-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Гумове покриття
Гумове покриття
Завершена
1 050 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 1 050.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 1 050.00 UAH
Період оскарження:
22.03.2019 15:11 - 04.04.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Скасування рішення тендерного комітету
Номер:
6b481e7f620f49a2b90870a27fa77663
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-22-001518-c.b1
Назва:
Скасування рішення тендерного комітету
Вимога:
Я, ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАБАК МИХАЙЛО ФЕДОРОВИЧ (надалі – ФОП Бабак М.Ф.), приймав участь у процедурі закупівлі «код ДК 021:2015: 19510000-4 - Гумові вироби (Гумове покриття)» (ідентифікатор закупівлі: UA-2019-03-22-001518-c), яку проводило УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ І ТУРИЗМУ ДЕРГАЧІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (надалі – замовник).
Замовником було незаконно прийняте рішення про визнання переможцем ФОП Ворвуль А.А. оскільки, пропозиція ФОП Ворвуль А.А. не відповідає вимогам тендерної документації з огляду на наступне:
1) Згідно розділу 5 п.2 тендерної документації зазначено, що Учасник у складі пропозиції надає копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для Учасника - фізичної особи), при цьому відповідно розділу 3 тендерної документації «інструкція підготовки тендерної документації» замовником встановлено, що у випадках, коли в тендерній документації наявна вимога замовника щодо надання копії документу або належним чином засвідченої копії документу – це означає, що має бути надана копія, яка повинна містити власноручний підпис уповноваженої посадової особи або представника учасника процедури закупівлі, а також відбитки печатки. Однак, ФОП Ворвуль А.А. не надав належним чином засвідченої копії довідки про присвоєння ідентифікаційного коду.
2) Також, відповідно до розділу 3 тендерної документації «інструкція підготовки тендерної документації» замовником встановлено, що учасник зобов’язаний подати погоджений проект договору, прете ФОП Ворвуль А.А. не надав погоджений належним чином проект договору, оскільки відсутні оригінали підпису уповноваженої особи та печатки, як того вимагає тендерна документація.
3) Згідно додатку 5 тендерної документації замовник вимагав від учасника надати висновок Державної санітарної-епідеміологічної експертизи, однак ФОП Ворвуль А.А. не надав даного документа. Натомість ФОП Ворвуль А.А. надав протоколи, а саме:
- протокол радіологічних випробувань № 13411/РАД/ЗП від 11 серпня 2017 року зразків продукції, що знаходиться на території Національного юридичного університету ім. Ярослава мудрого в місті Харків, без зазначення виробника даної продукції – даний протокол не є висновком Державної санітарної-епідеміологічної експертизи, більш того він жодним чином не стосується запропонованої ФОП Ворвуль А.А. продукції;
- протокол № 13411ВСХР вимірювань з полімерних та інших матеріалів від 11 серпня 2017 року зразків продукції, що знаходиться знов ж таки на території Національного юридичного університету ім. Ярослава мудрого в місті Харків підприємством виробником якої є ФОП Степанова Н.Л. При цьому, ФОП Ворвуль А.А. не пропонував продукцію виробника ФОП Степанова Н.Л. Даний протокол не є висновком Державної санітарної-епідеміологічної експертизи, більш того він жодним чином не стосується запропонованої ФОП Ворвуль А.А. продукції;
- також, ФОП Ворвул А.А. в своїй тендерній пропозиції надав першу сторінку Протоколу № СГЛ ВТП 147/2017 вимірювань виробів із полімерних та інших матеріалів від 18 серпня 2017 року. Знов ж таки, ФОП Ворвуль А.А. не пропонував продукцію виробника ФОП Степанова Н.Л. Даний протокол не є висновком Державної санітарної-епідеміологічної експертизи та він жодним чином не стосується запропонованої ФОП Ворвуль А.А. продукції. Окрім того, даний протокол є неповним оскільки ФОП Ворвуль А.А. не надав другу сторінку даного протоколу.
