• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

Послуги центрів і будинків відпочинку (Послуги з оздоровлення та відпочинку дітей в дитячих закладах оздоровлення)

Код ДК 021:2015 - 55240000-4 - Послуги центрів і будинків відпочинку (Послуги з оздоровлення та відпочинку дітей в дитячих закладах оздоровлення)

Завершена

5 799 976.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 5 267.00 UAH
Період оскарження: 26.02.2019 17:34 - 25.03.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Прохання щодо скасування рішення тендерного комітету

Номер: 743bfa9741084a3b9757920a9a394c67
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-26-000831-a.a3
Назва: Прохання щодо скасування рішення тендерного комітету
Вимога:
Прохання щодо скасування рішення тендерного комітету
Вирішення: Відповідно до абзацу 3 частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон): «формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки», що зазначено у підпункті 1.2 пункту 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації : «допущення учасником у документах, наданих у складі його пропозиції формальних (несуттєвих) помилок та описок, а саме помилок, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на її зміст, не призведе до відхилення пропозиції учасника. Приклади формальних (несуттєвих) помилок, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції і не впливають на зміст пропозиції, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозиції: - надання довідки, що за своїм змістом відповідає вимогам, встановленим тендерною документацією, але не відповідають за своєю формою; - відсутність підписів, печаток на окремих сторінках пропозиції; - орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо учасником та надані в складі пропозиції (наприклад: зазначення в довідці русизмів, сленгових слів, описок або технічних помилок); - зазначення неправильної назви документа, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам цієї документації (наприклад: учасник надає документ, який містить невірну (неповну) назву, яка встановлена вимогами тендерної документації); - зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам тендерної документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий в складі тендерної пропозиції учасника (наприклад: у відомостях про учасника не зазначено коду ЄДРПОУ або адреса, номер телефону, проте інформація щодо коду ЄДРПОУ зазначена на фірмовому бланку або на відбитку печатки учасника, інших документах); тощо» Учасник, ТОВ "Лікувально-оздоровчого спортивного комплексу "Маяк-ЛТД", всупереч вимогам підпункту 6.3. пункту 6 розділу 3 Тендерної документації не надав: сертифікат відповідності на надання послуг харчування на 2019 рік або гарантійний лист з майбутнім зобов’язанням про надання зазначеного документа до моменту підписання договору; сертифікат відповідності на надання послуг проживання на 2019 рік або гарантійний лист з майбутнім зобов’язанням про надання зазначеного документа до моменту підписання договору. Не виконав вимоги зазначені у підпункті 2.1 пункту 2 розділу 5 Тендерної документації та не надав згоду на обробку персональних даних. Отже, зазначені документи (сертифікат відповідності на надання послуг харчування на 2019 рік, сертифікат відповідності на надання послуг проживання на 2019 рік, згода на обробку персональних даних) не можуть вважатись формальними (несуттєвими) помилками, а саме - технічними помилками або описками, так як не пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та впливають на зміст пропозиції.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Прохання на скасування рішення тендерного комітету

Номер: db7aa853466b41d0b7bfb243942aa643
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-26-000831-a.c2
Назва: Прохання на скасування рішення тендерного комітету
Вимога:
Прохання на скасування рішення тендерного комітету
Вирішення: Відповідно до абзацу 3 частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон): «формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки». Отже, зазначені документи (сертифікат відповідності на надання послуг харчування на 2019 рік, сертифікат відповідності на надання послуг проживання на 2019 рік) не можуть вважатись формальними (несуттєвими) помилками, а саме - технічними помилками або описками, так як не пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та впливають на зміст пропозиції.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога на усунення дискримінаційних вимог

