-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
24450000-3 Агрохімічна продукція
Завершена
169 380.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 846.90 UAH
мін. крок: 0.5% або 846.90 UAH
Період оскарження:
02.04.2019 10:22 - 05.04.2019 12:00
Вимога
Вирішена
Щодо відповіді Хабарника
Номер:
eb6c67cec8b744cfad0b1ded140f8a9e
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-02-000482-b.b2
Назва:
Щодо відповіді Хабарника
Вимога:
Враховуючи остервеніле бажання Хабарника роздерібанити бюджетні кошти України, ми направляємо листи до контролюючих органів!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.04.2019 16:11
Вирішення:
Не стосується тендерної процедури.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Вимога!
Номер:
aa8642b600d84aa08d0272a939fd27b7
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-02-000482-b.b1
Назва:
Вимога!
Вимога:
Замовник-хабарник намагається протягти до перемоги "свого" постачальника ПП "Галіс", який потім віддячить посадовим особам у розмірі 40% від бюджету закупівлі. Така в нас інформація. Цей постачальник вже давно відомий в області своїми "цікавими" пропозиціями посадовим особам Замовників. Во всіх торгах, де вони приймають участь, їх пропозиція найдорожча і її завжди акцептують. Сума корупційних розтрат бюджетних коштів вражає. І цей замовник-не виключення. Аргументація відхилення економічно найвигіднішої пропозиції не витримує критики. Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель. Однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства.
В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим.
Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин, вказані специфічні тільки для зазначених в документації засобів характеристики та режими використання. Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів!
Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулює такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця.
Таким чином, викладені Вами медико-технічні вимоги суперечать основним принципам Державних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи:
Замовник
- відповідь.docx 22.04.2019 14:37
Дата подачі:
19.04.2019 15:06
Вирішення:
Пропозиція ТОВ «ВІК-ХХІ ВІК» відхилена у відповідності до вимог та умов закупівель, з врахуванням та дотриманням чинного законодавства України, що регулює порядок проведення допорогових закупівель.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні