• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

24930000-2 Фотохімікати

за відсутності на даному майданчику одиниці виміру "паков" та "каністра", кількість деяких медичних виробів було зазначено в "шт"

Завершена

2 290 543.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 2 280.46 UAH
Період оскарження: 09.04.2019 17:28 - 22.04.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: f90099e28bd742b88c926d500276e862
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-09-000899-c.a2
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовник! Ознайомившись з Протоколом №3 засідання тендерного комітету від 20 травня 2019 року (вих № 03/45), щодо дискваліфікації тендерної пропозиції Малого приватного торгово-виробничого підприємства «ОНІКО», повідомляємо наступне: 1. Замовник зазначає, що відповідно до пункту 1 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Комерційна частина повинна містити заповнений проект договору (Додаток 4) з боку Учасника без зазначення ціни на товар (роботу або послугу). В наданій Учасником тендерній пропозиції проект договору про закупівлю не відповідає зазначеній вимозі, тому що Додаток 1 «Специфікація», що є невід’ємною частиною зазначеного договору, не заповнений. Відповідно до пункту 1 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендера пропозиція, яка подається Учасником процедури закупівлі, повинна складатися з: комерційної частини та технічної частини. Комерційна частина повинна містити: …5)заповнений проект договору (Додаток 4) з боку Учасника без зазначення ціни на товар (роботу або послугу). Відповідно до пункту 3 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» Тендерної документації проект договору складається замовником з урахуванням особливостей предмету закупівлі; разом з тендерною документацією замовником в окремому файлі подається проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням змін його умов. Додаток 4 Тендерної документації містить проект Договору про закупівлю, та відповідно до пункту 12.1 Додаток 1 є саме додатком до проекту договору. Тендерна документація не містить окремих вимог щодо необхідності заповнення Учасником додатків саме до Договору. Також Тендерна документація не містить окремих вимог щодо порядку заповнення проекту договору. Отже, у складі пропозиції Мале приватне торгово-виробниче підприємство «ОНІКО» надало у складі своєї пропозиції заповнений проект договору про закупівлю, а також додаток 1, так як містить інформацію про учасника, посаду та ПІБ щодо уповноваженої особи, тому відсутні підстави для дискваліфікації поданої пропозиції МПВТП «ОНІКО». 2. Замовник зазначає, що в наданій тендерній пропозиції Учасник не дотримався вимог «Медико-технічного завдання на закупівлю» Додатку 3 за лотом 1, а саме: Учасник невірно зазначив одиницю виміру в пунктах 1-7,10 та 11 при оформленні та наданні «Форми тендерної пропозиції». Відповідно до п.п. 4.1 п. 4 Загальні положення Тендерної Документації , найменування предмета закупівлі – 24930000-2 Фотохімікати. Відповідно до п. 1 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів (у форматі PDF)без графічно-комп’ютерного редагування (печатки, підпису, картинки, тощо) з: інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям. Додаток 1 Тендерної документації передбачає значення зокрема: № п/п, Найменування, Виробник, країна, Одиниця виміру, Загальна кількість, Ціна за одиницю виміру продукції в грн. (без ПДВ, з тарою, витратами на завантаження продукції в місцях навантаження, транспортними та іншими витратами), Ставка ПДВ (%), Ціна за одиницю виміру продукції в грн. (з ПДВ, з тарою, витратами на завантаження продукції в місцях навантаження транспортними та витратами іншими витратами), Загальна сума вартості продукції в грн. (без ПДВ з тарою, витратами на завантаження продукції в місцях навантаження, транспортними та іншими витратами). Разом з тим, вказана форма не містить окремих вимог щодо необхідності зазначення у колонці «Одиниця виміру» саме «паков» та «к-кт». У складі кваліфікаційної частини до лоту 1 Мале приватне торгово-виробниче підприємство надали Цінову пропозицію від 26.04.2019р. за Вих. №140/Т, відповідно до якою МПТВП «ОНІКО» пропонує в пунктах 1-7 – коробки та у пунктах 10-11 – каністри, що закуповує Замовник. У Замовника відсутні підстави для відхилення пропозиції МПТВП «ОНІКО», так як вимоги щодо обов’язкового зазначення в п. 1-7 – «паков» та в п. 10-11 – «к-кт» – відсутні. Тим більше, вимога, що Учасник не повинен відступати від даної форми, яка наведена у додатку №3, відсутня. 