-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
М`ясо
Завершена
324 022.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 620.11 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 620.11 UAH
Період оскарження:
06.03.2019 11:40 - 18.03.2019 00:00
Скарга
Відхилено
С К А Р Г А на дії Замовника на підставі ст. 18 Закону України "Про публічні закупівлі»
Номер:
8a5ab7a7b9494528bc538d33e784a9f1
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-06-000805-a.c1
Назва:
С К А Р Г А на дії Замовника на підставі ст. 18 Закону України "Про публічні закупівлі»
Скарга:
06 березня 2019 року Управління освіти, сім’ї, молоді та спорту Саратської районной державної адміністрації Одеської області (надалі - Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднив оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю Код 15110000-2 – М’ясо (15113000-3 – свинина(без кістки); 15112130-6 – курятина(окороки, філе); 15111100-0 – яловичина)), (UA-2019-03-06-000805-а).
25 березня 2019 року відбувся електронний аукціон, за результатами якого найбільш економічно вигідною була визначена пропозиція учасника ПСК "Райкоопзаготпром Саратської Райспоживспілки" код ЄДРПОУ 3253600631.
Відповідно до ч. 4 ст. 28 Закону України "Про публічні закупівлі" після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
У зв'язку з тим, що Замовник вважає пропозицію ПСК "Райкоопзаготпром Саратської Райспоживспілки» найбільш економічно вигідною 29.03.2019 р. о 16 год 34 хв. розмістив на на веб-порталі Уповноваженого органу про намір укласти договір з ПСК "Райкоопзаготпром Саратської Райспоживспілки»
На підставі вищезазначеного, фізична особа – підприємець Щелкунов Сергій Гаврилович виражає свою незгоду із неправомірним прийняттям рішення про визначення переможцем ПСК "Райкоопзаготпром Саратської Райспоживспілки" та вважає, що рішення прийняте Замовником про намір укласти договір з ПСК "Райкоопзаготпром Саратської Райспоживспілки", порушує порядок проведення процедури закупівлі, основні норми та принципи Закону, є необгрунтованим, поспішним у звязку з тим, що пропозиція ПСК "Райкоопзаготпром Саратської Райспоживспілки." (далі за текстом -Учасник) не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону; тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, а саме:
1. Відповідно до п. 5.1 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»
замовником в тендерній документації було встановлено кваліфікаційні критерії
для підтвердження відповідності, учасник надає у складі пропозиції торгів:
- довідку, складену Учасником у довільній формі, про наявність обладнання та матеріально технічної бази необхідної для постачання товару, що є предметом даної закупівлі з наданням копій підтверджуючих документів, а саме: документи підтверджуючі право власності на складські приміщення або договір оренди; копії технічних паспортів на обладнання; копію технічного паспорту транспортного засобу, яким буде здійснюватися поставка товару або договір оренди транспортного засобу; копію акту санітарної обробки автомобіля.
У складі тендерної пропозиції відсутня копія технічного паспорта на холодильне обладнання, яке зазначається у довідці у довільній формі, про наявність обладнання та матеріально – технічної бази.
Отже, ПСК "Райкоопзаготпром Саратської Райспоживспілки», не надав підтвердження про наявність холодильного обладнання. Тим самим порушив вимоги, встановлені Замовником в тендерній документації, а тому тендерна пропозиція данного Учасника Замовник повинен був видхилити.
2. Відповідно до п. 5 (Інші документи) розділу III «Інструкція з підготовки
тендерної пропозиції» тендерної документації замовник вимагає від учасників шляхом завантаження файлів щодо необхідності надати:
- копію виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних
осіб – підприємців.
На виконання цих вимог ПСК "Райкоопзаготпром Саратської Райспоживспілки» в своїй пропозиції не надав копію виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.
Таким чином, не надавши копію виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, ПСК "Райкоопзаготпром Саратської Райспоживспілки» порушило вимоги, встановлені Замовником в тендерній документації, та мав бути відхилений в цій частині.
3. Відповідно до п. 5.6. розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації замовник вимагає від учасників шляхом завантаження файлів передбачено:
- учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції
документи, які підтверджують відповідність пропозиції конкурсних торгів
учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета
закупівлі, а саме:
- технічну специфікацію (згідно додатку 1 до документації конкурсних
торгів).
- перелік та вимоги щодо товару – згідно Додатку 1 цієї документації.
Також ці вимоги прописано і в Додатку 1 документації де ставиться завдання:
2.1. Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі цінової пропозиції
документи, які підтверджують відповідність ціновій пропозиції учасника
технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а
саме, відповідну технічну специфікацію. Якість предмета закупівлі згідно
технічної специфікації має відповідати чинним державним стандартам.
У складі тендерної пропозиції учасника надано документація: «Технічне завдання» яка чітко була скопійована з документації Замовника та підписана учасником торгів. Але в даному випадку тендерна документація вимагає від учасників надати «Технічну специфікацію», яка повинна відповідати додатку 1 тендерної документації та перелік та вимоги щодо товару (предмету закупівлі), а саме: Код 15110000-2 – М’ясо (15113000-3 – свинина(без кістки); 15112130-6 – курятина(окороки, філе); 15111100-0 – яловичина)). Такі необхідні документи як технічна специфікація (технічна специфікація – це документ, що встановлює технічні вимоги, яким повинна задовольняти продукція, процес або послуга Замовника) та перелік та вимоги щодо товару (опис якісних характеристик товару, його відповідність до нормативних документів ДСТУ в якому визначено характеристики продукції або пов'язані з ними процеси та методи виробництва, включаючи відповідні процедурні положення, додержання яких є обов'язковим тощо).