Відповідно до зазначених протоколів складається враження, що ФОП Ворвуль А.А. пропонує продукцію, яка знаходиться на території Національного юридичного університету ім. Ярослава мудрого в місті Харків та виробником якої є ФОП Степанова Н.Л.
4) відповідно до розділу 3 тендерної документації «інструкція підготовки тендерної документації» замовником встановлено, що учасник зобов’язаний подати заповнену та підписану тендерну пропозицію за формою, наведеною у Додатку 1, з зазначенням виробника товару та назви предмета закупівлі. В наданій тендерній пропозиції ФОП Ворвуль А.А. зазначив торгівельну марку товару, проте не зазначив виробника запропонованого товару. Згідно ст. 1 ЗУ «Про технічні регламенти та оцінки відповідності» визначений термін виробника, це – будь-яка фізична чи юридична особа (резидент чи нерезидент України), яка виготовляє продукцію або доручає її розроблення чи виготовлення та реалізує цю продукцію. Звертаю Вашу увагу фізична або юридична особа, а не «Торгівельна Марка». Крім того, в тендерній пропозиції ФОП Ворвуль А.А. відсутня повна назва предмета закупівлі відповідно до п. 4.1 розділу 1 тендерної документації.
Отже, замовником було порушено процедуру проведення закупівлі, а саме – прийнято протиправне рішення про визнання переможцем відкритих торгів ФОП Ворвуль А.А.
Своїм незаконним рішеннями, щодо визнання переможцем відкритих торгів ФОП Ворвуль А.А. ви порушили принципи об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, добросовісної конкуренції серед учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, що передбачено ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Всі вищенаведені незаконні дії замовника призвели до неправомірного визнання переможцем ФОП Ворвуль А.А. на відкритих торгах, що в свою чергу призвело до порушення прав інших учасників.
Враховуючи вищенаведене, прошу членів тендерного комітету скасувати рішення тендерного комітету відносно визнання переможцем ФОП Ворвуль А.А., оскільки тендерна пропозиція останнього не відповідає умовам тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.04.2019 10:07
Вирішення:
Замовником розглянуто Вашу вимогу UA-2019-03-22-001518-c.b1 від 24.04.2019, подану в рамках проведення Замовником закупівлі «код ДК 021:2015: 19510000-4 - Гумові вироби (Гумове покриття)» (ідентифікатор закупівлі: UA-2019-03-22-001518-c), та з приводу її розгляду повідомляємо наступне.
По-першому пункту:
У вимозі Ви зазначаєте про те, що п. 2 розділу 5 тендерної документації визначено, що Учасник у складі пропозиції надає копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для Учасника - фізичної особи), при цьому відповідно розділу 3 тендерної документації «Інструкція підготовки тендерної документації» замовником встановлено, що у випадках, коли в тендерній документації наявна вимога замовника щодо надання копії документу або належним чином засвідченої копії документу – це означає, що має бути надана копія, яка повинна містити власноручний підпис уповноваженої посадової особи або представника учасника процедури закупівлі, а також відбитки печатки. Натомість, на Вашу думку, ФОП Ворвуль А.А. не надав належним чином засвідченої копії довідки про присвоєння ідентифікаційного коду, а відтак пропозиція ФОП Ворвуль А.А. не відповідає вимогам тендерної документації.
Проте, згідно із документом «13. Копія довідки ІНН» Учасником надано довідку про присвоєння ідентифікаційного номера Ворвуль А.А., зазначено ідентифікаційний номер, засвідчена Учасником у наступному порядку «копія вірна», підпис, печатка ФОП Ворвуль А.А., відскановано у чорно-білому кольорі, тобто документ містить «власноручний підпис уповноваженої посадової особи або представника учасника процедури закупівлі, а також відбитки печатки». Таким чином, із наданого учасником Ворвуль А.А. документу є можливим отримати відомості щодо ідентифікаційного номеру, разом з тим, надання документу учасником не у кольоровому вигляді є формальною помилкою, яка не впливає на зміст пропозиції.
