-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 24450000-3 - Агрохімічна продукція ( дезінфекційні засоби)
ДК 021:2015 - 24450000-3 - Агрохімічна продукція ( дезінфекційні засоби) строк поставки:квітень- грудень 2019р. місце поставки: м.Луцьк, пр.Відродження 30 кількість : 1 найменування товару - 500флаковів. Більш детальна інформація в документації допорогової закупівлі
Завершена
57 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 285.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 285.00 UAH
Період оскарження:
17.04.2019 12:39 - 22.04.2019 18:00
Вимога
Вирішена
Щодо відповіді...
Номер:
3a83b413971c4962a683dcdfef6c20f3
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-17-000496-b.a2
Назва:
Щодо відповіді...
Вимога:
Чим більше пишите, тим більше стикаємось з вашою нефахівістю. Це вам "свій" постачальник підказав написати подібне??? Підкажіть йому краще нічого не писати, бо для початку треба знати Накази. А вірне трактування Наказу №236 таке: Відповідно до 9.11 “Інструкції щодо організації контролю та профілактики післяопераційних гнійно-запальних інфекцій, спричинених мікроорганізмами, резистентними до дії антимікробних препаратів”, затвердженої наказом Міністерства охорони здоров’я України від 04.04.2012 № 236 (http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/z0912-12):
“Медичним персоналом хірургічна обробка рук проводиться із застосуванням різних спиртових (понад 65,0%) або інших швидкодіючих (експозиція 1,0-1,5 хв.) антисептичних (дезінфекційних) засобів методом їх втирання в кисті рук та передпліччя, включаючи ліктьові суглоби.”
Згідно з п.1.2 Методичних рекомендацій "Хірургічна та гігієнічна обробка рук медичного персоналу", затверджених наказом Міністерства охорони здоров'я України від 21.09.2010 №798 (http://document.ua/pro-zatverdzhennja-metodichnih-rekomendacii-hirurgichna-ta-g-doc34054.html):
“Антисептик для рук – засіб на основі спирту з додаванням або без додавання інших сполук, призначений для деконтамінації шкіри рук з метою переривання ланцюгу передачі інфекції”.
Враховуючи вищенаведене антисептичні (дезінфекційні) засоби для рук поділяються на дві групи:
Перша група — спиртові засоби (засоби на основі спирту без додавання інших сполук);
Друга група — інші засоби, зокрема, засоби на основі спирту з додавання інших сполук.
Засіб, що зазначений в тендерній документації, відносяться до другою групи, а не до першої. Крім того, вищезазначений засіб, зареєстрований у встановленому порядку та відповідно до ст. 34 Закону України “Про захист населення від інфекційних хвороб” (http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/1645-14/page2) дозволений до використання в Україні, зокрема, і у лікувально-профілактичних закладах. Тобто, якщо запропонований нами засіб не відповідав би Наказу №236 МОЗ України, він не пройшов би реєстрацію, а свідоцтво про Державну реєстрацію на цей засіб видане пізніше, ніж був введений в дію Наказ №236!
Хабарнику, ми направляємо листи до контролюючих органів, вами вже все сказано - будете нести відповідальність за розкрадання бюджетних коштів!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.05.2019 14:52
Вирішення:
Висловлюючи свої претензії, будьте ласкаві, ознайомитись більш глибше із законодавством України, в тому числі трактуванням наказів МОЗ. Безграмотно висловлюючись, вживаючи вилучену із законодавства юридичну термінологію, Ви псуєте репутацію, в першу чергу, собі. Тому ще раз наполегливо просимо припинити зловживати нашим робочим часом, змушуючи реагувати на Ваші безглузді звинувачування.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:
4985c662c79d430fa697f69fd1cbca62
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-17-000496-b.a1
Назва:
Вимога
Вимога:
Складно коментувати дії цього хабарника! Чергова корупційна закупівля! Різниця в вартості пропозицій - нашої та акцептованої вражає!!! Тільки корупційною домовленістю між вибраним постачальником та замовником можна аргументувати таку позицію. Щодо нерозгляду еквівалентів. Такий підхід грубо порушує принципи Державних закупівель-недискримінаційного підходу до Учасників. Саме нерозгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, або компаній-виробників. Зазначані в документації засоби не є унікальними і на ринку є безліч еквівалентів значно кращих та дешевших. Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи:
Замовник
- відповідь на скаргу.docx 06.05.2019 14:39
Дата подачі:
06.05.2019 09:43
Вирішення:
Шановний скаржнику!
Діюче законодавство України не обмежує право замовника допорогової закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які той вважає необхідними, в т.ч. з точки зору ефективності застосування еквівалентів у своїй діяльності. Незважаючи на відсутність у допороговій документації потреби в еквіваленті, тендерним комітетом були розглянуті детально всі пропозиції від учасників. Запропонований Вами еквівалент не відповідає п. 9.11 розділу ІХ Інструкції ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ КОНТРОЛЮ ТА ПРОФІЛАКТИКИ ПІСЛЯОПЕРАЦІЙНИХ ГНІЙНО-ЗАПАЛЬНИХ ІНФЕКЦІЙ, СПРИЧИНЕНИХ МІКРООРГАНІЗМАМИ, РЕЗИСТЕНТНИМИ ДО ДІЇ АНТИМІКРОБНИХ ПРЕПАРАТІВ затвердженої Наказом МОЗ України № 236 від 04.04.2012р. Основними складовими антисептичного засобу для гігієни рук мають бути речовини із застосуванням різних спиртових розчинів (понад 65,0 %). Наш медичний заклад несе відповідальність за стан здоров’я своїх пацієнтів та вважає неприпустимим застосовувати в процесі лікування препарати, які не відповідають затвердженим нормам МОЗ України.Застосування запропонованого Вами препарату, таким чином, порушить право пацієнта на отримання якісної медичної допомоги . Окрім того, дезінфекційні засоби, зазначені у технічних вимогах документації, реалізує необмежене коло продавців. Тому Ваші безпідставні звинувачення у дискримінації учасників не мають логічного пояснення.
Підсумовуючи вищезазначене, повідомляємо, що Ваша пропозиція була відхилена, як така, що не відповідає умовам Закупівлі. Якщо у Вас є докази щодо корупційних дій замовника, то зверніться до відповідних органів, а не намагайтеся нас дискредитувати. В іншому випадку змушені будемо звернутися до суду та скористатися своїм правом на захист честі та гідності.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні