-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг, вирівнювання поверхонь. ( Послуги з влаштування захисних шарів з емульсійно – мінеральних сумішей та поверхневої обробки локальними картами на автомобільній дорозі загального користування державного значення Н-08 Бориспіль - Дніпро - Запоріжжя (через м. Кременчук) – Маріуполь на ділянці км 428+129 - км 429+169)
Торги не відбулися
15 913 686.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 1 591.37 UAH
мін. крок: 0% або 1 591.37 UAH
Період оскарження:
22.03.2019 16:23 - 03.05.2019 00:00
Вимога
Вирішена
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації в частині забезпечення тендерної пропозиції.
Номер:
bfe181865ac84d72a10e7f9eede1be2b
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-22-001854-c.b1
Назва:
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації в частині забезпечення тендерної пропозиції.
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної у системі електронних закупівель Prozzoro, Замовником Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області оголошено відкриті торги з публікацією англ. мовою ID UA-2019-03-22-001854-c предмет закупівлі
45230000-8 БУДІВНИЦТВО ТРУБОПРОВОДІВ, ЛІНІЙ ЗВ’ЯЗКУ ТА ЕЛЕКТРОПЕРЕДАЧ, ШОСЕ, ДОРІГ, АЕРОДРОМІВ І ЗАЛІЗНИЧНИХ ДОРІГ, ВИРІВНЮВАННЯ ПОВЕРХОНЬ. ( ПОСЛУГИ З ВЛАШТУВАННЯ ЗАХИСНИХ ШАРІВ З ЕМУЛЬСІЙНО – МІНЕРАЛЬНИХ СУМІШЕЙ ТА ПОВЕРХНЕВОЇ ОБРОБКИ ЛОКАЛЬНИМИ КАРТАМИ НА АВТОМОБІЛЬНІЙ ДОРОЗІ ЗАГАЛЬНОГО КОРИСТУВАННЯ ДЕРЖАВНОГО ЗНАЧЕННЯ Н-08 БОРИСПІЛЬ - ДНІПРО - ЗАПОРІЖЖЯ (ЧЕРЕЗ М. КРЕМЕНЧУК) – МАРІУПОЛЬ НА ДІЛЯНЦІ КМ 428+129 - КМ 429+169).
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність положень, які суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та чинним нормам Цивільного кодексу України.
В тендерній документації, а саме в розділі III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» частина 2 (забезпечення тендерної пропозиції) вказано, що «Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія».
З даними вимогами категорично не можливо погодитись, оскільки вони порушують норми чинного Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України а також порушують права учасників у виборі установ котрі можуть надати гарантію, як основний вид забезпечення тендерної пропозиції, а також створюють монопольне становище у сфері надання фінансових послуг.
Відповідно до ч.8 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що забезпечення тендерної пропозиції – це надання забезпечення виконання зобов’язань учасниками перед замовником, що виникають у зв’язку із поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Відповідно до ст. 560 Цивільного кодексу України за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов’язку.
Виходячи із вище викладеного слід дійти висновку, що видати гарантію, як вид забезпечення тендерної пропозиції може банк, фінансова організація та страхова організація.
У такому випадку вимагаємо від Вас як від Замовника усунути порушення законодавства України в сфері публічних закупівель у тендерній документації.
Замінити визначення «Банківська гарантія» на «Гарантія» відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Встановити, що гарантію, як вид тендерного забезпечення може видати не тільки банківська установа а також фінансова та страхова організація.
У випадку ігнорування даної вимоги будемо змушені звернутись до Державної аудиторської служби України, Прокуратури та Антимонопольного комітету України з метою притягнення посадових осіб замовника до відповідальності визначеної чинним законодавством України.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол-3.pdf 29.03.2019 11:50
Дата подачі:
28.03.2019 12:41
Вирішення:
«Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (Закон) тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Згідно з абзацом другим частини першої статті 24 Закону у разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику.
Таким чином, замовник самостійно встановлює в тендерній документації умови надання забезпечення тендерної пропозиції, а саме вид забезпечення тендерної пропозиції.
Частиною 1 статті 560 Цивільного кодексу України встановлено, що виконання зобов’язання може забезпечуватися , зокрема гарантією. За гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація гарантує перед кредитором виконання боржником свого обов’язку. Отже, гарантія може бути: банківська, страхова гарантія або гарантія фінансових установ.
Такий вид забезпечення як банківська гарантія встановлюється переважною більшістю замовників в зв’язку з тим, що для даного виду гарантії властиво: детальний аналіз та ідентифікація клієнта відповідно до вимог законодавства та внутрішньої політики ризик-менеджменту, ризик невиплати є низьким і майже не залежить від рейтингу банку.
Отже, не порушуючи жодного пункту законодавства, Замовник, використовуючи право на самостійне визначення виду гарантії, визначив вид гарантії – банківська гарантія».
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Так