-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів)
Завершена
1 666 666.67
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.3% або 5 000.00 UAH
мін. крок: 0.3% або 5 000.00 UAH
Період оскарження:
27.03.2019 20:19 - 11.04.2019 00:00
Вимога
Відхилено
Відстань до СТО
Номер:
4fabd1a9ec8c407fb4bd18794916e11f
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-27-003155-b.c1
Назва:
Відстань до СТО
Вимога:
Виходячи зі статті 3 та відповідно до ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги. Вами порушена дана вимога законодавства, оскільки свідомо встановлені дискримінаційні вимоги з метою обмеження кола потенційних учасників, що забезпечує можливу участь та перемогу в закупівлі певних компаній. Вимагаємо з метою забезпечення конкурентності та забезпечення реалізації принципів публічних закупівель виключити такі дискримінаційні умови: 1. Вимагаємо виключити (змінити) вимогу про наявність СТО в межах Києво-Святошинського району. Повідомляємо, що кілометраж від Замовника до крайньої точки Києво-Святошинського району складає більше 40 км., що значно більше ніж відстань до СТО в інших районах міста Києва.
Вимагаємо виключити вимогу про наявність СТО в межах Києво-Святошинського. У разі ігнорування нашої вимоги ми вимушені будемо повідомити про це керівництво Замовника відповідний територіальний підрозділ Державної аудиторської служби та органи місцевого самоврядування.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.04.2019 17:25
Вирішення:
Шановний Учаснику торгів. Ваші висновки щодо встановлення Замовником дискримінаційних вимог в умовах тендерної документації ґрунтуються на припущеннях та невірно трактуються.
Проаналізувавши положення тендерної документації, Замовник дійшов висновку, що причиною такого звернення слугувала відсутність у Вас достатньої інформації та обґрунтувань необхідності встановлення Замовником до кваліфікаційного критерію наявності матеріально-технічної бази вимоги про знаходження СТО Учасника в Києво-Святошинському районі Київської області.
У зв’язку з вищезазначеним, вважаємо за необхідне повідомити наступне.
Управління поліції охорони в Київській області (далі- Управління, Замовник), відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 13 жовтня 2015 року № 834 «Питання функціонування органів поліції охорони, як територіальних органів Міністерства внутрішніх справ», є територіальним органом Національної поліції.
Управління у своїй діяльності керується Конституцією України, міжнародними угодами та договорами згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, Законом України «Про Національну поліцію», іншими законодавчими актами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, Міністерства внутрішніх справ України, організаційно-розпорядчими актами Національної поліції України.
Свою діяльність Управління здійснює відповідно до Закону України «Про Національну поліцію» від 05.02.2015 № 580-VIII та Положення де визначено, що основними принципами функціонування поліції охорони є забезпечення публічної безпеки і порядку, боротьба із злочинністю на місцевому рівні шляхом охорони об’єктів, майна всіх форм власності, охорони фізичних осіб, запобігання та припинення правопорушень у місцях несення служби.
Основним завданням підрозділів Управління є охорона, зокрема, об’єктів державної власності, в тому числі об’єктів стратегічного значення, об’єктів права приватної і комунальної власності, фізичних осіб від злочинних посягань, охорона публічної безпеки і порядку та боротьба зі злочинністю в системі єдиної дислокації Національної поліції.
Управління є органом державної влади та юридичною особою публічного права втручання в діяльність якого з метою перешкоджання виконання ним відповідних повноважень чи будь-які протиправні дії мають наслідком відповідальність відповідно до закону.
Управління, відповідно до покладених завдань забезпечує цілодобове та оперативне реагування на виклики тривоги з метою запобігання вчиненню правопорушень і протидії злочинності для забезпечення безпеки та захисту інтересів громадян і держави.
Територією надання послуг охорони для Управління є Київська область за виключенням м. Києва (як окрема адміністративно-територіальна одиниця м. Київ в склад Київської області не входить).
Наявність справних транспортних засобів є важливою складовою належного матеріально-технічного забезпечення нарядів реагування для постійної готовності до надання послуг охорони, оперативного та цілодобового реагування на виклики.
Найбільша кількість транспортних засобів, нарядів реагування та об’єктів охорони Замовника, в тому числі стратегічних, знаходиться в Києво-Святошинському районі Київської області. Вказаний район є територіальною адміністративною одиницею в центрі Київської області.
Доставка транспортних засобів на СТО Учасника для проведення технічного огляду та ремонту автомобілів здійснюється за рахунок Замовника, що означає потребу нести додаткові витрати на пальне. Тому в п.1 розділу 1 Додатку 1 тендерної документації Замовник вказав: «1. З метою скорочення експлуатаційних витрат Замовника, Учасник повинен забезпечити надання послуг на власній/орендованій або партнерській станції технічного обслуговування (СТО), яка найближче знаходиться до місця дислокації транспортних засобів Замовника».
Звертаємо увагу, що Замовник не встановлював дискримінаційних вимог по відношенню до місцезнаходження Учасника, його юридичної реєстрації чи наявності офісу в Києво-Святошинському районі Київської області. Крім того, Замовник не обмежував Учасника в правах, вимагаючи наявності виключно власного СТО.
Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено право Замовника встановлювати в тендерній документації такий кваліфікаційний критерій до Учасника як наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Відповідно до статті 22 Закону, Замовник має встановити в тендерній документації вимоги до обраного кваліфікаційного критерію та спосіб підтвердження відповідності Учасників установленому критерію. Виходячи із предмету закупівлі, вимоги до СТО Замовник вважає одними із основних в складі кваліфікаційного критерію на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази та не може знехтувати жодними вимогами встановленими в тендерній документації.
Відповідно до оголошення та тендерної документації процедура відкритих торгів здійснюється за предметом закупівлі в цілому, тобто умовно одним лотом. Відповідно до абзацу 4 пункту 1 розділу II наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 Замовник може визначати окремі частини предмета закупівлі за місцем надання послуг. На сьогоднішній день, Замовнику вже надаються послуги з технічного обслуговування та ремонту транспортних засобів на СТО в м. Києві для обслуговування автомобілів, місцем дислокації яких є м. Київ. Дана ж процедура торгів оголошена з урахуванням потреби Замовника в обслуговуванні решти автомобілів та за іншим місцем надання послуг. Тому вважаємо, що всі вимоги Замовника в тендерній документації є правомірними з об’єктивно обґрунтованою метою, способи досягнення якої є належними та необхідними.
Статус вимоги:
Відхилено