По-другому пункту:
У вимозі Ви зазначаєте про те, що відповідно до розділу 3 тендерної документації «Інструкція підготовки тендерної документації» учасник зобов’язаний подати погоджений проект договору, проте ФОП Ворвуль А.А., на Вашу думку, не надав погоджений належним чином проект договору, оскільки у договорі відсутні оригінали підпису уповноваженої особи та печатки, як того вимагає тендерна документація.
Проте, згідно із документом «25. Проект договору» Учасником надано погоджений проект Договору (підпис та печатка ФОП Ворвуль А.А.), відскановано у чорно-білому кольорі. Таким чином, із наданого учасником Ворвуль А.А. документу є можливим встановити, що учасником погоджено проект Договору, разом з тим, надання документу учасником не у кольоровому вигляді є формальною помилкою, яка не впливає на зміст пропозиції.
Окрім того, у пункті 1 аркуша 2 тендерної пропозиції на участь у відкритих торгах на закупівлю ФОП Ворвуль А.А. зазначено, що даний учасник погоджується з основними умовами Договору, які викладені в Додатку 5 до Документації «Проект Договору» тендерної документації. Аналогічне підтверджено учасником ФОП Ворвуль А.А. шляхом надання довідки в довільній формі про згоду з умовами договору (документ «24.довідка про згоду з умовами договору»).
По-третьому пункту:
У вимозі Ви зазначаєте про те, що згідно додатку 5 тендерної документації замовник вимагав від учасника надати висновок Державної санітарної-епідеміологічної експертизи, однак ФОП Ворвуль А.А. не надав даного документа.
Проте, Учасником ФОП Ворвуль А.А. надано довідку в довільній формі (документ «20. довідка про виробника») про те, що ФОП Ворвуль А.А. є офіційним представником виробничої компанії ФОП Степанова Н.Л. (виробник покриття для дитячих та спортивних майданчиків) ТМ «Sportflex» на території України, та між останніми укладено договір №14/02/19 від 04.02.2019 про надання особливих та ексклюзивних умов поставки і монтажу продукції на території Харківської області. Таким чином, Учасник довів до відома Замовника причини подання дозвільних документів та сертифікатів на сировину саме ФОП Степанової Н.Л.
Зокрема, учасником ФОП Ворвуль А.А. надано наступні документи на підтвердження відповідності його тендерної пропозиції вимогам ТД код ДК 021:2015: 19510000-4 — Гумові вироби (Гумове покриття):
- протокол КП «САНЕПІДСЕРВІС» радіологічних випробувань зразків продукції № 13411/РАД/ЗП від 11 серпня 2017 року, мета випробування: перевірка зразків на відповідність вимогам Державних санітарних норм та правил «Полімерні та полімервмісні матеріали, вироби і конструкції, що застосовуються у будівництві та виробництві меблів. Гігієнічні вимоги»; висновок: наданий для випробувань зразок продукції за радіологічними показниками відповідає вимогам Державних санітарних норма та правил «Полімерні та полімервмісні матеріали, вироби і конструкції, що застосовуються у будівництві та виробництві меблів. Гігієнічні вимоги»;
- протокол КП «САНЕПІДСЕРВІС» вимірювань виробів з полімерних та інших матеріалів №13411 ВСХР від 11.08.2017; мета вимірювань: визначення рівнів міграції хімічних речовин із зразка у модельне повітряне середовище; підприємство-виробник – ФОП Степанова Н.Л, висновок випробувань: наданий на випробувань зразок продукції за радіологічними показниками відповідає вимогам Державних санітарних норма та правил «Полімерні та полімервмісні матеріали, вироби і конструкції, що застосовуються у будівництві та виробництві меблів. Гігієнічні вимоги»;
- протокол ДУ «Харківський ОЛЦ МОЗ України» №СГЛ ВТП 147/2017 від 18.08.2017; мета вимірювань: визначення рівнів міграції хімічних речовин із зразка у модельне повітряне середовище; підприємство-виробник – ФОП Степанова Н.Л, висновок санітарного лікаря: рівні міграції хімічних речовин з плитки резинової у повітря не перевищують норм, встановлених ДСанПІН 8.2.1-181-2012«Полімерні та полімервмісні матеріали, вироби і конструкції, що застосовуються у будівництві та виробництві меблів. Гігієнічні вимоги».
