-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт". Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-51 Мерефа-Лозова-Павлоград на ділянці км 0+000 – км 131+189 (окремими ділянками) у Харківській області (з розробкою проектної документації) (45233142-6 Ремонт доріг)
Завершена
1 878 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 100 000.00 UAH
мін. крок: 0% або 100 000.00 UAH
Період оскарження:
24.01.2019 19:13 - 21.02.2019 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга на помилкове рішення Замовника про допуск до аукціону інших учасників
Номер:
85c5dcb01a6f43d6aa34dc1dce89fc9d
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-24-002459-a.b5
Назва:
Скарга на помилкове рішення Замовника про допуск до аукціону інших учасників
Скарга:
Скарга на помилкове рішення Замовника про допуск до аукціону інших учасників (детальніше у доданій скарзі),
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на рішення Замовника про помилкове допущення до аукціону учасників 02.04.2019 21:13
- Скан-копія платіжного доручення 02.04.2019 21:14
- рішення Органу оскарження № 1697-р/пк-пз від 18.02.2019, № 1698-р/пк-пз від 18.02.2019, № 1699-р/пк-пз від 18.02.2019 02.04.2019 21:14
- Додаткові пояснення UA-2019-01-24-002459-a.pdf 23.04.2019 11:20
- Рішення від 05.04.2019 № 4062(+ лист Замовнику).pdf 05.04.2019 21:58
- Інформація про резолютивну частину рішення від 23.04.2019 № 4966.pdf 24.04.2019 16:30
- Рішення від 23.04.2019 № 4966.pdf 26.04.2019 19:57
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.04.2019 21:14
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
26.04.2019 19:57
Задовільнена:
Так
Скарга
Відхилено
Скарга на рішення замовника
Номер:
c35c3f4103a2430b856131a54ce3444d
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-24-002459-a.b6
Назва:
Скарга на рішення замовника
Скарга:
Протокол розгляду тендерних пропозицій № 16 від 28 березня 2019р. та Протокол розгляду тендерних пропозицій № 17 від 28 березня 2019р. є необґрунтованими та прийнятими Замовником з порушенням норм чинного законодавства України.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на рішення Замовника.pdf 02.04.2019 21:38
- Квітанція про сплату.pdf 02.04.2019 21:38
- Доповнення до скарги.pdf 23.04.2019 12:32
- Рішення від 05.04.2019 № 4063(+ лист Замовнику).pdf 05.04.2019 21:56
- Інформація про резолютивну частину рішення від 23.04.2019 № 4967.pdf 24.04.2019 16:39
- Рішення від 23.04.2019 № 4967.pdf 26.04.2019 19:51
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.04.2019 21:38
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
26.04.2019 19:51
Задовільнена:
Так
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні умови в частині документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору
Номер:
96ba1e1b253f4677af6a7cf1845c39e9
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-24-002459-a.a1
Назва:
Дискримінаційні умови в частині документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору
Вимога:
Відповідно до ч. 3 додатку №1 до тендерної документації, під аналогічним договором по ІІ етапу необхідно розуміти договір (ри) з поточного, капітального ремонтів, реконструкції, будівництва автомобільних доріг загального користування державного значення в Україні або автомобільних доріг у країнах Європейського Союзу, включаючи основні види робіт згідно з технічним завданням.
Такі умови тендерної документації грубо порушують принципи недискримінації, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням, оскільки Замовник необґрунтовано звузив поняття аналогічного договору виконанням робіт/наданням послуг на автомобільних дорогах загального користування в Україні або автомобільних доріг у країнах Європейського Союзу, що є порушенням ст. 3 і 5 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до яких вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, а Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Враховуючи, що ремонт, будівництво, реконструкція автомобільних доріг технологічно суттєво не відрізняється в різних країнах, Замовник не має права таким чином обмежувати досвід виконання аналогічного договору та звужувати конкуренцію.
З аналізу аналогічних процедур закупівель Замовника, що проводились у 2017 та 2018 роках, видно, що обмеження досвіду виконання аналогічного договору лише країнами Європейського Союзу та України тендерні документації не містили, участь у процедурах закупівель приймали також нерезиденти, однак за цією процедурою Замовник чомусь вирішив ввести такі обмеження, які не мають під собою жодних справедливих обґрунтувань.
Вимагаємо внести відповідні зміни в тендерну документацію та привести її у відповідність до Закону України «Про публічні закупівлі».
Довідково, надаємо Вам для розгляду лист Укравтодору від 08.11.2017 р. № 2735/1/101-11-2, яким розширено перелік країн, де потенційні учасники можуть мати досвід виконання аналогічних договорів.
У разі невнесення Замовником змін у тендерну документацію будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України на дискримінаційні умови тендерної документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- Укратодор щодо аналогічного договору.pdf 05.02.2019 14:16
Дата подачі:
05.02.2019 14:16
Вирішення:
Дана вимога, яка оприлюднена 05.02.2019р. об 14:16:42, не враховує останніх змін до тендерної документації, які включають дане питання (зміни оприлюднені 05.02.2019р. об 14:02:45). Тому вимогу залишаємо не задоволеною.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Відхилено
щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Номер:
05041ead24554456b633fdb33e4c19d8
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-24-002459-a.b4
Назва:
щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Скарга:
умови тендерної документації порушують принципи недискримінації, максимальної економії та ефективності та конкуренцію
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 20.02.2019 19:54
- Перелік машин Додаток.PDF 20.02.2019 19:54
- Працівники Додаток.PDF 20.02.2019 19:54
- Аналогічні договори Додаток.pdf 20.02.2019 19:54
- Платіжне доручення.PDF 20.02.2019 19:54
- Рішення від 25.02.2019 № 1971 (+лист Замовнику).pdf 25.02.2019 18:26
- інформація про перенесення розгляду скарг UA-2019-01-24-002459-a.c3 UA-2019-01-24-002459-a.b4.pdf 04.03.2019 17:58
- інформація про резолютивну частину рішення від 12.03.2019 № 2740.pdf 13.03.2019 16:12
- Рішення від 12.03.2019 № 2740.pdf 15.03.2019 16:21
- Клопотання на скаргу № UA-2019-01-24-002459-a.b4.pdf 04.03.2019 12:19
Дата прийняття скарги до розгляду:
20.02.2019 19:54
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
15.03.2019 16:21
Скарга
Відхилено
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Номер:
e111b08bd717436c912b71d4ffaf9052
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-24-002459-a.c3
Назва:
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Скарга:
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації (детальніше у доданій скарзі).
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації 20.02.2019 15:25
- Скан-копія платіжного доручення 20.02.2019 15:25
- 17 рішень Органу оскарження від 20.04.2018р. з № 3764-р/пк-пз по № 3780-р/пк-пз щодо обсягів конкретних видів робіт за аналогічним договором 20.02.2019 15:25
- 2 рішення Органу оскарження від 02.08.2018р. № 8550-р/пк-пз та № 8551-р/пк-пз, щодо обсягів конкретних видів робіт за аналогічним договором 20.02.2019 15:25
- лист Служби автомобільних доріг у Миколаївській області від 25.04.2018р. № 981/03-17 20.02.2019 15:25
- 6 рішень Органу оскарження щодо відгуків від балансоутримувача об’єктів ремонту 20.02.2019 15:25
- Рішення від 22.02.2019 № 1916 + лист Замовнику.pdf 25.02.2019 14:20
- інформація про перенесення розгляду скарг UA-2019-01-24-002459-a.c3 UA-2019-01-24-002459-a.b4.pdf 04.03.2019 17:57
- інформація про резолютивну частину рішення від 07.03.2019 № 2581.pdf 11.03.2019 14:28
- Рішення від 07.03.2019 № 2581.pdf 13.03.2019 22:44
- Клопотання на скаргу № UA-2019-01-24-002459-a.с3.pdf 04.03.2019 12:18
Дата прийняття скарги до розгляду:
20.02.2019 15:25
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
13.03.2019 22:44
Вимога
Вирішена
щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
Номер:
e8070f4ca1e345f0b373759aca698803
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-24-002459-a.b2
Назва:
щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
Вимога:
дискримінаційні умови
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 2.docx 14.02.2019 17:43
Дата подачі:
14.02.2019 17:43
Вирішення:
По-перше, щодо обсягів виконаних робіт у п.3 Додатку № 2 вимогу задоволено, про що внесені зміни у Додаток № 2 тендерної документації.
По-друге, щодо абз.3 п.2 розділу "Результати торгів та укладання договору про закупівлю" надаємо наступну відповідь:
"Посилання заявника на загальні правила щодо обчислення строків, встановлені Цивільним кодексом України та Кодексом законів про працю України щодо доповнення абзацу 3 п. 2 розділу «Результати торгів та укладення договору про закупівлю» технічної документації після слів «повідомлення про намір укласти договір» словами «(якщо останній день строку припадає на вихідний, святковий або інший неробочий день, то днем закінчення строку є перший за ним робочий день.)», не можуть бути прийняти до уваги виходячи з наступного.
В даному випадку, при розгляді спірних правовідносин підлягає застосуванню спеціальна норма щодо встановлення строків, а саме абз. 2 ч. 4 ст. 18 Закону України «Про державні закупівлі».
Неузгодженість між чинними нормативно-правовими актами, їхнє протиріччя з одного й того самого предмета регулювання, а також суперечність між двома або більше формально чинними нормами права, прийнятими з одного і того ж питання, в теорії права відомі як колізія норм права. Колізія норм права вирішується шляхом вибору того нормативного акта, який має бути застосований до конкретного випадку (юридичного факту).
При розбіжності між загальним і спеціальним нормативно-правовим актом перевага надається спеціальному, якщо він не скасований виданим пізніше загальним актом.
Розв’язання колізій кодексів з іншими законами здійснюється шляхом застосування правил подолання темпоральних (пріоритет норми акта, що був прийнятий пізніше) та змістовних (пріоритет спеціальної норми) колізій норм права.
У технічної документації вказано, що переможець повинен надати замовнику документи та інформацію, що підтверджують відсутність підстав, передбачених ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом 5 робочих днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір.
Отже, відповідно до закону перенесення строку не відбувається, тому учасник повинен вчинити необхідну дію до 24:00 останнього дня її вчинення. "
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Так