• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Автомобілі екстреної (швидкої) медичної допомоги типу «В» з устаткуванням

Завершена

11 750 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 58 750.00 UAH
Період оскарження: 22.03.2019 14:37 - 19.04.2019 00:00
Вимога
Відхилено

Незаконні вимоги в тендерній документації

Номер: f67dfec853ec4239b19a851fa13fe6f0
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-22-001856-b.a2
Назва: Незаконні вимоги в тендерній документації
Вимога:
У п.24 таблиці 10 Додатку 3 до тендерної документації (Сумка-укладка для невідкладної допомоги) Замовник вимагає наявність у сумці одноразових медичних виробів та інструментів, що не передбачені ДСТУ 7032:2009 для автомобілів швидкої медичної допомоги (тип В), а саме: «Набір вентиляційних масок з силікованим надувним ущільненням, що містить по одній шт. наступних розмірів: для дорослих, розмір 5; для дітей та підлітків , розмір 3. Набір вентиляційних силіконових масок, що містить по одній шт. наступних розмірів: для дітей, 3-12 років; для дітей, 1-3 років; для немовлят до 1 року; для новонароджених. Набір орофарингеальних трубок, що містить по одній шт. наступних розмірів: для дорослих, розмір 3; для підлітків, розмір 2; для дітей, розмір 1; для маленьких дітей, розмір 0; для новонароджених, розмір 000. Набір назофарингеальних трубок, що містить по одній шт. наступних розмірів: ch. 26; ch. 30. Набір одноразових аспіраційних катетерів, що містить по 3 шт. наступних розмірів: Ch. 06 / діаметр 2 мм,Ch. 10 / діаметр 3 мм,Ch. 12 / діаметр 4 мм. Ларингоскоп, металевий, з 2 клинками McIntosh, розміри 1 та 3, з батарейками. Набір одноразових ендотрахеальних трубок, що містить по одній ендотрахеальній трубці з конектором без роздувної манжети: Ch. 10 / діметр 2,5 мм та Ch. 16 / діаметр 4,0 мм, 1 ендотрахеальна трубка з конектором та з роздувною манжетою: Ch. 20 / діметр 5,0 мм, Ch. 26 / діаметр 6,5 мм, Ch. 30 / діметр 7,5 мм. Інтубаційний набір, що містить по 1 шт. наступних: Інтубаційні щипці Magill (малі); Інтубаційні щипці Magill (великі); Шпатель, Шприц (10 мл, одноразовий); 1 рулон лейкопластиру; Зажим Pean. Сфігмоманометр. Набір малих медичних інструментів, що містить по 1 шт. наступних: Неврологічний молоток, Джгут, що затягується одною рукою, Пінцет анатомічний, Пінцет хірургічний; шпатель, вигнутий пінцет, одноразовий скальпель (тип 23).» Дана вимога є дискримінаційною та незаконною, оскільки в ДСТУ 7032:2009 не передбачено комплектувати автомобіль швидкої медичної допомоги (тип В) вище перерахованими одноразовими медичними виробами. Відповідно до наказу Мінекономрозвитку від 19.12.2016 №2092 «Про внесення змін до порядку визначення предмета закупівлі», згідно з яким предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» за показниками четвертої цифри основного словника. Відповідно до Постанови КМУ від 2 жовтня 2013 року № 753 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів» - медичний виріб - будь-який інструмент, апарат, прилад, пристрій, програмне забезпечення, матеріал або інший виріб, що застосовуються як окремо, так і в поєднанні між собою (включаючи програмне забезпечення, передбачене виробником для застосування спеціально для діагностичних та/або терапевтичних цілей та необхідне для належного функціонування медичного виробу), призначені виробником для застосування з метою забезпечення діагностики, профілактики, моніторингу, лікування або полегшення перебігу хвороби пацієнта в разі захворювання, діагностики, моніторингу, лікування, полегшення стану пацієнта в разі травми чи інвалідності або їх компенсації, дослідження, заміни, видозмінювання або підтримування анатомії чи фізіологічного процесу, контролю процесу запліднення та основна передбачувана дія яких в організмі або на організм людини не досягається за допомогою фармакологічних, імунологічних або метаболічних засобів, але функціонуванню яких такі засоби можуть сприяти;. Отже, закупівля одноразових медичних виробів є окремим предметом закупівлі визначається за кодом CPV за ДК 021:2015 – 33140000-3 як медичні матеріали. Таким чином, закупівля вище перерахованих виробів у складі АШМД (тип В) може призвести до нецільового використання бюджетних коштів. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог є незаконними та порушують ч. 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов’язані з їх участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Виходячи з вищевикладеного, з метою дотримання принципів добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, недискримінації учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням вимагаємо привести документацію у відповідність з чинним законодавством України. В інакшому випадку ми будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Розглянувши вимогу № UA-2019-03-22-001856-b.a2, подану 12 квітня 2019 року, щодо приведення тендерної документації у відповідність з чинним законодавством України, повідомляємо наступне. Предмет закупівлі визначено відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454, згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VІIІ (зі змінами) та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару. Тендерна документація розроблена на основі примірної тендерної документації, з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель та з урахуванням специфіки предмета закупівлі. Відповідно до вимог ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VІIІ (зі змінами), п. 6 Розділу ІІІ тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, та інформацію щодо застосування заходів із захисту довкілля у довільній формі. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також спосіб документального підтвердження відповідності таким визначені у Додатку 3 до тендерної документації. Додаток 3 до тендерної документації містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію, технічні та якісні характеристики, вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі сформовані відповідно до вимог та норм законодавства України, ДСТУ 7032:2009, потреби Комунального закладу охорони здоров’я «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» та з урахуванням багаторічного досвіду експлуатації автомобілів екстреної (швидкої) медичної допомоги. Слід зазначити, що ДСТУ містить лише загальні вимоги до медичного устаткування, та мінімальний перелік устаткування, що повинно міститися в автомобілях швидкої медичної допомоги залежно від їх типу, а також передбачає комплектування автомобілів додатковим устаткуванням залежно від місцевих вимог та застосування національних положень у випадку, якщо вони суперечать даним відносно мінімального переліку устаткування яким комплектуються автомобілі, що визначено п. 1, п 6.5 ДСТУ 7032:2009. Окрім того, наказом Міністерства охорони здоров'я України від 06.02.2014 року №101 затверджено Примірний табель (перелік) оснащення структурних підрозділів системи екстреної медичної допомоги, який в свою чергу містить примірний перелік устаткування, яким комплектується автомобіль швидкої медичної допомоги, у тому числі, визначена необхідність комплектування автомобіля медичною валізою та одноразовими медичними інструментами та виробами медичного призначення. Таким чином, медико-технічні вимоги сформовані відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VІIІ (зі змінами), відповідають державним нормам та стандартам та не містить будь-яких дискримінаційних вимог.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги в тендерній документації

