• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Частини до аудіо- та відеообладнання (плівка медична флюорографічна, плівка рентгенівська)

Завершена

175 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 900.00 UAH
Період оскарження: 18.04.2019 13:37 - 23.04.2019 15:00
Вимога
Відхилено

Вимога щодо змін в ТД

Номер: ae061901dcd64cd7a06d7fb3b851af7d
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-18-001278-a.a1
Назва: Вимога щодо змін в ТД
Вимога:
Шановний Замовнику! Згідно відповідної Тендерної документації предметом Закупівлі за позиціями №3,4 є суха медична плівка Drystar DT 5.000ІB 20х25см. №100 та 35х43см. №100. Плівки Drystar DT 5.000ІB є термографічними рентгенівськими плівками типу AGFA Drystar DT 5.0001B для сухого друку для принтерів Agfa Drystar 5300, 5302. Згідно технічної інформації, доступної на офіційному сайті https://medimg.agfa.com, до термічної плівки для сухого друку DRYSTAR торгівельної марки AGFA відноситься плівка Drystar DT 5.000ІB, яка спеціально розроблені для використання в термічних принтерах сухого друку серії AGFA Drystar 5300, 5302, 5500, 5503 торгівельної марки AGFA. Окрім того, згідно технічної інформації щодо термічних принтерів сухого друку типу DRYSTAR торгівельної марки AGFA серії Drystar 5300, 5302, 5500, 5503 слід використовувати лише плівку торгівельної марки AGFA, зокрема плівку Drystar DT 5.000ІB для загальної рентгенографії, , що спеціально розроблена для використання в них та забезпечує гарантовану якість друку знімків. Відзначимо, що медичні системи цифрового (термографічного, лазерного) відтворення зображення є системами закритого типу, тобто в таких системах для належної роботи відповідного обладнання, зокрема, принтерів, слід використовувати лише і тільки плівку, що спеціально розроблена для таких принтерів, при цьому такі принтери та плівка випускаються, зазвичай, одним і тим же виробником (під однією і тією ж торгівельною маркою/брендом). Зазначене правило має своє підґрунтя через об’єктивний процес вдосконалення кожним з таких виробників (брендів) своєї технології візуалізації зображень, наданням таким технологіям та продукції унікальних рис та характеристик, які якісно відрізняють продукцію одного виробника від продукції іншого в даному сегменті ринку. Вищенаведене зайвий раз підтверджується суттєвими відмінностями технологій сухого друку, котрі використовуються різними виробниками цієї продукції. Наприклад AGFA DRYSTAR використовує технологію суто термографічну з одноступінчатим одержанням сухої копії, Kodak DRY View та Carestream DRY View лише фото-термографічну (лазер+термопроявлення), SONY Film Station – термографічну, FujiFilm-DRYPIX – на окремих моделях принтерів термографічну, на інших фото-термографічну, Konica Minolta - лише фото-термографічну. Навіть при наявності, на перший погляд, однакової технології формування діагностичних жорстких копій, кожний виробник «захищає» усю лінійку своїх продуктів так званою «закритістю системи», в котрій використання продуктів конкурентів не можливе. Це досягається шляхом використання(чіпи, штрих-коди , RF-ярлики тощо), що робить несумісним використання плівки одного виробника (бренду) на пристроях іншого виробника. Таким чином, за вищезазначеною позицією не існує еквівалента в принципі, отже учасники фактично можуть запропонувати за даною позицією лише і тільки продукцію зазначеного вище виробника. В той же час, рентгенівська плівка, крім плівки ( Drystar DT 5.000ІB) за рештою позицій з предмету закупівлі представлена значно більшою кількістю виробників. Окрім того, за загально прийнятими правилами дистрибуції медичної продукції світових брендів, в т.ч. Agfa, Sony, Carestream, Kodak, Fuji, , Konica Minolta тощо, які є конкуруючими суб’єктами на світовому ринку, якщо не допускається, то принаймні обмежується можливість повноцінної дистрибуції одним і тим же суб’єктом господарювання продукції різних конкуруючих виробників (брендів). Зазначене правило має своє підґрунтя не лише з суто етичних міркувань, а й через унікальність закритих медичних систем візуалізації, про що зазначалось вище. Таким чином, об’єднуючи в одному предметі закупівлі за даною Процедурою продукцію конкуруючих виробників (брендів) за специфічними (нетрадиційними) технологіями відображення рентгенівського зображення (технологія сухого друку), Замовник не лише порушує усталену практику закупівлі витратних матеріалів для продукції, яка випускається під загально відомими торгівельними марками, а фактично усуває від участі в Процедурі тих офіційних дистриб’юторів та дилерів відповідних брендів Agfa або Sony , Carestream, Kodak, Fuji , Konica Minolta тощо, які за загальноприйнятими світовими стандартами працюють лише з продукцією одного конкретного виробника, та які могли б запропонувати дійсно конкурентоспроможну ціну. Таким чином, в даній Процедурі закупівлі надати пропозицію фактично зможуть лише особи, які всупереч світовій практиці «здатні» діяти одночасно як від імені виробника, який випускає продукцію під торгівельними марками Agfa™, Sony™, Carestream ™, Kodak ™, Konica Minolta ™ тощо, тобто, знов-таки, коло таких суб’єктів не просто обмежено, а заздалегідь визначено Отже, в даній Процедурі закупівлі зможе взяти участь, фактично, лише виробники конкретного товару з предмету закупівлі – термічних плівок для сухого друку. З огляду на зазначене, має місце штучне розширення предмету закупівлі шляхом невиправданого поєднання товару унікальної групи (індивідуально визначеного товару, що не має еквівалентів/аналогів) поряд з товаром іншої групи, що в свою чергу призводить до того, що такі товарні позиції та, відповідно, і весь товар з предмету закупівлі, може бути запропонований фактично лише обмеженою групою господарюючих суб’єктів, що є виробниками такої продукції та/або авторизованими представниками таких виробників продукції. Отже, включення згаданих товарних позицій, що не мають еквівалентів/аналогів до загального переліку товарів предмету закупівлі, спотворює добросовісну конкуренцію серед учасників в цілому, оскільки відбувається фактичне обмеження кола потенційних учасників в даній процедурі та дискримінація потенційних учасників, які не є виробниками або авторизованими представниками виробників продукції за вказаними позиціями, по відношенню до виробників такої продукції та/або їх авторизованих представників, що не відповідає вимогам ст. ст. 3, 5, ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». З огляду на зазначене вище, з метою приведення документації у відповідність до вимог чинного законодавства та усунення вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, як зазначено вище, задля уникнення зайвого обтяження даної закупівлі процедурами оскарження, просимо згадані позиції №3,4 виділити в окремий лот.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Згідно з пунктом 1 розділу ǀǀ "Визначення предмета закупівлі товарів і послуг " Порядку, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пуктами 17 і 32 частини першої 1 Закону та на основі національного класіфікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник",затверженого наказом Міністерства економічного розвитку і торговлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, за показниками четвертої цифри основного словника і з зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.При цьому Замовник може визначити окремі частини (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за номенклатурою, обсягом та місцем поставки (абзац четвертий пункту 1 розділу 2 Порядку).Ураховуючи викладене,визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно,керуючись вимогами Закону та розділу ǀǀ Порядку та є правом,а не обов'язком Замовника. Взяти участь в публічній закупівлі можуть не тільки самі виробники конкретного товару з предмету закупівлі (термічних плівок для сухого друку), але і їх представництва, філії виробника, дилера/бізнес-партнера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, згідно оголошення для проведення закупівлі, де учасник повинен надати "З метою запобігання поставки замовнику фальсифікованого товару, Гарантійний лист яким підтверджується можливість поставки якісного оригінального товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені документацією торгів та пропозицією учасника торгів. Гарантійний лист виробника або представництва, філії виробника, дилера/бізнес-партнера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, повинен включати: повну назву учасника, номер оголошення, назву предмета закупівлі, вміст упаковки, одиницю виміру, кількість і адресуватися замовнику торгів.
Статус вимоги: Відхилено