3. В тендерній документації Замовником зазначено обов’язкове надання Учасником в тендерній пропозиції довідки у довільній формі, що містить інформацію про наявність у Учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази для поставки товару, а також надання копії документів, що підтверджують наявність у Учасника власного чи орендованого автотранспорту та складів (приміщень). Зокрема пунктом 1.1 Таблиці 1 Додатку 2 зазначено: «Наявність у Учасника орендованого складу (приміщення) може бути підтверджено копією (копіями) договору (договорів) оренди (суборенди), або договору (договорів) про надання послуг зберігання». Учасник надав довідку №144/Т від 26.04.2019 року та копію договору оренди приміщення №228/16 від 01.08.2016 року. Проте, згідно з п. 1.1, п. 2.1 та п.9.1 зазначеного договору оренди не було надано копій додатків: 1. Додаток 1 – Акт прийому-передачі об’єктів оренди та 2. Розрахунок місячної орендної плати, які є невід’ємною чистиною договору оренди на дату його укладення. Відповідно до п. 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», тендерна пропозиція, яка подається учасником процедури закупівлі, повинна складатися з: комерційної частини та технічної частини. Комерційна частина повинна містити: …7) документи згідно з Додатком 2 цієї тендерної документації: - документально підтверджену інформацію про відповідність кваліфікаційним критеріям (таблиця 1 Додатка 2); - документально підтверджену інформацію про відсутність підстав для відмови Учаснику в участі у процедурі закупівлі на підставі статті 17 Закону (таблиця 2 Додатку 2). Відповідно до Додатку 2 тендерної документації Замовник Вимагає наявність обладнання та матеріально-технічної бази довідкою у довільній формі, що містить інформацію про наявність у Учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази для поставки товару, копії документів, що підтверджують наявність у Учасника власного чи орендованого автотранспорту та складів(приміщень) та зазначає, що наявність у Учасника орендованого складу (приміщення) може бути підтверджено копією (копіями) договору (договорів) оренди(суборенди), або договору (договорів) про надання послуг зберігання. Відповідно до частини першої статті 181 Господарського кодексу України, господарський договір за загальним правилом викладається у формі єдиного документа, підписаного сторонами. Допускається укладення господарських договорів у спрощений спосіб, тобто шляхом обміну листами, факсограмами, телеграмами, телефонограмами тощо, а також шляхом підтвердження прийняття до виконання замовлень, якщо законом не встановлено спеціальні вимоги до форми та порядку укладення даного виду договорів. У складі своєї пропозиції Мале приватне торгово-виробниче підприємство «ОНІКО» надали довідку від 26.04.2019р. Вих № 144/Т та копію договору оренди приміщення №228/16 від 01.08.2016р. Так як окремих вимог щодо надання додатків до договорів оренди замовник не зазначив, вимоги щодо підтвердження наявності орендованого складу (приміщення) виконанні в повному обсязі, та підстави для дискваліфікації пропозиції МПВТП «ОНІКО» - відсутні. Ураховуючи зазначене, та беручи до уваги мету Закону України «Про публічні закупівлі», завданням якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобіганням проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення та оцінки процедури закупівлі, необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження кола учасників для визначення переможця торгів вимагаємо: - Скасувати протокол №4 Засідання тендерного комітету від 21 травня 2019 року, щодо визнання переможцем ТОВ «КРОВЛЕКС ПЛЮС»; - Скасувати протокол №3 засідання тендерного комітету від 20 травня 2019 року Вих № 03/45, щодо дискваліфікації тендерної пропозиції МПТВП «ОНІКО». В іншому випадку, ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України, Департаменту охорони здоров’я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: У відповідь на ваш запит за № 241/Т від 27.05.2019 року повідомляємо наступне: 1. Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерний комітет КУ «Одеська обласна клінічна лікарня» в своїй роботі керується такими принципами здійснення закупівель:  добросовісна конкуренція серед учасників;  максимальна економія та ефективність;  відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;  недискримінація учасників;  об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;  запобігання корупційним діям і зловживанням. 2. Відповідно до пункту 1 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Комерційна частина повинна містити заповнений проект договору (Додаток 4) з боку Учасника без зазначення ціни на товар (роботу або послугу). В наданій Учасником тендерній пропозиції проект договору про закупівлю не відповідає зазначеній вимозі, тому що додаток 1 «Специфікація», що є невід’ємною частиною зазначеного договору, не заповнений. Заповнення додатку 1 «Специфікація» проекту договору про закупівлю є обов’язковою вимогою, тому що цей додаток 1 становить невід’ємну частину договору про закупівлю, що прямо зазначено в самому проекті договору про закупівлю, а саме: «12.1. Невід'ємною частиною цього Договору є: додаток 1(специфікація)». Окрім зазначеного, згідно з пунктом 1 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Учасник надає в складі своєї тендерної пропозиції довідку, яка містить: «3) інформацію, що учасник ознайомився з істотними умовами договору, які зазначені у проекті договору та погоджується з включенням їх до договору про закупівлю, якщо його буде визначено переможцем». Учасник - Мале приватне торгово-виробничепідприємство "ОНІКО"(далі- МПТВП «ОНІКО»)- надав довідку № 141/Т від 26.04.19 р., в якій зазначено, що Учасник ознайомився та погоджується з умовами договору про закупівлю. З огляду на зазначене, Учасник МПТВП «ОНІКО» надав незаповнений проект договору про закупівлю, на підставі чого його тендерна пропозиція не відповідає зазначеній вище вимозі та відхиляється. 3. В наданій тендерній пропозиції Учасник МПТВП «ОНІКО»не дотримався вимог «Медико - технічного завдання на закупівлю» Додатку 3 за Лотом 1, а саме: Учасник невірно зазначив одиницю виміру в пунктах 1-7, 10 та 11 при оформленні та наданні «Форми тендерної пропозиції». Всі вимоги щодо правильного оформлення «Форми цінової пропозиції» (додаток 1) за лотом 1 визначені в розділі «Медико – технічне завдання на закупівлю» за лотом 1Додатку 3 тендерної документації. Відповідно до цього розділу в «Формі цінової пропозиції» Учасник повинен зазначити в графі «Одиниця виміру» в позиціях: 1- «рул.» (рулон), з 2 по 7 – «паков» (паковка), а в позиціях 10 та 11- «к-кт» (комплект), не інакше. В будь-якому разі Учасник повинен дотримуватись вимог тендерної документації при оформленні своєї тендерної пропозиції. 4. В тендерній документації Замовником зазначено обов’язкове надання Учасником в тендерній пропозиції довідки у довільній формі, що містить інформацію про наявність у Учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази для поставки товару, а також надання копії документів, що підтверджують наявність у Учасника власного чи орендованого автотранспорту та складів(приміщень).Зокрема, пунктом 1.1 Таблиці 1 Додатку 2 зазначено: «Наявність у Учасника орендованого складу (приміщення) може бути підтверджено копією (копіями) договору (договорів) оренди(суборенди), або договору (договорів) про надання послуг зберігання». Учасник надав довідку № 144/Т від 26.04.2019 року та копію договору оренди приміщення № 228/16 від 01.08.2016 року, але не надав додатки до договору. Обов’язковість надання додатків не встановлюється за окремими вимогами, тому що прямо передбачена законом та зазначеним договором оренди. Згідно з п.1.1, п. 2.1 та п. 9.1договору оренди приміщення № 228/16 від 01.08.2016 року невід’ємною частиною договору оренди на дату його укладення є: 1. Додаток 1- Акт прийому-передачі об’єктів оренди та 2. Розрахунок місячної орендної плати.Зокрема, пунктом 2.1. зазначеного договору оренди регламентовано, що розрахунки проводяться згідно з Додатком 2.Відповідно до ст.ст.180 та 181 Господарського кодексу України додатки до договору становлять єдиний документ. Нагадуємо, що за наявності сумнівів чи нерозуміння положень тендерної документації Учасник має право звернутися з проханням щодо роз’яснення того чи іншого пункту тендерної документації задля правильного розуміння тексту положень тендерної документації відповідно до ст.23 ЗУ «Про публічні закупівлі». Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає вимогам тендерної документації та відхиляєтьсяна підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