У складі тендерної пропозиції вищезазначені документи відсутні.
4. Для підтвердження відсутності підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі згідно зі ст. 17 Закону останній повинен надати у складі своєї пропозиції конкурсних торгів усі документи згідно переліку, вказаного нижче.
Учасник надає у складі пропозиції конкурсних торгів інформацію про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме довідку у довільній формі щодо відсутності підстав для відмови учаснику в участі в процедурі закупівлі згідно пунктів 2,3, 5, 6 і 8 частини 1 статті 17 Закону, а так само щодо відсутності зазначених підстав згідно частини 2 статті 17 Закону. Інформація щодо відсутності відповідної підстави у зазначеній довідці вказується окремо щодо кожного з перелічених пунктів ст.17 Закону.
Слід зазначити, що Учасник в кожній із завантажених довідках не зазначив для підтвердження відсутності підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі згідно зі ст. 17 Закону: пункт 5 частини 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Інформація щодо відсутності відповідної підстави у зазначеній довідці вказується не окремо щодо кожного з перелічених пунктів ст.17 Закону.
Отже, ПСК "Райкоопзаготпром Саратської Райспоживспілки» не виконало умови тендерної документації Замовника в цій частині.
Таким чином, не надавши вищезазначені документи, ПСК "Райкоопзаготпром Саратської Райспоживспілки" порушено вимоги, встановлені Замовником в тендерній документації та мала бути відхилена в цій частині.
Згідно з пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної пропозиції.
Відповідно до частини 1 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за принципом, зокрема: недискримінації учасників: об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій; забезпечення корупційним діям ї зловживанням.
Згідно з частиною 1 статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерний комітет діє на засадах колегіальності та неупередженості.
У даному випадку, вважаємо, що тендерна пропозиція учасника ПСК "Райкоопзаготпром Саратської Райспоживспілки." не відповідала умовам Тендерної документації, а отже, повинна була бути відхилена Замовником на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Вважаємо, що прийнявши рішення про призначення ПСК "Райкоопзаготпром Саратської Райспоживспілки» переможцем Процедури закупівлі, Замовник порушив принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Таким чином, вважаємо, що оскаржуване рішення є протиправним, прийнятим за умов дискримінаційного підходу до оцінки тендерних пропозицій учасників, та підлягає скасуванню відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Оскаржуване рішення порушує законні інтереси Суб’єкта оскарження наступним чином. Суб’єкт оскарження є суб’єктом господарювання та зацікавлений у проваджені законної господарської діяльності шляхом укладення договорів та отримання прибутку. Тендерна пропозиція Суб’єкта оскарження визначена наступною найбільш економічно вигідною після тендерної пропозиції ПСК "Райкоопзаготпром Саратської Райспоживспілки». Тому, у разі відхилення тендерної пропозиції ПСК "Райкоопзаготпром Саратської Райспоживспілки», Замовник матиме обов’язок обов’язок на підставі частини 4 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» перейти до розгляду тендерної пропозиції Суб’єкта оскарження та, у разі її відповідності умовам Тендерної пропозиції , визначити Суб’єкта оскарження переможцем процедури закупівлі.
Виходячи з наведеного, керуючись ст. ст. 3, 16, 18, 30 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Призупинити процедуру закупівлі на строк до винесення рішення за цією
скаргою.
3. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі.
4. Визнати неправомірним та забов’язати Замовника скасувати рішення тендерного комітету Управління освіти, сім’ї, молоді та спорту Саратської районной державної адміністрації Одеської області про визнання ПСК "Райкоопзаготпром Саратської Райспоживспілки» переможцем у процедурі закупівлі за кодом 15110000-2 – М’ясо (15113000-3 – свинина(без кістки); 15112130-6 – курятина(окороки, філе); 15111100-0 – яловичина)), ідентифікатор закупівлі: UA-2019-03-06-000805-а.
5. Визнати неправомірним та забов’язати Замовника скасувати рішення тендерного комітету Управління освіти, сім’ї, молоді та спорту Саратської районной державної адміністрації Одеської області про намір укласти договір ПСК "Райкоопзаготпром Саратської Райспоживспілки» з переможцем у процедурі закупівлі за кодом 15110000-2 – М’ясо (15113000-3 – свинина(без кістки); 15112130-6 – курятина(окороки, філе); 15111100-0 – яловичина)), ідентифікатор закупівлі: UA-2019-03-06-000805-а.
6. Забов’язати тендерний комітет Управління освіти, сім’ї, молоді та спорту Саратської районной державної адміністрації Одеської області після розгляду скарги органом оскарження, розпочати розгляд тендерних пропозицій всіх інших учасників даної закупівлі.
Додатки:
Доказ оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету (платіжне доручення № 172 від 08.04.2019 р.)
З повагою
Фізична особа – підприємець Щелкунов С.Г.
08.04.2019
Пов'язані документи:
Учасник
- стор. 3.pdf 08.04.2019 22:34
- Скарга стор. 1.pdf 08.04.2019 22:34
- стор. 2.pdf 08.04.2019 22:34
- стор. 5.pdf 08.04.2019 22:34
- Сплата за Скаргу ПД _ 172 від 08.08.19.docx 08.04.2019 22:34
- стор. 4.pdf 08.04.2019 22:34
- sign.p7s 08.04.2019 22:36
- рішення від 11.04.2019 № 4366 + лист Замовнику .pdf 11.04.2019 21:50
- Інформація про резолютивну частину рішення від 26.04.2019 № 5183.pdf 02.05.2019 18:10
- Рішення від 26.04.2019 № 5183.pdf 06.05.2019 17:58
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.04.2019 22:34
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
06.05.2019 17:58