• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт (заміна) вікон в будівлі КНП «КМЦ громадського здоров’я» на вул. Волоській, 19.

код КЕКВ 3210 "Капітальні трансферти підприємствам (установам, організаціям)

Торги не відбулися

243 750.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 218.75 UAH
Період оскарження: 19.04.2019 17:58 - 26.04.2019 18:00
Вимога
Вирішена

Виправити недоліки в тендерній документації

Номер: 99938fb4f95649a48b4e30b21ac6e430
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-19-000831-b.b1
Назва: Виправити недоліки в тендерній документації
Вимога:
Просимо виправити недоліки в закупівлі. А саме : В інформації прописано п. 3.5. Строк виконання робіт: до 15 днів. Але не пізніше 31 травня. А огляд объекта здійснити – п. 30. Обов’язковий огляд (по вул. Волоська, 19) представником фірми-учасника у період уточнення (з 06.12 по 09.12.) для повноти уявлення про ціну та об’єм робіт, а також для уявлення поданні цінової пропозиції, в тому числі для надання технічної документації (креслення, розміри, заміри тощо). з подальшим наданням при кваліфікації переможця. Закупівля UA-2019-04-19-000831-b, в тендерній документації завантажені документи повторюються три рази, вважати це як помилка, так як вони не викреслені чи ця закупівля містить по кожному документу окремий вид закупівель. Замовник повинен правильно подавати інформацію про закупівлю і не забувати про відповідальність згідно Закону України про публічні закупівлі "Стаття 164-14. Порушення законодавства про закупівлі.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Внесені виправлення в п.30 «ІНФОРМАЦІЯ для проведення закупівлі через систему електронних закупівель»
Статус вимоги: Задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 22.04.2019 17:20
Підтвердження вирішення: На вимогу до закупівлі № UA-2019-04-19-000831-b «Капітальний ремонт (заміна) вікон в будівлі КНП «КМЦ громадського здоров’я» на вул. Волоській, 19» повідомляємо: 1. Внесені виправлення в п.30 «ІНФОРМАЦІЯ для проведення закупівлі через систему електронних закупівель», а саме вважати правильні – з 22.04 по 26.04. 2019 р. 2. В тендерній документації помилково завантажені документи (повторюються три рази) та взяти за основу один файл «ІНФОРМАЦІЯ для проведення закупівлі через систему електронних закупівель» і один файл «Дефектний акт вікна (20шт.81м)». До електронної закупівлі доданий лист – роз’яснення стосовно основного файла - «ІНФОРМАЦІЯ для проведення закупівлі через систему електронних закупівель» і «Дефектний акт вікна (20шт.81м)».