Номер: 79441dc01afa4882a6206f58aff8e541
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-22-001856-b.a1
Назва: Дискримінаційні вимоги в тендерній документації
Вимога:
Відповідно до п. 1.3 Додатку 1 Тендерної документації учасник повинен підтвердити досвід виконання аналогічного договору та надати в складі пропозицію Довідки про виконання аналогічного договору, яка повинна включати інформацію щодо замовника (покупця), предмета закупівлі, номеру, дати укладання договору та обсягу (у кількісному або вартісному виразі); Копії аналогічного договору, що наведено в довідці, з його невід’ємними частинами (копіями додаткових угод, додатків тощо) з обов’язковим наданням копій підтверджуючих документів щодо виконання цього договору. Під аналогічним договором у тендерній документації розуміється виконання учасником договору щодо поставок, того ж виду товару, який є предметом закупівлі для цих торгів. Предметом закупівлі Замовник визначив в тендерній документації: 34110000-1 Легкові автомобілі (Автомобілі екстреної (швидкої) медичної допомоги типу «В» з устаткуванням). Отже як вбачається з умов тендерної документації учасники повинні надати аналогічний договір на поставку Автомобілів екстреної (швидкої) медичної допомоги типу «В» з устаткуванням, що є дискримінаційними до учасників, які мають досвід постачання автомобілів спеціалізованого санітарного автомобіля екстренної (швидкої) медичної допомоги типу С. Відповідно до наказу Мінекономрозвитку від 19.12.2016 №2092 «Про внесення змін до порядку визначення предмета закупівлі», згідно з яким предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» за показниками четвертої цифри основного словника. Отже, враховуючи викладене, предметом даної закупівлі є: Код за ДК 021:2015 – 34110000-1 «Легкові автомобілі». В даному випадку аналогічним договором слід вважати договір на поставку товару, який визначається за показниками четвертої цифри, а саме: Код за ДК 021:2015 – 34110000-1 «Легкові автомобілі». Враховуючи викладене просимо привести документацію у відповідність до чинного законодавства, усунути дискримінаційну вимогу, шляхом внесення змін до тендерної документації та встановити, що під аналогічним договором слід розуміти виконання учасником договору щодо поставок автомобілів швидкої медичної допомоги (код ДК 021:2015 -34110000-1).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Ураховуючи пункт 29 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну «аналогічний договір». Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Так, Замовником установлено кваліфікаційний критерій щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору та визначено у тендерній документації, що під аналогічним договором розуміється виконання учасником договору щодо поставок, того ж виду товару, який є предметом закупівлі для цих торгів. Предметом закупівлі Замовник визначив в тендерній документації: 34110000-1 Легкові автомобілі (Автомобілі екстреної (швидкої) медичної допомоги типу «В» з устаткуванням). Таким чином, вид товару, який є предметом закупівлі є автомобілі екстреної (швидкої) медичної допомоги, а отже не має необхідності вносити зміни до даної вимоги, оскільки вона не дискримінує та не обмежує коло потенційних учасників. Ураховуючи викладене, замовником в тендерній документації встановлено вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Статус вимоги: Відхилено