Таким чином, Учасником ФОП Ворвуль А.А. надано документи, які містять підтверджену компетентними органами інформацію щодо відповідності зразків продукції, що є предметом закупівлі, Державним санітарним нормам та правилам («Полімерні та полімервмісні матеріали, вироби і конструкції, що застосовуються у будівництві та виробництві меблів. Гігієнічні вимоги»).
По-четвертому пункту:
У вимозі Ви зазначаєте про те, що згідно із умовами додатку до розділу 3 тендерної документації «інструкція підготовки тендерної документації» замовником встановлено, що учасник зобов’язаний подати заповнену та підписану тендерну пропозицію за формою, наведеною у Додатку 1, з зазначенням виробника товару та назви предмета закупівлі, а ФОП Ворвуль А.А. в своїй пропозиції зазначив торгівельну марку товару, проте не зазначив виробника запропонованого товару.
Зазначаємо, що у складі своєї тендерної пропозиції Учасником ФОП Ворвуль А.А. надано довідку в довільній формі (документ «20. довідка про виробника») про те, що ФОП Ворвуль А.А. є офіційним представником виробничої компанії ФОП Степанова Н.Л. (виробник покриття для дитячих та спортивних майданчиків) ТМ «Sportflex» на території України, та між останніми укладено договір №14/02/19 від 04.02.2019 про надання особливих та ексклюзивних умов поставки і монтажу продукції на території Харківської області. Таким чином, Учасник довів до відома Замовника, що виробником продукції ТМ «Sportflex» є ФОП Степанова Н.Л., а відтак незазначення учасником у тендерної пропозиції виробника продукції є формальною помилкою, що не впливає на зміст пропозиції.
Відповідно до частини 3 статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» Замовник не відхиляє тендерну пропозицію через допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок.
Таким чином, Замовником правомірно визначено переможцем ФОП Ворвуль А.А., оскільки тендерна пропозиція даного учасника відповідає умовам ТД на закупівлю код ДК 021:2015: 19510000-4 — Гумові вироби (Гумове покриття).
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Порушення на етапі кваліфікації учасників
Номер:
da58238383e740fe8d267f8289b0b852
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-22-001518-c.b2
Назва:
Порушення на етапі кваліфікації учасників
Вимога:
Я, ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАБАК МИХАЙЛО ФЕДОРОВИЧ (надалі – ФОП Бабак М.Ф.), звертаюсь із вимогою щодо усунення порушення у сфері публічних закупівель, допущеного замовником на етапі кваліфікації Учасників. Я, приймав участь у процедурі закупівлі «код ДК 021:2015: 19510000-4 - Гумові вироби (Гумове покриття)» (ідентифікатор закупівлі: UA-2019-03-22-001518-c), яку проводило УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ І ТУРИЗМУ ДЕРГАЧІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (надалі – замовник). Мною було підготовлено та подано тендерну пропозицію у відповідності до вимог тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі». За результатами аукціону моя пропозиція виявилась другою найбільш економічно вигідною. Після відхилення пропозиції ТОВ "БАНТОН 32" замовник приступив до розгляду моєї пропозиції, за результатами якого моя пропозиція була відхилена.
В обґрунтування свого рішення в Протоколі розгляду тендерних пропозицій Ви вказали наступне: «В результаті розгляду було встановлено, що тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, а саме: Технічне завдання не відповідає вимогам тендерної документації.».
