітету 30.01.2018р. №15 затвердив в новій редакції тендерну документацію та додаток 5 До тендерної документації на закупівлю : «Утримання вулично-дорожньої мережі міста Тернополя на 2019р.» (ДК 021:2015 код 77314000-4 - Послуги з утримання територій) в т.ч.:
Лот-1. Утримання вулично-дорожньої мережі міста на 2019р. мікрорайонів Дружба, Кутківці, Пронятин, Березовиця м. Тернополя;
Лот-2. Утримання вулично-дорожньої мережі міста на 2019р. Центральна частина міста, мікрорайонів Новий Світ, Сонячний, Східний м. Тернополя.
При цьому Замовник оприлюднив 30 січня 2019 о 17:11 документ під назвою «Перелік змін» зміст якого наступний:
«Перелік змін, що вносяться до тендерної документації предмета закупівлі: «Утримання вулично-дорожньої мережі міста Тернополя на 2019р.» (ДК 021:2015 код 77314000-4 - Послуги з утримання територій) в т.ч.:
Лот-1. Утримання вулично-дорожньої мережі міста на 2019р. мікрорайонів Дружба, Кутківці, Пронятин, Березовиця м. Тернополя;
Лот-2. Утримання вулично-дорожньої мережі міста на 2019р. Центральна частина міста, мікрорайонів Новий Світ, Сонячний, Східний м. Тернополя.
1. Подання та розкриття тендерної пропозиції - п.1. Кінцевий строк подання тендерної пропозиції до 07.02.2019р.
2. Додаток 5 – Довідка «Про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, у тому числі власних виробничих потужностей та/або центрів обслуговування, що знаходяться на відстані до 20 км від місця надання вказаних у закупівлі послуг, для забезпечення повноцінного та стабільного функціонування (надання послуг) зазначених у тендерній документації» та тендерну документацію викласти в новій редакції.»
Тобто, замовник зазначив лише 2 зміни, а саме дату та час подання та розкриття тендерних пропозицій та вимоги до матеріально-технічної бази.
Не погоджуючись із зазначеними змінами до тендерної документації, в частині вимоги розташування матеріально-технічної бази на відстані до 20 км до місця надання послуг, скаржник подав скаргу до органу оскарження.
Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 1909-р/пк-пз від 21.02.2019 зобов'язано Управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "ДК 021:2015: 77314000-4 — Послуги з утримання територій", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2018-11-20-000886-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення, за лотом №2.
На виконання рішення органу оскарження 25.02.2019 р. Замовник вніс зміни до тендерної документації, усунувши порушення.
Учасник під час підготовки тендерної пропозиції виявив, що Замовник грубо порушив норми ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме вимоги абзацу другого частини другої статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі», яким передбачено, що Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться.
Так замовник, ще при внесенні змін до тендерної документації 30.01.2019 року в окремому документі не оприлюднив перелік ВСІХ змін, які вносив до тендерної документації. Тобто, таким чином Замовник приховав в тендерній документації зміни, які вніс, щоб потенційні учасники при підготовці тендерної пропозиції не звернули на них увагу.
Зокрема мова йде про вимогу тендерної документації, викладену в пункті другому Частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» :
«2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (вказуються лише працівники, з якими оформлено трудові відносини згідно вимог Кодексу законів про працю України та стаж роботи на підприємстві Учасника не менше одного року) - згідно Додатку 5 тендерної документації.».
Звертаємо увагу, що в первинній тендерній документації, затвердженій рішенням тендерного комітету від 20.11.2018р. №168 не було вимоги щодо наявності працівників в яких та стаж роботи на підприємстві Учасника не менше одного року.
В оприлюдненому Замовником 30 січня 2019 о 17:11 документі під назвою «Перелік змін» також не було інформації щодо внесення змін до пункту другого Частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» в частині зазначення стажу роботи працівників.
Звертаємо увагу, що законодавець передбачив абзацом другим частини другої статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» вимогу щодо оприлюднення в окремому документі переліку змін, які вносяться до тендерної документації, для можливості учасникам оперативно орієнтуватися у змінах до тендерної документації, оскільки час на підготовку тендерної пропозиції, після внесення до тендерної документації змін, менший ніж час на підготовку тендерної пропозиції від дня публікації тендерної документації, як мінімум в двічі.
Таким чином, Замовник умисно порушив принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі, передбачений статтею 3 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Оскільки замовник залишив вимогу щодо стажу роботи працівників на підприємстві Учасника не менше одного року в тендерній документації, затвердженій рішенням замовника від 25.02.2019р. №36, вважаємо за необхідне оскаржити дану вимогу, незважаючи на те, що вона була і в тендерній документації затверджені рішенням замовника 30.01.2018р. №15, так як Замовник приховав дані зміни і вніс їх в супереч законодавства.
Вважаємо вимогу Замовника щодо стажу роботи працівників на підприємстві Учасника не менше одного року також дискримінаційною, оскільки Замовник таким чином обмежив участь у торгах тих учасників які, з тої чи іншої причини прийняли на роботу нових працівників. Тобто, ті учасники, які лише почали господарську діяльність, або ті, які звільняли людей, а потім набирали новий штат, як Скаржник, не можуть прийняти участь в даній закупівлі, бо їх працівники працюють менше одного року.
Відповідно до статті 43 Конституції України, кожен має право на працю, що включає можливість заробляти собі на життя працею, яку він вільно обирає або на яку вільно погоджується. Держава створює умови для повного здійснення громадянами права на працю, гарантує рівні можливості у виборі професії та роду трудової діяльності, реалізовує програми професійно-технічного навчання, підготовки і перепідготовки кадрів відповідно до суспільних потреб.
Таким чином, ставлячи вимогу щодо стажу роботи на підприємстві більше одного року, замовник обмежує право займатися господарською діяльністю учасникам, які забезпечили Конституційне право на працю своїх працівників, а саме тих хто проявляв бажання звільнятися і відповідно тих, кого прийняли на роботу і які пропрацювали менше одного року.
Така вимога є необґрунтованою та дискримінаційною.
Таким чином, Замовник, порушивши принцип відкритості та публічності на всіх стадіях процесу, не опублікувавши внесені зміни в окремому документі, порушив право учасника на оперативну та належну підготовку тендерної пропозиції, а також встановивши дискримінаційні вимоги, порушив право ТОВ “Свій лад” на участь у відкритих торгах, оскільки у ТОВ “Свій лад” наявні у штаті працівники, які пропрацювали на підприємстві менше року.
Користуючись правом, наданим статтею 18 ЗУ “Про публічні закупівлі”, -
ПРОШУ:
Встановити порушення Замовником, Управлінням житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради, законодавства з питань публічних закупівель, а саме відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, під час оприлюднення переліку змін 30.01.2019 р. та порушення законодавства з питань публічних закупівель під час затвердження Тендерної документації у закупівлі № - UA-2018-11-20-000886-a Утримання вулично-дорожньої мережі міста Тернополя на 2019р , в частині встановлення дискримінаційної вимоги щодо наявності працівників в яких та стаж роботи на підприємстві Учасника не менше одного року. з підстав викладених в мотивувальній частині.
Зобов’язати Замовника, Управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради, внести відповідні зміни до Тендерної документації, а саме виключити вимогу щодо наявності працівників в яких та стаж роботи на підприємстві Учасника не менше одного року, з підстав викладених в мотивувальній частині.
Додаток: платіжне доручення.
03.03.2019
Директор О.В. Цибульський
Пов'язані документи:
Учасник
- 886-лот 2.pdf 03.03.2019 23:04
- 886(2) 001.jpg 03.03.2019 23:04
- від 06.03.2019 № 2482.pdf 06.03.2019 19:38
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.03.2019 23:04
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
06.03.2019 19:38