-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Інженерні послуги різні
паспортизація водних об'єктів, розташованих на території Луганської області
Торги не відбулися
3 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 15 000.00 UAH
Період оскарження:
10.04.2019 12:53 - 21.04.2019 00:00
Вимога
Відхилено
Надлишкові та дискримінаційні умови
Номер:
7440b6cc1dec44938e15714074170d26
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-10-000778-b.c1
Назва:
Надлишкові та дискримінаційні умови
Вимога:
При поверхневому розгляді "ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЩО ВИМАГАЄТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЙНИХ КРИТЕРІЇВ ТА ІНШИХ ВИМОГ, НЕОБХІДНИХ ДЛЯ ОЦІНКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ" Додатку 1, виявлено надлишкові вимоги до учасників:
1) "- квадрокоптер із камерою з високою роздільною здатністю;"
При виготовленні паспорту водного об'єкту, на нашу думку, зйомка з квадрокоптеру не є обов'язковою умовою для якісного виконання роботи; існують інші типи літальних апаратів, крім квадрокоптерів, які можуть виконувати аналогічні задачі; більшість території Луганської області знаходиться в зоні ООС де польоти дронів суттєво обмежені або заборонені;
2) "- наявність у штаті фахівця(ів) інженера-землевпорядника,"
Більшість проектних організацій не має в ШТАТІ інженера-землевпорядника бо його функції при виконанні робіт може якісно виконати інженер-геодезіст, або, при потребі, з землевпорядником укладають ГПД;
3. "сертифікат відповідності системи екологічного менеджменту із розробки паспортів водних об'єктів стандарту ISO 14001:2015".
Яким чином цей пункт може впливати на якісне виконання роботи? Які ризики та впливи на екологію існують при виконанні робіт пов'язаних з виготовленням паспортів? Чи є цей сертифікат обов'язковим при виконанны робіт пов'язаних с парпотизацією водойм.
4) п.п. про наявність кількості тахеометрів та GPS приймачів, режиму запису на ехолоті.
В "ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЩО ВИМАГАЄТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЙНИХ КРИТЕРІЇВ ТА ІНШИХ ВИМОГ, НЕОБХІДНИХ ДЛЯ ОЦІНКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ" відсутний п.3.
Пригадуючи умови аналогічного тендеру який відбувався і з третього разу відбувся у минулому році, його умови, висновки комісії з тих самих осіб, та результати виконання договору постає багато питань. В минулому не потрібен був гідротехнік, не потрібен був коптер, землевпорядник, а потрібні були відгуки. Робота виконана, акти підписані, паспорти прийняті. Все здавалося б добре. Чому тоді умови аналогічного тендеру навіть приблизно не аналогічні минулим?
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь.docx 16.04.2019 16:24
Дата подачі:
15.04.2019 15:31
Вирішення:
Вимога UA-2019-04-10-000778-b.c1 від 15.04.2019.
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
16.04.2019 16:26
Підтвердження вирішення:
Докладно розглянувши вашу вимогу роз’яснюємо.
Відповідно до частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв до закупівлі, а саме:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Враховуючи значний обсяг надання послуг та регіональну специфіку надання послуг, а також беручи до уваги досвід проведення попередніх закупівель, з метою забезпечення якісного та своєчасного надання послуг Замовник встановив кваліфікаційні критерії до Учасників, які на думку Замовника, необхідні та достатні аби забезпечити упевненість Замовника у спроможності Учасників надати послуги відповідної якості. Крім того, Замовник зазначив перелік необхідного обладнання, яке повинно використовуватися для отримання запланованого результату з надання послуг. Метою встановлення таких вимог щодо наявності обладнання є забезпечення якісного, мобільного та своєчасного виконання робіт на об’єктах. На нашу думку вказане обладнання зможе забезпечити досягнення цілі.
Водночас, керуючись принципами здійснення публічних закупівель, встановленими у статті 3 Закону, Замовник передбачив, що матеріально-технічна база, необхідна для надання послуг може бути у власності Учасника або орендуватися ним (частина 1 Додатку 1). Аналогічна позиція стосовно наявності працівників відповідної кваліфікації – Учасник може мати у штаті власних фахівців або залучити їх шляхом субпідряду (частина 2 Додатку 1 ТД; п.5.4.2. проекту договору, Додаток 6 ТД). Отже, умови для конкуренції встановлено однакові для всіх Учасників, які планують взяти участь в тендері.
Частиною третьою статті 22 Закону встановлено, що ТД повинна містити:
«…посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами…». Відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 31.12.2015 № 221 міжнародний стандарт ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування» був прийнятий також у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 14001:2015), вимога Замовника щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників сертифікату відповідності системи екологічного менеджменту із розробки паспортів водних об’єктів стандарту ISO 14001:2015 стандартним характеристикам та вимогам, є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності якості послуг учасника міжнародним та національним стандартам якості у розумінні Закону.
Звертаємо увагу, що наказом Державної авіаційної служби України від 11.05.2018 № 430/210 та постановою КМУ від 06.12.2017 № 954 регулюється порядок та умови використання дронів (зокрема в зоні ООС), нормативні документи не виключають можливість застосування квадрокоптерів на території Луганської області.
З урахуванням вищевикладеного вважаємо, що підстави для внесення змін до тендерної документації по закупівлі UA-2019-04-10-000778-b відсутні.
Задовільнена:
Ні