вимога

Номер: 4e0638cb41a4452ea6a31ce127d9f4f5
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-09-000899-c.a1
Назва: вимога
Вимога:
проявник 4 комп.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідно до ч. 3, ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити Як правильно зазначено у Вимозі, пунктом 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Враховуючи зазначене, за п/п №10 таблиць Специфікації Лоту № 1 та Вимог до Лоту № 1 Додатку № 3 міститься детальний опис відповідного товару з предмету закупівлі, у тому числі його технічні, якісні та кількісні характеристики; технічна специфікація за Лотом № 1 (Медико-технічне завдання на закупівлю за Лотом № 1, викладене в таблицях Додатку № 3) не містить посилань на конкретну торгівельну марку або виробника, а отже жодних порушень п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» немає. Що стосується умови за п. 10 про склад комплекту, який складається з 4-х частин, то слід зазначити наступне. Характеристики такого товару як проявник не зводяться лише до обсягу робочого розчину, який можна отримати з концентрату, а важливе значення мають також і фізико-хімічні властивості готового робочого розчину. Четвертий компонент (частина), про який йдеться мова у вимогах до проявника, є спеціальним розчином, який призначений для активації свіжерозведених хімреактивів (зазвичай, його називають «стартер»). Відомо, що під час машинного проявлення плівки у свіжерозведеному розчині проявника найкраща якість візуалізації зображення на плівці досягається на 10-15 циклі. Отже, саме для зменшення цієї фази та досягнення найкращих результатів вже на початкових періодах проявлення у свіжерозведених розчинах і використовується такий компонент. Тобто така умова про наявність частини, що активізує свіжерозведений проявник, обумовлена необхідністю забезпечення найкращих сенситометричних показників у проявленні плівки з самого початку процесу, що є досить важливим в рентгенографічних дослідженнях, де забезпечення максимальних сенситометричних показників плівки вкрай важливе. Таким чином, робочий розчин проявника, приготовлений з використанням усіх зазначених компонентів (частин), безумовно має кращі фізико-хімічні властивості, що в свою чергу надає можливість досягти найкращих сенситометричних показників у проявленні рентгенплівки, що в кінцевому рахунку забезпечує більш якісне рентгенографічне дослідження та діагностування в цілому. Зауваження ж про те, що більша кількість частин приводе до складності при роботі, є абсолютно необґрунтованими, зважаючи на сам процес приготування робочих розчинів при машинній обробці шляхом змішування відповідних частин. Що стосується твердження про те, що на ринку України існує єдиний проявник, що дозволений для продажу, який складається з 4-х частин – «Кровлекс-П-МОК» виробництва ТОВ «ПОІСК-НІКА», то воно повністю спростовується відомостями з відповідних відкритих державних реєстрів щодо медичних виробів (http://dls.gov.ua) та інформацією з веб-порталу Prozorro (https://prozorro.gov.ua), згідно яких існує щонайменше два виробники (ТОВ «ПОІСК-НІКА», КАЛЬБЕ ХЕМІ ГмбХ) продукція яких дозволена для продажу та відповідає вищезгаданим вимогам про склад проявника з 4-х частин. З огляду на зазначене, Медико-технічне завдання складене у повній відповідності із Законом, жодним чином не суперечить п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та загальним принципам здійснення публічних закупівель, зокрема, не містять дискримінаційних умов, або ж вимог, які можуть призвести до необ’єктивної чи упередженої оцінки пропозицій електронних торгів, і як наслідок, - до зловживань та не ефективного використання бюджетних коштів.
Статус вимоги: Задоволено