Номер: 7a95f9c17b634bcc8e7a57c1549307d0
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-26-000831-a.b1
Назва: Вимога на усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Вимога на усунення дискримінаційних вимог (у порядку ч.1 ст23 Закону). Прошу усунути дискримінаційні вимоги в тендерній документації до Лоту №1 У Додатку 2 Тендерної документації до Лоту №1 в пункті 1 зазначено: Заклад повинен належати до дитячих закладів оздоровлення, типи яких визначено у ст. 14 Закону України «Про оздоровлення та відпочинок дітей» від 04.09.2008 № 375-VI, перебувати в Державному реєстрі дитячих закладів оздоровлення та відпочинку, бути атестованим (або бути запланованим на проведення атестації), але в умовах проживання того ж додатку є умова щодо наявності умивальника, туалету та душу в кімнатах проживання дітей. Звертаємо Вашу увагу, що така вимога є некоректною, та такою що протиречить іншим положенням Тендерної документації. Таким чином, допущені Замовником порушення законодавства у сфері публічних закупівель та встановлені Замовником у ТД дискримінаційні вимоги, що перешкоджають взяти участь у процедурі закупівлі, обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, суперечать принципам здійснення закупівель, закріпленим статтею 3 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі- Закон), та вимогам частини четвертої статті 22Закону. Вважаю, якщо заклад атестовано, цє порушення принципів здійснення закупівель, встановлених статтею 3 Закону, а саме: добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників, містить ознаки корупційних проявів та зловживань. В порушення вимог частини четвертої статті 22 Закону ТД містить вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації. Оскільки Замовник є місцевим органом виконавчої влади і входить до системи органів виконавчої влади, а члени тендерного комітету Замовника є посадовими особами, вони зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Такий правовий порядок прийняття рішень посадовими особами органів державної влади закріплений у статті 19 Конституції України, що є нормою прямої дії. Зважаючи на вищевикладене, вважаю, що у Додатку 2 ТД містяться неоднозначні та протиречливі умови, а рішення, прийняті Замовником під час проведення процедури закупівлі, у такому випадку, будуть суперечити законодавству, в тому числі законодавству у сфері публічних закупівель, і порушуватимуть права та охоронювані законом інтереси потенційних учасників закупівлі. Просимо усунути з умов Додатку 2 ТД некоректні вимоги, та надати можливість всім закладам які пройшли атестацію приймати участь у закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до частини 3 статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) тендерний комітет «планує закупівлі, складає та затверджує річний план закупівель; здійснює вибір процедури закупівлі; проводить процедури закупівель; забезпечує оприлюднення інформації та звіту щодо публічних закупівель відповідно до Закону; здійснює інші дії, передбачені цим Законом», а отже тендерний комітет Замовника визначив у додатку 2 Тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні вимоги» до Лоту №1 п. 3 «Умови проживання» «наявність умивальника, туалету та душу в кімнатах проживання дітей» самостійно, згідно чинного законодавства, так як жоден з Учасників процедури закупівлі не має права впливати на вибір Замовником торгів предмета (частини предмета) закупівлі чи його обґрунтування. Згідно з пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону, «технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника». Вимога Замовника щодо «наявності умивальника, туалету та душу в кімнатах проживання дітей» не є посиланням на якусь торгівельну марку чи фірму, тому вимога не суперечить законодавству. Також, наголошуємо на тому, що Технічні вимоги складені з урахуванням критеріїв, що застосовуються при атестації дитячих оздоровчих закладів (наказ Міністерства соціальної політики України від 15.09.2016 року № 1029 «Про затвердження Критеріїв присвоєння дитячому закладу оздоровлення та відпочинку відповідної категорії») та Державного соціального стандарту оздоровлення та відпочинку дітей (затвердженого наказом Міністерства України у справах сім’ї, молоді та спорту від 13.08.2009 р.№ 2881), а зокрема «умови проживання» - згідно з Державними санітарними правилами і нормами «Улаштування, утримання і організація режиму діяльності дитячих оздоровчих закладів» ДСанПіН 5.5.5.23-99, затвердженим постановою Головного державного санітарного лікаря України від 26.04.99 N 23. Крім того, у наказі Міністерства соціальної політики України від 5.09.2016 року № 1029 «Про затвердження Критеріїв присвоєння дитячому закладу оздоровлення та відпочинку відповідної категорії» у п.5 «Розміщення та проживання» зазначено, що «розташування санвузлів, у яких є вбиральні, вмивальні з мийками для ніг, кабіни особистої гігієни для дівчаток, душові кабіни» можуть бути у кімнатах проживання. Отже, Тендерна документація відкритих торгів складена відповідно до усіх вимог законодавства, та не містить дискримінаційних вимог до учасників. Вимога що зазначена у тендерній документації щодо «наявності умивальника, туалету та душу в кімнатах проживання дітей» є ні чим іншим, як уточненням, виключно для більш комфортного перебування дітей у дитячому закладі оздоровлення та відпочинку.
Статус вимоги: Не задоволено