Однак, я не погоджуюсь з таким рішенням замовника з наступних підстав: згідно п. 29 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація це – документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Технічне завдання за своєю природою є вихідним документом замовника, який встановлює вимоги щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Отже, іншими словами замовник відхилив мою пропозицію через те, що технічне завдання яке розробляється замовником не відповідає тендерній документації, що розробляється знову ж таки замовником. В чому ж саме моя тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, або які технічні, якісні характеристики не відповідають вимогам замовника в протоколі не зазначено. Замовником не надано в повному обсязі належного обґрунтування підстав відхилення тендерної пропозиції, що суперечить принципам публічних закупівель, зазначених в ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», дотримання яких є загальнообов’язковим усіма суб’єктами публічних закупівель, а саме: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Дії Замовника свідчать про явне порушення чинного законодавства у сфері публічних закупівель. ч. 3 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі»: «У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель». Враховуючи вищенаведене, прошу членів тендерного комітету надати відповідь на моє звернення із зазначенням інформації стосовно необґрунтованої причини невідповідності пропозиції ФОП Бабака М.Ф. умовам тендерної документації, а також скасувати рішення тендерного комітету відносно дискваліфікації пропозиції ФОП Бабака М.Ф.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.04.2019 10:09
Вирішення:
Замовником розглянуто Вашу вимогу UA-2019-03-22-001518-c.b2 від 24.04.2019 подану в рамках проведення Замовником закупівлі «код ДК 021:2015:19510000-4-Гумові вироби (Гумове покриття)» (ідентифікатор закупівлі: UA-2019-03-22-001518-c), та з приводу її розгляду повідомляємо наступне:
За результатами оцінки тендерних пропозицій, яка була проведена автоматично електронною системою закупівель, найбільш економічно вигідною визнано тендерну пропозицію ФОП БАБАК М.Ф.
Також, тендерна пропозиція учасника ФОП БАБАК М.Ф. була розглянута на її відповідність тендерній документації та в результаті її розгляду було встановлено, що тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, а саме:
- Технічне завдання не відповідає вимогам тендерної документації.
Відповідно до п. 29 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав. В рамках даної закупівлі було оприлюднено тендерну документацію на закупівлю код ДК 021:2015: 19510000-4 — Гумові вироби (Гумове покриття) затверджену рішенням Тендерного комітету протокол від 22 березня 2019 року, яка містить загальні вимоги до тендерної документації.
Так, учасником ФОП БАБАК М.Ф. надано на розгляд пакет тендерної документації, у складі якої надано сертифікат відповідності, згідно якого продукція – покриття гумове марок: «Eco Standart», «Eco Form» та «Eco Sport» відповідає вимогам ТУ У 25.1-35591478-002:2010, п.1.2., табл. 1 ряд.1-7; 1.3-1.6. Проте відповідно до сертифікату виробником продукції є не ФОП БАБАК М.Ф., а ТОВ «Бориспільський завод гумовотехнічних виробів», 08360, Київська обл., Бориспільський район, с. Любарці, вул. Європейська, буд. 1-А, код ЄДРПОУ 35591478, адреса виробництва: Київська обл., Бориспільський район, с. Любарці, вул. Європейська, буд. 1-А.
Проте, ФОП БАБАК М.Ф. не надав на розгляд документів, які б підтверджували наявність договірних відносин між ФОП БАБАК М.Ф. та ТОВ «Бориспільський завод гумовотехнічних виробів» та можливість поставки товару на який виданий сертифікат.
Таким чином учасник ФОП БАБАК М.Ф. не підтвердив, що продукція яку він має намір постачати згідно умов тендерної пропозиції ФОП БАБАК М.Ф. відповідає державним санітарним умовам і правилам безпечності та якості продукції.
Враховуючи викладене підстав для скасування рішення тендерного комітету щодо відхилення пропозиції учасника ФОП БАБАК М.Ф. відсутні.
Статус вимоги:
Відхилено