• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Розробка проектної документації з капітального ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Т-14-25 Миколаїв – Городок – Жовква – Кам’янка-Бузька – Бібрка на ділянці км 44+747 – км 52+960, Львівська область

Розробка проектної документації з капітального ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Т-14-25 Миколаїв – Городок – Жовква – Кам’янка-Бузька – Бібрка на ділянці км 44+747 – км 52+960, Львівська область

Завершена

2 800 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 000.00 UAH
Період оскарження: 26.03.2019 17:07 - 07.04.2019 00:00
Вимога
Без відповіді

Скасувати рішення про визнання Приватним виробничо-комерційним підприємством "Транспроект"переможцем закупівлі

Номер: 41fdec953d2d463d87af5cb5d23b5d3b
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-26-001644-c.a1
Назва: Скасувати рішення про визнання Приватним виробничо-комерційним підприємством "Транспроект"переможцем закупівлі
Вимога:
Вимога Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства "Укрдіпродор" розглянувши матеріали про прийняття рішення щодо визнання переможця за процедурою закупівлі: «Розробка проектної документації з капітального ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Т-14-25 Миколаїв – Городок – Жовква – Кам’янка-Бузька - Бібрка на ділянці км 44+747 – км 52+960, Львівська область» (далі – Процедура закупівлі), звертається до тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Львівській області (далі – Тендерний комітет) з наступним. Відповідно до абз. 2 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону) учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Крім того, у відповідності до норм ст. 3 Закону, закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Звертаємо увагу Тендерного комітету на необґрунтоване заниження ціни під час Процедури закупівлі приватним виробничо-комерційним підприємством «Транспроект». На думку ДП "Укрдіпродор", під час Процедури закупівлі ПВКП «Транспроект» умисно демпінгувало ціну закупівлі. Ціна, за якою ПВКП «Транспроект» було оголошено переможцем Процедури закупівлі є нижчою мінімальної обґрунтованої ціни виконання зазначених робіт на ринку проектування, що унеможливлює якісне та ефективне виконання робіт, які є предметом Процедури закупівлі. Окрім цього, при розрахунку вартості проектно-вишукувальних робіт, що є відсотком від суми глав 1-9 зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва, встановлюється повний ліміт витрат на проведення замовником проектних і вишукувальних робі. Отже, повною вартістю тендерної пропозиції ПВКП «Транспроект» вірно вважати суму у розмірі 456 563,00 грн. Тому слід вважати, що поданий розрахунок не відповідає ціновій пропозиції зазначеного учасника. Крім того, у п. 5 Розділу «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Процедури закупівлі, визначено Кваліфікаційні критерії встановлені замовником до учасників відповідно до ст. 16 Закону, серед яких: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази. У відповідності до вимог ст. 25 Закону, що також зазначено у Протоколі засідання Тендерного комітету від 18 квітня 2019р. №278 тендерні пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронної форми з електронними полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі встановлення замовником), та завантаження необхідних документів, що вимагається у тендерній документації. Таким чином, всі учасники були зобов’язані на авторизованому електронному майданчику розмістити документи, що підтверджують наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Серед документів, розміщених на сайті ПВКП «Транспроект», відсутні документи, що підтверджують наявність у них необхідного обладнання та матеріально-технічної бази. Таким чином, ПВКП «Транспроект» не виконало вимоги тендерної документації в повному обсязі, а Тендерний комітет знехтував зазначеною відсутністю. Досконало вивчивши завантажені документи ПВКП «Транспроект» для участі у Процедурі закупівлі, ДП "Укрдіпродор" звертає увагу Тендерного комітету на той факт, що назви кошторису №5 «робочий проект, проектні роботи, капітальний ремонт» та №6 «робочий проект, розроблення розділу ОВНС» не відповідає назвам у Зведеному кошторисі. ДП "Укрдіпродор" вважає, що дана невідповідність вимогам тендерної документації є вагомою підставою для відхилення пропозиції ПВКП «Транспроект» за Процедурою закупівлі, адже Протоколом засідання Тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Львівській області від 19.12.2018 № 1067 тендерну пропозицію ДП "Укрдіпродор" було відхилено саме за невідповідність назві кошторису №8 Назві кошторису у Зведеному кошторисі. Отже, керуючись позицією Постійно діючої Адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, подання документа не в повному обсязі розцінюється як невідповідність умовам тендерної документації. Як наслідок, пропозиція ПВКП «Транспроект» підлягає відхиленню згідно ст. 30 Закону, а саме замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. Враховуючи викладене, а саме відсутність документів, що підтверджують наявність у Приватного виробничо-комерційного підприємства «Транспроект» необхідного обладнання, матеріально-технічної бази та невідповідність назвам кошторису №5, №6, які не відповідають назвам у Зведеному кошторисі, Тендерний комітет мав відхилити пропозицію останнього. Підсумовуючи, робимо висновок, що рішення Тендерного комітету прийняте з порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи значну кількість порушень, а також керуючись Законом України «Про публічні закупівлі»,
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.